Account
Logo
Zoeken
Zoeken
20.4 °C

Bromfietser onderuit: schouder uit de kom

Publicatie: zaterdag 3 juni

 

REACTIES
reaguur uit Kollum



80cc blok..
Dus feitelijk een motor..

stalker uit Marum

Mb8 met
Motor kenteken

krektwat uit Burgum

Mb8 krijg jij niet op brommerkenteken. Moet een mb5 frame zijn met 80cc.

wdm uit Hoornsterzwaag

Heb je nix anders te zeuren Reaguur

advertentie

Lorredraaier uit Buitenpost

Maakt daar niks uit.

jannemann uit Twijzelerheide

De schokbrekers zitten denk ik op de kop gemonteerd.en sterkte voor de bestuurder, mooi speelgoed een mb8. Voor 500 wil ik hem wel kopen 😁

jannemann uit Twijzelerheide

@stalker,het is een mb50 met een brommer kenteken met een 80cc motorblok

krektwat uit Burgum

Ik zat nog eens te kijken naar dat kenteken, maar stalker zit ons gewoon te fucken en lokt ons reactie's uit. Jammer dat ik op hem gereageerd heb. Brommer is destijds trouwens in 2006 op kenteken gezet. Toen deden ze niet zo moeilijk. Als je maar een frame en motorblok had met NL identifucatie nr. in het frame dan was dat voldoende. Naar het aantal cc's werd niet gekeken.

harrydehengst uit Harkema

mooi spul, de harrekieten rijden ook op deze machines. motorfietsjes op bromfietsplaat. lopen vaaks dik 130.

preciousmetals uit Jistrum

Miskien efkes neat sizze, 'wat niet weet, wat niet deert'

"miskien is't wol in ekstra kuolle 50cc"

Foar feilichhyd ensa.

krektwat uit Burgum

Die cilinder hat 8 koelribben. De 50cc hat er 5.

jannemann uit Twijzelerheide

7 😉 en de originele Nederlandse cilinder had er 6 en de meeste 50 en 70 cc hebben 5 ribben, een paar merken hadden er 6 de zeta bv. Ik had vroeger een Mb5 met 80cc blok met een 115 cc malossi en een 26mm carb enz deze reed op een auto teller destijds 145 en op een motor teller 140 een golf gti kon me van 0 tot 100 niet bij houden.mooie tijden waren dat in de 90er jaren

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Log in

Nog geen account? Meld je gratis aan