Account
Logo
Zoeken
14.6 °C

Kollumer nachtvisser (36) betrapt

Publicatie: 19 juni 2011, 15.12 uur

Reacties

pietersma uit Oosterend

Tja, de vis wordt duur betaald en dan ook nog terug gezet.

19-6-2011
ambtenaartje uit Lutjerijp

er mag ook werkelijk niks meer in dit regeltje land, laat die man toch lekker vissen. Is beter dan iemand met een dronken kop tegen een viaduct aan...

19-6-2011
deathdealer uit Dokkum

Eindelijk goed nieuws op WN. Oppakken die stropers!

19-6-2011
richard uit Dokkum

Wat doen die pliesies op een zaterdagnacht te controleren bij de sluizen van lauwersoog terwijl de steden/uitgaansgebieden onder worden gelopen door inbrekers, pyromanen, vandalen, alcomobilisten enz. Een visser/stroper heeft blijkbaar meer prioriteit.

19-6-2011
advertentie

pietersma uit Oosterend

ambtenaartje, gezien jou reactie heb je vandaag zeker zelf met de k ( het hoofd) tegen een viaduct aangezeten.
Die man heeft nog geluk gehad want bij de sluis is het ook nog verboden je daar te begeven.

19-6-2011
kije uit Drachten

Ja dat vind ik ook ga criminelen oppakken en ander gespuis...een paar palingen dat is echt niet best bah

19-6-2011
pietersma uit Oosterend

harkema8, je taal is weer van een laag peil, het is PAKKEN en niet zoals jij schrijft PAKEN.
En met die twee andere woorden voor de politie snap je zeker niet dat je daar lezers pijn mee kan doen!

Waldnet redactie, wordt het niet eens tijd om harkema8 zijn recht van reageren te ontnemen? Het is toch niet normaal dat hij/zij de politie NSB-ers en stelletje nazi's noemt.

19-6-2011
hakkeplof uit Terwispel

Als de paling gerookt was hat je niks gehoord hadden ze ze lekker opgegeten.

19-6-2011
henky uit Jistrum

@harkema8

Goed gespeld....Ik hoop voor je dat je niet van af je eigen ip adres stuurd.

19-6-2011
virtualizer uit Burgum

die ene stroper,werd door andere stropers gepakt...

19-6-2011
regendruppeltje uit Uithuizen

En het LWOO-min niveau laat zich weer horen.
Harkema8 zit binnenkort in de arrestantenbus
Pietersma denk dat hij Jezus Christus is met zijn moraalridder-gedrag.
Henky heeft een cursus d/t-spelling nodig
en regendruppeltje gaat Wâldnet weer lopen afzeiken omdat een aantal enkelvoud is, en er dus paling in de emmer zat en niet zaten.

19-6-2011
metsje2 uit Damwâld

wat maakt het uit laat hem vissen

19-6-2011
rommie uit De Westereen

Het taalniveau is wel heel erg slecht vandaag. Welke school hebben ze nog niet afgemaakt?

19-6-2011
moses uit Burgum

Es ist verboten, de regering dult geen concurrentie!

19-6-2011
advertentie

pmfrl uit Drachten

Krijg steeds meer het idee dat de meeste reageerders hier reageren vanuit 1 of andere instelling, waar ze voorlopig niet meer uit ontslagen zullen worden. Tjonge jonge een doperwt heeft meer fatsoen.

19-6-2011
nokko uit houtigehage

ik mat binnenkwart ek mar wer us te fiskjen.

19-6-2011
moses uit Burgum

dult => duldt

19-6-2011
uit dokkum

dan had die beter overdag kunnen vissen als nacht vissen verboten ist.
wat kost zo´n grapje wel niet, maar ach hij sponserd griekenland wel, kunnen ze daar weer een gerookte paling voor kopen.

19-6-2011
pietersma uit Oosterend

Regendruppeltje, volgens mij is er een communicatiestoornis geweest toen ze jou hebben verwekt. Had je niet beter computerteletubie kunnen heten inplaats van Regendruppeltje?
Of misschien nog beter Sukkelnerd.
En nee ik ben geen moraalridder maar gewoon Pietersma. En die vindt dat de politie het niet verdiend om zo genoemd te worden terwijl ze voor jou, mij en iedereen bij nacht en ontij klaar staan.

19-6-2011
doortje uit Augustinusga

een belachelyke wereld is het,,,,en de grote boefen laten ze lopen,,,bah,,je mag niet eens een vis meer vangen,,,,als ik by de politie werkte,ging ik wel andere mensen pakken,hier werkte ik niet aan mee,,

19-6-2011
deut uit Burgum

zo pietersma wat jij hier over regendruppeltje neer zet vind je dat zelf dan netjes nou en over de politie mag niks worden gezegd of ben je zelf politie dan kan ik me jou begrijpen want ze houden elkaar de hand wel boven het HOOFD

19-6-2011
wikkel uit Kollumerpomp

Alleen maar als ze hun hoofd niet in het achterste van een chef of een collega hebben zitten deut.

19-6-2011
pmfrl uit Drachten

Krijg steeds meer het idee dat de meeste reageerders hier reageren vanuit 1 of andere instelling, waar ze voorlopig niet meer uit ontslagen zullen worden. Tjonge jonge een doperwt heeft meer fatsoen.

19-6-2011
wikkel uit Kollumerpomp

@ pmfrl

Je hebt er 1 nodig om er 1 te herkennen... :D

19-6-2011
cheese uit Ureterp

Als ik het zo lees is ie aan het peuren geweest of de kade moet hoog geweest zijn, waarvoor had ie anders het kruisnet nodig?

19-6-2011
stier40 uit Damwâld

Wa' t nachts fisket moat deis netten droegje....

19-6-2011
vloeren uit Burgum

waar maakt iedereen zich nu weer druk over?

19-6-2011
bike uit Noardburgum

lekker belangrijk,iemand pakken die snachts zit te vissen,maarja, het levert natuurlijk weer geld op, en daar gaat het om.
en wat betreft pietersma uit oosterend,wat ben jij een walgelijke slijmbal,zeker zelf een politie mietje geweest?

19-6-2011
wikkel uit Kollumerpomp

Er zijn vast geen alchol en/of drugs automobilisten meer die ze kunnen pakken. Er zijn vast ook geen criminelen meer die aangehouden moeten worden.'S nachts op snelheid controleren op die plek loont de moeite vast niet. Dus ook al is het zogenaamde stropen dan wel niet legaal, er zijn toch zeker wel belangrijkere zaken die de aandacht van onze wetshandhavers vereisen lijkt me.

19-6-2011
harkema8 uit Harkema

@regendruppeltje

Ik stuur het wel vanaf me eigen ip adres.

Wat willen ze me maken dan wie zegt dat ik het over de politie heb als de rechter dat kan bewijzen is het een held.

Zelfs al is het overduidelijk volgt vaak nog vrijspraak.

19-6-2011
eastlakeskins uit Eastermar

gjin ien sportfisker mei op iel fiskje. das fjar de beroeps fiskers. wy ha snoekbears. xx

19-6-2011
uit dokkum

@ h8
je bedoelde zeker de cavia politie , of de paling politie.
zie al dat de reactie verwijderd is, censuur

19-6-2011
pietersma uit Oosterend

Eigenaardig dat hier zo op de politie wordt afgegeven. Volgens de meesten is het erg dat de politie een nachtvisser heeft gepakt en daardoor is de politie uit de boze. Maar allen die de politie slecht praten vergeten dat ze hun wel eens nodig kunnen hebben. Misschien bij een inbraak en in het ergste geval een brand of een ongeval. Denk daar maar eens over na.
Deut en Bike, Ik ben geen en ik werk ook niet bij de politie maar ik kan alleen maar goed van die mensen praten omdat ik ze een keer nodig heb gehad.
En Deut is het niet zo dat Regendruppeltje tot het volk van reageerders behoort die hij zelf beschrijft. Namenlijk LWOO-min niveau-ers, dit om die uitspraak over mij?

19-6-2011
meinie uit burgum

@pietersma,bij een inbraak heb je niks aan dat blauwe tuig!bij brand is het een stuk handiger om de brandweer te bellen.wat betreft een ongeval,heb ik toch weer een voorkeur voor een ambulance medewerker.dus kort samen gevat waar zijn ze dan wel goed voor?ik denk dan ook dat de meeste reageerders graag zouden zien dat de prioriteiten anders liggen.maar helaas,dan moet dat waardeloze volk van hun luie kont komen.en die dag zie ik voorlopig niet komen.

19-6-2011
wicked112 uit Leeuwarden

@meinie jij behoord tot het volk wat wel eens in aanraking komt met de politie, maar dan zeker alleen maar om jou even op de regels te wijzen. dus is het een goeie zaak dat die mensen er zijn, en hun werk goed uitvoeren. anders zouden er nog veel meer van zulke types als jou rond lopen. en ik weet nu al dat het daar absolute niet beter van word hier in nederland. ik hoop dan ook van harte, mocht jij ze eens echt nodig hebben, dat ze dan iets anders te doen hebben. zoals iemand helpen die wel respect voor hun toont. aangezien jij alleen maar scheld woorden voor de politie kunt bedenken, denk ik dat je zelf uit het tuig van de maatschappij vandaan komt. ik hoop dan ook ten sterkste dat je ooit een normaal leven zult krijgen met je domme praat.

19-6-2011
tetman uit Damwâld

@pietersma is na de oorlog ook weer voor het eerst buiten?

19-6-2011
age uit uithuizen

Wel grappig,dat het clubje,dat al werd afgewezen bij het toelatingsexamen,voor de vooropleiding voor de politieacademie hier door hun gefrustreerde reacties weer eens laat zien dat dat terecht was..

De rechters zouden iedereen vrij moeten spreken, omdat er in het proces verbaal gemaakt door deze vrzztrqwqwq(censuur)..agenten teveel (spel)fouten zaten.


-Pietersma,je denkt toch niet,dat dit clubje treurwilgen aan lager wal,representatief is voor de Walden,hoop ik?
-Harkema8 je hebt gelijk hoor,elke rechter die jou ziet en hoort,zal je vrijspreken..
-Biky,Biky,heeft het altijd over mietjes..
met dank aan Wickel,zou ik bijna zeggen..Je moet er 1 zijn om er altijd over te beginnen..Biky..Biky.
-Jammer die censuur,Kritisch?nu kunnen anderen niet meer schrijven wat jij graag zou willen,maar niet durft schrijven:)


met vr gr en blijf Kritisch...

19-6-2011
richard uit Dokkum

@pietersma: waarom zou ik de politie moeten bellen bij inbraak oid? Ze hebben het toch te druk om in het holst van de nacht te controleren in de middle of nowhere.

19-6-2011
bastiaan uit Haema

tsjongejonge...

één ding echter betreft de hermandad die graag respect wil:

respect verdien je en krijg je niet automatisch omdat je een blauwe pet draagt.

19-6-2011
advertentie

uit dokkum

och kijk eens aan, age hutkul de imam van uithuizen mocht ook weer ff reageren, zeker net je bordje met kebab genuttigd.
nog niet zo heel lang geleden zei je voorlopig niet te reageren,zo zie je maar weer wat jouw woorden waard zijn:)
of had je liever eem gerookte paling?


met vr gr en blijf on topic

slijmbal

19-6-2011
galopsprong uit Driezum

weer een heldendaad verricht, voor de zwaardere vergrijpen, zijn ze er niet of moet je een afspraak maken, denken allorm neen maar aan het quotum sancties die ze moeten uitschrijven, haal je de norm niet, geen bonus

19-6-2011
nokko uit Houtigehage

gjit dit no oer fiskjen?

19-6-2011
uit dokkum

@nokko
over een nachtfiskjer wel te verstaan, maar begrijp je wel als je je afvraagt aangaande op niet on topic reageren van bepaalde lieden afkomstig uit uithuizen eo

19-6-2011
age uit uithuizen

Kritisch,wat zijn de scholen blij dat jij weer wat vaker reageert!
Nu kunnen de leerkrachten jouw bijdrages weer gebruiken voor spellingsoefeningen.

Ik begrijp,dat jij mijn reacties altijd spelt,uitprint en boven je bed hangt..maar "Verstaat gij,wat gij leest?'

ON TOPIC,speciaal voor jou Kritisch,maar jouw bijdrage van 21.34 was vlees noch vis hoor:)

- Wie s'nachts wil vissen moet overdag de netten schoonmaken.
-Wie niet achter het net wil vissen,moet de hengels niet te ver uitgooien.
-De beste vissers staan Kritisch aan wal en spreken latijn.
-Beter een goudvis in de kom dan een ontstoken gouden kies in de mond van een Kritische lachende boer.

Met vr gr en blijf vooral (zelf)Kritisch:)

ps Kritisch,ondertekende jij je vorige bijdrage met 'slijmabal'?.....mallerd:)

19-6-2011
kevinvisser uit twijzelerheide

Eindelijk goed nieuws op WN. Oppakken die stropers!

die reactie slaat 100x nergens op ik ben ook een nachtvisser maar dan karpers en als er een politie komt en zegt mag ik jou vergunning zien krijgen ze die maar ik denk dan bij me zelf hoe zielig kunnen jullie zijn in die tussentijd is eralweer een dronkenpersoon op de scooter gestapt of meer van die dingen doe daar iets aan en verspil jullie tijd niet aan die kleine dingen politie's!!!!! echt zielig sorrie.

19-6-2011
bike uit Noardburgum

age,als ik zeg mietje,denk jij aan een homo?ik bedoel er een softie,watje,nerd,etc etc mee...
waar de hart vol van is.................ouwe poot.

19-6-2011
age uit uitthuizen

Biky Biky toch,je hoeft je niet te verdedigen hoor,maar het is goed,dat je hier uit de kast komt:)
Jammer voor jou,dat je afgewezen bent bij de politie...

Zo,we gaan niet verder vissen in het troebele water hier..want dan wordt het hier even glad als een paling in een emmer sn..

met vr gr,

19-6-2011
uit dokkum

och gutte gut, kijk roze age eens berichten, mallerd:)
jouw bijdragen zijn speciaal voor moeilijk opvoedbare kinderetjes....
zoals die kut marokaantjes in je geliefde kanaaleilanden te utrecht.
de tijd van rijmpjes zijn we hopelijk toch voorbij!!!

maar wat is een slijmabal(reactie22.17) hutkul?
een nieuw sushi gerecht in uithuizen?
als het maar halal is hutkul

19-6-2011
bimmer523i uit Dokkum

Even off topic, hoe zit dat nou precies met een visvergunning dan? mag ik bvb ook niet met mijn zoontje met een klein telescoop hengeltje ( met maden of brood ) op vorens vissen??? ( om ze dan ook direct weer vrij te laten )

Bedankt alvast :)

19-6-2011
pietdiek uit Anjum

Zonder vis verguning mag je nergens vissen dan je eigen vijver leuk hè die stomme regeltjes voor die 1/2 keer per jaar dat ik vis koop ik geen visvergunning slaat nergens op ze moeten overal op verdienen! Door die stelletje amtenaren en hun regeltjes!

19-6-2011
cliff uit uit De Westereen

pietdiek groot gelijk hoor de beroepvisserij vist alles leeg en mensen die vissen voor de sport of voor hobby die moeten er voor betalen of voor boeten dat de vis stand om te huilen is en vang ik 1 paling gaat die lekker mee leg hem wel ergens weg. maar niet naast me hahaha en ja tegenwoordig heb je zelfs voor nachtvissen 1 aparte vergunning nodig ach ja alles moet geld kosten!!!!! dat is nu nederland lekker alles kaal plukken

20-6-2011
hyper7 uit hurdegarijp

hebben ze niks beters te doen bij de politie???
o ja dan komt het op echte speurwerk aan en daar zijn ze niet voor opgeleid.
bekeuring schrijven is het enigste wat ze kunnen...
want dat levert geld op...


20-6-2011
geertleny uit Sumar

aangezien er weinig zinnigs of nuttigs word gezegd hier ga ik mn gordijnen maar water geven en mn laminaat maaien.......word er toch nog iets nuttigs gedaan door iemand........wat een niveau...pfffff

20-6-2011
joepie uit burgum

Geertleny; als je dan toch je laminaat gaat maaien denk dan om de dienders die je wat graag willen flitsen van achter een stoelpoot.




Kijk mij, me ergeren aan kritiekje.

20-6-2011
eksteroog uit Eastermar

Als het aan mij ligt,mag iedereen wel met een hengeltje gooien om te vissen, maar wat je dan vangt,vreet dat dan ook op,en nu pakken ze juist deze beste man ,die zorgzaam zijn maaltijd wilde voorbereiden
Als ik een visser zo doelloos bij het water zie zitten ,dan denk ik wel eens ,waar zou die zielepoot nou mee zitten
is het een soort overdenking,ritueel, misschien wel relatie problemen,wie weet
vissen met een hengel is toch hartstikke ouderwets

20-6-2011
wildzang uit Eastermar

je kan beter iemand een mes tussen de ribben steken dan krijg je 20 uur werk straf dat is 20 keer 7,8 euro 140 euro ,hij is nu meer kwijt

20-6-2011
waldnetster uit De Westereen

Lit de mon Fiskje!

20-6-2011
tuinman uit kollum

we gaan allemaal vissen in griekenland dat mag haha

20-6-2011
bike uit Noardburgum

hey age,je ziet het aan de reacties,99% vind het belachelijk,alleen jij en slijmbal pietersma staan achter de flikken.ouwe poot.

20-6-2011
hyper7 uit Hurdegaryp

bike heeft gelijk.
wat vindt vloeren er van?
die is stil.......

20-6-2011
age uit Uithuizen

Kun jij eigenlijk wel lezen Biky?
Ik reageerde op het onbeschoft uitschelden van politieagenten oa voor NSB ers,veraders en Nazies,wat sommigen,ook jij,heel normaal schijnen te vinden.
Zij die ooit geschiedenisles gehad hebben en begrepen,weten dat juist in de tijd dat de Duitsers hier de macht hadden,mensen die de machthebbers,zoals soldaten en politieagenten beledigden,uit hun huizen werden gehaald en zwaar gestraft.
Maar ik heb niet het idee,dat malloten,als Harkema8 en jij dat snappen hoor Biky Biky.
Daarom zal elke rechter,als hij jullie ziet en hoort jullie wrschlk laten gaan...ontoerekingsvatbaar..

Ik vraag me wel af of jullie zulke dingen op straat ook tegen agenten zeggen?

On topic,je denkt toch niet dat het clubje wat hier graag scheldt op de politie representatief is voor de Walden Biky ?

Ik zou vissen alleen willen toestaan voor vissers, die door kraanwagens naar hun stekkie gereden worden,hangend aan de kraan met een haak in de mond !:)

20-6-2011
bike uit Noardburgum

dat ik de politie niet moet dat hoef ik niet tegen hun te zeggen op straat,dat weten ze nl wel.
en wat betreft de oorlog,je wil niet weten hoeveel politie er met hun hand in de lucht stonden toen de duitsers nl binnenreden.en trouwens niet alleen politie.
er is een dertien delige serie over de oorlog,kun je het met je eigen ogen zien...heil bike.

20-6-2011
pietersma uit Oosterend

Om te beginnen ik ben het volkomen eens met Age.
Zulke (on)mensen als Bike hebben er geen weet van wat ze aanrichten met zulk commentaar. Kortom het verstand is ver te zoeken bij zulke (on)mensen als Bike. Bike, maak je soms dierengeluiden als je de politie ziet?

Toch goed dat er politie is die de stropers pakken.

20-6-2011
bike uit Noardburgum

natuurlijk ben je het met age eens,ook jou familie is kaalgeschoren na de oorlog,lamlul.grrrrrr,miauw

20-6-2011
famkekzwaag uit Zwaag

Ik zit me hier af te vragen...

Wie sommige mensen hier denken dat ze zijn...

het plaatsen van een reactie op een nieuwsbericht is niet bedoeld om aandacht te gaan zitten trekken door 'kijk mij eens intelligent' zijn berichten te plaatsen.Die mensen zouden beter weten en geen tijd hebben om de godganse dag te kunnen reageren op WâldNet als ze daadwerkelijk zo slim waren. Daarnaast is er een een categorie mensen dat reageert zonder eerst na te denken wat ze plaatsen, want als er eens echt iets gebeurt, bel je dan ook gewoon de 'verraders' niet? Iedereen heeft ze nodig, en wie ze zo nodig wil afzeiken moet het zelf weten, maar die moeten voortaan hun eigen reet redden. De politie is er niet voor niks en meer dan nodig om voor ons een veilige leefomgeving te bezorgen.

Dankbaarheid is weer eens ver te zoeken bij sommige mensen.

20-6-2011
pietersma uit Oosterend

Bike Bike Bike, ach laat ook maar je weet immers niet beter.
Komt gewoon van de communicatiestoornis in je rammelhoofd.

Allen een fijne nacht gewenst ik heb zo weer dienst van 23.00 tot 07.30 uur. Weltrusten

20-6-2011
apartuhsiepel uit Drachten

Even een on-topic reactie.

Dan stond de beste man aan de kant van Groningen, daar heb je een nachtvispas nodig, in Fryslân niet :)

21-6-2011
pykefanger uit bombats

Je mag van 1 Juni tot 31 Augustus gewoon 's nachts vissen, als je een vispas hebt en lid bent van een visclub, dus een speciale vergunning?? wat een onzin verhaal.

22-6-2011

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan