File op A7 bij Drachten door ongeval
Publicatie: 7 januari 2019, 9.47 uur
Reacties
De wegen worden steeds voller beide rijstroken geen wonder dat het altijd raak is . en ook nog hard rijden!!!!!!
Ik denk, dat een snelheidsbeperking van 70 km/u (en er ook aan houden) op dat klaverblad diverse ongevallen kan voorkomen. En natuurlijk afstand houden en de richtingaanwijzer goed gebruiken.
Simpelweg goed uit je domme doppen kijken?
Er geld daar al een snelheidsbeperking van 100 /u. Maar ja, maandagmorgen, schemerig en miezerig weer en je heb altijd van die gasten die vanaf de linkerbaan nog snel de afrit willen pakken want dan kunnen ze eerst nog een paar auto’s inhalen
Hoe wil je daar hardrijden Jan als het zo druk is?
Dat lukt je s.morgens en s.middags niet, is gewoon treintje rijden.
Misschien iets meer afstand houden?
Helemaal in het donker en regen.
De veroorzaker(s) maar gauw voor de rechter i.v.m. versperren van een landweg !
Snelheid minderen (80 km ) en meer afstand scheelt een stuk. Met een rotgang halen ze je in, rechterbaan, linkerbaan, rechterbaan en in Heerenveen ben je bijna gelijktijdig. Maar ze hebben ongelofelijke haast.
En als je snelheid vermindert wat hier wordt beheerd zou dat een hoop schelen dan? Nee...denk toch eens na.
Juist met een verlaging veroorzaak je nog meer files doordat mensen als een slak gaan rijden. Ik zou zeggen afstand houden maar in praktijk blijkt dat ook niet goed te werken want zodra er ruimte is knalt er weer iemand tussen.
Echt, het is een chaos op de A7 inmiddels. Zelfs in de vroegste of laatste uurtjes is er nog verkeer. Mierenbult is dit land inmiddels.
A7 probleem is te korte in en uitvoeg stroken in combinatie met te drukke wegen.. oplossing is in en uitvoeg stroken verlengen. En spitsstrook aanleggen.
Dit is mijn uitspraak en hier moet u het mee doen
Inderdaad snelheid aanpassen .
Het probleem zijn de "doorvoegers". De snelle jongens die vaak met hoge snelheid uit de linkerbaan door de rechter heen moeten om dan rechts af te slaan. Ze komen dan de nog vrij langzaam rijdende in-voegers achterop. Dit is vooral bij het punt vanaf Leeuwarden richting Groningen
Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.
Inloggen
Nog geen account? Meld je gratis aan