14 °C

© WâldNet |  De woning bevindt zich boven een van de winkels in de Schoolstraat

Steekvlam bij aansteken barbecue

vr 14 augustus 2020 20.32 uur

BURGUM -

Een bewoner van een bovenverdieping aan de J. D. de Vriesstraat in Burgum stak vrijdagavond op het balkon iets te enthousiast zijn barbecue aan. Hij gebruikte bio ethanol en bij het aansteken ontstond een steekvlam. De achterburen zagen dat en hoorden een knal en alarmeerden direct de brandweer.

De brandweer van Burgum is om 19.22 uur opgeroepen en kwam ter plaatse. Bij aankomst werd al duidelijk dat de brand al was geblust.

Regionaal nieuws

14 °C

3 inbraken

4 inbraken

Nieuwste items
Meest gelezen
5 jaar geleden
10 jaar
15 jaar
Leuke koekjes en kleurrijke snoepjes met leuke animaties.

Of speel iets anders op WâldNet Games.