Account
Logo
Zoeken
24.4 °C

Meisje mishandeld omdat ze met ander meisje zoende

Publicatie: 31 oktober 2018, 20.00 uur

Reacties

uit Ureterp

Is dat nou nog storend ?
Ja in Drachten misschien wel en moslims kunnen zich daarin ook niet in verplaatsen, maar slaan is toch een hele primitieve manier van reageren dus dat zegt dan weer iets over de staat van ontwikkeling van de daders.

1-11-2018
wadloper uit Oudwoude

Leven en laten leven.

1-11-2018
eksteroog uit Eastermar

nou ja,geborenfries kan wel eens gelijk hebben

misschien moet men in dit verhaal beter met spijkers en koppen slaan om nu eens duidelijk te vertellen wie deze mensen in elkaar slaan
dat mag de gewone Nederlander natuurlijk weer niet weten ,want o wee ,het kwartje kan eens verkeert vallen,toch

1-11-2018
holla uit Drachten

eksteroog

Ik denk dat je gelijk hebt, en dat ze dus deze problemen niet op de juiste manier benoemen!
Er zal wel weer een soort tocht tegen geweld naar deze mensen op touw gezet worden en er zal weer gepraat worden, en dat betekent dat er dus weer niets veranderd.
Hoe het wel moet: ik weet het niet.
Ik had het in de eerste plaats in Nederland ook niet zover laten komen, dus misschien dat diegenen die dit ¨op hun geweten¨ hebben, ook met een oplossing komen, maar dat zal wel niet.
En voor de rest; als dit mensen zijn, die hier de laatste jaren gekomen zijn, en die onze manier van leven niet zo kunnen waarderen: wegwezen.
Maar daar zit m het probleem, dat gebeurt niet, en dit probleem blijft gewoon bestaan.

1-11-2018
advertentie

sechs uit Bakkeveen

Als je dit probleem aan wilt pakken zou je eerst een hoop niet-westerse allochtonen moeten nakijken

1-11-2018
vanvroeger uit Drachten

Westers of niet, de tolerantie grens is bij sommige mensen ver beneden nul. Zodra je sommigen aanspreekt, beginnen ze gelijk te schelden. En daar horen Friezen ook gewoon bij. Wij, westerlingen zijn echt geen haar beter hoor. Laten we ons maar niks verbeelden.

1-11-2018
rom33 uit Surhuisterveen

Moslim loopt ook in jurken

1-11-2018
hillema uit Drachten

Verbeter de wereld begin bij jezelf.
Dus ook geen aanstoot geven.

1-11-2018
garelli1972 uit Gytsjerk

in het geval van de twee meisjes ligt er ook een taak voor de school

1-11-2018
victoria uit Dokkum

Een X in het paspoort en geen heren of dames wc's,maar genderneutraal en meer van dat soort onzin.De discussie daarover is alleen al volslagen krankjorum.Wat is het volgende? Een aparte wc voor iedere geloofsovertuiging,of aparte zitplaatsen in de bus en trein voor roodharigen?? Een ander mishandelen is natuurlijk ten alle tijde verkeerd en veroordeel ik ook,maar dat er zat lui zijn die zich er aan ergeren kan ik me wel voorstellen.

1-11-2018
age uit Uithuizen

In Nederland wonen meer dat 17.000.000 mensen samen.
Zoveel mensen, bijna evenveel geloven en nog meer meningen.
Je mag van alles geloven en overal iets van vinden, ook al weet je er niks van:-)
Je mag mannen in jurken, vrouwen met hoofddoekjes, elkaar kussende mannen en vrouwen en genderneutrale wc's belachelijk vinden en homofielen, lesbiennes, bi's etc ziekelijk en zelfs geloven dat ze zondig zijn.
Vrijheid van meningsuiting en godsdienst.
Maar je mag niemand anders behandelen, mishandelen om zijn, haar geaardheid.
Dat is niet voor niets artikel 1 van onze grondwet!
Een directeur van een bedrijf, winkel mag bv ook geen personeel ontslaan of stagiaires weigeren om hun geaardheid, ook al vindt gelooft hij dat zij zondig zijn.

Vr. gr. en respect, voor ieders geaardheid, kleur, mening, geloof..

pst
Als 2 Nederlanders in een land gaan wonen, stichten ze een kerk, komt er 1 bij dan komt er een kerksplitsing..

1-11-2018
switsokken uit Lippenhuizen

As ien fan dy twa Nederlanders age is sil dit yndie barre.

1-11-2018
holla uit Drachten

Nou Age,
Als 2 Nederlanders in bepaalde landen gaan wonen, komt er ECHT GEEN kerk

1-11-2018
wdm uit Hoornsterzwaag

Victoria, we leven in een vrij land en anders volgende keer maar PVV stemmen

1-11-2018
advertentie

oarsom uit Broeksterwâld

Dat der yn dizze tiid noch minsken binne dy 't har stoare oan dingen, gedragings of úterjen oars dan dat se sels went binne, is ûnbegryplik.
Victoria stoart har der ek oan en fynt it ek begryplik dat oare minsken harren ergerje oan minsken dy 't in bytsje oars binne. Lokkich is sy sels hiel normaal..

1-11-2018
oarsom uit Broeksterwâld

@opheldering: Miene jo dat echt? Dan binne jo fersylt rekke op de ferkearde planeet!

1-11-2018
vdurksem uit Easterlittens

Mar don nog is geweld gjin oplossing..... Nooit net

1-11-2018
schrik uit De Falom

@vdurksem daar ben ik het mee eens geweld gebruiken is niet goed en deze mensen die deze relaties hebben niet verachten. Mäar de daden kunnen niet goedgekeurd worden.

1-11-2018
riemersma uit Dokkum

Mijn vermoeden komt uit: ZOveel Friezen.Nederlanders op Waldnetnieuws die iets "hebben uitgevreten"en ZO weinig reacties..het werd/wordt weer tijd dat een buitenlander/asielzoeker/gekleurd medemens iets uit gaat halen--- NU nog een bewezen klein misdaadje door een asielzoeker op Waldnet nieuws dan kunnen "jullie"weer los !!!

1-11-2018
opgelet uit De Westereen




Laten we die mensen in liefde helpen met hun probleem.

Maar niet iedereen voorhouden dat dit de bedoelde gang van zaken is.

2-11-2018
denker uit Grou

En God schiep de naar zijn beeld. Schrik en dergelijke !!!

2-11-2018
denker uit Grou

Schrik, Opheldering ed. En GOD SCHIEP DE MENS NAAR ZIJN BEELD!!!!

2-11-2018
uit Ureterp

God schiep helemaal niks! En was dat wel zo geweest dan was ie al lang ontslagen of had een flinke claim aan zijn broek wegens wanprestatie

2-11-2018
doarpeling01 uit Wijnjewoude

Der is mar 1 god en der skiet ik moarns troch!!

2-11-2018
marcoaxe uit Houtigehage

God bestaat en er staat ook dat we als mens Zijn werk hebben afgebroken en zo we kunnen lezen hierboven.

Leven en laten leven? Ik zie het al ; de potloodventer , nudist , ed moeten dan ook horen onder ;''leven en laten leven'' , maar dat mag weer niet!

Volgens mij is het is net als de anti zwarte pieten club. Eerst uitlokken , daarna klappen krijgen en daarna janken !
Dan moet er een jeugdraad komen?

Stellen ze meer onder Gods Woord , dan heb je dit soort nonsens niet.
Eerst uitloken

2-11-2018
riemersma uit Dokkum

marcoaxe: Je haalt er een veel gehoord argument bij en dat argument klopt niet: Homo/lesbisch doet de ander geen kwaad- een potloodventer doet dat wel.

2-11-2018
marcoaxe uit Houtigehage

Riemersma helaas klopt u zinsnede niet.
Een potloodventer doet anderen ook geen kwaad....maar laat alleen zien wie hij is.
Homo's Lesbisch kan zeker door uitlokken een tegen reaktie terug verwachten. Dat kan een potloodventer of nudist ook.

2-11-2018
riemersma uit Dokkum

marcoaxe: Zoveel logica...Daar kan ik niet tegenop.

Een potloodventer die een ander geen kwaad doet en homo/lesbiennes lokken het uit...Tsja..

2-11-2018
opgelet uit De Westereen



Welke zonde we ook als voorbeeld noemen....

We doen God ermee kwaad! En dat kan niet ongestraft!

2-11-2018
opgelet uit De Westereen



Welke zonde we ook als voorbeeld noemen....

We doen God ermee kwaad! En dat kan niet ongestraft!

2-11-2018
riemersma uit Dokkum

Homo's -lesbiennes bedreigen/in elkaar slaan is inderdaad een groot kwaad - opgelet uit de wetsereen.

2-11-2018
opgelet uit De Westereen



Goed opgelet riemersma. Ook dit is niet goed te keuren. Evenals het goedkeuren van hun gedrag en uitleven in de zonde

3-11-2018
schrik uit De Falom

@Opgelet heeft gelijk.

Hij bedoeld ook die zonde van relaties met zelfde geslacht.

Dat we toch onze zonden zouden belijden en er tegen strijden . Neen ik ben niet beter dan hen. Maar Gods Woord roept ons op de zonde te haten en er van weg te vluchten zo niet dan zullen wering sterven en eeuwig omkomen. Vlucht allen toch tot de Heere want wij zijn in alles onmachtig maar Hij is de almachtige

3-11-2018
opgelet uit De Westereen





Inderdaad... Wij zijn ALLEN geneigd God en onze naasten te haten.

Nogmaals laten wij mensen die in nood zitten, welke het ook maar is, in liefde helpen en ondersteunen.



3-11-2018
riemersma uit Dokkum:

Schrik uit de falom: ALS we over zonde (kunnen) spreken: Is homoseksualitiet een grotere zonde dan belastingontduiking?? ( om maar wat te noemen)..Maar goed, dit is geen discussieforum ( hoewel het daar vaak wel op lijkt) ..kunnen we beter bespreken onder 4 of 6 ogen onder het genot van een kop koffie..!!

3-11-2018
marcoaxe uit Houtigehage

Riemersma ; u moet niet doen alsof de homo's lesbisch ed altijd slachtoffers zijn.
De laatste tijd staat het nieuws bol dat juist deze categorie juist anderen uitlokt en als die er in tuinen duiken ze daarna het slachtoffer rol in. En tja dan krijgen ze altijd hun zin.
Zo lees ik dit verhaal ook. Ze duiken in een slachtofferrol ,maar waar zijn de aangiftes ?

Zondigen tegen 1 gebod zondig je tegen alle geboden!

3-11-2018
schrik uit De Falom

@riemersma belasting ontduiken met zo goed hoor hellemaal mee eens

3-11-2018
riemersma uit Wetsens

marcaxe: Aha--EN..je conclusie is DUS? : Het is in sommige gevallen legitiem om mensen te bedreigen of te slaan omdat ze in het openbaar kussen?? Uitlokken?? DUS mag je iemand op zijn/haar hoofd timmeren--Rare gedachtegang vind ik dat. Overigens 1 ) : Waar heb ik geschreven dat homo's en lesbiennes altijd slachtoffer zijn?? Overigens 2) Ze ZIJN het wel vaak trouwens.

3-11-2018
age uit Uithuizen

Dus, als ik het goed begrijp, vinden, geloven sommige beminde, of dwaze?(mijn mening!) gelovigen hier, dat als een man(openlijk) homo is en een andere man in het openbaar zoent, of in een jurk loopt en in elkaar geslagen wordt, dat die iemand niet slachtoffer van mishandeling is, maar dit geweld zelf uitgelokt heeft?
Tegen zulke logica, dwaasheid, (mijn mening!) kan niemand op.
Gelukkig hebben we hier rechters en daar komen daders van brutaal geweld tegen homo's, niet weg met de k..smoes dat ze uitgelokt werden.
Misschien kom je er in sommige landen, als Noord Korea, Rusland en Saoedi- Arabie wel mee weg..?

Vr. gr. en respect.

Wees goed en lief voor al wat leeft.

3-11-2018
advertentie

marcoaxe uit Houtigehage

Age en Riemersma , goed lezen maar weer en niet mijn woorden verdraaien !
Want leven en laten leven ,maar trek ik de lijn door dan mogen nudisten en potloodventers weer niet doen hoe hun aard is.
Helaas gaat daarin Riemersma niet op in !!!!
Er zijn tal van voorbeelden te noemen waarin homo's en lesbische het uitlokken. Zie maar als er een homo taart besteld word....doelbewust bij een Refo Bakker !
Kijk maar naar het openlijk seks bedrijven in parken of juist bij moslims staan te zoenen.
Vreemd dat er dan reakties komt? Leven en laten leven hadden jullie het toch over?
Bitter weinig van te merken ! 1 richting verkeer !

Riemersma ; vaak in een slachtoffers rol gaan spelen !

Riemersma ; waar lees jij dat ik het legitiem vind dat ze bedreigd en geslagen mogen worden?

En Age bij die d66 rechters komen ze er zeker niet mee weg. taakstraf van een paar uur hahaha dwaasheid gesproken!

Dus eerst inhoudelijk lezen , daarna iets nuttig zeggen !

3-11-2018
age uit Uithuizen

Laatste,
- Marcoaxe, u schrijft, 'die D66 rechters'
kent u die rechters

4-11-2018
age uit Uithuizen

vervolg..sorry mijn tekst vloog..

Is het u bekend Marcoaxe dat we een grondwet hebben en wetten, die rechters moeten toepassen en dat geldt voor alle rechters of zo nou die D66 zijn of PVV of SGP.

Weet u dat het in Nederland niet strafbaar is om elkaar op straat te zoenen en/of in een jurk te lopen? Dat geldt voor iedereen Marcoaxe, mannen en vrouwen.
Dat ziet de wet in Nederland niet als uitlokking.
In landen als Rusland, Noord Korea en Afghanistan wordt zoiets wel als uitlokking gezien en worden als 2 elkaar op straat zoenende mannen in elkaar worden geslagen, niet degenen die hen in elkaar sloegen gestraft maar die zoenende mannen..

Blij dat ik in Nederland woon..

Vr. gr.en respect!

4-11-2018
marcoaxe uit Houtigehage

Het laatste Age en daarna ga je weer door. haha
Over het D66 rechters heb ik je al zo veel laten lezen. Maar je hoort en leest liever je zelf.

Leven en laten leven ; dan ook de pedofiel,kinderlokkers,nudisten, potloodventers ed.
Dus dat leven en laten leven is ook maar beperkt en hoe het jullie uitkomt!

Je schets precies het slachtofferrol waar de homo's en lesbische ed zichzelf graag in zien.
Expliciet zoenen op plekken waar ze bv zo ie zo gegarandeerd reakties op krijgen. En als dat gebeurd .....janken !
Bah! En het is niet alleen op straat. Bv in het Vondelpark word het gedoogd terwijl hetro stellen een boete krijgen. En dat is discriminatie!
Maar dat deert Age niet,dat Nederland zo in elkaar steekt. Hypocriet hoor!

5-11-2018
age uit Uithuizen

Marcoaxe, jij mag geloven, wat je wil en schrijven, wat jij wil, dat is jouw vrijheid.
Ik mag dat onzin vinden en dat hier ook schrijven.
Dat doe ik soms ook, maar meestal denk ik 'ach laat maar, t is Marcoaxe'

-Als 2 mannen in jurken hand in hand voor een moskee langs lopen of voor een kerk, bv jouw kerk en elkaar ook nog gaan zoenen!!mag jij dat verschrikkelijk vinden, een zonde en uitlokken.
Je mag dat zelfs zeggen, roepen.
Maar je mag hen niet tegenhouden, blokkeren of mishandelen.
Als zij naar de rechter stappen, dan zal elke rechter of ie nou D66 is of PVV of SGP jouw schuldig verklaren aan mishandeling art..? van de wet.
Dan kun je wel roepen dat ze uitlokten, maar daar kom je niet mee weg.

Vr.gr. respect!

5-11-2018
marcoaxe uit Houtigehage

a Age ''laatste'' zei hij. Wanneer het laatste komt is nog onduidelijk :))))

Net zo min komt er duidelijk antwoord. Want homo's en lesbisch mogen wel uitlokken ...zeg je zelf. Maar o wee er komt duidelijk Geref geluid daarin tegen en je wil je als bedrijf daaraan niet aansluiten , dan discrimineer je.
Maar dan word je door de gemeente nog es dubbel gestraft!
Terwijl de gemeente zelf een soort gelijk voorbeeld een bedrijf niet straft ,maar juist helpt met geld !
Dus hypocriet ten top!

Maar een lesbisch en een homo mogen doen en laten wat ze willen ....zie voorbeeld vondelpark!
En ook dat zij mogen doen ,maar een Nudist of potloodventer mag dat niet.
Ja dat is Age , daar hoor je hem niet over.
Tuurlijk dat de D66 rechter hun kant gelijk geeft! Want heel die wet is door zulke lui 1 zijdig belicht aangenomen.
Uitlokken mag en vlug in de slachtofferrol en je krijgt van de rechter gelijk ! Welkom in Nederland

5-11-2018
age uit Uithuizen

Marcoaxe, jij gaat over en bent verantwoordelijk voor jouw reacties, ik over en voor de mijne, dus als ik schreef 'laatste' en toch weer reageer moet ik dat helemaal zelf weten.
Vlgs mij ben je blij dat er af en toe nog iemand op jou reageert.
Jij schrijft dat ik zei dat homo's en lesbo's wel mogen uitlokken?
Gelukkig heeft de redactie nog geen reacties van mij verwijderd, zodat iedereen kan lezen wat ik zei en schreef.
Ik schreef, ik HERHAAL, dat iedereen in Nederland in jurken hand in hand mag lopen en elkaar mag zoenen op straat, dus ook voor kerken en moskeeën.
Je kunt er nu wel weer van alles bijhalen van nudist tot potloodventer, maar daar gaat het hier niet om.
Een directeur van een bedrijf/winkel kan wel vinden/geloven dat homofilie slecht is of een zonde, maar hij mag een homo niet ontslaan of een stagiaire weigeren omdat die homo is.
Daar is onze wet duidelijk in.

Vr.gr. respect.


6-11-2018
marcoaxe uit Houtigehage

Je mag herhalen wat je wilt.....had ik dan gezegd dat je dat niet mag? Ik zeg alleen dat je iets niet waar kan maken wat je zegt. Je geloofwaardigheid is dan wel ver te zoeken!
Het is toch bij jou zo ; leven laten leven!
Dan maak ik daaruit op dat als het voor de homo's en lesbische mogen , dan ook voor de nudist en potloodventer.
Als men op vondelpark (die lui) alles mogen tegen de wet ,maar een hetro stel word bestraft. Als een ondernemer niet aanneemt en word dubbel gestraft ,maar een ander ondernemer die niet integer is word met geld overeind gehouden met zijn bedrijf. Die dubbelzinnigheid leven we hier in Nederland.
Ze mogen wel provoseren ,maar als er dan een tegenreaktie komt ,dan gaat men janken.
De wet is duidelijk Age ; een dronken automobilist rijd een kind dood. Ouders krijgen levenslang en de dronken persoon een taakstraf van bv 240 uur. Hypocriet is dat !

7-11-2018
odejong uit Opeinde

God bestaat niet.
Je gelooft in God, of je gelooft niet in God. Wanneer iemand zegt dat hij "bestaat", dan is het "geen geloof" meer.

Verder zijn het niet altijd de allochtonen die schuldig zijn. Wel vaak, maar evengoed ook gewoon Nederlanders die genoeg uitvreten, gewelddadig etc. zijn.

Genoeg die onder invloed van drank/drugs zijn en dan als labiel worden verklaard, binnen een paar uur weer vrij zijn omdat ze onder invloed waren.

Maar dat iemand in elkaar geramd wordt omdat hij/zij homo, lesbish, zwart, geel, wit of pimpelpaars is, dat slaat nergens op.

9-11-2018
marcoaxe uit Houtigehage

Hij bestaat ,omdat je geloofd en geloof is zeker weten.
Want bv je geloofd best dat je in staat bent dat je hek kan maken of die rekensom te maken.
Je geloofd best dat je verbrand hoe dichter je bij de zon komt.
Allemaal geloof wat je zeker weet.
Zo is geloof en zeker weten dat God bestaat.

Ik geloof ook best dat er homo's en lesbische mensen zijn die uitlokken.
Tja en dan is het wel zo ; wie zijn kont brand , moet op blaren zitten.
Ik kan mij er wel iets bij voorstellen dat bepaalde lui denken dat ze overal in de vrije natuur alles kunnen doen ,waar je als buurtgenoot niet op zit te wachten en vervolgens met hun afgewerkte condooms geconfronteerd worden. Dan snap ik best dat daar reactie uit voortkomt.
Dus odejong ; bekijk iets wel van 2 kanten!
Uitlokken geeft wel es andere gevoelens los.

9-11-2018
nero uit Hurdegaryp

Ik word behoorlijk pissig als ik lees hoe sommige mensen denken om alles op te lossen door je aan te sluiten bij het christendom.....als ik ergens een hekel aan heb zijn het dat soort uitspraken.

Als je je haar paars verft slaan ze je ook niet in elkaar,maar zodra je als man of vrouw je anders gedraagt of kleed dan mogen ze je zomaar lastig vallen of een pak slaag geven.
Zelf denk ik dat dit soort mensen die dit doen thuis niet zijn opgevoed net als bij moslims de haat word ze al jong bijgebracht ...opvoeding daar hapert
het aan ....AMEN

9-11-2018
tapje uit Buitenpost

iedereen mag zij hoe hij of zij zijn laat iederen in hun waarde

dinsdag 31 oktober

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan