Account
Logo
Zoeken
10.1 °C

Kat beschoten in Dokkum

Publicatie: 4 juni 2008, 9.29 uur

Reacties

bamsi uit Drachten

Vind het zo laag om een dier te mishandelen,ze maken immers geen kans tegen het mensdom.Hopelijk vinden ze de dader en doen ze hetzelfde als hij/zij met de poes deed.

4-6-2008
goldensunshine uit erngens

@#$@#$% Wat een KLOOTZAKKEN...:@ Ze durfen wel hé, tegen een onschuldig beestje.. zoek iemand van je eigen soort

4-6-2008
lucine uit Drachten

Walgelijk gewoon.

4-6-2008
jacqueline33 uit Dokkum

Bah wat een laffe streek. Heb er geen woorden voor!

4-6-2008
advertentie

eizo uit dokkum

@Bamsi: de dader die schijt toch ook niet in de tuin van de buren??

4-6-2008
hunter2 uit Kollum

ja wat een laffe streek van het baasje van de kater
om de kater alleen een andermans tuin vol te schijten.
daarom hoeft er niet op geschoten te worden.
maar het loopt wel de spuigaten uit.
met de s avonds door de deur gezette katten.
en red jullie de hele nacht maar.

4-6-2008
ladysmurf uit Drachten

@eizo: oke de kat schijt misschien bij de buren. de hond op de stoep, de duif op het wasgoed maar geeft dat iemand het recht om een dier te mishandelen??????????

4-6-2008
eizo uit dokkum

het zijn allemaal vrouwen zeker die hier reageren, die hebben wat meer met poesjes enzo.............

4-6-2008
cathyearnshaw uit Dokkum

eizo,

ten eerste twijfel ik heel erg aan je verstand.....
dan..\'het zijn allemaal vrouwen zekerdie hier reageren,die hebben wat meer nmet poesjes enz...\'
al heb jij (als man) daar niks mee,leg mij dan eens uit waarom iemand \'t recht zou mogen hebben op een dier te schieten...
\"t argument dat ze in de \'tuin schijten\'slaat natuurlijk helemaal nergens op,maar dat wist je zelf ook wel natuurlijk(als dat niet zo is,zou ik je maar laten opnemen...)

4-6-2008
eizo uit dokkum

het leesniveau is weer op het waldnetpeil zie ik....
waar staat dat eizo het er mee eens is dat er op katten zou mogen worden geschoten???
maar het mag algemeen bekend zijn dat katten er de voorkeur aan geven om in mooi aangeharkte tuintjes te schijten, dus "een amer kald wetter oer de bealch" moet kunnen!!!!!!!!!!!

4-6-2008
bamsi uit Drachten

Die stomme Eizo weet niet waar die over praat met zijn vrouwen en poesjes.Hij zal waarschijnlijk de katjes wel in het donker knijpen.

4-6-2008
eizo uit dokkum

het leesniveau is weer op het waldnetpeil zie ik....
waar staat dat eizo het er mee eens is dat er op katten zou mogen worden geschoten???
maar het mag algemeen bekend zijn dat katten er de voorkeur aan geven om in mooi aangeharkte tuintjes te schijten, dus "een amer kald wetter oer de bealch" moet kunnen!!!!!!!!!!!

4-6-2008
lucine uit Drachten

Och Eizo, nog nooit een poesje gezien? Daarom ben je zo gefrustreerd zeker.

4-6-2008
age uit Uithuizen

Vlgs mij heeft Eizo vaak last van katers....en dat maakt hem scheitziek...

4-6-2008
advertentie

thechamp uit Kollumerzwaag

@CATHYEARNSHAW, dus, jij vindt het normaal dat een kat in andermans tuin schijt? Je hebt idd niet het recht te schieten op katten, schieten.. dat mag niet, dus ook niet op katten. Je bent dan strafbaar. Kan gedonder achterweg komen met politie enzo.

Beter is gewoon wat gebakken spons in je eigen tuin te leggen, bij voorkeur gebakken in visolie. Kan het iedereen aanraden. Je ziet de katten dan niet meer terug. En wat ik in mijn tuin gooi, dat mag ik toch zelf weten?

4-6-2008
centraal uit Dokkum

Zeg niet dat ik het schieten goedkeur,maar kan me wel degelijk voorstellen dat er lui zijn die zoiets doen.Overal kattestront in tuin en perk maakt op den duur dat je een enorme teringhekel krijgt aan die schijtfabriekjes.Deze heeft men in laten slapen.Hier bij mij in de buurt zijn ook nog minimaal 20 die daar voor in aanmerking komen.Ruim ze maar op hoor.Geen probleem mee.

4-6-2008
orrga uit Dokkum

Dus omdat een kat ergens poept moet hij maar dood thechamp? Hoop dat de mensen waarvan jij de kat vermoord hebt ondekken wie je bent. Als je slecht met dieren omgaat doe je dat ook met mensen. Dus zegt wel weer wat van het niveau van sommige mensen hier.

4-6-2008
granaet uit Dokkum

Dierenmishandeling is uit den boze, maar je wordt soms wel schijtziek van die rotbeesten.
Iedereen neemt maar zo'n beest zonder dat er iemand naar omkijkt, ja de buren in de tuin....

4-6-2008
uit 't Surhústerfean

@centraal, een kat schijt in tuinen, een hond op de straat, een paard ook op de straat en vogels op auto’s en wasgoed. Is iets wat in de natuur van het beestje zit een reden om ze in te laten slapen. Die dieren kunnen daar toch niets aan doen.

Ik vind zoiets ook niet leuk, maar dat is de aard van het beestje.

Dus om te gaan schieten (wat jij ook afkeurd) of te laten inslapen omdat ze schijten is een klote reden.

Dit geld ook voor anderen die vinden dat katten dood moeten.

4-6-2008
tarzan uit surhuisterveen

centraal wat ben jij een eikel zeg om te zeggen ruim al die katten maar op en dat je daar geen probleem mee hebt nou ik zou het geen probleem vinden als jij wordt opgeruimd

4-6-2008
bekstikje uit Nergenshuizen

Kan hier zo kwaad om worden he. En dan die "stoere" reacties van alle kattenhaters hier... Gewoon een walgelijke gedachtengang hebben die gasten. Maar goed dat jullie hier zo anoniem zijn anders hadden jullie je vast niet veilig meer gevoeld op straat.
En terjocht!

4-6-2008
thechamp uit Kollumerzwaag

@orrga wie zegt dat ik ooit een kat heb vermoord? Meestal zijn die rotbeesten nadat ze weer zo'n vieze, stinkende drol in mijn tuin hebben gedropt, nergens meer te bekennen. Ik had wel graag gewild dat ik ze trof, dan had ik ze idd wel een doodschop gegeven. En dan ben ik ook nog wel zo'n "held" dat ik het katte-lijk bij zijn baasje aflever. Met de mededeling dat het beestje zich heeft doodgescheten.

4-6-2008
eizo uit dokkum

@CATHYEARNSHAW, he wat goed zeg dat van die gebakken spons!! ja met een vissmaakje dat vinden ze wel lekker (en maar zeggen dat je een kattenhater bent) krijgt ie een lekker dik buikje van....hahahahah

4-6-2008
ikkeee uit ..

Zoek een leven! Je weet niet hoeveel pijn je mensen kunt doen om hun dier dood te maken, en dan oook nog eens om niks! Kunnen de mensen die niet van dieren houden gewoon hun grote mond houden? Zo'n dier heeft ook een leven en niet te vergeten een baasje!

4-6-2008
cheeta uit Zwaagwesteinde

thechamp:Jij bent echt een klootzak.
Ze moeten jou eens een gebakken spons laten opvreten
en je laten kreperen.Ik zou maar oppassen dat is net zo strafbaar,al gooi je het in je eigen tuin.

4-6-2008
turbolozo uit Zwaagwesteinde

Gjit er wer an wei....

4-6-2008
eastrumer uit Eastrum

@ alle froulju.

Jimme matte net sa happe, des te mear wille hat eizo fan disse "diskusje"..

4-6-2008
thechamp uit Kollumerzwaag

@cheeta Je kent me niet eens, en dan zo vriendelijk. Ik hoop dat jouw poesje binnenkort gemolesteerd wordt door 1 of andere duivenmelker, die zijn er genoeg in jouw omgeving. En deze personen hebben ook niet zoveel op met katten.

4-6-2008
centraal uit Dokkum

@tarzan uit surhuisterveen:Heb het niet over alle katten tarzan. Alleen 20 bij mij uit de buurt.Die bij jou uit de omgeving gaan maar mooi door met de tuinen vol te kakken.Heb jij geen problemen mee.Zelf misschien ook een kat(of meer)????

4-6-2008
cheeta uit Zwaagwesteinde

@thechamp Misschien ken ik je wel en ben ik daarom zo aardig weet jij veel.Maar het gaat hier niet om mijn kat he als ik die al heb.Met de uitspraken die jij doet krijg je alle dierenliefhebbers tegen je.Die wil jij niet op de koffie.En je weet wat ze zeggen he dierenhaters zijn mensenhaters en dat is echt ziek.

4-6-2008
goldensunshine uit ergens

lalilalilaaa... dit is nu precies de reden waarom ik mijn kat binnen hou!

Misselijke mensen.. jullie schijten het riool toch ook onder! Het is dat je die hebt anders zou je het ook op straat doen!

4-6-2008
thechamp uit Kollumerzwaag

@cheeta, nooit van gehoord hoor, die uitspraak over dierenhaters. En ik heb geen hekel aan dieren, alleen maar aan de katten/(honden evt ook) die bij mij in de tuin/zandbak de boel verzieken. 't Schijnt ook nog hartstikke slecht te zijn voor zwangere vrouwen. Nee echt, ik wou graag de eer hebben een kat te spiezen, die net bezig is zijn behoefte te doen in mijn tuin. Katten horen in huis en niet op straat. Dus cat-lovers wees gewaarschuwd.

4-6-2008
aldriske uit Grootegast

celstaf voor dit persoon lijkt mij wel een gepaste straf maar ja zal er wel vanaf komen met een bekeuring

4-6-2008
emmeke uit Burdaard

thwchamp, dus jij vindt het normaal om gebakken spons in je tuin te gooien? dan ben jij zook een dierenbeul. die spons zet uit in de maag en dan gaat het dier (hond of kat) ook dood. Heb het zelf meegemaakt met mijn kat...een lijdensweg. je gooit het er niet zomaar neer, maar met een reden.
arme dieren
ze doen toch ook geen vergif in jou eten, doodleuk omdat ze je niet mogen (evt zogenaamde vrienden)

4-6-2008
cheeta uit Zwaagwesteinde

@thechamp nou nou dat noemt zich thechamp je bent echt een stakker,ze mogen jou bij voorbaat wel insluiten met zo'n zieke geest,en dan mag het ook nog een hele eer voor je zijn.Geen dierenhater? En dan ook nog kattenliefhebbers waarschuwen en nu worden de honden er ook al inbetrokken, wie of wat volgt.

4-6-2008
emmeke uit Burdaard

@thechamp ik moet er in ieder geval niet achter komen waar je woond, je zou ook een dichte schutting om je tuin kunnen maken. jij bent een echte dierenhater gezien jou laatste zinnen.

de zwangere vrouwen moeten zowiezo niet in de tuin werken zonder handschoenen, er zit meer in dan alleen maar kattepoep wat slecht is voor de baby.

ik hoop dat ze de dader vinden, misschien zijn er dan meerdere zaken opgelost met het vinden van dat individu

4-6-2008
tarzan uit Surhuisterveen

thechamp vieze gore klootzak dus je waarschuwd mensen even als hun kat bij jou in de tuin komt en schijt dat je ze afmaakt als je mijn kat zou afmaken dan zou ik jou ook afmaken mongool

4-6-2008
J-One uit Buitenpost

Elke keer wanneer iemand op "Reactie versturen" drukt, sterft er een kat!

4-6-2008
ikkeee uit ...

Thechamp heeft volgens mij gewoon aandacht te kort want hij heeft iedereen zo ongeveer tegen hem op dit moment. Blijf gewoon van een ander zijn dieren af, er is ook vast iets waar jij blij mee bent, dat maakt een ander toch ook niet stuk?

4-6-2008
advertentie

wyfke72 uit ..

Ik vind het abnormaal wat men uberhaupt met dieren doet..honden,katten,paarden..
Als je hond verhaart,ga je toch gewoon ff het bos in en sla je hem dood met een hamer??heel normaal tegenwoordig...Als er iets met mijn dieren gebeurt moet ik er niet achterkomen wie dat gedaan heeft..Het zijn dieren ja...maar in een dier zit ook gevoel...

4-6-2008
J-One uit Buitenpost

Misschien is het handig voor elke huisdierbezitter nogmaals te wijzen op de naam huisdier. Hierin zit het woord huis. Dat betekent woning, ofwel een afgebakend geheel van muren en deuren evt voorzien van ramen.

Katten/poezen zijn huisdieren, hetgeen betekent dat ze in huis moeten worden gelaten. Anders hadden ze wel namen als buurtuinkatten of stoeppoezen gekregen. Dus een huisdier hou je gewoon in huis.

Tot zover, tijd voor een verhaaltje van dikkie dik!

4-6-2008
oanne uit ...

als ze dat persoon vinden dan moeten ze hem direct afschieten

4-6-2008
jorn uit Gorredijk

Dus omdat het in 't aard van het beestje zit moet 't maar kunnen? moeten ze de katten maar binnen houden, en zo niet dan is dit het logische gevolg. Niet meer of minder dan normaal.

4-6-2008
eizo uit dokkum

hebben jullie hier nou echt niets beters te doen dan te reageren op onozele nieuwsfeiten??
het loopt hier echt de spuigaten uit.
een poes met een ghageltje in de kont ...wat een nieuws zeg, jullie kunnen beter werk gaan zoeken, want de meesten hier zijn dagelijks in de weer met reageren op waldnet, dus werken ho maar....

kom maar op met jullie onozele reacties.

4-6-2008
luckystrike uit dokkum

Laaat mij 1 ding duidelijk maken ik ben echt anti kat, mijn mening in deze ze schijten je tuin vol mensen gaaan slapen en de kat gaat naaar buiten, doe ik toch ook niet met mijn hond dus als jeje kat gewoon binnenhoud heb je deze allende ook niet en bespaard ook nog eeen kogel

4-6-2008
J-One uit Buitenpost

sorry eizo, jij wint deze keer!

4-6-2008
sietse33 uit heinekenstad

ja als de kat van huis is...........

4-6-2008
cathyearnshaw uit Dokkum

ik heb eigenlijk niks meer toe te voegen behalve dat 't wel duidelijk is dat er een hoop zieke mensen rondlopen en die hun daden dan ook nog eens schijnen goed te willen praten ....als je zoiets gruwelijks kunt verzinnen (spons) dan heb je op z'n minst t.b.s nodig!!!

4-6-2008
chemico uit Amsterdam

@sietse33: Leuk gevat grapje :)

@thechamp: Mocht je bij mij voor de deur staan met de mededeling staan dat ie zich heeft doodgescheten heeft, dan ga je hem linea recta achterna om je excuses aan te bieden.

4-6-2008
cathyearnshaw uit dokkum

komt nog bij dat de eigenaar van de poes jaren met onnoemelijk veel vedriet zit tengevolge van zoveel leed!! je moet \\\\\\\\\\\\\\\'t maar es meegemaakt hebben als een dier waar je zoveel van houd zoveel pijn heeft en je niets kunt doen...begrijpen jullie niet wat je iemand aandoet???!!!

4-6-2008
hendrika uit Twijzelerheide

harrejasses, wot een bietsje verstoan om san earm onschuldig beestje sa te straffen!
ziekje ien van dien eigen formaat, HELD!
hopelijk kreist dien vertsjinne LEAN ooit nog es een keer, STAKKER !!

4-6-2008
antje76 uit wouterswoude

Wot in gemene sadist!!!

4-6-2008
hendrika uit TWIJZELERHEIDE

Sommige reacties binne jir ek net te geloven wol!??
jezus.. STEL LYTSE BERN !!
mei jim domme, kinderachtige reacties..
wur toch es volwassen mon!!

4-6-2008
regendruppel uit Gaarkeuken

ach man je kunt je ook aanstellen. het blijven dieren, ik snap dat het even verdreitig is maar daar kom je wel weer overheen,
en ik ben TEGEN dierenmishandeling, maar katten zijn ook kutbeesten, dat is een feit, alleen een schot hagel gaat te ver, een keer een trap geven ben ik niet op tegen

4-6-2008
feddede uit Dokkum

er lopen hier op een gemiddelde dag 10 katten door de tuin. Op het laatst wordt je er wel schijtziek van. niet dat het terrecht ik dat je em dan neerknalt, maar de katten zijn vaak wel vreselijk irritant

4-6-2008
antje76 uit wouterswoude

Bin it mei Hendrika iens. En ik soe wolle dot elke kattehater es by him self neigjit hoe faak d'r sels yn't it wyld pisse hat, en hoe faak se wol net ergens raggelje...Of oare swienige dingen by de ein ha...

4-6-2008
age uit Uithuizen

'raggelje ..of oare swienige dingen by de ein ha....'
Skitterend Frysk Antje!

Misschien hebben die wildplassers wel ooit een schot hagel in hun ..achterwerk gehad?

4-6-2008
keimpe112 uit Drachten

ik zou zelf ook best wel eens in de tuin van thechamp willen schijten.

4-6-2008
age uit Uithuizen

Als jij dat lekker vindt Keimke112,dan moet er met thechamp best wat te regelen zijn toch ? :)

4-6-2008
advertentie

mase uit buitenpost

ok op katten schieten mag niet. maar ik kan het vaak ook bijna niet laten als er weer zo'n k beest bij ons achter in de tuin komt. en onze goudvissen uit de vijver zit te klauwen. of dat ze jonge vogels bij ons uit de pergola zitten te halen. zij doden ook onze dieren. dus reden genoeg eigenlijk.

4-6-2008
cheeta uit Zwaagwesteinde

@Keimpe112 zal ik je wel helpen,alle kattebakken verzamelen!!!!

4-6-2008
aldriske uit Grootegast

ik ga met keimpe mee en dan schijt ik er een hele dikke keutel met hele sterke dampen in zijn kort gemaaide tuintje joehoe

4-6-2008
hendrika uit Twijzelerheide

Hahaha regendruppel.. IK ?? mie oanstelle ?
jonge sjuh eerst nei diesels, arrogant misschepsel.
Ost doe us een keuteltsje tusken de maislonden list, knal ik die ek DEA
sil we dot oaprate?

4-6-2008
hendrika uit Twijzelerheide

MASE, doe vrest use koeien en hienders ek op net?
en use bargen en voltsjes.
1 tip voar die:
dog een net oer dien viefer hinne
of soargje dr gewoan voor dot die kot net wer op dien hiem komt!
smiet een amer wetter oer him hinne ofsaiets
don lere ze ut teminste oá..
mar besjitte got TE VIER!!!
en ost net wost dot kotten dien voegels opvrette, of dea meitsje..
meitsje don gewoon een goed TICHT hok wert gjin ien kot bie kin!

sa no hak wol wer genoag lult.

Amén // .

4-6-2008
regendruppel uit Gaarkeuken

ehm Hendrika, wie is hier een misselijk schepsel,. ik heb niet gezegd dat ik het tegen jou had vrouwtje, je moet nog veel leren meisje, blijkbaar voelde je je aangesproken. nou ik zou zeggen, wie de schoen past trekt hem aan,. je hebt maar weer bewezen dat je nogal opvliegerig bent, misschien moet je een andere hobby zoeken lieverd, je bent duidelijk niet geschikt voor dit, ga strijken ofzo joh, doe je wat nuttigs.
en ik zeg toch dat ik schieten geen oplossing vind, vrouwtje toch,

4-6-2008
hendrika uit Twijzelerheide

Haha leer frysk soepsek !

4-6-2008
virtualizer uit Burgum

sjonge,wat een kattenhaters hier.wedden dat de meesten van die blazers hier `s avonds met een spinnend poesje op schoot voor de tv hangen.........

4-6-2008
marker uit de wilgen

Ik vind mijn vogels lief dus houd ik ze vast zodat er niets met ze gebeurd.Ik vind m'n vissen lief,dus hou ik ze in de vijver.Ik vind mijn konijnen lief dus hou ik ze in een hok zodat er niets mee gebeurt.Dus voor alle katteliefhebbers:Hou ze vast!!Zodat een ander er geen last van heeft.En zeg nou niet:Dat is het aard van het beest,want eigenlijk horen alle beesten los.BBQ\'se

4-6-2008
marblo uit ergens

ben ik blij dat onze katten gewoon binnen zitten en als ze willen in de kattenren. dus niemand heeft last van onze beesten.

@ de eigenaar heel veel sterkte want die is echte dieren mishandeling.

4-6-2008
regendruppel uit Gaarkeuken

Hendrika Frysk sprekke kin ik ek wol jer, 't is no omdast dooe het sa graach wolst. Maar ik sprek ljever ek nog ABN dan oltiid san Nationalistische frys te bliuwen, Ik bin grutsk op Fryslân, maar ik skamje my dea far 't soart wêrst doe by hjerst. Dat makket wêrom at frysken oltiid raar oansjen wurre troch nederlânske minsken.

4-6-2008
regendruppel uit Gaarkeuken

ik wol noch eem kwyt dat ik 't zeer bêrneachtig fien dast doe net te moeite nimst eem te reageren op myn reaksje op dy. Doe begjinst oer de spraak wert ik yn tik. dat jout maar oan dast hoe een hiele grutte mûle hast maar dast doe yn e broek skyst at ien dy klem hat, Ik kin my sa ergerje oan dat volk, hâld asjeblieft op mei dit gedoch want doe snapst fan de wrâld om dy hinne gjin biet
en nog een lytse correctie: yn 't frysk is Vier--> Fier ik sjoch 't wol bist een oprjochte frysk,

4-6-2008
mase uit Buitenpost

@henderika voor alle goede orde het gaat hier over jonge merels. en niet over vogeltjes in voilere. plus ik ben nog altijd baas wat ik bij ons achter in de tuin doe. daarom vorder ik de kat eerst twee keer om mijn tuin te verlaten. doet de kat het niet dan schop ik hem uit mijn tuin. waarom? omdat ik gepast geweld mag gebruiken om de kat uit mijn tuin te krijgen. en anders beroep ik me op ontoerekeningsvaatbaarheid omdat ik helemaal van de kaart ben door mijn dode vissen en dode jonge merels.

4-6-2008
rudie124 uit Zwaagwesteinde

Niet goed te praten maar hoe kan dit gebeuren?
Kat binnen houden of aanlijnen net als een hond en dan krijg je dit soort verhalen niet op waldet

4-6-2008
hendrika uit Twijzelerheide

Jim dooge net .
Probeerje jim mar es katten binne te houden..
Gewoon van een oar sien bisten oablieuwe mei jim fikken!
ot jim voegels us dak onderskiete, sjit ik ze toch ek net dea misselijke minskjes!
Oja, ik typ op mien EIGEN manier frysk
vries, fries, friesk, WHATEVER
hast eagen kriegen om ut te lêze
dus dog mar net sa onozel!

4-6-2008
geertuuteklaai uit Engwierum

gjit wer nergens oer hjirre!

4-6-2008
eksteroog uit Eastermar

Men moet van een ander zijn dieren afblijven ,maar om hier nou een politie op te zetten gaat evenzeer te ver,straks moet deze persoon 10 dagen zitten en dan hebben ze weer de verkeerde,ach je wordt er toch ziek van en dan nog een d.n .atje en wie weet???

4-6-2008
mase uit Buitenpost

@ regendruppel jij moet ook een cursus frysk leren. eem bestaat niet. even is efkes in het frysk.

4-6-2008
lucine uit Drachten

@ een cursus frysk leren. Een cursus doe je!

@ Mase, misschien eens een cursus nederlands LEREN? hahahha

4-6-2008
aldriske uit Grootegast

lijkt wel interesant fries schrijven maar wel lullig zijn al die schrijf fouten daarom doe ik het gewoon in het nederlands

4-6-2008
advertentie

mieppie uit lekker thuis

Ach, na 19 jaar een uitvreter van een kat, vooral bij anderen, gehad te hebben. Blijkt dat de wereld toch weer rond is. Nu heb ik een uitvreter van de buren, hij kan niet binnenkomen, maar krijgt wel een net afdekje, afgedekt met zeil, water en brokjes en een kussen om op te liggen. Jatten zijn eigenzinnig, je kunt wel boos worden, maar luisteren? Ho maar, ook niet naar de baas. Mijn tuin is volledig afgeschermd tot 3.5 mtr, en meneer komt gewoon. Dus deze oplossing tot beide tevredenheid.

5-6-2008
regendruppel uit Gaarkeuken

ik spreek ook liever nederlands, maar als die hendrika denkt dat ik geen fries kan, moet het soms even hè, ik ga mijn tijd ook niet meer verspillen aan dat volk,
inderdaad mijn friese spreken in beter dan schrijven!

5-6-2008
mm uit k'tille

hnn naar mijn weten waren de dieren eerder op ons aardbolletje, dus in wiens tuin schijten wij hier nou met zn allen.. maar goed dit zal de meeste van ons hier wel niks doen..
Van mij mogen ze de schutter wel even flink de waarheid vertellen, rare denkwijze heeft deze namelijk om een onschuldig beestje neer te schieten en hè waarom heeft deze zieke geest een wapen in zijn of haar bezit?

5-6-2008
harmiena uit drachten

als waldnet nu eens de ip adressen van de kattehaters hier na gaan ,kunnen ze volgens mij heel wat kattemoordenaars pakken.
jeetje wat een misselijke mensen zeg.

5-6-2008
J-One uit Buitenpost

Nou mm, was noach er niet geweest dan was de hele dierenpopulatie uitgestorven. Dus een beetje respect voor de mens mag vanuit het dierenrijk ook wel worden getoond.

Het mag wat mij betreft nog altijd als 1 van de grootste vergissingen in de geschiedenis van de mensheid gezien worden.

5-6-2008
jaapz uit Marrum

Er zijn katten genoeg, maar als eigenaar wat van wat voor dier ook, je hecht je heel erg aan je beestje. En dus mocht zo'n sadistische klootzak als thechamp uit Kollumerzwaag bij mij aan de deur komen, dan zullen we kijken hoeveel botten er gebroken kunnen worden in een menselijk lichaam.

5-6-2008
mm uit k'tille

Noach..gaan we het nou over de bijbel hebben.. het spijt me maar daar doe ik niet aan.
Een beetje normaal nadenkend mens heeft de bijbel en het geloof niet nodig in dit leven, ik hou me liever vast aan het echte leven dan aan een "geloof"

Dus Noach vaart nog maar even verder in jou dromen J-One.

5-6-2008
strandjutter07 uit Drachten

nu is er op een kat/poes geschoten dat is niet normaal maar waarom houden de eigenaars hun dier niet binnen ze schijten in zandbakken en je kind zit er lekker in te spelen ik heb geen hekel aan katten maar hou ze binnen mensen met honden betalen hondebelasting moeten schepjes en poepzakejes mee om de drollen op te ruimen en de katten schijten in je tuin halen de bollen weer eruit kattenbelasting zou een groot deel kunnen helpen denk ik met de ergenis van vele mensen

5-6-2008
thechamp uit Kollumerzwaag

@jaapz, stuur je kat maar langs. Heb je dan een goede reden om te proberen mijn gebroken mensenbotten te tellen. 't zullen er zoveel niet zijn als de zak met botten die je terug krijgt, nadat ik klaar ben met je kat, sukkel.

5-6-2008
jaapz uit Marrum

Champ, jij bent een laf laag schepsel. Ga dan naar de eigenaar en spreek die erop aan. Maar nee, dat durf je niet. Maar veilig achter de computer onder een nickname dreigen, dat kan je wel.

5-6-2008
boldock uit thuis

Tsjonge jonge, wat een vreselijke reakties hier.
Deze kat die hier beschoten is, was toevallig van mijn zus. Het arme beestje was 15 jaar oud, deed zijn behoefte op de kattenbak, en kwam niet verder meer dan 20 meter van huis, en alleen voor een frisse neus. Hij kon amper meer lopen. Degene die heeft geschoten mag zich van mij bekend maken. Zal ik hem/haar een kogel in zijn gat schieten.

5-6-2008
hendrika uit Twijzelerheide

The camp, wat bist do een ongelooflijke klootzak.
Ik hoop dat waldnet dyn ip adres achterhelje kin
mien kat is namelijk een ier lien ek vergiftigd.
Sist raar opsjin ot ik aan bie die fjar de door stjin! grauwe idioat
Ik stjin namelijk net fjar de gevolgen ien,
wont waat mien beestjes iets oandot, KIN MAR BETTER GEAN RINNEN!

Boldock sterkte ermei , ek fjar dyn zus!
earme beestje..

sa sjut iederien mar wer, nooit nei een oar zien verhaal lûsterje, maar altied mar skelle!

5-6-2008
thechamp uit Kollumerzwaag

@hendrika 212.187.32.200 kist der wat mei? En als je niet kan schrijven, blijf dan lekker treuren om je dooie poes. Zal wel wat duifjes hebben vermoord. In Twijzelerheide weten ze wel hoe ze van ongedierte af moeten komen. Schreeuwerd.
Had dat beest maar binnen gehouden, zoals mensen horen te doen met HUISdieren. Alleen aso's laten hun dieren 's avonds en 's nachts op straat lopen, zodat ze hun behoeftes kunnen doen bij de buren.

5-6-2008
regendruppel uit Hendrikastad

Hendrika, ik vind het heel rot als mensen hun huisdieren overlijden, maar in jou geval geeft het me een gevoel van grote voldoening, want in die korte tijd dat jij je achterlijke reacties hier neerbeukt begint er in mij iets te kriebelen en ik zou persoonlijk een schot hagel in je willen jagen. je bent echt vreselijk onderontwikkeld en oppervlakkig.

@boldock dat vind ik heel rot, en ik keur dit zeker niet goed mocht je dat denken,

5-6-2008
hendrika uit Twijzelerheide

Regendruppel ut bliekt maar wer dost een ienzame
internetholligan bist, diet ollinich mar oer internet dwat;)
en ik miende dost net meer moeite soedest dwan om op 'mien volk' te reageren?
bietsje jammer.
zet dien eigen namme der dan bie, sneu persoân.
ooja 'thecamp' ik bepaal zelf wol ot ik blieuwt treuren om mien 'dooie poes'
ondertusken zil ik mien tied broeke om minsken saos die ut de wei te roemjen .
Ik reageer net meer op minsken saos jim :)
Hiel volle sterkte nogmaals

5-6-2008
hendrika uit Twijzelerheide

Oja en trouwens regendruppel ..
kom mar op mei dien schothagel !
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
tink net ost vier komst mei dien wetterpistoâltsje ,
Bin miskien wol een famke
mar sil die raar oávolle jonkje ..

5-6-2008
regendruppel uit Gaarkeuken

ach wijf, stik er in, onnozel wicht, jij bent dus één van de nutteloze gevallen in onze samenleving, jammer dat die er zijn, zonder hen zou de wereld er een stuk mooier uit zien maar helaas, het is ons niet gegund,
ik had het trouwens niet over durven en doen maar over gevoelens,
achterlijk dom kimd

5-6-2008
jittikpisser uit Twijzelerheide

Wie it in swarte kat? Dan wyt ik wol in pear ferdachten yn Dokkum.

5-6-2008
mazda uit Augustinusga

tsjonge jonge en dat om een kat!!! dat gezeur!!! ga buiten spelen...doet KATTEN ook namelijk...

5-6-2008
age uit Uithuizen

Nou,deze scheitende beschoten kat haalt zo de 100 wel...

5-6-2008
advertentie

J-One uit Buitenpost

Mwoah age, zou het?

5-6-2008
cheeta uit Zwaagwesteinde

@thechamp KIJK als ik jou adres hier eens zou neerzetten dan zou je wel 7 kleuren stront schijten,eigenlijk zou ik het moeten doen, maar je bent het niet eens waardig om jou met een bezoekje te vereren,jij spoort niet in dat bovenhoofd van je en zo zijn er nog een aantal ,nog nooit van gevoelens gehoord zeker,ze zouden je op de kop in die zandbak van je moeten planten geestelijk gestoord mannetje.

5-6-2008
june uit Burgum

Ha ha Jittikpisser dy is sterk. Al wyt ik net oft se de ferstandelike fermogens wol hawwe om em te snappen.

5-6-2008
virtualizer uit burgum

als je dit hierboven allemaal leest......het verstand is ver te zoeken met de meesten hier.dit is verre van normaal,weer eens onomstotelijk bewijs dat de mensheid rotter dan rot is.

5-6-2008
yeahilikeitnot uit garyp

Die gene die dat heeft gedaan moet een 9mm door de kop hebben.

5-6-2008
boldock uit thuis

jittikpisser : ja het was inderdaad een zwarte kat ( ex kater).

5-6-2008
sietse33 uit heinekenstad

dat zegt wel wat ...... over de kat

5-6-2008
edward uit Eastermar

Zouden ze bij alle katten moeten doen.

6-6-2008
bamsi uit Drachten

Tjonge jonge wat een reactie,s allemaal.Volgens mij katten ze meer tegen elkaar ,dan dat het om die kat ging.

6-6-2008
dedoktor uit Aldtsjerk

HE eizo heb je het druk !! waar blijft jou Reactie?

6-6-2008
eizo uit dokkum

ja dedokter ,ik zit al een poosje achter de poesjes aan, hahahah, maar de hagel is op de buks doet et nog goed hahahahahaha

6-6-2008
sietse33 uit heinekenstad

je moet de kat ook niet op het spek binden eizo

6-6-2008
age uit Uithuizen

Ik word zo langzamerhand strontziek van die scheitende beschoten kat...

7-6-2008
watervork uit burgum

thechamp is zielig...je wil niet weten wat er nog meer
in jouw tuin en in je huis.
toen jij nog in je broek piste bij je ouders.kreeg je toch ook geen gebakken spons?
bovendien is het gewoon verboden.ook al gooi je het in eigen tuin.ik hoop dat ze je tuin vol kakken.
ze moesten jou 10 kilo gebakken spons voeren en je bek snoeren.want dieren kunnen niet praten.
en duiven.. mooi spul voor de buks.die scheiten toch maar de was onder..en een kat begraaft het ook nog
duzz onzin allemaal

7-6-2008

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan