Account
Logo
Zoeken
20 °C
© WâldNet

Bewoner ademt rook in bij woningbrand in Drachten

vr 23 december 2022, 1.37 uur

DRACHTEN - De Drachtster brandweer rukte in de nacht van donderdag op vrijdag uit voor een woningbrand. In een woning aan de Michaelsberg in Drachten was rond 1.15 uur brand uitgebroken. Eenmaal ter plaatse bleek er brand te zijn in de afzuigkap in de keuken.

De bewoners waren op het moment dat de brand uitbrak in de woning aanwezig. In ieder geval één van hen had rook ingeademd. Een ambulance is ter plaatse gekomen om de man te onderzoeken. Niemand hoefde mee naar het ziekenhuis.

De brand zelf was snel onder controle. Wel kwam bij de brand veel rook vrij. Voor de zekerheid zijn de omwonenden ook tijdelijk uit hun huis gehaald. Die konden vrij vlot daarna alweer terug naar de woning. De brandweer heeft de woning waar brand was geventileerd en kon daarna terug naar de kazerne.

FOTONIEUWS


 

Heb je een tip? WhatsApp!
Stuur je bericht, foto of video via:
+31638400733 of via de tiplijn

Meer nieuws




Poll: Zijn de schrikhekken effectief voor een veilige rotonde voor fietsers?

Ja  
24.8%
Nee  
75.2%
? aantal stemmen | login en stem ook mee!

regionaal nieuws

Aantal drugsdumpingen ook in noorden toegenomen

Aantal drugsdumpingen ook in noorden toegenomen







tech & media

Recordaantal bezoekers op WâldNet door wolkbreuk

Recordaantal bezoekers op WâldNet door wolkbreuk