Account
Logo
Zoeken
4.5 °C

Burgum krijgt noodopvang voor vluchtelingen

Publicatie: 27 oktober 2015, 19.32 uur

Reacties

kozak1 uit Augustinusga

Ik vind dit leuk .Ze hebben ook veel ervaring met vluchtelingen .En ik heb ook het idee dat er ook genoeg vrijwillegers zijn .Die ook de handen uit de mouwen willen steken .Bergum en dockum waren de eersten ,Die de mensen opvingen.Ervaring is heel belangrijk Groeten Der Kozak

27-10-2015
eksteroog uit Eastermar

men zet gewoon door

men gaat er van uit dat iedere burger voor is

wie niet voor is duwt men gauw in een hokje van discriminatie en klaar is Kees

27-10-2015
weiman uit Berlikum

is nog wel plaats voor ,is goed voor de economie !

27-10-2015
zeboe uit Hurdegaryp

Deden we met zijn allen ook maar zoveel moeite voor de ouderen , zieken en sociaal zwakkeren onder ons.nee daar richten we een voedselbank voor op.kun je niet mee scoren natuurlijk .

27-10-2015
digitaal uit Dokkum

Wie volgt?

27-10-2015
riemersma uit Wetsens

U weet mijn mening en ik weet die van uwes ook wel.
Uwe genadigheden benevens ongenadigheden redden het ook wel zonder mijn opmerkingen ende reacties?

27-10-2015
diuwer uit Boornbergum

in burgum vinden ze het leuk
in boornburgum vinden ze het ook leuk voor burgum
leuk voor beide dorpen

27-10-2015
chevaldefrise uit Drachten

''noodopvang'' heet dat. Ondertussen zijn die crisis''tijdelijke 72 uurs-opvang'' allang overschreden en telkens verlengd. Worden overal azc's uitgebreid waar eerder een aantal gingen sluiten maar erger nog; er is geen einde in zicht en er word geen helder beleid gevoerd tov uitzettingen van niet-vluchtelingen o.a.

http://www.lucify.com/the-flow-towards-europe/

Oneindige stromen want oorlog, hongersnood, Afrikaanse geboorte-explosie en in toenemende mate klimaatverandering zullen onafgebroken doorgaan en dat alles zal zijn weerslag hebben op de Europese maatschappijen. In geen enkel oogpunt kun je dat nog positief bekijken, me dunkt. Maar dat zal niet tersprake komen, COA en overwegend links-geori

27-10-2015
piterhenk uit Dokkum

Ik zeg retour land van herkomst.

27-10-2015
frisian40 uit Uithuizen

Ze hebben het over vluchtelingen!!!
Die waren al vluchteling af toen ze 1 voet in Europa neer hebben gezet.

De echte vluchteling wordt de Nederlander zelf

27-10-2015
biker uit Burgum

Lit dy minsken no gewoan nij Burgum komme dan ha de oare doarpen der gjin l

27-10-2015
ronnie77 uit Burgum

Tsja als het verkiezingstijd is dan kom je die groene jackjes van het CDA overal tegen.Als ze dan gekozen zijn ,dan is de mening van de burgers niet meer zo belangrijk ,dat blijkt wel weer.

Bedankt hoor

27-10-2015
dwergje uit De Westereen

Succes Burgum. En hou ze ook in Burgum dan hebben wij in De Westereen er ook geen last van.
Wij houden van zwarte piet en die gaat naar 5 december weer weg.

27-10-2015
stalker uit Veenklooster

en laat ze werken bij die stink fabriek daar

27-10-2015
advertentie

riemersma uit Wetsens

Nou schreef ik toch dat een ieder jullie mening wel kent...en TOCH blijven reageren. Trouwens de stompzinnige reacties op elkaar i.p.v. steekhoudende argumenten op het onderwerp zijn wel vermakelijk hoor. Voer voor psychologen.

27-10-2015
pascalwalburg uit Aldtsjerk

mijn excuses ik heb me iets te veel laten mee gaan in het hierboven staande bericht

27-10-2015
pascalwalburg uit Aldtsjerk

Aub bovenstaande berichten verwijderen

28-10-2015
slomejapie uit Winschoterhoogebrug

Zozo Riemersma. Dus wanneer men een tegen argument heeft dat is deze opeens "stompzinnig"? De enige stompzinnigheid die ik uit uw verhaal kan opmaken is dat er geen tegen wordt geduld door u. Dit land kent de vrijheid van mening uiting (helaas voor u en de uwen misschien).
Het mag duidelijk zijn de een grote meerderheid tegen deze opvang van deze vluchtelingenstroom is. De regering sluit haar ogen voor deze mening. Het betreft hier wel de volksvertegenwoordiger die alles aan haar laars lapt. Ook de dreiging van de Islam en gelukszoeker spelen hier parten. Daarnaast is het natuurlijk nog zo dat dit land er financieel niet erg rooskleurig voor staat. En daarom, mijn mening, wordt het hoog tijd dat de belasting van de Nederlandse burger naar beneden word bijgeschroefd! Maar deze kosten die op dit moment gemaakt worden zullen uiteraard door de Nederlandse burger moeten worden opgebracht. En dat is waar het over grote deel van de bevolking geen goed woord meer voor over heeft.

28-10-2015
eksteroog uit Eastermar

logisch ,dat burgers die nu tegen zijn, nu op andere manieren aandacht vragen

alhoewel
dat met die 2 auto's van die meneer van groen links die in de brand zouden zijn gestoken
dat geloof ik niet
hij heeft zich gisteren in alle tv uitzendingen laten zien [ aandacht vragen]
ik vertrouw dit zaakje niet

28-10-2015
teunswart uit Wergea

goede uitleg slomejapie (vind ik leuk)
Alleen jammer dat die Riemersma niets snapt ook jou uitleg zou hem wel weer boven de pet gaan , het zou je buurman maar zijn

28-10-2015
age uit Uithuizen

Alle fractieleiders doen vandaag een oproep om normaal met elkaar te discussieren, cq actie te voeren, met argumenten ipv met dreigementen en beledigingen.
Nu kun je terecht zeggen, dat zij eerst zelf,maar het goede voorbeeld moeten geven,maar dat geldt ook voor ons!
Ik herhaal maar niet, nog eens, de bedreigingen en scheldwoorden die hier op Waldnet stonden, nog staan,(bij gebrek aan argumenten?) maar ook hierboven, zien we al weer voorbeelden: 'KLOOTZAK'en 'Stuk paardestront'???

Misschien kan de redactie, wat alerter (proberen te zijn) betreffende het hanteren van de eigen voorwaarden en regels?
Of vindt deze redactie, zulke woorden al NORMaal?
Dat is dan wel reden, dat velen al niet meer reageren!

28-10-2015
ronnie77 uit Burgum

Het gaat erom dat je als gemeenteraad niet het lef om een bijeenkomst te organiseren om je burgers te informeren.Het
is de arrogantie ten top.Of zijn ze hier soms bang voor de vrienden van NVU.

28-10-2015
ronnie77 uit Burgum

En dan bedoel ik een bijeenkomst voor dat je een besluit neemt.

28-10-2015
kozak1 uit Augustinusga

Ik vind ook dat het niet kan om mij om mijn mening over de nieuwe broers en zusters De vluchtelingen.En mij alleen om een menings uiting mij Klootzak te noemen.Maar gelukkig .Weet ik waar voor ik strijd .Groeten Der Kozak

28-10-2015
smalls uit Burgum

Ongelofelijk achterbaks!!! K*T gemeente!!!

28-10-2015
toekomstvanburgum uit Burgum

Wat is de overeenkomst tussen het CDA in Burgum en IS? Beide nemen besluit zonder overleg met burger. Dit is gevaarlijk 'In de Bijbel staat bij Mattheus: Gij zult uw naaste liefhebben als uzelve. Daar doelt het CDA kennelijk op. Wie is dan die naaste? Je buurman? Die asielzoeker? De Duitsers? Iedereen? We hebben juist wetten om onder meer de interpretatie van Bijbelteksten en de Koran te beperken.
De na

28-10-2015
wespennest uit Dokkum

Oke wij hebben voorstanders en tegen standers. Pechtholt op tv, Ja hij kan wel 40 zetels hebben, maar er blijven nog 110 over. Ja Pechtholt gelijk, maar over 10 partijen is dat 11 per partij. Laten wij uitgaan van 4 voor, tegen, kweetnie, geen mening m.a.w. 25 % voor 15% tegen 40 kweetnie, 20% geen mening. Dit houdt in dat sowieso 16 zetels van die andere partijen ook nee zegt dat is tesamen 56 %. Ja pechtholt deze 56 % wilt u negeren. Althans niet naar luisteren, of harder nog het liefst om zeep helpen, want ze zijn tegen. Democratie zegt iets anders: luisteren, met elkaar. Wie worden straks uitgenodigd, juist pechtholt zijn zooitje, Samson zijn zooitje. Die anderen zijn tegen dus niet meedoen. Dat de strijdt hard word gevoerd, is uw eigenschuld. Niet luisteren. Domweg voor de camera's een vrouw kapot rijden. Een draagvlak is er wel, maar na zoveel jaar bezuinigen en nu het gespaarde weg geven aan deze groep, dat doet pijn.

28-10-2015
digitaal uit Dokkum

En zo gaat het maar door.Zo langzamerhand moet het wel duidelijk zijn dat Nederland vol is wat betreft opvang vluchtelingen/asielzoekers.Veel opvanglocaties zijn een lachertje waar het ontbreekt aan bijna alles.Hygiene en privacy ed is ver beneden peil.Het heen en weer gesleep van de mensen en de gebrekkige(of geen)controle op identiteit en ziektes enz zijn een bewijs dat dit volledig uit de hand loopt.Er zijn echter mensen die tegen beter weten in volhouden dat het wel meevalt.Volgen die het nieuws niet? Is alles wat betreft de opvang van A tot Z goed te regelen en te organiseren ontkomen we er niet aan en dat zal altijd zo blijven.Is trouwens ook al jaren zo.Het moet echter niet zo'n chaotische bende zijn zoals nu,want dan loopt het helemaal uit de hand en dat er dan mensen zijn die in opstand komen kan ik heel goed begrijpen.Ben het er zelf ook totaal niet mee eens zoals het nu gaat.

28-10-2015
sieberenkeutel uit Jistrum

Ja nederland staat echt te springen om vluchtelingen,dat kun je uit de peilingen wel merken :-/
http://www.telegraaf.nl/binnenland/24665510/__PVV_in_peiling_op_36_zetels__.html

28-10-2015
moses uit Burgum

Op de website van T-Diel staan onder de zoekterm 'vluchtelingenbeleid' of asielbeleid' een aantal PDF bestanden die het

28-10-2015
eksteroog uit Eastermar

het welles of nietes ,heeft wel grote consequenties voor onze samenleving
wie niet aan zijn portemonnee denkt, die zegt laat heel Syri

28-10-2015
berbertsje uit Hurdegaryp

Wy binne straks flechteling yn eigen doarp.
Dit komt grif ferkeard !!!!!

28-10-2015
frontaal uit Groningen

PVV wil gaan regeren maar dat zal niet lukken.

http://word-press.jouwweb.nl/pauw-27-10

Louis Bontes over de interne situatie bij de PVV.

https://youtu.be/4mahu3PZb5s

Art 1 grondwet.
Artikel 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan. Dit geldt ook voor de PVV en zijn volgelingen.

http://www.art1.nl/artikel/1198-artikel_1_van_de_grondwet

28-10-2015
wildzang uit houtigehage

de gemeente TD zal er wel geld van over houden
anders doen ze het niet neem ik aan dit gooit weer miljoenen op

28-10-2015
pvanmantgum uit Drachten

informatiemarkt. Niet even de bevolking vragen naar slechts informeren. afijn, weten we ook waar de kunstgrasvoetbalvelden van betaald worden.

28-10-2015
swittie uit Snits

Daar is onze borderliner uit Groningen ook weer. Krijg je nou subisidie voor iedere click op die haatlinkjes van jou?

28-10-2015
magnafrisia uit Uithuizen

@frontaal, waar baseer jij je mening op dat art 1 specifiek ook voor PVV stemmers geldt, de manier waarop je met je linksgeori

28-10-2015
frontaal uit Groningen

'Minder Marokkanen-proces' verschoven naar volgend jaar.
ad.nl

http://tinyurl.com/q68x6j8

Marokkanen-zaak kan Wilders 30 mille kosten.
Ruim 130 aangevers eisen via de rechter een schadevergoeding. Die groep kan bovendien nog groeien.
Bron: ad.nl

http://tinyurl.com/jwj2wex

28-10-2015
advertentie

ronnie77 uit Burgum

Veel raadsleden wonen toch niet in burgum,zal hen toch geen reet interesseren hoeveel er in burgum rondlopen.
Misschien een paar opvangplaatsen in garijp of suwald ofzo.Weten ze daar ook eens hoe het is

28-10-2015
magnafrisia uit Uithuizen

@frontaal, ik ben benieuwd naar de uitkomsten van de door de verdediging van Wilders aangevraagde aanvullende onderzoeken! Ook de uitspraak van het gerechtshof vanzelfsprekend kijk ik met belangstelling tegemoet. Dat is exact de reden waarom Wilders niets terugneemt van zijn woorden. Ook hij wil weten wat de uitspraak vd rechterlijke macht wordt. Toch fijn in democratie leven!

28-10-2015
swittie uit Snits

@magnafrisia, doe maar geen moeite, die fascist leeft in zijn eigen gesubsidieerde wereldje. Zoals Churchill al zei "de nieuwe fascisten zullen zich anti-fascisten gaan noemen".

Zullen er ook voorgedrukte aangiftes op het politiebureau klaarliggen voor dergelijk gajes? Het zal wel niet.

28-10-2015
teunswart uit Wergea

meer asielzoekers best maar leg dan de rekening neer bij de verantwoordelijke vooral in dit geval het land Syri

28-10-2015
jochum uit Burgum

En jahoor mijn reactie is weer verwijderd.op de redactie van waldnet werken ook alleen maar schijnheiligen.BAH. (maar snel verwijderen NVU OOK VOOR U !!!!!! )

28-10-2015
kozak1 uit Augustinusga

Swittie Churchill was een alcoholist is mij verteld.Dit zij hij in een opwelling?Groeten Der Kozak

28-10-2015
teunswart uit Wergea

mag ik 1 keer raden jochum jij bent zeker tegen de komst van asielzoeker in jouw dorp als je voorstander bent word de reactie niet verwijdert.
vriendelijke groet van teunis

28-10-2015
jochum uit Burgum

Ja Teunis ik ben tegen. EN DAT MAG NIET. En dan word je reactie verwijderd.

28-10-2015
virtualizer uit Burgum

ik ben ook tegen,let wel,tegen lui die hier massaal heenkomen en geen vluchteling zijn maar op zoek zijn naar het land waar het altijd 5 december is.

en verder laat ik het hier bij.

28-10-2015
berbertsje uit Hurdegaryp

Ook ik ben TEGEN !

28-10-2015
james1382 uit Burgum

heb verder geen mening maar las dit vandaag in de telegraaf
------------------------------------------
ma 26 okt 2015, 20:33 | 162 reacties
Litouwen wil wel, maar de vluchtelingen niet

VILNIUS -
Litouwen wil graag vluchtelingen opnemen, maar zegt dat de belangstelling van de migranten zelf minimaal is. "We zijn bereid onmiddellijk vluchtelingen op te nemen, maar er zijn geen vluchtelingen in Itali

28-10-2015
strandwacht uit Eenwest

Als hier geen sociale zekerheid was lieten ons land ook links liggen.

28-10-2015
age uit Uithuizen

Ik reageer bijna niet meer, maar af en toe mag ik graag wat'geschiedsvervalsing'(mijn mening, of feit...)weerleggen.
Zij die zich aan mij ergeren:'Stop nu met mij te lezen'!
Laat u niet uitlokken !

Swittie jij citeert Churchill over de 'new fascists'?
Heb jij enig bewijs, dat Churchill dit gezegd heeft?
Of is jouw bron een site van een Britse rechts extreme partij/groep, zoals de BNP?
Als je even verder op Google had gezocht had je meerdere bronnen gevonden, waarin staat, dat Churchill, dit nooit gezegd heeft.

Dat jij die truc/leugen nu nog gebruikt!:)

Misschien kun je eens proberen, met argumenten op reacties te reageren ipv de reageerder uit te schelden voor 'fascist'en 'borderliner'?
(schelden is een teken van zwakte:)

Bebertsje@ Ook ik ben TEGEN!
(tegen oorlog, waardoor mensen hun (t)huis moeten verlaten en vluchten.
Ik denk dat ook vluchtelingen TEGEN(oorlog etc) zijn:)

28-10-2015
virtualizer uit Burgum

Bebertsje@ Ook ik ben TEGEN!
(tegen oorlog, waardoor mensen hun (t)huis moeten verlaten en vluchten.
Ik denk dat ook vluchtelingen TEGEN(oorlog etc) zijn:)

er zijn er genoeg bij die uit landen afkomstig zijn waar GEEN oorlog is,maar er voor kiezen naar het pracht europa te gaan waar alles tot in de puntjes LIJKT te zijn verzorgt....mompelt iets van koude kermis thuiskomen sprookjes bestaan niet behalve in het wereldje van vul maar in..
laat het een strenge,zeer strenge winter worden!

28-10-2015
weiman uit Berlikum

ze moeten niet vluchten maar vechten voor hun land !

28-10-2015
teunswart uit Wergea

het komt er dus op neer dat iedereen tegen is behalve age frontaal en riemersma als stemmen eens gingen tellen in dit land

28-10-2015
eksteroog uit Eastermar

iemand roept van Churchill en het oude wijf Age,denkt alles weer beter te weten

zijn ouders hadden hem vroeger meer op zijn donder moeten geven

sorry ouders ,hij is nu niet meer te redden hi hi

28-10-2015
riemersma uit Wetsens

Slome Japie: U moet beter ( leren) lezen. Uw reactie op mij klopt niet.

teunswart: Misschien worden "wij" wel wat moe van de vele reacties die niet gaan over het onderwerp maar over "gezwam en scheldpartijen en roddels over personen "

28-10-2015
gp500 uit Twizel

Hoe wie dat ek alwer.

"Zoals als de waard is, zo ontvangt hij zijn gasten."

28-10-2015
deut uit Burgum

op dit moment zie ik doeke fokkema voor gptv nou schandelijk vergeet dat hier in Burgum nogveel voor de eigen burgers te doen maar die worden vergeten gemeente geld doet wonderen de DE BURGER HOOR JE NIET NOU

29-10-2015
advertentie

deut uit Burgum

DOEKE FOKKEMA MAG IK ASIEL AAN VRAGEN IN MN EIGEN LAND DANK U IK WIL DIT EN DATBEN U DANKBAAR MIJN VERZOEKEN WORDEN WEL INGEWILLIGT MIJN DAN IS GROOT


29-10-2015
slomejapie uit Winschoterhoogebrug

Ach Riemersma, waarom verbaasd mij deze reactie van uw kant niet. Niemand kan lezen en schrijven zoals de uwen toch!? En als men het wel goed begrijpt is toch nog net even anders. Misschien zou u moeten leren lezen? Dan had u mij vast begrepen(denk ik/hoop ik).

Age, het bevreemdt mij te moeten constateren dat u alles wat Google u wenst te doen geloven, direct ook waarheid is?
Immers, zou iemand op Google deze uitspraak voor waarheid verklaren, deze ook direct waarheid is.
Endat terwijl u net het tegendeel probeert te verkopen als zijnde de waarheid? Maar ik zal dat net als bij Riemersma vast verkeerd hebben begrepen of gelezen.

Het verwonderd mij dat eigen burgers uit elkaar getrokken worden (bejaarden door ziekte bijvoorbeeld) en men vreemdelingen een kans gaat bieden om zich (op kosten van diezelfde burger) gaat herenigen. Zou het niet zo moeten zijn dat niet all

29-10-2015
swittie uit Snits

@age Google zegt, need i say more? Al had Bas van Toor het gezegd de stelling klopt wel.

Bij ieder nieuwsbericht komt die autist met linkjes van eigen kleutersites die helemaal niks met het bericht te maken hebben. Allemaal om zijn haat voor een gekozen volksvertegenwoorder te laten blijken. Hij krijgt er naar eigen zeggen ook nog subidie voor ook.

Ik snap niet dat de redactie het toelaat dat zo'n extremist als frontaal Waldnet als platform mag gebruiken om zijn haat te verspreiden.

29-10-2015
age uit Uithuizen

Slomejapie en Swittie, laatste reactie,over dit nieuwsbericht.
Ik vroeg naar je bron Swittie en je hebt dus weer geen antwoord.
Ik schreef niet 'Google zegt'.
Ik wijs er nogmaal op dat je op Google meerdere bronnen kunt vinden, waarin staat dat er geen enkel bewijs is dat Churchill dit ooit gezegd heeft.
Jij hebt dus ook geen bewijs?

Als iemand een link geeft, ga je niet op de inhoud in, maar met scheldwoorden: 'fascist''borderliner'en nu 'autist'en 'extremist'?
Dat is van het scheldniveau van een zesjarige kleuter, zoals Eksteroog, dat al jaren doet en die bv een reactie begint met 'domme Age' dat is inderdaad meer Bas van Toorn niveau:)

Op zulke reacties reageer ik al niet meer.
Dus ook niet meer op jou, zolang je met scheldwoorden reageert ipv argumenten Swittie.

29-10-2015
siepkje uit Burgum

Dit gaat vanuit het COA, voor ons eigen volk mag ook meer om gedacht worden, maar dat komt uit een ander 'potje', de gemeenten varen er wel bij, zij krijgen geld voor het afstaan van een voetbalveld, de voetbalverenigingen hebben niks in te brengen, immers de gemeente beslist, maar ben wel benieuwd waarom wij van die idioot hoge premies moeten betalen en eigen risico, ik hoop niet dat het straks op ons aankomt, dat het COA ook die onkosten betaald, maar ja waar komt het geld van het COA vandaan? Ach ik vind alleen ze moeten het kaf van het koren scheiden, ik heb geen problemen met vluchtelingen en asielzoekers, maar gelukzoekers en criminelen moeten gewoon terug, maar als mensen geen papieren bij hun hebben, hoe kunnen ze dat dan aantonen dat iemand wel of niet fris is? Iedereen heeft kleding en een warm bed en eten nodig. Iedereen, wij en ook zij! De wereld is van iedereen, alleen de regeltjes van de landen op zich maakt nog dat het niet zo is en dat is tegenwoordig 1 grote rommel!

29-10-2015
eksteroog uit Eastermar

och ,Age heeft de hele nacht niet geslapen ,hij heeft de hele nacht over Churchill gedroomd

hij kan zich beter druk om de blonde Wilders maken

zelfs in Syri

29-10-2015
frontaal uit Groningen

Een groot aantal PSV'ers zitten per persoon met 50 mailadressen bij peil.nl PVV te stemmen. Ja peil.nl staat dat toe Waarom? Via Twitter.

Bij 30 procent is een proteststem, alleen in de peiling die zullen nooit echt PVV stemmen.

En dat rest van de PVV voornamelijk bestond uit lageropgeleiden. Maar liefst 45% van de PSV'ers heeft alleen de basisschool afgemaakt.
Die komen niet, of kunnen de stembus niet vinden. 4 oktober 2015.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2015/10/pvvers-zijn-laagopgeleid-vrouw-en-stemden-op-fortuyn-in-2002/

29-10-2015
frontaal uit Groningen

Corr: of kunnen het stembureau.
+ Een groot aantal PVV'ers zitten 2 X.

29-10-2015
gruwel uit Drachten

onze aller waldnet rechter wil alles weer op zwart wit hebben omdat hij moeite heeft met denken denk ik .
je ziet hem weinig verschijnen maar owee als het om vluchtelingen gaat want dan legt hij de mensen de woorden in de mond , in de hoop dat ze iets zeggen waar dit stuk stront mee naar de rechter kan stappen en op deze manier zijn land genoten erbij te lappen .
wat heb je dan een enorm verrot karakter als je zo in elkaar steekt.
het zijn constant de Groningers die hier hen stempel doen tellen

29-10-2015
frontaal uit Groningen

https://nl.wikipedia.org/wiki/Smaad

Komt er aan.

29-10-2015
teunswart uit Wergea

Da`s waar Gruwel ik sluit mij bij jouw aan in wergea woont ook zo`n ongelukkige WWer de hele dag andere mensen in de gaten houden en veroordelen als iemand het huis aan het verbouwen is gaat meneer direct naar de gemeente om na te vragen of de vergunning wel in orde is zo ja en hij is het er niet mee eens meteen de boel vertragen of alsnog bezwaar maken, net zo een age figuur zielig maar ik heb met hun naasten en buren te doen . Je zal maar in UITHUIZEN wonen nogmaals ZIELIG

29-10-2015
teunswart uit Wergea

GRONINGERS laat ons met rust en blijf bij jouw eigen regionale nieuwswebsite

29-10-2015
gruwel uit Drachten

nou frontaal dan ga ik hier een oproep doen tegen age en jou , het zal mij verwonderen wat daar los komt want zeker die age gaat voor de bijl met zijn gegoochel van woorden en verdraaien van alles.

29-10-2015
virtualizer uit Burgum

ons aller door ieder zeer gewaardeerd fenomeen age woont niet in uithuizen..
naar het schijnt is de edele betweter neergestreken in een buitenwijk van utrecht,kanalen eiland genaamd.
wat daar allemaal leeft heb ik al eens met eigen ogen gezien gezien een klus die daar gedaan moest worden voor de baas.
age(ega?)zit daar goed te passe tussen het multiculti gepeupel!!

29-10-2015
seefugel uit Hantumhuizen

Hey Riemer uit Drachten, Dit had ik 16 oktober toch al voorspeld, hier gaat het 'geld' dat Tytstreksteradiel over had gehouden.
vluchtelingen, meer vluchtelingen, en niks geen kunstgras e.d.

29-10-2015
age uit Uithuizen

Gruwel,waar kan ik die oproep vinden?
Tip, maak er een MELDPUNT AGE van!

Ergert u zich ook zo aan Age ?
O ja !
U mag uit de volgende ergernissen kiezen, 1 of nog liever meer:
Age zei:
- dat ik dom ben dat hij veel intelligenter is
- dat ik ziek ben
- dat ik een lul ben
- dat ik een mongool ben
- dat een TBS er ben
- dat ik een NSB er ben
- dat ik een fascist ben
- dat ik een borderliner ben
- dat ik een extremist ben
- dat ik een hazenlip heb
- dat je wel kunt zien, dat ik ooit gescheiden
ben
- dat het goed is dat ik geen nageslacht heb
- ...
- ...
Dat zei Age toch niet,maar dat zeiden anderen toch(over Age ea)?
- Maakt niks uit, ik erger me aan Age!
Maar de NSB was een partij van 1931- 1945 en Age was toen nog niet eens geboren en heeft ook nooit TBS gehad?
- Maakt niks uit, ik erger me aan Age!

Maar waarom leest u Age's reacties, als u zich ergert aan hem?

Dat is mijn vrijheid om te ergeren aan Age ja!

O ja..ha ha

29-10-2015
riemersma uit Wetsens

Maaaaar Age: Over personen spreken en roddelen is veeeel leuker dan debatteren over onderwerpen. ZEKER voor mensen die wat moeite hebben om te argumenteren voor/tegen m.b.t. het onderwerp.
Om in dezelfde stijl te blijven ( maar dan wel fatsoenlijk) "Dat is gewoon zo "

29-10-2015
teunswart uit Wergea

debatteren doet Riemersma ZEKER niet !!!

29-10-2015
slomejapie uit Winschoterhoogebrug

Age, indien ik u was zou ik met narcistisch beginnen.

Riemersma, Helaas valt er met een narcist niet te debatteren! Dit geldt over het algemeen ook voor christelijke lieden.

30-10-2015
eksteroog uit Eastermar

dat waren gisteren om 21.20 Age zijn laatste stuiptrekkingen
hij bekent eindelijk, dat hij enkel en alleen met zich zelf in de knoop ligt

gelukkig laat hij zijn meningen nu aan mensen over ,die er wel verstand van hebben
dank je wel daarvoor Age

30-10-2015
advertentie

age uit Uithuizen

Eksteroog, zolang er hier reacties blijven staan, met scheldwoorden en leugens,ipv argumenten, zoals jij ea dat hier al jaren doen, (ook al zijn reacties van jou als bv 'domme Age'op het niveau van een kleuter van 6 jaar:) stop ik niet hoor.

Ik moet nog steeds de eerste reactie van jou vinden, waarin jij een vraag normaal beantwoordt?
Of excuses van jou omdat jij beweerde dat de moordenaar van Marianne Vaatstra een asielzoeker moest zijn, want zulke rituele moorden docht us folk niet.
Ik begrijp, dat jij daar liever niet aan herinnerd wil worden, (Age hoe durf je?, jij bent ziek)omdat je je diep schaamt?
Ik zal hier maar niet alles herhalen wat jij over AZC ers schreef ...'met hun dikke buiken en kinderwagens..'
Die reactie staat, nog steeds,onder die van Personeel, die AZC ers vergeleek met ratten.
Dat schreven sommigen ooit ook over Joden.

Age hoe durf je..?
Nou wacht maar af..


30-10-2015
age uit Uithuizen

Tenslotte, even voor de duidelijkheid Eksteroog, lijkt me voor jou nodig.
Dat rijtje ergernissen/scheldwoorden, dat ik opschreef, zijn niet door mij bedacht hoor, maar dat waren wat door anderen zoals jij (op jouw kleuterniveau 'domme Age') over mij en anderen is geschreven.
Sommige reacties zijn verwijderd, sommige niet.
Het lijkt hier al NORMaal geworden, maar ik noem het verhuftering.
Omdat ik niet wil dat het lijkt dat deze hufterige reacties, hier de overhand krijgen en dat dit representatief lijkt, voor wat de gebruikers van Waldnet vinden, of 'het land'zoals Wilders roept (15 zetels?) zal ik blijven reageren.
Op nieuwsberichten en niet op reacties met scheldwoorden en verder zonder inhoud.
Ik zal dus heel weinig op jou reageren Eksteroog.

30-10-2015
magnafrisia uit Uithuizen

Fijn weten we dat ook weer Age, en nu maar lekker aan de arbeid.

30-10-2015
gruwel uit Drachten

haha age heeft ook nog een paar vriendjes schept mijn verbazing en zou hij ook kunnen verwoorden hoe minachtend hij over de regeerders heeft gesproken of heeft hij een trauma opgelopen en maar roepen ik reageer niet meer en haha echt helemaal maf en door gedraaid deze mafklapper.
kom maar weer haha

30-10-2015
eksteroog uit Eastermar

zooo, ik heb Age al weer 1 uur lang bezig gehouden

je bent lekker bezig Age
maar helaas geen inhoud
alleen maar ZELFBEKLAG

30-10-2015
gruwel uit Drachten

tja eksteroog dat zelf reflecteren is niet besteed aan onze age en maar huilen en jammeren wat iedereen over hem zegt of heeft gezegd.
dat hij mensen minachtend behandeld ,daar zit hij niet mee en dat hij mensen liegbeesten noemt heeft hij nooit gezegd , het woord pathologische leugenaar is hem ook wereld vreemd enz enz .
als hij goed zou kunnen lezen samen met die anderen dan had hij echt wel gelezen dat 90 procent niet tegen asielzoekers zijn maar wel tegen gelukzoekers en deze mannen kunnen beter vechten voor hen land in plaats te vluchten want onze groot ouders vochten ook voor wat ze waard waren en wij zijn nog steeds trots op hen.
wat zou het nageslacht van deze mannen over hen zeggen denkje .

30-10-2015
slomejapie uit Winschoterhoogebrug

Een narcist behoort men geen steun te betuigen gewaardeerde mede reaguurders! Dit soort zwelgt in hun eigen voldoening. gaat men dit voeden, gaat het niet stoppen.

Age, je argumentatie is beneden peil!

Riemersma, kom met inhoudelijke argumenten.



31-10-2015

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan