Account
Logo
Zoeken
17.1 °C

'Doodgestoken Walter probeerde vriend te redden'

Publicatie: 7 juni 2020, 13.55 uur

Reacties

doedeldump uit Kollumerzwaag

Ik heb het stukje van 'boevennieuws'ook gelezen. De verdachte blijkt voor meerdere agressie te hebben gezorgd. Dit is flink uit de hand gelopen.

7-6-2020
karint uit Ternaard

Verschrikkelijk...
Heel veel sterkte voor alle betrokkenen

7-6-2020
eksteroog uit Eastermar

niet te geloven, dat hier zulk gespuis rond loopt
nu zie je dat die hele demonstratie in Amsterdam geen zin had

7-6-2020
Onafhankelijk denker uit Hallum

Jongens, hier gaat het nu juist om. Het gaat over goed en kwaad en niet over kleur. Holleeder, Michel P, Jasper S, Jos B, Cor van Hout, etc. etc. allemaal ??? Maar als je donker bent dan? Depay, Virgel van Dijk, Humberto Tan, Ruud Gullit, Ranomi Kromowidjojo, allemaal niet te vertrouwen? zijn allemaal gekleurd. Als die schakelfout in je hoofd zit dan moet er nog veel gebeuren.

Like
7-6-2020
advertentie

virtualizer uit Burgum

Kleur en komaf is zeker niet het probleem, het probleem zit bij justitie en ons wetboek...
Want niemand kan eromheen dat dit soort lieden in 90% van de gevallen al een verleden hebben, bekenden zijn van justitie, maar dat ze gewoon nog altijd loslopen en je erop kan wachten tot het weer mis gaat zoals nu!
Dit land heeft een structureel probleem en zolang dat niet veranderd zal er nog vele malen bloed vloeien in zaken wat niet had hoeven plaatsvinden als de daders vanaf het eerste moment keihard aangepakt worden.
Volgens sommigen hier hebben we de zwaarste straffen in ons systeem maar dan moet je ze wel DURVEN toepassen en ook volhouden, dus niet na een aantal jaren van goed gedrag in de TBS kliniek de teugeltjes weer laten vieren.
Dit soort figuren hebben een kronkel die blijvend is, die moet je voorgoed opbergen, of nog beter, opruimen!

Like
7-6-2020
Onafhankelijk denker uit Hallum

Helaas, in Amerika doodstraf en strenge straffen. Misdaad stuk hoger. Dat samenleving moet worden beschermd tegen deze mensen eens. Maar de eerste keer voor kom je niet. Het leven is helaas niet risicoloos, het zal je maar overkomen.

Like
7-6-2020
virtualizer uit Burgum

Dit stuk ellende was al ettelijke keren met justitie in aanraking geweest, en niet voor het stelen van een pakje shag, maar geweld tegen een vrouw uit DEZELFDE straat maar haar vriend kon erger voorkomen maar werd door dit serpent wel een paar keer bewerkt met een taser....
Een draaideur idioot die als hij weer los word gelaten(reken maar van wel)het gewoon weer gaat doen.
Hier was dus geen sprake van een eerste keer, kansen genoeg gehad dus nu voorgoed opsluiten, of als het aan mij ligt, opruimen!

Like
7-6-2020
age uit Uithuizen

Heel veel sterkte voor alle betrokkenen.

Frutsel schrijft : 'Deze zwarte man vermoord een blanke. Dat vinden zwarte mensen prima'
?
Hoe kom je er bij Frutsel, dat zwarte mensen het prima, vinden, dat een zwarte man een blanke vermoordt?
Heb je dat gelezen, of gehoord?
Maar WE zijn niet racistisch he Frutsel?

Ook daarom zijn demonstraties, als die in Amsterdam nodig.


7-6-2020
frutsel uit Dokkum

Wel, Age, als ik terugkijk naar de demonstratie van afgelopen week waar letterlijk werd geschreeuwd dat blanke mensen (jij zult zeggen witte mensen) in hun gezicht moeten worden geschopt als ze in november hun zwarte pieten kostuum aantrekken, en dat dan wordt toegejuicht door duizenden zwarten, dan komt het bij mij als goedkeuring over. En kijk verder eens naar wat er nu gebeurt in Amerika. Blanke mensen, die opkomen voor hun bezittingen worden letterlijk gelyncht. Jij ziet/hoort dat niet, en sluit je ogen ervoor. Dat noem ik wegkijken, en je ogen sluiten voor de feiten. (uitzonderingen vormen de regel)

Like
7-6-2020
frutsel uit Dokkum

https://www.tr.news/blm-melbourne/ kijk hier voor de aardigheid eens naar Age. Zwart samen met Antifa tegen Blank (sorry, WIT voor jou) En dat allemaal omdat er een zwarte crimineel hardhandig werd aangepakt en helaas vor hem overleed. Enkele jaren geleden stierf een blanke vrouw door politiegeweld van een zwarte agent. Daar hoorde je niets over in het nieuws.

Like
7-6-2020
kweenie2018 uit Lioessens

Als je hiermee refereert aan de Australische Justine Ruszczyk die in 2017 door de van oorsprong Somalische politieagent Mohammed Noor in Minneapolis werd doodgeschoten, dan ben ik bang dat je het nieuws met een 'gekleurde bril' leest. De hele zaak plus nasleep is namelijk uitgebreid door diverse nieuwsorganisaties gevolgd en uitgemeten, zowel in Amerika als in Nederland. Een dergelijke reactie zoals die van jou is olie op het vuur gooien.

Like
7-6-2020
waldrinner uit Drachten

Beste frutsel, racisten heb je onder elke bevolkingsgroep, ja, ook onder zwarte mensen. Maar het is een feit dat zwarte Amerikanen al vele jaren slachtoffer worden van politiegeweld en achterstelling op het gebied van huisvesting, onderwijs en gezondheidszorg. Ieder weldenkend mens keurt discriminatie, achterstelling en geweld tegen mensen om hun kleur, ras, godsdienst of politieke overtuiging, af. Ten overvloede: dus ook geweld van zwarte mensen tegen blanken. Overigens: die zwarte politieman die een blanke vrouw doodschoot- ik had daar wél in de media over gelezen, die politieman is dus wél veroordeeld voor dat doodschieten. Blanke politiemensen daarentegen, en daar gaat het bij de protesten om, worden bijna nooit veroordeeld voor het onterecht doden van hun zwarte medeburgers.

Like
7-6-2020
eksteroog uit Eastermar

ja age ,slik het maar even door
het stapje van dat demonstreren kan nu net de doorslag bij verwarde figuren even zijn
die demonstraties zaaien juist opstand en vernieling

7-6-2020
mirjamat uit Ternaard

sorry, maar je bent niet goed snik.

Like
8-6-2020
advertentie

riemersma uit Dokkum

Gelukkig !! ?? !! ?? ----"ZE" ....kunnen weer los hier met "hun" reacties.

7-6-2020
virtualizer uit Burgum

Verder nog wat te melden, of is dit weer het begin van het op de man/vrouw spelen als nietszeggende opruiende niksnut?
Maar alvast snel op dat rode uitroepteken drukken, je geliefd tijdverdrijf als het moeilijk word..

Like
7-6-2020
age uit Uithuizen

Dank voor je antwoord Frutsel, dat waardeer ik.

Jij schrijft , dat letterlijk werd geschreeuwd dat blanke mensen in hun gezicht moeten worden geschopt, als ze in november hun zwarte pietenkostuum aantrekken en dat dan wordt toegejuicht door DUIZENDEN zwarten?
Ik veroordeel elke vorm van geweld en ook het toejuichen er van.
- Maar het 'wordt toegejuicht, door DUIZENDEN zwarten?
Heb je dat gejuich geteld?

Maar ik vroeg hoe je erbij komt dat zwarte mensen het prima vinden, dat een zwarte man een blanke vermoordt?

Je haalt er nu zelfs Amerika bij?
Ik sluit mijn ogen niet voor beelden van lynchen en ik veroordeel dat.
Maar als je toch over Amerika begint...heb je die beelden van die agent met zijn knie op de nek ...gezien?
En die drie agenten, die niet ingrepen?
Maar we dwalen af.

Nogmaals sterkte voor alle betrokkenen.

pe es.

IK vind niet mensen die in november hun zwarte pietenkostuum aantrekken in hun gezicht moeten worden geschopt.
Ze moeten liefdevol opgevangen en geholpen worden.

7-6-2020
virtualizer uit Burgum

Die drie agenten dienen levenslang te krijgen, je hebt een voorbeeldfunctie en de eed ervoor afgelegd en dat hebben deze drie geschonden.

Like
7-6-2020
slokje uit Burgum

Of dit dan age uit uithuizen in zuid Afrika worden blanke boeren door zwarte( mense... Zo wil ik ze niet eens noemen) dood geslagen. Dat vind jij ook weer normaal zeker

Like
7-6-2020
denker uit Grou

Nou Slokje, eerst maar even de boeken in over de geschiedenis van Z.Afrika en zn blanke boeren.

Like
8-6-2020
feanster45 uit Buitenpost

Ik wordt momenteel even niet goed van alle commotie rondom de protesten tegen racisme in combinatie met de weer oplaaiende discussie over Zwarte Piet

Voor mij is iedereen gelijk en respecteer ik elk geloof geaardheid en heb een bloedhekel aan rascisme....

Ik vind het ook heel erg wat er Amerika gebeurt is en dit moet inderdaad stoppen..

Maar voor iedereen die nu staat te protesteren tegen discriminatie hoor ik alleen maar black lives, zwart kleur......

Maar twee homo's die in elkaar worden geslagen en bespuugd worden valt zeker niet onder rascisme want dan zie ik deze protesten nooit..........

Als er een Israëlisch restaurant voor de tweede keer wordt vernield zie ik deze protesten niet....

Respect is niet in deze tijd met zoveel mensen bij elkaar te gaan staan; leuzen schreeuwen zonder afstand en beschermingsmiddelen en morgen weer zielig doen omdat vader moeder of andere familie op de intensive care ligt en de zorg van voor af aan voor hun leven staan te vechten ..

En dan hypocriet op het balkon te gaan staan klappen.

Je bent dan gewoon een hersenloze halve zool en je hebt geen enkel respect voor anderen in deze Corona tijd. En dan lopen drammen en dreigen over een traditie in december....waar gaat het dan nog over ?

Je stem laten horen voor rascisme sta ik volledig achter maar ga dan daar ook massaal daar staan als er weer iemand in elkaar wordt geslagen omdat hij of zij van een andere geaardheid is en grijp dit niet aan om nog even aan te geven dat zwarte piet verbannen moet worden want rasicme heeft niet alleen te maken met kleur...

Respect hebben voor alle mensen ook al hebben deze een andere mening of een ander geloof of geaardheid. Respect hebben voor elkaar en dus ook voor afspraken rondom Corona. Dit is Nederland met het recht van vrije meningsuiting en ook ieders recht op een veilige gezonde omgeving. Heb daar nou eens respect voor.
Wie doet mee!

7-6-2020
firstsnakeman1 uit Noardburgum

Amen feanster

Like
8-6-2020
bignick2 uit Drachten

Mee eens feanster..✌

Like
8-6-2020
nero uit Hurdegaryp

Dit kreeg ik ook al via mesenger 👍

Like
8-6-2020
nero uit Hurdegaryp

Allereerst vind ik het afschuwelijk wat hier is gebeurt,dat het slachtoffer de keel is door gesneden.
En al die trauma's die deze zwarte man (had ook een blanke kunnen zijn alleen snijden die niet iemands keel door) hij was al vaker voor geweld opgepakt het was dus geen lieverdje,maar zo lopen er heel veel gekken los sommigen draaien de gaskraan open in een flat ,wat moet je met deze mensen opsluiten ? Ergens denk ik het wel maar er zijn zoveel mensen met psychische stoornissen...heel veel sterkte voor de fam.

7-6-2020
gerard00 uit Houtigehage

had ook een blanke kunnen zijn alleen snijden die niet iemands keel door Kom nou.

Op 18 januari 1929 wacht Wijkstra de veldwachters op met een karabijn. Volgens de overlevering zou het zo'n 18 graden gevroren hebben die dag. IJje weet alle vier veldwachters neer te schieten, bij drie snijdt hij later ook nog de keel door.

https://www.blokhuispoort.nl/home/ijje-wijkstra/

Like
7-6-2020
onzegroteleideruitnoordkorea uit Uithuizen

Riemersma and age are back for black!

7-6-2020
denker uit Grou

Hier heb je denk heel lang over nagedacht , wist je dat je bijnaam diktator is.

Like
8-6-2020
Grutte Pier uit Sellingerzwarteveen

@virtualizer, je hebt volkomen gelijk, deze Chris Coffi was geen lieverdje, waarschijnlijk drugs in het spel

7-6-2020
wammes uit Uithuizen

zwart of wit is ineens de discussie, waar het uiteindelijk allemaal om zal blijven draaien ! de zwarten vinden een clit afsnijden met een scherpe steen normaal net als een vrouw ruilen tegen en schaap en dat de vrouw moet gehoorzamen als een hond en nog veel meer dingen die wij witten niet normaal vinden en niet zouden doen, waarvan zij denken trap dat wijf eens in een hoekje dan weet ze wat haar te doen staat . 2 verschillen in cultuur die we samen moeten veranderen of zo laten . als we het zo laten dan laten we de zwarten in hun eigen land en genieten we de voorkeur van het geen discussie hebben over de zogenaamde vluchteling kinderen van Griekenland en allerlei ellende hier

helaas gaat dit nieuwsverhaal over een ander feit, dus waarom iedereen nu over zwart en wit en goed of fout loopt te lullen weet ik niet dus gaan we terug naar dat verhaal of gaan we uitleggen hoe we bij zwart wit goed fout uitgekomen zijn ?

7-6-2020
Onafhankelijk denker uit Hallum

Zucht,

Like
7-6-2020
age uit Uithuizen

Laatste reactie van mij over de steekpartij met dode en zwaargewond slachtoffer in Munein en wat hier verder nog op tafel kwam.
Vreselijk.

Ik ga er vanuit dat niemand van ons 's morgens wakker wordt met de gedachte dat hij/zij later die dag iemand zal gaan doodsteken, dus ook de verdachte/dader niet.

Er moet dus ergens iets vreselijk zijn misgegaan, misschien ook in het hoofd van de dader.
Maar dat is aan de recherche om uit te zoeken en aan de rechter om de straf te bepalen.

Maar, wat maakt het uit of de dader een donker, geel of blank iemand was en waar hij vandaan kwam?
En waarom wordt er nu, HIER van alles bijgehaald van demonstraties, tot in elkaar geslagen homo's, aanslagen op een Joods restaurant, lynchpartijen in Amerika, blanke boeren in Zuid Afrika tot zelfs Zwarte Piet?
Wat heeft allemaal met dit vreselijke drama in Munein te maken?

Nogmaals sterkte voor alle betrokkenen.

Pe es 1

Onzegroteleideruitnoordkorea: tegen zo'n geweldige goed geargumenteerde reactie als de uwe kan ik niet op...dat noemen we een Drolstipje..

pe es 2

Kunnen we Femke Halsema niet de schuld geven?

7-6-2020
virtualizer uit Burgum

Deze klootzak heeft notabene eerder in dezelfde straat, hetzelfde dorp een poging gedaan om iemand te mishandelen(een vrouw ook nog)maar diegene haar vriend voorkwam erger al werd hij meerdere malen met een taser bewerkt.
Ga jij er dus maar vanuit dat deze al jaren niet normaal wakker word, stijf van de rotzooi staat, wat zijn grijze massa tot een spons transformeert en daardoor niet normaal meer kan functioneren...
Nee geef dit soort lieden toch aub een spuitje voor er een derde het slachtoffer word!

Like
7-6-2020
drolstip uit Drachten

Pardon age?

Like
7-6-2020
mirjamat uit Ternaard

Age, bedankt, zo denk ik er ook over. Het toont aan hoe ontzettend hard de demonstraties nodig zijn. Racisme is een groot kwaad.

Like
8-6-2020
HenkdeTank uit Drachten

Er is in Nederland helemaal geen probleem met racisme. Misschien hooguit worden mensen met een buitenlandse naam minder snel uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek, maar dat geldt voor gehandicapten ook en komt gewoon door de ervaring of het vooroordeel dat die mensen minder productief zijn en voor meer gedoe zorgen waar je als ondernemer geen tijd voor hebt. Echt racisme is er hier nauwelijks en wordt meteen gecorrigeerd, dus er is hier helemaal geen probleem is mijn bescheiden mening, maar ze maken nu wel een probleem.

Like
8-6-2020
mirjamat uit Ternaard

Droom maar lekker door HenkdeTank.

Like
8-6-2020
MinSin uit Mûnein

@virtualizer

Hoe weet jij dat allemaal? Hier in het dorp is er zoiets nog niet voorgekomen. Met geen enkele betrokkene. Of probeer je nou op te ruien?

Like
9-6-2020
virtualizer uit Burgum

Moet je even dat stukje op boevennieuws even lezen, staat onder ergens dat het dus wel gebeurt is.Maar misschien zit jij wel dichterbij het vuur, ik ga puur af wat daar staat geschreven en ik mag toch aannemen dat dat juist is?
En opruien doen we niet aan

Like
9-6-2020
advertentie

MinSin uit Mûnein

@virtualizer Ik heb dat stuk gelezen, klopt niks van. Niemand die wat van de acties van de verdachte weet.

Like
10-6-2020
virtualizer uit Burgum

Nee het klopt nooit maar dan blijft je tweede zinnetje wel raar"niemand die wat van de acties weet"
We laten de waarheid maar even in het midden want dit gruwelijk feit is al erg genoeg.

Like
10-6-2020
RicaFrL uit Burgum

Vreselijk nieuws, dit gaat toch helemaal nergens meer over! Heel veel sterkte toegewenst voor alle betrokkenen, behalve de dader. Wat mij betreft stoppen ze die gast voor het leven lang achter de tralies, en dat zou naar mijn inziens een veel te lichte straf zijn, los van kleur of ras.

7-6-2020
ceesdeboer uit Biessum

Suggestie voor Waldnet stel een maximaal aantal letters in. Het lijkt wel of schrijven hier dominees hun preek.

7-6-2020
vrijfriesland uit Damwâld

We geven age de schuld die haalt er toch nooit andere buitenlanders bij in zijn vele collums hier op deze site,of toch wel.Als ik even terug ga in de tijd naar age zijn reactie's dan zie toch heel wat anders dan waar het onderwerp overgaat,age haalt er ook van alles bij.

7-6-2020
slingeraar uit De Westereen

REACTIE VERWIJDERD

7-6-2020
eksteroog uit Eastermar

waarom worden die demonstraties er bij gehaald

logisch toch ,heel de wereld staat op dit moment in de brand door rassenhaat
en misschien was dit de druppel wel voor deze gozer

dus demonstraties wekken juist haat en geweld in de hand
er is in America iets ernstigs fout gegaan ,dat los je hier in Nederland niet op ,zelfs Femke Halsema niet

8-6-2020
jarmo uit Elsloo

Iemand nog een NIET racistische zwarte piet nodig voor 5 december?

8-6-2020
digitaal uit Dokkum

jarmo: Een NIET racistische zwarte piet????Zwarte Piet is zo wie zo NIET racistisch ,dus weet niet wat je bedoeld. Ja,de kudde losgeslagen bruintjes die overal tegenwoordig tegen zijn denken dit,maar een mens met gezond verstand weet wel beter.

Like
8-6-2020
Swtor uit Dokkum

Sterke voor de betrokken partijen.

Voor iedereen die denkt dat alleen zwarte mensen door slaan....Zijn jullie dat meisje uit Dokkum vergeten? Die gruwelijk is vermoord in Dokkum door een blanke jongen met een hammer? Marianne Vaatstra? Keel doorgesneden en verkracht? Blanke dader uit de regio? Of die arme jongen die opstap was in Leeuwarden en doodgestoken met een ijspriem? Ook een blanke dader.... Mijn oprechte excuses tegen over eventuele nabestaanden die dit lezen, maar haat en geweld mogen niet worden vergeten en komen dus voor in elke cultuur en lagen van de samenleving

8-6-2020
riemersma uit Dokkum

Swtor en Age en nog een aantal "medestanders" --- Het lijkt zinloos om dit soort zaken te melden- racisme blijkt onuitroeibaar..Helaas helaas- TOCH maar onze tegenstem blijven laten horen en zien. We moeten tenslotte ook idealen houden.

Like
8-6-2020
Swtor uit Dokkum

Dat klopt Riemersma, Men leest wat men wil lezen.

Men vergeet schijnbaar in hun eigen beperkte levenswijze/overtuiging dat hun zelf ook tot uitschot/asociaal/laaggeschoold behoren... Wat je hier zo leest van erg tot minder erg hun favoriete lijst met mensen en diensten die zou moeten verdwijnen.

1: De kleurling
2: Homo's/lesbiennes
3: Oostblokkers
4: Politie/Justitie
5: uitkeringsgerechtigden
6: Iedereen met een andere mening
7: De complete eerste en tweede kamer
8: Europa

En dan aan het einde als alle bovenstaande zijn verwijderd uit Nederland... Wie gaat dan het volgende slachtoffer worden? Rokers? Mensen met overgewicht? Mensen met een beperking? Misschien dan toch maar de blanken met bruin haar en bruine ogen?? Je kan natuurlijk niet voorzichtig genoeg zijn....

Like
8-6-2020
Swtor uit Dokkum

Dat klopt Riemersma, Men leest wat men wil lezen.

Men vergeet schijnbaar in hun eigen beperkte levenswijze/overtuiging dat hun zelf ook tot uitschot/asociaal/laaggeschoold behoren... Wat je hier zo leest van erg tot minder erg hun favoriete lijst met mensen en diensten die zou moeten verdwijnen.

1: De kleurling
2: Homo's/lesbiennes
3: Oostblokkers
4: Politie/Justitie
5: uitkeringsgerechtigden
6: Iedereen met een andere mening
7: De complete eerste en tweede kamer
8: Europa

En dan aan het einde als alle bovenstaande zijn verwijderd uit Nederland... Wie gaat dan het volgende slachtoffer worden? Rokers? Mensen met overgewicht? Mensen met een beperking? Misschien dan toch maar de blanken met bruin haar en bruine ogen?? Je kan natuurlijk niet voorzichtig genoeg zijn....

Like
8-6-2020
gerard00 uit Houtigehage

Swtor uit Dokkum: Wat dacht je wie hier overdag reageren? Al jaren alleen maar uitkeringsgerechtigden.

Emotioneel betoog befaamde NBA-coach: 'Schaam me als witte man'

https://nos.nl/collectie/13842/artikel/2336503-emotioneel-betoog-befaamde-nba-coach-schaam-me-als-witte-man


Woensdag rijdt zesvoudig Formule 1-kampioen Lewis Hamilton op het Engelse Silverstone voor het eerst sinds de coronacrisis weer.
Hamilton is furieus: 'Sloop alle standbeelden van racistische mannen'

https://nos.nl/collectie/13842/artikel/2336576-hamilton-is-furieus-sloop-alle-standbeelden-van-racistische-mannen

Like
8-6-2020
Onafhankelijk denker uit Hallum

We gaan even terug naar de basis, Jongen/Meisje geadopteerd hier in Nederland. Blanke ouders en gewoon Nederlands opgevoed. Wel een ander kleurtje en nu komt het.
Waar kom jij vandaan?
Zwarte Piet
Ga terug naar eigen land.
Vaker gecontroleerd door overheid etc.
Kan zo nog wel even doorgaan, maar helaas dit is de praktijk.
Het zou goed zijn als we niet zeggen wat en hoe deze mensen moeten reageren. Ga gewoon eens luisteren en in gesprek gaan. Gelukkig ik ben kleurenblind en heb in mijn werk klootzakken mee gemaakt van alle kleuren van de regenboog. Niets is welke kleur ook vreemd. Ga uit van goed of kwaad en dat is kleurloos.

8-6-2020
denker uit Grou

Top ,Onafhankelijkedenker. Helemaal mee eens.

Like
9-6-2020
nero uit Hurdegaryp

Age uit Uit huizen

Heb jij dit gekopieerd ik kreeg precies het zelfde via mesenger, ik ben het er wel mee eens .

8-6-2020
Onafhankelijk denker uit Hallum

Nee, uit eigen koker. Maar letterlijk? Ik heb geen Twitter Messenger en Facebook. Maar gelukkig zijn er meer die vanuit deze achtergrond mensen benaderen.

Like
8-6-2020
Onafhankelijk denker uit Hallum

Nee, uit eigen koker. Maar letterlijk? Ik heb geen Twitter Messenger en Facebook. Maar gelukkig zijn er meer die vanuit deze achtergrond mensen benaderen.

Like
8-6-2020
Onafhankelijk denker uit Hallum

Foutje, zowel dubbel als reactie op verkeerde. Excuses

Like
8-6-2020
advertentie

j88 uit De Wilgen

Wat een discussie. Hoe zit het ook alweer met die man die laatst een vrouw vermoorde en het huis in brand stak?

9-6-2020
truman uit Brillerij

Als alle vrijmetselaars niet meer reageren op dit verhaal en de boel opstoken blijft er ook NIETS van over.
Zwart/wit, verdeel en heers is hun dodelijke spel....daar is de mensheid niet bij gediend.

10-6-2020

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan