17.8 °C
Foto: Fokke Jongsma

Vergeten pan zorgt voor huis vol rook

za 23 juni 2012 19.21 uur

KOLLUM - Een woning aan de Putstraat in Kollum stond zaterdagmiddag vol met rook door een vergeten pannetje vlees dat nog op het gasstel stond. De brandweer werd rond 14.10 uur gealarmeerd toen de bovenburen onraad roken. Ze besloten de brandweer te bellen.

Na aankomst van de brandweerlieden bleek dat de bewoner niet thuis was en tegelijkertijd de woning vol rook stond. Er werd besloten om de voordeur open te breken om binnen te komen. In de keuken trof met het aangebrande vlees aan. De pan is naar buiten gebracht en de brandweer heeft de ramen open gedaan zodat de woning kon ventileren.

FOTONIEUWS


 

Heb je een tip? WhatsApp!
Stuur je bericht, foto of video via:
+31638400733 of via de tiplijn

Regionaal nieuws