Account
Logo
Zoeken
3.8 °C

Verzwaring van gedeeltelijke lockdown

Publicatie: 3 november 2020, 19.56 uur

Reacties

centraal uit Dokkum

Dit gaat nog wel even door.In ieder geval dit jaar nog wel.Houden ze ons mooi tijdens kerst en oud en nieuw onder de duim.Handige lui daar in Den Haag.

3-11-2020
mcprutser uit Drachten

Je moet die eikels bedanken die zich verheven voelen boven de rest en schijt aan de regels hebben.

Like
4-11-2020
Klaas bruinsma uit De Tike

Zoals het moet dus

3-11-2020
mutsjubutsie uit Drachten

@centraal, weet jij het beter dan? En alleen Den Haag?
In Duitsland, België, Frankrijk, Engeland zijn ze nog veel strenger nu.

3-11-2020
advertentie

gz30. uit Harkema

alles gaat dicht behalve de grenzen dat snap ik dus niet mensen kunnen nog wel op vakantie word alleen afgeraden zeggen ze. hebben we wat aan dan kunnen de pretparken enzo ook wel open blijven!

3-11-2020
dmotion uit Dokkum

Iets als eigen verantwoordelijkheid? Vakantie nemen etc. kan later ook wel weer een keer toch?

Verantwoordelijkheid nemen is schijnbaar erg moeilijk voor bepaalde mensen (sommige kennen het blijkbaar niet eens, of stellen eigen belang boven maatschappelijk belang).

Like
3-11-2020
HenkdeTank uit Drachten

Link klopt niet helemaal... Maar kijk maar op de rtl site. 😎

Like
3-11-2020
Lytse lyger uit Anjum

Met je gezin in een vakantiehuisje, of met 200 man in een wachtrij van een attractie lijkt me wel een verschil.....

3-11-2020
eksteroog uit Eastermar

We moeten solidair zijn met de mensen in de zorg en mensen die een andere ziekte dan corona hebben en op een operatie wachten"

daar doe ik het voor, maar ik kan het niet alleen

3-11-2020
riemersma uit Dokkum

Ik doe met je mee Eksteroog..dat zijn er dus al twee..

Like
3-11-2020
peazumer uit Paesens

Ik doe ook mee. Doe ik niet voor mezelf, dan doe ik het voor mijn medemensen.

Like
3-11-2020
mcprutser uit Drachten

Ik doe ook mee.
[spoiler]Ik oefen al jaren[/spoiler]

Like
4-11-2020
advertentie

Wateenwereld uit Drachten

Samen 1 ik doe ook mee.

Like
4-11-2020
Sneuper 2020 uit Drachten

Ik sluit mij aan. Prettig is anders maar wat moet dat moet.

Like
4-11-2020
denker uit Grou

Juist Eksteroog, ik doe mee.

Like
5-11-2020
Boerefeint uit Ureterp

Echt, hou op, smerige hypocrieten! Waar waren jullie in 2017/2018 toen er 10.000 mensen aan de griep overleden en toen de IC’s vol lagen? Onnozele, domme schapen!

Like
5-11-2020
zuiderschans uit Dokkum

Het gekke van dit alles is dat er steeds wordt gesuggereerd dat er meer mensen in ziekenhuis komen, omdat ze zich niet aan de regels houden.
Ik weet, het kan ook van een ander komen, net als de griep, maar ze moeten eens onder ogen zien dat je virussen niet volledig kan uitbannen.
Je kunt je verstoppen en opsluiten, maar eens moet je weer normaal gaan doen en staat iedereen gewoon weer bloot aan allerlei virussen, nooit anders geweest, alleen durven de beleidsbepalers nu niet weer terug en blijven we maar in deze situatie zitten, tot de dood ons scheidt...

4-11-2020
Onafhankelijk denker uit Hallum

Ja zuiderschans, dat is een keuze. Maar het probleem is dat je dan corona patiënten moet keren bij de ziekenhuizen en net doen of ze er niet zijn. Helaas ze zijn er.

En die komen er meer als we niks doen. Met griep keren we al veel door vaccinatie. En het is niet zo dat wij alleen gek zijn maar overal hebben ze het zelfde probleem in de wereld.

Like
4-11-2020
mcprutser uit Drachten

In 1918-1919 met de Spaanse griep duurde het anderhalf jaar voor men weer normaal kon doen.
Houd er maar rekening mee dat we hier nog wel een 6 tot 12 maanden mee blijven zitten zolang er mensen zijn die vinden dat de regels niet voor hen gelden.

Like
4-11-2020
Dolle dries uit Dokkum

Merk er niks van die lockdown maar dat zal wel aan mij persoonlijk liggen.

4-11-2020
kweenie2018 uit Lioessens

Nee, dat heb je goed gezien. In Dokkum schijnen maatregelen ondergeschikt te blijven aan de inkomsten uit toerisme. Daar zit nl een burgemeester en gemeenteraad die met de ene hand het Calvinistische vingertje beschuldigend naar de bevolking wijzen wat betreft de toename van besmettingen, terwijl ze de andere hand ophouden om te ontvangen.

Like
4-11-2020
zuiderschans uit Dokkum

Die moet je helemaal niet keren bij de ziekenhuizen, daar liggen ook vaak mensen die een zware griep hebben, alleen is dat uit het geheugen van de mensen verdwenen lijk wel.
In 2017/2018 puilden de ziekenhuizen én IC's uit van griep patienten en zijn er duizenden mensen aan overleden, dat schijnt uit ieders geheugen te zijn verdwenen.
Virussen zijn van alle tijden en dat blijft ook zo, ene keer wat minder dan de ander, daar moeten we echt mee dealen in het leven.

4-11-2020
zuiderschans uit Dokkum

Die moet je helemaal niet keren bij de ziekenhuizen, daar liggen ook vaak mensen die een zware griep hebben, alleen is dat uit het geheugen van de mensen verdwenen lijk wel.
In 2017/2018 puilden de ziekenhuizen én IC's uit van griep patienten en zijn er duizenden mensen aan overleden, dat schijnt uit ieders geheugen te zijn verdwenen.
Virussen zijn van alle tijden en dat blijft ook zo, ene keer wat minder dan de ander, daar moeten we echt mee dealen in het leven.

4-11-2020
Polvo53 uit Drogeham

Het verschil tussen een griep virus en een pandemie schijnt niet helemaal bij jou in te dalen.
Er is geen griep geweest die de reguliere zorg ontwrichte.
Het covid virus is toch echt iets van een andere orde.

Like
4-11-2020
Polvo53 uit Drogeham

Het verschil tussen een griep virus en een pandemie schijnt niet helemaal bij jou in te dalen.
Er is geen griep geweest die de reguliere zorg ontwrichte.
Het covid virus is toch echt iets van een andere orde.

Like
4-11-2020
fellows uit Doodstil

Och arme witte piet leuk provocerend nicknaampje ook....
https://www.volkskrant.nl/ws-b834d245

4-11-2020
zuiderschans uit Dokkum

Polvo, die is er wel degelijk geweest, soms moet je je eens verdiepen in de materie.
Soms moet je zelf ook beginnen na te denken ipv alles klakkeloos van een ander overnemen....
https://influenzastichting.nl/nieuwsbericht-5/#:~:text=Het%20RIVM%20heeft%20in%20een,de%20huisarts%20met%20griepachtige%20klachten.

4-11-2020
Polvo53 uit Drogeham

Helaas voor jou, maar ik werk in een ziekenhuis en zie het met eigen lede ogen aan.
En ik word erg boos op mensen als jij die de kop in het zand blijven steken.
Bij geen enkele griep is er enige vorm van lockdown geweest, als we het covid virus zijn gang laten gaan is zowel de zorg als de economische ramp niet te overzien.
Als ik jou was zou ik me aanmelden voor schoonmaak werkzaamheden op een covid afdeling, dan kun je het zelf met je eigen ogen zien.
Soms moet je met de neus op de feiten worden gedrukt voordat je alles klakkeloos aan kant schuift wat je leest over covid.

Like
4-11-2020
kweenie2018 uit Lioessens

@zuiderschans

Hoogste oversterfte tgv griep ooit -> 2017/2018 (18 wk) 9.444 doden

Oversterfte tgv corona -> 2020 (excl 2 weken overlap met griep - 8wk) 9.555 doden

Als je dan feiten aanhaalt, geef dan ook echt de feiten weer, en niet datgene wat jou het beste uitkomt.

(bron: RIVM)

Like
4-11-2020
Onafhankelijk denker uit Hallum

kweenie2018 //// Bij griep deden we niks en merkte de gewone man niks dan een paar zieken op het werk.

Nu hebben we vergaande maatregelen en we zitten al volgens jou cijfers op de zelfde sterfte. Kun je voorstellen dat zonder regels hoe het dan gegaan zou zijn.

Ik denk dat we graag allemaal zouden willen dat het er niet is en laat maar gaan. Helaas het is er en niet alleen in Nederland maar overal treft men maatregelen. Dus even doorzetten en Kop er Voor.

Like
4-11-2020
J P uit De Westereen

bij een uitvaart een beperkt aantal mensen is van de gekke de kerk mag wel vol je kan ,maar een keer afscheid nemen van een dierbare

4-11-2020
mcprutser uit Drachten

Ja man lekker gezellig samen de uitvaart doen, met zoveel mogelijk.
Met een beetje geluk zijn ze dan na 2 a 3 weken alsnog allemaal weer bij elkaar, maar dan in de hemel.

Like
4-11-2020
devil1 uit Kollum

Wat erg voor de horeca en al wat daar mee samenhangt. Er blijft straks geen restaurant, kroeg of discotheek meer bestaan. Toeleveranciers kapot, vervoersector kapot, taxibedrijven kapot, enz enz.
En dat alles om de zorg te ontlichten, niet best.
Een Den Haag die lacht om hun snode plannen om eertijds ziekenhuizen te sluiten. Verpleegpersoneel heeft een andere baan gezocht of zijn omgeschoold, en die gaan heus niet terug voor een paar maanden om Rutte en consorten uit de penarie te helpen, om daarna weer afgescheept te worden met een “dankjewel sukkel.”

4-11-2020
mcprutser uit Drachten

Je moet niet kwaad zijn op de overheid, maar op die eikels die denken dat ze zich niet aan de regels hoeven te houden, die illegale feestjes houden, die weigeren een mondkapje op te doen, die gewoon handen blijven schudden en die schijt aan de anderhalve meter hebben, en alleen aan henzelf denken en niets voor een ander over hebben.

Like
4-11-2020
HenkdeTank uit Drachten

Je mag wel kwaad zijn op de overheid...


De zorg staat al jaren op omvallen na de nieuwe opzet van Hoogervorst en het beleid van 8 jaar Rutte. Het corona virus heeft genadeloos vastgelegd hoezeer Fleur Agema gelijk had met haar kritiek op het sluiten van de zorg en verpleeghuizen. Daarom lopen de ziekenhuisafdelingen vast, de doorstroming is belemmerd.

Like
5-11-2020
mcprutser uit Drachten

Dan had je maar moeten gaan stemmen.
Ze worden op democratische wijze gekozen.
Je kan het er niet mee eens zijn, maar het is wel waar de meesten voor hebben gestemd.

Like
5-11-2020
age uit Uithuizen

Ik zag ergens een foto, die een verpleegster vanuit een IC gepost had.

Zij wenste de wintersporters een prettige skivakantie en hoopte dat ze wat vakantiefoto's mee zouden nemen, als ze hen, over een paar weken op het IC tegen zou komen...

4-11-2020
advertentie

Boerefeint uit Ureterp

Ach gossie..daar is het beroemde IC riedeltje weer..Weet je; Ik zou best afstand doen van 'mijn' plek op de ic bij een corona besmetting hoor, en daar wil ik ook best papiertjes voor ondertekenen. Maar krijg ik dan weer mijn vrijheid terug? Kan ik met gelijkgestemden (met eenzelfde papiertje) gewoon weer lekker LEVEN? Dansen, knuffelen, uit eten, borrelen zingen zonder al dat spastische afstand houden en smetvrees voor een “virus” wat voor de meeste mensen helemaal geen groot probleem vormt? Kom maar op met die papiertjes; ik teken graag!!

Like
5-11-2020
denker uit Grou

Boerefeint,ga je boerewerk doen . En onthou je van dergelijk hersenloos commentaar.

Like
5-11-2020
Klaas. uit Uithuizen

Boerefeint uit Ureterp, Ik plaats hier bijna geen of weinig post maar dit is de tweede keer op jouw en ook de laatste.

Je bent inderdaad een gekkie en hersenloos, ook de trol die alleen maar afwijkende meningen tot waarheid wil verheffen.
Als jij jezelf bij voorkeur laat informeren door “alternatief denkende” media zoals Café Weltschmerz, Willem Engel, Blue Tiger studio, Jensen, niburu, de Vrijspreker, en tig anderen en wat dan ook.
Krijg je inderdaad een verknipt beeld van de werkelijkheid.

Like
5-11-2020
Boerefeint uit Ureterp

Geen van allen heb ik nodig om mijn mening te vormen. Nog maar eens proberen. Ik hoop dat jij je aan je belofte houd, schaapje.

Like
5-11-2020
Wateenwereld uit Drachten

Haha heel groot tekort aan spiegelneuronen boerefeintje.

Like
5-11-2020
Klaas. uit Uithuizen

Voor de volgelingen van De Sekte Van Engel.
Nee, Willem Engel, je views lopen terug omdat bijna iedereen nu wel doorheeft wat een charlatan je bent.
Niet omdat Google bang voor je is. En als er hier écht een "regime" was, dan had dat jou allang het zwijgen opgelegd.
https://twitter.com/Rien_Post/status/1312819141020192769

Doe mee #stopwillemengel

Ook een leuke, De Sekte Van Engel.

https://twitter.com/desektevanengel

https://twitter.com/desektevanengel/status/1316287266617208833/photo/1

5-11-2020
Boerefeint uit Ureterp

Leuk...ik heb nog nooit een artikel van "Engel" gelezen, hahaha! Jemoet écht met betere (tegen)argumenten komen, hersenloze sukkel, hahahaa!

Like
5-11-2020
Boerefeint uit Ureterp

@denker, ik doe iets ander werk, en tussendoor heb ik soms tijd om domme schapen zoals jij te irriteren. Want steekhoudende tegenargumenten krijg ik toch niet, hahaha!

5-11-2020
Boerefeint uit Ureterp

In plaats van naar Dhr. Engel te luisteren, heb ik naar deze man geluisterd..misschien ook een idee voor Klaas de kletskop, Hahahaha!
https://youtu.be/jrtREpqvRd4

5-11-2020
mcprutser uit Drachten

Die meneer Capelle is net zo'n droef toeter als die Willem Engel.

Like
5-11-2020
Boerefeint uit Ureterp

Goed tegenargument hoor! Maar waarom dan? Omdat hij zegt dat je niet zo bang moet zijn? Weerleg dan eens wat hij stelt, en anders gewoon je bek houden, net wat Rutte zegt, hahaha!

Like
5-11-2020
Klaas. uit Uithuizen

Pierre Capel, Willem Engel ze komen bij elkaar in de buurt.

Social distancing leidt tot DNA-schade die tot in de derde generatie doorwerkt volgens Willem Engel zojuist. Dit is niet esoterisch zegt hij er toch maar even bij, dit is hard science die door Pierre Capel wordt ondersteund. Maar het is toch echt pseudo-wetenschap.
twitter.

https://twitter.com/peterzegers/status/1276268111956762626

Like
5-11-2020
Klaas. uit Uithuizen

Boerefeint uit Ureterp trol.
alternatief denkende” media zoals Café Weltschmerz, Willem Engel, Blue Tiger studio, Jensen, niburu, de Vrijspreker,
Het vaccin, een utopie: Pierre Capel en Ramon Bril.
cafeweltschmerz Compotsite.
https://www.salto.nl/programma/cafe-weltschmerz/2YB6SLvo2c2cUIQkgCUIqU/

Is de Corona Scam iets nieuws? Pierre Capel College
Compotsite cafeweltschmerz.
https://www.cafeweltschmerz.nl/5-is-de-corona-scam-iets-nieuws-pierre-capel-college/

Zoom LIVE Meeting 14 met Emerirus Hoogleraar Pierre Capel en Willem Engel
https://www.facebook.com/Viruswaarheid/videos/zoom-live-meeting-14-met-emerirus-hoogleraar-pierre-capel-en-willem-engel/308055003652337/

https://www.cafeweltschmerz.nl/5-is-de-corona-scam-iets-nieuws-pierre-capel-college/

Like
5-11-2020
mcprutser uit Drachten

@boerefeint omdat die Capelle die mondkapjes vergelijkt met een hek van gaas om vliegen tegen te houden, op zich heeft hij gelijk dat een virus deeltje door het mondmasker zou kunnen passen, ware het niet dat het vochtdruppeltje waar het virus zich in beweegt (zonder water gaat het kapot) 50x groter is dan het virus.
Hier de resultaten van een onderzoek naar diverse mondkapjes (ook de meerder laags uitwasbare niet medische mondkapjes) https://www.fast.ai/2020/06/26/particle-sizes/

- The SARS-CoV-2 virus particle is 100nm (nanometers) in diameter.
- A CO2 molecule is 0.33nm diameter.
- When we speak we produce droplets between 20 and 2000µm (micrometers) in diameter. Note that a micrometer is a thousand times larger than a nanometer!
- Larger droplets fall to the ground fairly quickly. Smaller droplets evaporate in (at most) a few seconds to a droplet nuclei of around 1µm.
- A 27µm droplet would carry 1 virion on average, and would evaporate to 5µm in a few seconds.
- Small particles do not fly straight through materials, but instead follow brownian motion, resulting in them coming in contact with a material even when the material weave is larger than the particle.
- Many materials, such as paper towel, have a complex weave which make it very difficult for particles to fully penetrate.
- Materials like chiffon and silk also have electrostatic effects that result in charge transfer with nanoscale aerosol particles, making them particularly effective (considering their sheerness) at excluding particles in the nanoscale regime (

Like
5-11-2020
mcprutser uit Drachten

- The size of the virus particle itself is not relevant to any discussion of mask filtration. This is because virus particles never float freely in the air, but are always at least suspended in a droplet nuclei ten times larger than the virus itself. A droplet containing a single particle will on average start out 270 times larger than the virion, and will evaporate to nuclei of 50 times larger than the virion.

- The size of the weave of the fabric is also not directly comparable to the size of the droplets or droplet nuclei, due to the three dimensional nature of many types of material, the indirect route taken by small particles in brownian motion, and the electrostatic effects in many materials. So if you've seen those claims that masks can't possibly stop COVID-19 because the virus is too small, now you know why they're totally wrong.

Like
5-11-2020
Boerefeint uit Ureterp

Je gelooft het natuurlijk niet, maar ze zeggen het echt! Citaat:
Jaap van Dissel: "200.000 mensen moeten een week lang een mondkapje dragen om MISSCHIEN -en dan zeg ik nog misschien- 1 corona besmetting te voorkomen."
Minister van Ark van Medische Zorg, Citaat: "Mondkapjes inzetten gericht op gedragsbeïnvloeding, dus niet zo zeer medisch gerelateerd, maar gericht op gedragsbeïnvloeding en te kijken: waar zou je mee kunnen experimenteren."
Ze zeggen het letterlijk!
Nou. Dan weet je dat.
Als je een mondkapje gaat dragen, dan heeft dat een medisch effect van ongeveer NUL, maar je doet mee aan experiment op het gebied van gedragsbeïnvloeding..
Succes schaap! Hahahaaa!

Like
5-11-2020
mcprutser uit Drachten

Ja jij gelooft het natuurlijk niet, maar ze zeggen het toch echt.
"So if you've seen those claims that masks can't possibly stop COVID-19 because the virus is too small, now you know why they're totally wrong."
In het geval je Engels niet machtig bent"is de vertaling .
"Dus als je die beweringen hebt gezien dat maskers COVID-19 onmogelijk kunnen stoppen omdat het virus te klein is, weet je nu waarom ze totaal ongelijk hebben."

Like
5-11-2020
Boerefeint uit Ureterp

@ Klaas; Mag ik jou even citeren?
" Ik plaats hier bijna geen of weinig post maar dit is de tweede keer op jouw en ook de laatste." En wat doe je vervolgens? Je haalt allerlei links aan waar ik niets mee heb. Je bent gewoon een waardeloos figuur klaas, hahahahaa!

5-11-2020
Boerefeint uit Ureterp

Maar lieve, lieve Cojooonaaa wappies; Bedankt. Bedankt dat jullie allemaal braaf naar minister presidente El Marco roette en zijn compaan El liego de Jonge luisteren. Bedankt jullie allemaal met een vod voor jullie "bek" lopen, jullie zien er zo veel beter uit. Bedankt dat jullie allemaal thuis blijven, lekker rustig hoor, op straat. Bedankt dat jullie op 1,5 meter blijven, mijn aura krijgt rust. Bedankt dat er nog meer maatregelen zijn en nog gaan komen zodat ik eindelijk mijn welverdiende rust krijg na zoveel jaren van stress. Geen stress meer over verjaardagen, wie komt wel en wie niet. Geen onverwachte visite meer over de vloer, tja sorry er zijn al 2 mensen geweest. Geen gezeik meer over "verplichte" feestjes waar ik toch al niet naar toe wilde gaan. Niet meer urenlang door drukbezochte winkelstraten zeulen op zoek naar een plekje op het terras. Niet meer uit eten waar je altijd teveel betaald voor een hapje eten wat thuis hooguit 25 euro kost.
Geen bioscoop, pretpark, musea, zwembad, sportwedstrijden etc etc waar het toch altijd al te druk was. Gelukkig mag ik alleen boodschappen doen wat me veel tijd en geld scheelt.
Ik wil jullie echt bedanken. Bedanken voor het gemis van alle sociale contacten en leuke dingen die we hadden. Ik wil jullie bedanken dat dit "eventjes" pas 8 maanden duurt en gelukkig nog maar "eventjes" zal duren. Bedanken voor het feit dat jullie jezelf wel zo goed aan de regels hebben gehouden natuurlijk en dat je nu schijnheilig naar mij kunt wijzen omdat ik geen vod voor mijn "bek" heb. Ik wil jullie bedanken voor de ellenlange "wachttijd" in de zorg voor degenen die iets anders hebben dan Cojooonaaa. Bedanken voor het faillissement van vele leuke winkeltjes, kroegjes en zelfstandigen die nu aan de afgrond staan en het leven niet meer zien zitten.

5-11-2020
Boerefeint uit Ureterp

Bedankt dat jullie mij en de anderen die niet binnen de lijntjes kleuren de schuld kunnen geven. Zonder jullie waren miljoenen mensen nu gestorven aan Cojooonaaa ipv de in verhouding paar ouderen die er nu aan gestorven zijn. Gelukkig sterven er nu velen aan uitgestelde zorg, eenzaamheid en depressie die de kop opsteekt.
Maar ja beste Cojooonaaa wappies. Jullie kunnen jullie zelf gelukkig aankijken in de spiegel en zeggen, "het lag niet aan mij". Ik heb braaf mijn hoofd diep in de grond gestoken en braaf weggekeken zoals me verteld is. Ik ben wel solidair geweest zonder me druk te maken over wat de maatregelen verder teweeg brengen. Maar straks, beste Cojooonaaa wappies. Straks komt het schuldgevoel vanzelf boven. Dan gaan ook jullie ogen een keer open. Straks als het te laat is en jezelf een keer getroffen wordt door een belachelijke maatregel waar je nu nog achter staat en braaf uitdraagt. Straks is te laat en dan wil ik vooral niet uit jullie "bek" horen: "Ich habe das nicht gewusst"
Jullie Cojooonaaa wappies weten het namelijk wel en daarvoor krijgen jullie uiteindelijk de rekening gepresenteerd zoals altijd al gebeurd is. Ik heb de knop omgedraaid voor mezelf. Ik doe mijn ding en heb schijt aan álle Cojooonaaa regels en wappies, wat ze ook zeggen. Ondanks alles ben ik daardoor nog steeds een gelukkig mens en daar gedij ik zeer goed onder.

5-11-2020
advertentie

riemersma uit Dokkum

Boerefeint: Je uitspraken hebben opvallende gelijkenissen met strenge dominees: Iedereen is dom behalve wij, de juistgelovigen..Wacht maar, straks is het te laat en komen jullie er wel achter dat jullie niet naar mij hebben geluisterd..

Like
5-11-2020
Boerefeint uit Ureterp

Riemersma...Jij BENT gewoon dom! Elk woord aan jou is compleet verspilde tijd; ik heb van jou nog geen enkel zinnig woord gelezen, behalve onzinnige, losse kreten. Ga nog iets met je armzalige leven doen, of probeer het tenminste, hahahaa!

Like
5-11-2020
Klaas. uit Uithuizen

@ Boerefeint; Mag ik jou even citeren? In plaats van naar Dhr.?. Engel te luisteren, Je luistert er wel naar maar bent te dom om te kakken.
Je zit huis vast maar lult gewoon in de ruimte.

Tja, het is hetzelfde riedeltje als bij 911: er wordt van alles aangenomen en verdraaid, terwijl elk bewijs en elk feit dat niet in de hypothese past wordt weggemoffeld.
Vervolgens wordt 1 verdraaid 'bewijsstuk' op een voetstuk geplaatst en uitgelicht als het ultieme bewijs dat de hypothese klopt.
Verder wordt alles met open vragen aan elkaar geknoopt.
---------------------------------
Nederland is volgens de complot gekkies een politiestaat aan het worden, maar het gaat er wel erg democratisch aan toe als ze zelf alles nog kunnen roepen, en nog vrij rondlopen.

5-11-2020
Boerefeint uit Ureterp

Klaas..jij zou toch niet meer reageren? Over 9/11 kan ik kort zijn; Ik, mijn vrouw en ik, dus wij eigenlijk hebben alle locaties bezocht, en alles is gegaan zoals het is verteld en zoals wij het allemaal hebben gezien. Er is géén complot geweest. De kapers waren Moslims, en de Twin Towers waren NIET ondermijnd. Ik weet niet waarom je dit er bij haalde, maar je opzet faalt..zoals gewoonlijk, Hahaaa!

Like
5-11-2020
age uit Uithuizen

Ja Riemersma, ik herinner me nog ene Marco.X de schijnheilige houthakker uit Houtigehage.
Die had dezelfde fariezerige dominee stijl:
- Die citeerde ook, soms maar gedeeltelijk, soms verdraaid, 'wetenschappers, die schreven, wat hij vond.
- Mensen die het niet met hem eens waren, moesten BETER LEZEN en waren dom.
- Die ging ook door tot iedereen het had opgegeven...

Het zal wel toeval zijn..

Toch?

Vr. gr respect!

pe es

Ik geloof niet dat je deze waanzinnigen helpt door op hen te reageren.
Daarvoor is het gezond verstand van deze kwetsbaarste van de geestelijk kwetsbaren al te veel aangetast.

5-11-2020
dmotion uit Dokkum

Nog iets wat opvalt bij Boerefeint, Zolang een nieuwsbericht op de begin pagina van waldnet staat, geen reactie van hem te vinden.

Zodra hij niet meer op de begin pagina van waldnet staat, maar nog wel terug te vinden via "Regionaal nieuws" begint de boerenhulp met zijn scheldpartijen en overige onzin. En dan recties wel in grote hoeveelheden, en vooral op de man spelen.

Zijn manier om de redactie te proberen te omzeilen? Waldnet redactie leest u even mee?

Like
5-11-2020
Boerefeint uit Ureterp

Een onzinnige aanname; ik schep er gewoon groot genoegen in om jullie schapen proberen wakker te schudden, en als dat niet lukt, dan waar mogelijk ter irriteren, hahaha!

Like
5-11-2020
dmotion uit Dokkum

Aanname bevestigd, schelden etc is jouw enige antwoord. Soms aangevuld met andere onzin.

Veel plezier in je waanwereld, gegroet, prettige dag/nacht verder nog.

Like
5-11-2020
riemersma uit Dokkum



Een onzinnige aanname; ik schep er gewoon groot genoegen in om jullie schapen proberen wakker te schudden, en als dat niet lukt, dan waar mogelijk ter irriteren, hahaha!
Boerefeint uit Ureterp | 05-11-20 | 22:47
-------------------------
Welnee, je schept er genoegen in om reacties los te peuteren door je opmerkingen..Wie wakker geschud moet worden??? ..tsja - Heel misschien zou je eens kunnen overwegen om zelf wakker te worden?? Maar goed, je bent een getrouw sektelid en daar valt doorgaans niet tegenop te boksen..

Like
5-11-2020
Boerefeint uit Ureterp

Dat jij niet tegen mij op kan boksen is evident, want inhoudelijke reacties blijven van jouw kant uiteraard en continu uit, want je hebt ze gewoon niet, hahahaaa! Maar vertel eens sukkel; van welke "sekte" moet ik lid zijn? En ik bén heel wakker hoor..ja, eerlijk gezegd niet zo heel lang meer, want er moet morgen gewerkt worden. Probeer het eens, werkloze profiteur!

Like
5-11-2020
riemersma uit Dokkum

Beste boerefeint: Je bent lid van de sekte die maar één waarheid heeft. .Dat je mij een sukkel noemt en een profiteur zegt meer over jou dan over mij..Eerste bladzijde boek: Psychologie voor beginners. Ik ben inderdaad een profiteur want ik heb 52 jaar lang gewerkt met een salaris en krijg nu aow. Daarnaast ben ik vrijwilliger bij een aantal organisaties dus je vooringenomen meningen ontmaskeren je tot een charlatan..Welterusten en werkze morgen.

Like
5-11-2020
dmotion uit Dokkum

En weer schelden, wie wil met jou mee denken. Je schrikt anderen alleen maar af. Met net gedrag zou je heel anders over kunnen komen. Maar dan blijft nog steeds de vraag over, is iemand het met jouw eens.

En dan ook weer, zonder schelden kom je verder. Wel schelden? Bij elk scheldwoord minder waardering van anderen. Gegroet, mijn laatste reactie bij dit bericht.

Iedereen, behalve die boerenknul (laat hem met rust, straks begeeft zijn hart? het nog), een goede nacht gewenst.

Like
5-11-2020
Kraandrijver uit Ureterp

Ook alweer iemand met "een laatste reactie"?? Hahahaa..stumpers.

Like
6-11-2020
Boerefeint uit Ureterp

Age en ale coronawappies:
De dictatuur is bijna een feit. Zijn jullie blij? Jammer, helaas geen feest. Want de horeca is dicht en ook jullie mogen maar 2 mensen uitnodigen. Maar houdt moed. Want met wat geluk wordt het nu vrij snel allemaal nog leuker. Dan word ook jijzelf misschien nog wel uit je eigen huis gezet, zogenaamd om besmettingskansen te verminderen. Alles voor onze gezondheid, desnoods het inzetten van het leger, nietwaar?
Net goed, toch? Want het is toch allemaal de schuld van die paar handenvol eigenwijze feestvierders waarvan er helaas niet één is overleden? Dat dezen vaak uit allahtonen bestaan vergeten jullie gemakshalve. Dat laatste is nou weer wel een beetje jammer, hè? Dan was jullie overwinning nóg groter geweest, nietwaar? Wees maar trots op jullie werk: trots op de economische, sociale en fysieke doden die nog in groten getale zullen gaan vallen omdat jullie de niet-werkende maatregelen zo geweldig noodzakelijk vonden.

5-11-2020
Boerefeint uit Ureterp

Dit virus was een voor jullie uiterst geslaagde dekmanteloperatie voor het stichten van een nieuwe extremistische religie. Hoe noemen jullie je heilige oorlog? Bloemschoen, misschien? Jullie, de domme Corona-aanhangers/wappies, hadden aan het handje van visionair Lubach - die nu even ook een moeilijk woord had geleerd (algoritme) en daarmee even flink los ging, en alles aan elkaar vast generaliseerde en demoniseerde - natuurlijk gelukkig allang de luchtbel doorgeprikt: die domme gekkies hadden helemaal geen kritiek op de overheid, maar wilden alleen maar niet een mondvodje voor (en daarmee hun eigen lichaamsafvalstoffen eten en een schadelijk biologisch subcultuurtje opbouwen en vervolgens zelf weer inademen.)! Hahahaa! Het is maar goed dat jullie allemaal wèl verstandig waren en als brave schapen die slimme adviezen van Bloemschoen opvolgden, nietwaar? Want als het aan de "complotgekkies" had gelegen, waren we alweer 6 maanden geleden naar het gevaarlijke normale leven teruggekeerd en waren wat bedrijven en mensenlevens nog te redden geweest. Stel je voor. Dat was pas echt op een ramp uitgelopen, toch? Gelukkig gaat schoolmeestertje Hugo nu alles redden met zijn wetje, dat onze beschaving naar een nieuw dieptepunt heeft gebracht.

5-11-2020
Wateenwereld uit Drachten

Ach ik hoor liever bij de schapen dan dat ik bij de losers hoor. Wat een onzinnig geluk heb je toch altijd Boerefeint. Lijkt me verstandig dat je eerst even je slaapje gaat doen.

Like
5-11-2020
Boerefeint uit Ureterp

(vervolg, want ik ben nog lang niet klaar met jullie, domme, onnozele schaapjes;)
Dankzij jullie blinde volgzaamheid uit angst voor wat gemanipuleerde cijfertjes is aan ons aller vrijheid een einde gekomen. Ik wed dat jullie vannacht heerlijk zullen slapen. Nooit meer normaal.
En nee, ik wens jullie NIET hetzelfde toe als jullie doen met bewuste compleetdenkers, namelijk een plekje op de IC of nog meer van dat onzinnige fraais. Je weet wel, de IC, daar waar je móet sterven aan een beademingsapparaat dan wel postuum in een vervalste overlijdensakte, ongeacht of je nou wel of niet het fakevirus hebt. Nee, tot jullie niveau wil ik me niet verlagen.
Onze democratie is weg, het ooit sterke en welvarende Nederland vervaagt met de minuut meer en meer, is op sterven na dood. Of moet ik zeggen: klaar voor bezetting? Deelstaat geworden van de oneindig gulzige, vernielzuchtige veelvraat EU, die overspoeld wordt door plunderende, verkrachtende en moordende islamitische primaten. Maar jullie lopen gelukkig veilig rond met de slechtst mogelijke kwaliteit mondvodjes. Er zijn geen woorden voor mijn minachting voor jullie!

5-11-2020
Wateenwereld uit Drachten

Haha heel groot tekort aan spiegelneuronen boerefeintje.

Like
5-11-2020
Kraandrijver uit Ureterp

Heel groot tekort aan zinnige argumenten, "wateenwereld" Hahahaa!

Like
6-11-2020
Wateenwereld uit Drachten

Heb je je naam aangepast of is dit familie. Ach ja op onzinnige argumenten krijg je dat he.

Like
6-11-2020
advertentie

Kraandrijver uit Ureterp

Nee, heft er niks mee te maken. Mijn vorige account was, waarschijnlijk mede door toedoen van één van de schaapjes hier, uitgezet. Maar beter zo, ik ben ook niet echt een boerefeint; deze nieuwe nickname komt goed overeen met wat ik doe.

Like
6-11-2020
age uit Uithuizen

Doorgaan boerefeint, vooral doorgaan..

5-11-2020
Kraandrijver uit Ureterp

Doe ik Age, alleen nu onder een nieuwe naam, hahaha!

Like
6-11-2020
gerard00 uit Houtigehage

Dit moet Marco zijn. Hij draait volledig door.
Ban de oude account, direct een nieuwe.

Like
6-11-2020
Kraandrijver uit Ureterp

Wederom, en zoals gewoonlijk mag ik wel zeggen, helemaal FOUT Gerardje, ik ken namelijk geen "Marco" hahahaha. Jammer voor jou dat je niemand kunt blocken hier hé? Ik ga nu eerst even schaften, maar wees gerust, ik kom na werktijd terug!

Like
6-11-2020
gerard00 uit Houtigehage

Kraanmachinist, kraandrijver is al jaren een vrouwen beroep•
Wie weet ben je meisje•

Like
6-11-2020
Kraandrijver uit Ureterp

Gefeliciteerd. De hoofdprijs voor de domste opmerking van deze week gaat (wederom) naar jou, Hahaha! Ik help je wel even: kraandrijver BETEKENIS & DEFINITIE
kraandrijver - Zelfstandig naamwoord
1. (beroep) iemand die een hijskraan bedient. Graafmachines kunnen hier ook onder vallen. Helaas zijn er maar heel weinig dames werkzaam in deze tak van werk, je moet je zélfs hierover beter informeren, Hahahahahaha!

Like
6-11-2020
Wateenwereld uit Drachten

Och Jezus nee he. Ja kon ook niet anders wat een ......

Like
6-11-2020
gerard00 uit Houtigehage

Hier had ik op gerekend direct beet, hij hapt direct wil absoluut geen meisje zijn groot kind LOL haha.

Like
6-11-2020
Kraandrijver uit Ureterp

Ik dacht dat jij je vorige domme opmerking niet kon overtreffen Gerardje, ik zat er dus naast, Hahahaaa! Sukkeltje...

Like
6-11-2020
Kraandrijver uit Ureterp

On topic maar weer:
Naast het (bijna) record van langstzittende Minister-President krijgt jullie Fuhrer Mark Rutte eerdaags nog een uniek record in handen: de eerste naoorlogse befehlhaber die het repressiemiddel de avondklok weer van stal heeft gehaald. Lang was de avondklok not done in "bevrijd" Nederland, maar zoals er wel meer huilige huisjes gesneuveld zijn onder VVD-dictatuur, is het instellen van deze ultieme vorm van repressie niet langer een hoofdpijndossier. De dictator in het torentje heeft een Praxis-cursus gehad en weet dat, als je maar een milimeter per keer van één stoelpoot van de democratie afschuurt, het volk niet in de gaten heeft dat zij scheef zit...... totdat men omdondert en het te laat is. Stapje bij stapje, beetje bij beetje worden steeds meer repressiemiddelen van stal gehaald die, om het draagvlak te testen, eerst lokaal worden opgelaten als VVD-proefballonnetjes, om daarna landelijk uitgerold te worden. Natuurlijk zijn jullie hier heel enthousiast over.. maar zeg eens; Hoe gaan jullie nou de hond straks uitlaten zonder opgepakt/beboet te worden door de Gestapo? Als we nu dan toch zo gretig naar het verleden, en vooral de jaren '40 - '45 teruggrijpen , dan heb ik nog wel wat suggesties om 'terug te halen,' uit die tijd en zelfs nog wat verder terug. Wat te denken van:
# coupe NSB, een lekker frisgeschoren koppie.
# een tribunaaltje, je hoeft er nu zelfs niet voor naar Neurenberg maar kunt op de fiets in je eigen Den Haag terecht bij het Internationaal Gerechtshof.
# radio Oranje, weer eens wat anders dan de msm-staatspropaganda.
# een volksgericht, wat ouderwets 'vermaak' voor het volk.
# de Guillotine, je kan hem immers maar vast in het vet hebben staan.

6-11-2020
Kraandrijver uit Ureterp

Jullie zullen je nu misschien afvragen waarom ik zo hamer op de tweede wereldoorlog, maar het van stal halen van de avondklok -waarschijnlijk om 75 jaar vrijheid te vieren- brengt nu eenmaal 'nostalgische' gevoelens naar boven. Kijk, het constant 'maar' plaatsen voor vrijheids- en levensberovende maatregelen, legt nu eenmaal -hoe ongewild ook- een parallel naar die vreselijke jaren '40.

6-11-2020
Kraandrijver uit Ureterp

Want:
# ondernemers moeten MAAR tijdelijk even hun ondernemingen sluiten voor hun eigen bescherming.
# wij moeten MAAR even een 'mindkapje' dragen, wat niet beschermd maar wat wel ons aller gedrag en onderdanig denken stuurt.
# wij moeten MAAR even accepteren dat onze vrijheid, zelfs tot in onze eigen huizen, beperkt wordt.......... wederom voor onze eigen veiligheid.
# wij moeten MAAR even accepteren dat onze grondwet, en onze rechten, verneukt worden voor de megalomane egotrip van een voormalig leerkracht.
# wij moeten MAAR even accepteren dat onze geliefden en naasten doodgaan aan bijvoorbeeld kanker, omdat op hun ziektebed interviews gevende corona 'patiënten' nu eenmaal voorgaan.
# wij moeten MAAR even accepteren dat ons in ons 'vrije westen' de toegang tot winkels en gebouwen geweigerd wordt, omdat wij geen -niet-werkende- mondkapjes dragen.
# wij moeten MAAR even accepteren dat een begrafenis tegenwoordig een loterij wordt, inzake wie erbij aanwezig mag zijn.
# wij moeten MAAR even accepteren dat het aantal faillissementen en zelfmoorden door de coronamaatregelen harder stijgen dan het aantal daadwerkelijke besmettingen.
# en wij moeten MAAR accepteren, dat dit alles is voor ons eigen bestwil.
En dat woordje MAAR, dat doet het hem nu juist Mark.
# waren het niet de Poolse Joden die te horen kregen dat de verhuizing naar het ghetto enkel MAAR voor hun eigen bescherming en gezondheid was?
# waren het niet de Joodse kinderen die te horen kregen dat ze MAAR op een schoolreisje gingen?
# was het niet de nieuwe 'kamp aanwas' die te horen kreeg dat ze MAAR enkel even hoefde te douchen?
# was het niet de bevolking die te horen kreeg dat de deportatie van miljoenen mensen, enkel en alleen MAAR voor hun eigen bestwil was?
Goed weekend vrienden!

6-11-2020
gerard00 uit Houtigehage

Plakknip schapenmeisje schendt weer het auteursrecht, on topic maar weer zonder bron.

https://www.lnnmedia.nl/opinie/michel-mulder/bekendmaking/

6-11-2020
Kraandrijver uit Ureterp

Nee hoor, Gerardje. Ik heb namelijk zijn volledige toestemming om zijn schrijfsels te delen waar ik maar wil, hahahaha! Maar goed om te vernemen dat jij zijn artikelen ook leest..misschien komt het ooit nog goed met je..sufferdje.

Like
7-11-2020
Kraandrijver uit Ureterp

@Gerard00, lieve, simpele jongen van mij; dat "auteursrecht"-verhaaltje kan je mee stoppen hoor, want dat gebruik je vaak ten onpas, natuurlijk zonder te weten waar je het over hebt; maar dat is standaard bij jou, Hahahaa! Kijk, lees dit maar even door, leer je nog wat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Auteursrecht

Like
7-11-2020
gerard00 uit Houtigehage

Gaf gister al antwoord maar die oude account is geblokt. dus kijk onderaan via de link.
https://www.waldnet.nl/nieuwsreacties.php?nid=66023

Like
8-11-2020
Kraandrijver uit Ureterp

Wat let jou om hier te reageren, sukkeltje? Oh, je weet niet hoe het hier, of op internet werkt?? Oh oh oh...wat bén jij toch DOM, hahaaa! En je zou niet meer reageren...toch?? Hahaaa, je bent echt zo'n iemand die nooit zijn woord houdt, maar dat wist ik al..

Like
8-11-2020
Wateenwereld uit Drachten

Beste allen die reageren (incl. Mezelf) op kraandrijver / Boerefeint laten we niet meer reageren op dit zielig mannetje. We geven hem alleen maar zuurstof en dat verdient hij niet. Veel succes met je domme zielige leventje sukkeltje 🤏🤏🤏🤏

6-11-2020
gerard00 uit Houtigehage

Doen we, we laten hem in zijn eigen sop gaar koken.

Like
6-11-2020
advertentie

Kraandrijver uit Ureterp

Tsss, Gerardje..Dat heb je op Waldnet nu al 8x geroepen, en élke keer weer een hersenloos, kant noch wal rakend schrijfseltje van jou op mijn inbreng! Dat waardeer ik op zich wel hoor, maar het geeft alleen wel goed aan wat voor een wáárdeloos persoontje jij bent, en het bevestigd tevens dat ik jou goed heb ingeschat, Hahahahaaaa!

Like
7-11-2020
Kraandrijver uit Ureterp

@Wateenwereld; voor jou geldt eigenlijk hetzelfde als voor Gerardje. Maar wees gerust, mijn leven is allesbehalve zielig, maar bedankt voor je zorgen, lief van je! Derhalve kan ik je het volgende mededelen; er komt nog véél meer van mijn kant, hahaha!

Like
7-11-2020
kareltje1 uit Aalsum

Hoe zou dat nu kunnen dat iemand jou account verwijderd, hoe lang zal deze blijven bestaan, ik gok nog geen maand.
PS, dank voor de oplettendheid van mijn typfoutje.

8-11-2020
Kraandrijver uit Ureterp

Ik ga niet een te lange reactie plaatsen, ik wil natuurlijk niet teveel tijd van mijn schaft aan jou besteden; maar wees gerust; ik ga de komende tijd jullie wat positiever benaderen..Fijngevoelige jongetjes moet je ook niet teveel kwetsen; anders rennen ze jankend naar hun mamma, en in dit geval blijkbaar de Waldnet redactie, hahaha!

Like
9-11-2020
riemersma uit Dokkum

Na zovele sneue berichten en beledigingen over en weer van een aantal reaeerders- oftewel dat ging/gaat nergens over- terug naar het nieuwsitem en de actualiteit: De cijfers van besmettingen gaan mooi naar beneden met dank aan de mensen die zich aan de regels/maatregelen hebben (proberen te)ge-houden.

8-11-2020
Kraandrijver uit Ureterp

@ Riemersma: Ik neem aan dat je trouw áltijd een mondkapje op hebt! Weet je, ik ben zó trots op je, jij red echt heel veel mensenlevens hiermee. Jij zorgt er tenminste voor dat niemand jouw smerige bacillen, bacteriën en vieze stinkende adem over zich heen krijgt die uit je muil komt, echt supergoed van je. Voor mij ben je een held!
Ik ga er van uit dat je ook trouw de 1,5 meter aanhoudt: wat vind ik dit ook goed van je zeg. Ook een positief ding, ik ruik je zo tenminste niet!
Je poetst natuurlijk ook alles wat je vastpakt! Fantastisch zeg, wat fijn, zo trots op je. Want als ik je zo bekijk ben je ergens toch wel een potentieel gevaar voor een covid19 besmetting.
Top dat je ons allemaal beschermt, je neemt je verantwoordelijkheid tenminste, zo goed bezig! Maar vergeet je niet ook alle deurklinken en artikelen die je aanraakt te poetsen?
Je blijft natúúrlijk trouw binnen als het niet noodzakelijk is om weg te gaan : Supergoed van je zeg, dat zouden meer mensen zoals jij moeten doen. Jij maakt echt iedereen gelukkig door zoveel mogelijk thuis te blijven. Het is zéker een betere maatschappij als jij zoveel mogelijk binnen blijft zitten als potentiële besmetter, nu heeft niemand last van je, super goed dat je dit doet! Hulde!

Like
9-11-2020
kareltje1 uit Aalsum

Beste Riemersma, zeker mooi dat het aantal besmettingen naar beneden gaat, ik was vandaag voor mijn werk naar Nieuwegein, als je ziet hoe druk het op de weg was, en las in het nieuws hoeveel illegale feesten er waren afgelopen weekend, dan hou ik mijn hart vast als er weer versoepelingen aangekondigd worden, dan geen heel veel mensen weer van god los.

8-11-2020
age uit Uithuizen

Kareltje1, U moest voor uw werk naar Nieuwegein en u zag hoe druk het op de weg was?
Hoeveel van die mensen op de weg zouden ook ergens heen moeten (voor hun werk) denkt U?
Of was u de enige...?

Vr. gr. en respect!

pe es
Ik moet morgen winkelen en weet nu al dat ik me zal verbazen over en ergeren aan de drukte op straat en in de winkels.
Weten al die mensen niet dat ze zoveel mogelijk thuis moeten blijven?

8-11-2020
Kraandrijver uit Ureterp

Dan blijf JIJ, en alle andere makke, gehoorzame schapen toch lekker thuis? Laat dan de mensen die niet (meer) in de hoax trappen lekker genieten van het heerlijke weer dat we momenteel hebben..We leven tenslotte NOG niet in een dictatuur, hoe graag jij dat ook zou willen...

Like
9-11-2020
kareltje1 uit Aalsum

Gezien er veel gezinnen op de weg waren, ga ik er van uit dat mijn mening wel redelijk klopt Age

8-11-2020
Kraandrijver uit Ureterp

En dat, terwijl er geen enkele documentatie is over besmettingen in de buitenlucht..Ze kunnen jou/jullie ook van alles wijsmaken, jullie gehoorzamen wel...hahahaa!

Like
9-11-2020
Wateenwereld uit Drachten

🤏

Like
9-11-2020
Kraandrijver uit Ureterp

@Wateenwereld; Goed onderbouwde reply, daar heb je vást lang over na moeten denken, hahahaaaa!

Like
9-11-2020
riemersma uit Dokkum

Beste Kraandrijver-- je drijft over- over de top--we weten je standpunt nu wel en we weten nu ook echt wel hoe je over andere mensen denkt..Misschien is het beter om je even op de achtergrond te houden..Dat is geen eis van mij( hoe zou dat ook kunnen) maar een goedbedoeld advies, een beetje ter bescherming van jezelf zalkmaarzeggen..Je hoeft hier ook niet op te reageren hoor. Evenwel staat ook DAT je vrij maar daar zal ik dan geen reactie opgeven als je het niet erg vindt.

Like
9-11-2020
Kraandrijver uit Ureterp

Beste Riemersma; je hebt geen idéé hoe ik over andere mensen denk. Je hebt wellicht slechts een INDICATIE hoe ik over jou denk, hahaaa! Gelukkig zijn er nog heel veel mensen die zoals ik denken, en hun aantal is groeiende, mag ik wel stellen. Verder leg ik jouw, ongetwijfeld goed bedoelde advies, naast me neer als je het niet erg vind! En nu; Schafttijd=Koffietijd!

Like
10-11-2020
Kraan-drijver uit Ureterp

En nu Schafttijd=Koffietijd.

24-11-2020

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan