Account
Logo
Zoeken
8.8 °C

In 2019 inventarisatie snel internet in Sm'land

Publicatie: 19 oktober 2018, 14.49 uur

Reacties

gogem uit Drachten

En wanneer is Drachten zelf aan de beurt? Hier ook nog steeds geen glasvezel

19-10-2018
werf uit Hurdegaryp

Ach komt vanzelf een keer. Vindt het zo wel snel genoeg al.

19-10-2018
romke uit Rinsumageast

haha, kabelnoord die vraagt of je snel internet wil ?? ja ik wil dat wel ...... nou dan heeft u pech ,want kabelnoord lukt gewoon internet al niet eens televeren .

19-10-2018
diuwer uit Boornbergum

dat is snel tegenwoordig

19-10-2018
advertentie

drachtster2000 uit Drachten

Kabelboord en snel internet?
Of zouden ze het ondertussen een keer geleerd hebben .

19-10-2018
romke uit Rinsumageast

#drachtster2000..Kabelboord en snel internet?
Of zouden ze het ondertussen een keer geleerd hebben .nou nee en ik denk ook niet dat ze het leren, het bedrijf is zo narcistisch en vind zichzelf zo geweldig , dat ze de klachten niet serieus nemen en niets ondernemen om beter internet tegeven.

19-10-2018
comentario uit Dokkum

Ongeveer 20 jaar geleden een internet abonnement afgesloten bij Kabel Noord. Volgens mij waren wij een van de eerste.Later een 3 in 1 pakket. Tot op heden heel weinig last van storingen gehad en als die er wel waren hoefde je maar te bellen en de medewerkers stonden meteen voor je klaar. Ik ben tot op vandaag de dag dik tevreden met Kabel Noord....en dat mag ook wel eens gezegd worden dacht ik zo....(oh ja nog even dit....ik ben geen medewerker van kabel Noord maar gewoon een klant)

19-10-2018
jan1982 uit Langezwaag

Mijn ouders hebben al jaren KabelNoord, weinig mis mee.

De meeste mensen hebben problemen met blokjes en haperingen bij digitale televisie. Dit is in veel gevallen te wijten aan binnenhuisbekabeling, een slechte hoofdaansluiting of het aangeleverde signaal, heb hier zelf met Ziggo ook last van. Bij installatie van glasvezel wordt een kastje geplaatst met coax aansluiting, waar vervolgens diezelfde binnenhuisbekabeling op wordt overgeprikt.

Verder blijft het kabelinternet qua snelheid achter bij de concurrent. KabelNoord investeert niet meer in een upgrade van het Eurodocsis 2.0 netwerk, alleen nog in glasvezel.

Verder veel klachten over wifi, die je met elke provider zult hebben. Klassiek voorbeeld is klant van me met 500Mbit/s glasvezel en verouderde wifi apparaten die niet verder komen dan 65Mbit/s. Verder is het hoekje achter de bank of de meterkast geen ideale plek voor een wifi zender.

20-10-2018

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan