Account
Logo
Zoeken
17.1 °C

Botsende schepen van zelfde reder

Publicatie: 21 mei 2014, 10.32 uur

Reacties

kozak uit Augustinusga

Betere verlichting bij de bruggen .Plaats anders borden met solar verlichtig met nadering brug Als de kapiteins toch niet goed uitkijken Er zijn mogelijkheden zat Of neen een kijkje bij onze grote Oosterbuur Sucses toegewenst

21-5-2014
kadoenzo uit drachten

mee eens kozak. in het verleden werd er ook nog wel eens stevig gedronken in de stuurhut. maar dat is nu natuurlijk anders....... :)

21-5-2014
thor uit Drachten

De aangevaren Kunstwerken zijn niet meer van deze tijd en dienen daarom vervangen te worden!

Laat Dame Poepjes maar eens varen op een lege 110 M bij een stevige Zuidwester dan heb je kans dat het haar dun door de broek gaat lopen!
Waren alle Bruggen in de vaarweg Lemmer / Delfzijl
maar als de brug bij Eibersburen dan was het een stuk veiliger op het Kanaal.

21-5-2014
uit Leeuwarden

Kozak,

Als schippers niet hun biologische kijkers niet gebruiken, helpt verlichting - op welke manier dan ook - ook niet echt.



En nog steeds ontbreekt iedere vorm van interpunctie! Het schijnt dat prinses Laurentien een aimabele vrouw is...

21-5-2014
advertentie

uit Leeuwarden

Allereerst excuses voor mijn eigen schrijffout: de dubbele ontkenning.

Ten tweede wil ik de schuld absoluut niet volledig bij de schippers leggen. Ik besef zeer zeker dat het lastig werk is en zou het hoogstwaarschijnlijk niet beter kunnen.

Bovendien zijn het ook zeker niet de schoonste kunstwerken op de route.

21-5-2014
kozak uit Augustinusga

Bekende wat voor wartaal gebruik je hier .En dan ons Koninklijk huis er ook in te betrekken Die arme mensen hebben al genoeg ellende gehad En verder ga ik hier niet op in

21-5-2014
uit Leeuwarden

Kozak,

Het is geen (directe) verwijzing naar het Koninklijk Huis, maar meer een verwijzing naar een bepaalde stichting waar de prinses bij betrokken is.

Maar ik zie vooruitgang; ik zie

21-5-2014
dappered uit Uithuizen

Heren achter het roer, eens minder zuipen en niet in slaap vallen, dan maar stil leggen(aanmeren en slapen. Wat kost dit wel niet, vrachtwagens die maanden om moeten rijden. Maar nu bekend is wie de rederij is, kunnen de beroepsgoederenvervoer hun aansprakelijk stellen.

21-5-2014
kozak uit Augustinusga

Bekende denkt de waarheid in pacht te hebben .De profeten zijn dus noch niet de wereld uit;'[;'/.;l;[;'/.

21-5-2014
kuchel uit under myn dak

lekker belangrijk

21-5-2014
piterhenk uit Dokkum

Die bruggen zijn er al jaren . Daar ligt het niet aan.Volgens mij de snelheid van de schepen en de schippers die deze schepen besturen daar moet naar gekeken worden.Vaart minderen bij passeren van een brug is een goede oplossing.

21-5-2014
weethetbeter uit Surhuisterveen


thor uit Drachten, het gedeelte uit je reactie klopt niet helemaal het gaat om het volgende,

Waren alle Bruggen in de vaarweg Lemmer / Delfzijl
maar als de brug bij Eibersburen dan was het een stuk veiliger op het Kanaal.

Ze hebben het remmings werk bij Eibersburen ook al uit het lood gevaren en niet zo,n beetje ook.

21-5-2014
skipper uit Burgum

Nou, zo is het maar net, 110? veel te groot, en met zuid-west hier niet kunnen varen?, nou blijf buiten Lemmer, daar kun je, je gang gaan, en verlichting op de bruggen????? wat een gelul, bruggen liggen er al sinds bouw kanaal, probleem is gewoon, schepen zijn te groot geworden, en de mentaliteit op die 110 schepen is ver te zoeken,niet dus! p.s. zelfde rederij klopt niet, de eiltank is eigendom van reederei Jaegers, geval Schuilenburg was de Calcit 6 van Wijgulla en de remming in kootstertille is weg gevaren door een NL particulier van 110 mtr, dus verschillende schepen die hier niet kunnen varen.

23-5-2014

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan