Haitsma Beton vertrekt als brug niet snel wordt versterkt
Publicatie: 9 februari 2022, 15.33 uur
Reacties
Ze betalen gewoon mrb voor die vrachtwagens... dus ze lappen al.
As Haitsma sich altyd hâlden hat oan de tastiene belêstberhyd fan dy brêge, en ik mei oannimme dat sa'n ûndernimmer net stomme risiko's nimt. falt harren fansels neat te ferwiten. Earder noch sil Haitsma kosten fan in ferhúzing (diels) ferhelje wolle op opnij falende oerheden.
Misschien kan er iemand een overbruggingskrediet voorschieten tot Rijkswaterstaat geld genoeg gespaard heeft voor een nieuwe brug
Haitsma had gelyk.
Deune miegers binne it
Ik snap het verhaal niet helemaal, er was al geld (140 mln) uitgetrokken voor de vervanging van 4 bruggen tussen Lemmer en Groningen, waaronder die van Kootstertille.
https://www.omropfryslan.nl/nieuws/1113284-minister-laat-bruggen-kootstertille-en-spannenburg-voor-70-miljoen-vervangen
https://www.omropfryslan.nl/nieuws/302484-brug-gestremd-na-aanvaring Of zijn ze nalatig geweest bij het onderzoek.Het brugdek was ontzet na de aanvaring. Het staat 10 centimeter omhoog. Daardoor kan de brug niet worden bediend.
Zelf brug betalen ,is vast goedkoper dan verhuizen, of is dat 1 brug te ver???
Oke dag! Scheelt weer een opstopping die toch regelmatig voorkomt in spits tijden.
Dan maar een tol tunnel
Moet via een Europese aanbesteding gedaan worden, echter, hier was een lokaal probleem 3 muggen vangen in klap.
Van der Galieën brengt de grond(wel of niet vuil)
Haitsma levert de brugdelen(hebben zij ook baat bij)
Combex vervoerd die brugdelen maar zij zitten aan de goede kant van het PM
Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.
Inloggen
Nog geen account? Meld je gratis aan