10.8 °C

RIVM verzwaart isolatie- en quarantainerichtlijnen

Publicatie: vrijdag 24 december

 

REACTIES

Regels of richtlijnen?

kees2004 uit Kollumerpomp

15 Jaren geleden was er al. Corona virus hond. Vermeld in vaccinaties honden paspoort gezelschap dieren. Onder nummer 9

rom33 uit Drachten

Corona virussen bestaan al vele jaren, vooral onder dieren. Corona virussen kunnen de mens ook binnendringen, Mers en Sars is hier een voorbeeld van. de laatste 2 jaar is daar covid19 bijgekomen.

ditbinik uit Drachten

Nou Booster, graag even onderbouwen met links of anders ophouden met onzin te roeptoeteren.

Polvo53 uit Drogeham

Volgens van Dissel is 85 % van de mensen besmet met het Omnikron virus is volledig gevaccineerd.
Volgens de cijfers is 85,9 % van de bevolking volledig gevaccineerd.
Staat op de site van NOS nieuws 21-12-2021 7.00 uur

Het RIVM 21-12-2021,16.00 uur
Naar schatting heeft nu 89% van alle 18-plussers minimaal één vaccinatie ontvangen en is 85,9% volledig gevaccineerd. Van alle 12-plussers heeft naar schatting nu 87,2% minimaal één vaccinatie ontvangen en is 84,3% volledig gevaccineerd
Het RIVM meldt zonet dat iedereen gevaccineerd of niet in quarantaine moet
Boosteren heeft dus geen zin
want de vaccineren helpt niet meldt van Dissel en de booster is 100% hetzelfde als de vaccins, denk na en win.

Booster 3.0 uit Adorpermeeden

Kromme manier van redeneren, ik heb Jaap nog nooit horen zeggen dat boosteren niet helpt.
Dan hadden we nu geen lockdown gehad.
Die is bedoeld om tijd te krijgen om iedereen te boosteren juist om te voorkomen dat de ziekenhuizen overstromen.


Polvo53 uit Drogeham

Wees dan ook compleet in wat van Dissel zei : Ja, dat is een hele interessante vraag, het korte antwoord is: dat weten we nog niet. Het wat meer uitgebreide antwoord is dat – daarom is het mooi dat u de vraag stelt – dat een beetje de mening leeft, althans dat hoor ik vaak van: er is allemaal afname van immuniteit en dergelijke. En dat wil ik eigenlijk hier dus niet bestrijden, maar juist aangeven: dat het niet zozeer afname van immuniteit is, maar afname van het doel van de immuniteit. En blijkbaar is het zo dat je met een booster toch nog dermate die afweer weer kan stimuleren, dat je uiteindelijk voldoende kruisreactie krijgt, waardoor het toch weer werkt

ditbinik uit Drachten

Wat een warrig vehaal, klinkt logisch.....echt niet

neiskjirrich uit Anjum

Ach hou toch op, net weer een overleden uit mijn kenniskring die niet wou vaccineren. Benauwd naar umcg, op ic, heeft het niet gered. 56 jaar en wordt nu maandag ingekuild op een begraafplaats……

devil1 uit Kollum

Mar de booster is itselfde as it vacin en hy seit sels dat dat net"effectief" is tsjin Omikron, it komt der op del dat net ien it wyt.
Mar boosterje hat dus gjin sin

Booster 3.0 uit Adorpermeeden

Lés nog efkes it léste nijs op de (des) ynformaasje site fan de NOS oar it ffsp2 masker.
Sy jouwe ek dér wer ta dat de vaccins net wurkje tsjin it Omikron virus.
Krom redenjerre as net.
Logysk neatocht wol.
Goed léze.

Booster 3.0 uit Adorpermeeden

Stel:
- Omicron variant is besmettelijker dan de delta variant.
- Omicron variant is voor ongevaccineerden net zo ziekmakend als de delta variant.
- Omicron variant geeft de volledig gevaccineerden én geboosterden minder ernstige klachten zodat ze niet in het ziekenhuis komen.

Is de omicron variant dan milder?



rienk001 uit Boornbergum

De omicronvariant van het virus wordt nog wel herkend maar wel minder. Je hebt 20-30 keer zoveel antistoffen nodig voor dezelfde remmende werking. Dus hoe meer antistoffen hoe beter. In de maanden na de eerste vaccinatie worden die hoeveelheden antistoffen minder. Daarom helpt een booster nu tegen de golf.

Bij volledige gevaccineerden blijft de B-cel immuniteit en de T-cel immuniteit wel bestaan.

rienk001 uit Boornbergum

Link?

Booster 3.0 uit Adorpermeeden

Even googlen, waarom booster.

Advies, om je coockies te verwijderen. Google maakt gebruik van algoritmes, die plaatst jouw favoriete sites altijd bovenaan, de bekende fabeltjesfuik.

ditbinik uit Drachten

Ik geef aan waar ik mijn berichten vind, jij vindt je beweringen ook ergens, dan kun je toch gewoon aangeven waar je ze vindt?

Booster 3.0 uit Adorpermeeden

 

Advies

Kareltje uit Aalsum

 

wie weet hoe ,wat , waar ? Hier moet je meer dan lagere school voor hebben gehad . morgen of overmorgen weer anders

jonge , moai famke uit Broeksterwâld

 

omikronvariant - omicron variant.

rom33 uit Drachten

 

Wie het nog weet mag het zeggen
De regels wat betreft Corona kunnen zo in het wetboek
Dat is voor de doorsnee burger ook niet te begrijpen
Vandaag is het zo en morgen weer anders ik gebruik mijn verstand en doe wat mij goeddunkt en voor de rest zoeken ze het maar uit
Fijne kerstdagen

Thirsa uit Kollumerzwaag

 

REACTIE VERWIJDERD

cleopathra uit Dokkum

 

je zal nu wel gek zijn om je te laten testen stel voor je bent positief ,welke gek gaat nu 10 dagen binnen zitten ,terwijl er honderdduizenden Nederlanders gauw op vakantie zijn gegaan en de gek met ons hebben

je kunt nog beter leven als een hond in een asiel

eksteroog uit Eastermar

 

REACTIE VERWIJDERD

klaas67 uit Gytsjerk

 

Je zult maar een groot gezin hebben, de ene quarantaine is net voorbij of daar is de volgende al weer. Mensen geniet van het even, laat je niets aanpraten.

Kees van der Meer uit Burgum

Helemaal mee eens Kees!

neiskjirrich uit Anjum

yes mee eens kees gewoon door gaan met normaal leven

janez uit 't Waar

 

Zozo Hugo van Dissel.

Klaas bruinsma uit De Tike

 

Allemaal regels en maatregelen en beperkingen en in oa Barneveld zitten 650 mensen in een kerk.Lui hebben schijt aan de regels,maar er wordt niks tegen gedaan . Is een grondrecht roepen ze dan. Dacht dat vrijheid in ons land dat ook was,maar is bitter weinig van te merken de laatste tijd.Velen zijn het zo langzamerhand spuugzat,maar dat mag je niet zeggen ,want dan ben je een zogenaamde wappie.

victoria uit Dokkum

Een "wappie" vindt het prima dat ze met zoveel in de kerk zitten. Overigens kunnen er drie keer zoveel in.

Kees van der Meer uit Burgum

 

De boosterprik zorgt ervoor dat je lichaam in korte tijd veel antistoffen bijmaakt. Dat is nodig, want het afweersysteem dat je hebt opgebouwd door de basisvaccinatie herkent de variant Omikron minder goed. Omikron kan daardoor gemakkelijker lichaamscellen besmetten.
Dankzij de booster krijg je weer meer antistoffen en is je afweersysteem wél in staat om Omikron te herkennen en besmetting te voorkomen.

Daarnaast is er het vermoeden dat de basisvaccinatie nog wel enige bescherming biedt. Dat zou komen door een tweede beschermingslaag: de cellulaire afweer. Deze ruimt cellen op die toch besmet raken. Deze beschermingslaag is stabieler en minder gevoelig voor de veranderingen van de omikronvariant. Verwacht wordt dat de vaccins, dankzij de celullaire afweerlaag, nog wel voldoende bescherming bieden tegen ernstige ziekte (ziekenhuis- en IC-opname) door Omikron. Helemaal zeker weten we dat nog niet, want er zijn nog niet voldoende gegevens beschikbaar.

Wat we wel weten is dat een boosterprik de herkenning van het virus door antistoffen én de cellulaire afweerlaag snel oppept. Daardoor ben je beter beschermd tegen Omikron. De bescherming is nog steeds lager dan tegen de deltavariant, maar wel een stuk beter.

Stokojedno uit Drachten

Jij moet de politiek in. Die doen ook net of hebben ze er verstand van. Net als jij nu.

victoria uit Dokkum

Mooi uitgelegd,danku, helaas willen de meeste reaguurders hier op waldnet er heeelemaal niets van weten..

BoDuke uit Buitenpost

Lés nog efkes it léste nijs op de (des) ynformaasje site fan de NOS oar it ffsp2 masker. Sy jouwe ek dér wer ta dat de vaccins net wurkje tsjin it Omikron virus. Krom redenjerre as net. Logysk neatocht wol. Goed léze.

Booster 3.0 uit Adorpermeeden

 

het schapenhok begint eindelijk wakker te worden

zundapp uit Drachtstercompagnie

 

Prachtig..al die virologen hier...

Klaas bruinsma uit De Tike

 

Ik wens bovenstaande huis/tuin/-en keuken virologen fijne feestdagen en voor 2022 ontzettend veel Corona ellende toe. Bij deze....

ambachtschool uit Hantumeruitburen

Teveel corona gezopen?

wb uit Drachtstercompagnie

Dat je er bij eerste hoest gelijk maar in mag blijven hangen ambachtschool. Bij deze...

virtualizer uit Burgum

 

Ik ga volgende week boosteren, mijn man ook...
In Duitsland en Israël zijn ze al bezig met de vierde prik.
Ik denk maar zo: een echt medicijn is er nog niet, dus tot nu prikken en prikken!
Dank voor de duidelijke uitleg, Stokojedno!
En allen gezonde en prettige kerstdagen gewenst.

Cloaca uit De Westereen

 

REACTIE VERWIJDERD

dampertje uit Twijzelerheide

 
 

Allemaal het griepje omicron en waarschijnlijk is het corona gedoe voorbij. En vooral niet (meer) luisteren naar die communisten in Den Haag..

Hotze Tr uit Drachten

 

Ieder zijn meug maar studeren doe je aan een universiteit en niet via de Tube en Google . Iets gelezen hebben betekent niet dat je het snapt neen je hebt het gelezen. Opvallend is dat deze Google en YouTube virologen niet door hebben hoe ze als schapen in de internet fuik worden gezogen. Wel agressief taalgebruik en anderen onmiddellijk terecht wijzen en dat op basis van niet weten maar gelezen hebben. Het schelden is vooral gebaseerd op een gespeelde flinkheid om de eigen angst voor de zekere onjuiste beslissingen te verbergen.
En mevrouw dampertje flink hoor blij voor u en neiskjirrich Capel is vaker vervolgd door de vereniging ter bestrijding van kwakzalverij zeer betrouwbare bron !

Stokojedno uit Drachten

Ivermectine wat bewezen goed werkt wordt ook aangemerkt als kwakzalverij, de ver. ter bestr van kwakz staat in dienst van de big pharma.
Lees ook eens op de site: ZELFZORGCOVID19.NL Bovendien zijn er veel meer deskundigen die kritiek hebben op het huidige corona-beleid, lees es wat van Geert van den Bossche of Jan Bonte of Peter Borger.
Doen hoor!
Geloof niet klakkeloos wat onze leugenachtige regering zegt of de gekochte media....

neiskjirrich uit Anjum

 

Echte immunologen ergeren zich bont en blauw aan Capel, die hun vak door het slijk haalt. Lid van de Ned Ver v Immunologie blijkt hij niet meer te zijn, zodat een royement onmogelijk is. Hoe, zo kan je je afvragen, is het mogelijk dat een intelligent mens zo ontspoort en eindigt als een soort gele-hesje met een academische titel. Een zegsman uit Nijmegen, die niet met zijn naam geciteerd wilde worden, maar Capel goed kent zei het zo: ‘Om het samen te vatten kun je zeggen dat het morele compas van Peter Capel niet zo zuiver functioneert, hij is een beetje amoreel, niet eens echt kwaadwillig denk ik. Dat geldt ook in zijn sociale verhoudingen en zijn privéleven. Dat hij nu totaal ontspoort komt misschien omdat zijn gezonde verstand niet opgewassen is tegen zijn fantastische wilde ideeën en dat hij niemand in zijn buurt heeft die in staat is hem in toom te houden. Gelukkig heeft ie hier en daar nog wat volgers zoals die man met maillot (dansleraar Engel) en de kneuzen van Weltschmerz .

Stokojedno uit Drachten

Stokojedno maakt z'n naam waar, stoken is een vak apart....Ivermectine werkt goed! En is hier verboden. In landen waar het wel gebruikt mag worden dalen de corona gevallen pijlsnel.

neiskjirrich uit Anjum

Ivermectin has been called a Covid "miracle" drug, championed by vaccine opponents, and recommended by health authorities in some countries. But the BBC can reveal there are serious errors in a number of key studies that the drug's promoters rely on.

For some years ivermectin has been a vital anti-parasitic medicine used to treat humans and animals.

But during the pandemic there has been a clamour from some proponents for using the drug for something else - to fight Covid and prevent deaths.

The health authorities in the US, UK and EU have found there is insufficient evidence for using the drug against Covid, but thousands of supporters, many of them anti-vaccine activists, have continued to vigorously campaign for its use.

ditbinik uit Drachten

 

Een hoop experts hebben hierboven weer hun mening gegeven, geeft niet is hun goed recht.Mijn advies: niet prikken en gewoon mondkapje op en afstand bewaren, is de beste bescherming en maar afwachten tot ze de juiste prik kunnen geven

wdm uit Hoornsterzwaag

De juiste prik komt er niet gezien het om een virus gaat die keer op keer muteert...

virtualizer uit Burgum

 

(WDM): Mijn advies: wel prikken en gewoon mondkapje op en afstand bewaren, is de beste bescherming en maar afwachten tot ze de nog betere prik kunnen geven.
Oh ja: "Stokojedno uit Drachten", wel of niet prikken, en wel of niet de booster en of misschien de vierde prik?

Cloaca uit De Westereen

 

Gezegend kerstfeest allemaal. Als jullie dat tenminste nog iets zegt.

peazumer uit Paesens

 

Je hebt geretweet
Dekbed van
@DekbedV
Als antwoord op
@stormzak1
Ik werk in een lab en kan jou verzekeren dat de PCR geen besmettingen kan vaststellen en ook geen varianten.
De dagelijks gemelde besmettingen zijn complete onzin en als ik zie hoeveel zogenaamd hoogopgeleiden hier elke dag tabellen over posten dan twijfel ik aan hun IQ.
5:52 p.m. · 24 dec. 2021·Twitter Web App

lovelygirl uit Dronrijp

Weer een mening en geen feit.

Laatste zin zegt natuurlijk alles, twijfelen aan het IQ van hoogopgeleiden. Geloof niet alles wat op twitter staat, en zeker niet op deze manier desinformatie helpen te verspreiden.

ditbinik uit Drachten

Niet aan hoogopgeleiden maar aan zgn hoogopgeleiden.

wb uit Drachtstercompagnie

 

ze spuiten de weerstand de mensen zelf opbouwen helemaal weg mensen denk eens na doe ik ook

henkdijk uit Ezinge

Graag even een link naar dit onderzoek, zodat iedereen mee kan lezen. Zoniet zal dit weer een mening zijn, en geen feit!

ditbinik uit Drachten

Even Google ditbinik

Advies, om je coockies te verwijderen. Google maakt gebruik van algoritmes, die plaatst jouw favoriete sites altijd bovenaan, de bekende fabeltjesfuik.

ditbinik uit Drachten | 26-12-21 | 15.22

Booster 3.0 uit Adorpermeeden

Ik vind hier geen bevestiging, nog een ontkenning van. Wel, dat vaccinaties slechts 0,1% deel maakt van het totale imuun systeem...

ditbinik uit Drachten

Ja dat is duidelijk.
Volgens van Dissel is 85 % van de mensen besmet met het Omnikron virus is volledig gevaccineerd.
Volgens de cijfers is 85,9 % van de bevolking volledig gevaccineerd.
Staat op de site van NOS nieuws 21-12-2021 7.00 uur

Het RIVM 21-12-2021,16.00 uur
Naar schatting heeft nu 89% van alle 18-plussers minimaal één vaccinatie ontvangen en is 85,9% volledig gevaccineerd. Van alle 12-plussers heeft naar schatting nu 87,2% minimaal één vaccinatie ontvangen en is 84,3% volledig gevaccineerd
Het RIVM meldt zonet dat iedereen gevaccineerd of niet in quarantaine moet
Boosteren heeft dus geen zin
want de vaccineren helpt niet meldt van Dissel en de booster is 100% hetzelfde als de vaccins,

Booster 3.0 uit Adorpermeeden

 

Juist henkdijk uit Ezinge

Ik vraag mij ook af wat de vaccinaties die gegeven worden zo snel achterelkaar werkelijk met je immuunsysteem doet kan nooit goed zijn.
Het immuunsysteem krijgt nu telkens een oppepper maar word daardoor ook lui lijkt me
Als je straks een griepje of een flinke verkoudheid krijgt weet je immuunsysteem niet meer wat het moet doen en reageert alleen nog maar op de oppeppers oftewel vaccinaties.

Thirsa uit Kollumerzwaag

 

Geen vaccinatie, geen plek voor je op de IC. Simpel toch. (Uiteraard geldt dit niet voor diegene die om medische redenen geen vaccinatie hebben kunnen nemen). En geen gezeur over 'tweedeling' want die is er al!! Fijne kerstdagen en een vredig en gezond 2022.

schim uit Drachten

En mensen met overgewicht en rokers met kanker en drinkers met leverkanker en voetballers met gebroken benen en fietsers met hoofdletsel?

Booster 3.0 uit Adorpermeeden

Die moeten plaatsmaken voor schim denk ik.

wb uit Drachtstercompagnie

 

Créeer chaos, tweedeling,angst onder de mom van een virus!
Waar draait zoiets op uit, als we het verleden erbij betrekken? Oorlog je hoort niemand er echt over, maar het staat zo'n beetje aan de vooravond. Groepen verplaatsing en militair arsenaal in en rond oekraine. En harde taal van een regeringsleider, die zijn grensen gaat overschrijden indien noodzaaklijk! Dus waar het allemaal naar toegaat en leidt???

Ut &thûs uit Drachten

 

Ivermectin weer zo’n stokpaardje uit de trechter van de extreem rechtse politiek hoewel een antischurft en parasitair middel goed van pas zou komen.
Is ivermectine toen goed onderzocht?
“Jazeker. Grote, grondige onderzoeken wereldwijd wezen helaas uit dat ivermectine helemaal niets doet tegen het coronavirus. Het hecht zich aan parasieten zoals wormen maar niet aan virussen, die hebben niet eens een buitenkant. Jammer, maar helaas.”

Waarom blijft men ivermectine als mogelijk anti-coronamiddel zien?
“In een aantal eerste, kleine studies leek ivermectine een antiviraal effect te hebben – het leek ‘iets’ te doen tegen virussen. Maar zulke kleine onderzoeken geven een grotere kans op een toevallige uitschieter in de resultaten. Grote onderzoeken geven een beter beeld. Helaas zijn die vroege bevindingen een eigen leven gaan leiden. En hebben bepaalde politieke stromingen berichten hierover verder verspreid.”

Stokojedno uit Drachten

 

Weet trouwensiemand waar een goede Chinees zit regio drachten?

zundapp uit Drachtstercompagnie

Bijna alle chinezen zijn goed, het eten van de Chinees daarentegen verschilt nogal schijnt het.

wb uit Drachtstercompagnie

 

ok duidelijk

zundapp uit Drachtstercompagnie

 

“Sterkste man van België”, voor wie coronavirus niet bestond, overleden na besmetting.
Kickbokser Frédéric Sinistra (40), volgens een collega de “sterkste man van België” bij de zwaargewichten, is overleden, jammer hij bleef geloven op eigen immuniteit.
https://www.hln.be/binnenland/sterkste-man-van-belgie-voor-wie-coronavirus-niet-bestond-overleden-na-besmetting~a6cec88c/

gerard00 uit Houtigehage

Je wilt niet weten hoeveel mensen hier in het dorp en omgeving, gevaccineerd en deels al geboosterd er inmiddels zijn overleden.

Booster 3.0 uit Adorpermeeden

Je wilt niet weten hoeveel mensen hier in het dorp en omgeving, gevaccineerd en deels al geboosterd er inmiddels zijn overleden.

Booster 3.0 uit Adorpermeeden | 26-12-21 | 10.31
---------------
Nou, dat wil ik eigenlijk best wel weten. Lijkt me ook een interessant gegeven voor wetenschappers. Nou ken ik ook wel een flink aantal mensen die het afgelopen jaar zijn overleden ondanks hun vaccinnatie maar dat waren allemaal (zeer) oude mensen die al kwalen hadden.

riemersma uit Dokkum

 

Hieperdepiep er is weer griep.

rimmersma uit Broek

 

Marcus Birks: Vaccin-sceptische rapper sterft in ziekenhuis na besmetting met Covid.
'Het eerste wat ik tegen mijn hele familie ga zeggen, is het vaccin halen en tegen iedereen die ik zie.'
Hij is in het ziekenhuis overleden aan Covid-19.
https://www.standard.co.uk/news/uk/marcus-birks-dies-covid-stafford-b952890.html

gerard00 uit Houtigehage

En ze willen het ook niet zien 🙈.....


https://www.nieuwnieuws.nl/5154662/enge-kinderpoppen-in-hofvijver-gegooid/

PeterEnZout uit Drachten

 

Lees pagina 110 op teletekst maar eens, weinig aan de hand

wdm uit Hoornsterzwaag

Mainstream media is niet te vertrouwen, tenzij het mij goed uitkomt?

ditbinik uit Drachten

 

Fijne feestdagen 🎄 en tot ziens in 2022 🥂.

http://tpo.nl/2021/12/25/briefje-van-jan-aan-de-wappies-2/

PeterEnZout uit Drachten

 

Waar ik mij nog het meest aan irriteer is dit Attje Kuiken van het pvda in de tweede kamer. Overal op inspringen, constant boos en verontwaardigd zijn wanneer iemand met een andere mening aan het woord is, iedereen moet gelijk naar haar luisteren, wetten gelijk willen aanpassen ivm corona en tijdens kamer debatten constant op de telefoon loeren. Wat een vervelend mens en uitstraling heeft dat mens. Hittepetit eerste klas. T zal je vrouw maar zijn. Wanneer ze haar zin niet krijgt gelijk rood aangelopen en nors kijkend urenlang.

Frieskk uit Drachten

Mijn ex was net zo

zundapp uit Drachtstercompagnie

Ek in grünniger?

Booster 3.0 uit Adorpermeeden

Ja ut noordbroek

zundapp uit Drachtstercompagnie

 

Het begint altijd als "een complottheorie" en ook bijna altijd wordt later door de wetenschap bevestigd dat het waar is.

Zo schrijven “complotdenkers” al vanaf het prille begin dat het inspuiten met een "coronavaccin" het grootste medische experiment ooit is uit de menselijke geschiedenis, hetgeen de wetenschap nu beaamt.



De ontwikkeling van een vaccin duurt normaal gesproken jaren. Een termijn van 10 tot 15 jaar is niet ongewoon en dat is ook helemaal logisch.

Want als je iets bij mensen inspuit dan speel je direct met hun leven en dus moet je heel goed weten dat hetgeen er wordt ingespoten honderd procent veilig is. En dit betekent weer dat er een langere periode nodig is om vast te kunnen stellen of dit ook daadwerkelijk het geval is.

In een krankzinnig korte tijd werden de huidige coronavaccins goedgekeurd door de autoriteiten en dat dit verhaal aan alle kanten stinkt als een beerput zal niemand verbazen.

Zo wilde een groep artsen in Amerika inzage in de documenten van de FDA (Food and Drug Administration) om te kijken op welke basis de goedkeuring van het vaccin aan Pfizer werd verleend.

De FDA stribbelde tegen, ging naar de rechtbank en vroeg om deze documenten pas over 55 jaar vrij te geven. Dat werd zelfs de meestal meewerkende rechtbank te gortig en die beval dat er nu 500 documenten per maand vrijgegeven moeten worden.

Dat is inmiddels gebeurd en dan blijkt dat er in de eerste drie maanden bij Pfizer (1 december 2020 tot en met 28 februari 2021) al meer dan 1.200 vaccinatiedoden bekend waren en dus ook bij de FDA. Ondanks dat werd het "vaccin" probleemloos goedgekeurd, althans toegelaten onder een noodverordening.

We staan aan de vooravond van de ultieme strijd. Het kan geen gelijkspel worden, het is winnen of verliezen en ten onder gaan in slavernij als je tenminste mag blijven leven.

De klok staat om vijf over twaalf.

Werk niet mee, nooit. Weiger iedere test voor corona en weiger hoe dan ook het "vaccin".

Frieskk uit Drachten

Werk niet mee, nooit. Weiger iedere test voor corona en weiger hoe dan ook het "vaccin".het maakt idd alles kapot je lijf verzwakt

janez uit 't Waar

Inmiddels heb ik mijn booster, mijn derde prik..Mag dat ook?

riemersma uit Dokkum

suc6 met die prikken , neem er nog 1 of 2 of 3 ,dan ga je vanzelf kapot

janez uit 't Waar

janez: Heb jij een glazen bol?

riemersma uit Dokkum

Ik vertrouw op mijn imuun systeem dat mijn lichaam tegen een booster prik kan.
Volgende week ook even een prikje halen.

ditbinik uit Drachten

 
 

https://stichtingvaccinvrij.nl/melissa-ciummei-slaat-alarm-over-het-nieuwe-geldsysteem-en-het-vaccinatiepaspoort/ nee mensen dit is geen complot, keiharde waarheid.

colmic uit Lippenhuizen

Stichting vaccinvrij is allang niet meer betrouwbaar.... 🤪


https://sites.google.com/site/dehoaxwijzer/valse-nieuwssites

PeterEnZout uit Drachten

 

De man die aan de deur kwam bij Hugo van Dissel had een masker op.Juist dat was een wappie dus

Klaas bruinsma uit De Tike

 

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Log in

Nog geen account? Meld je gratis aan