Account
Logo
Zoeken
13.9 °C
© Jochem Wiersma

Gewonde bij brand Nije Nijhof Holwerd

do 29 maart 2012, 20.37 uur

HOLWERT - Bij een brand in een woning aan de Nijhof in Holwerd is donderdagavond een 44-jarige Holwerder gewond geraakt. De bewoner van een woning op de bovenste etage van het voormalige bejaardenhuis, had een pan soep op het vuur gezet en was daarna in slaap gevallen. Een flinke rookontwikkeling was het gevolg.

De brandweer van Ternaard kwam ter plaatse en heeft de pan met de verkoolde resten geblust en op het balkon gezet. Daarna werd het gebouw gelucht. De bewoner is voor controle met een ambulance naar het ziekenhuis vervoerd.

FOTONIEUWS


 

Heb je een tip? WhatsApp!
Stuur je bericht, foto of video via:
+31638400733 of via de tiplijn

Meer nieuws


regionaal nieuws

Otter aangereden langs weg bij Ie

Otter aangereden langs weg bij Ie


regionaal nieuws

Finaledag van Super Academy League 2024 in Kollum

Finaledag van Super Academy League 2024 in Kollum



regionaal nieuws

Inzamelingsactie voor rolstoelbus voor Paul

Inzamelingsactie voor rolstoelbus voor Paul


regionaal nieuws

Auto belandt in sloot bij Augustinusga

Auto belandt in sloot bij Augustinusga