Flinke file na kop-staartbotsing op Scheiding
Publicatie: 10 juni 2022, 16.09 uur
Reacties
Dy fiets kin wis yn de shredder.
Blijkbaar moet iedereen tegenwoordig op 2 meter achter elkaar aanrijden.. En komen de rotondes altijd als een volslagen verassing voor sommigen.. Rij je even niet hard genoeg of trek je niet snel genoeg op dan gaan we nog even binnen de 1 meter zitten.
Rij gewoon eens op 20/30 meter afstand van elkaar.
Dan gebeuren deze dingen veel minder of helemaal niet.
As pake en beppe it rybewiis úntnimme omdat se wer 60 op in 80 dyk ride en dêrmei gevaarlijke situaasje kreëere
Max 80 is net minimaal 80! De Skyding is gjin dyk om hûrd te riiden. En wa seit dat dr aldere minsken by belutsen binne? Omdat ien in fietsendrager op 'e auto hie?
Zo weet ik nog wel één te bedenken.
Niet bumperkleven, dan moet je maar eerder vertrekken als je gejaagd en ongeduldig bent.
Ik riid mei de frachtwein mar 84! Op de A wegen riid ik dat ek wol. Mar op de Skyding kin ik ek wol gas jaan mar wat jout it. Bochten, krusings, rotondes, oar frachtferkear wer t je wer foar ofremje matte. Dat ik net mear doar te riiden.... Tink dat hjir wol oaren binne die t better mei de taxi kinne of in EMG cursus brûke kinne
@Frieskk, idd.
Het bedrijventerrein, naast de scheiding heeft veel reclame buiten staan, zelfs showrooms grenzen aan die weg. wat voor veel afleiding zorgt aan vele bestuurders. Afleiding kan een veilig gebruik in de weg staan. Tijdens de rijtaak wordt een weggebruiker geconfronteerd met visuele informatie, die deels wel en deels niet relevant is voor de rijtaak. In het laatste geval spreken we van ‘visuele afleiding’. Met dit kader kunnen Rijkswaterstaat (op basis van de Wbr) en andere vergunningverlenende overheden (met name op basis van de Wabo) voor objecten langs auto(snel)wegen beoordelen in hoeverre de verkeersveiligheid in het geding is.
Gekopieerd van: https://www.rijksoverheid.nl/documenten/richtlijnen/2011/10/12/beoordeling-van-objecten-langs-autowegen-en-autosnelwegen
Helemaal mee eens rom33
Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.
Inloggen
Nog geen account? Meld je gratis aan