Account
Logo
Zoeken
12 °C

Hennep in Drachten en Boelenslaan

Publicatie: 6 maart 2011, 17.56 uur

Reacties

bromsnor00 uit Lauwersoog

ge buurt ook een kir in boelenslaan.

6-3-2011
galopsprong uit Driezum

drachten en omstreken ; het mekka van de hennepteelt ?

6-3-2011
boerenrocker uit Boelenslaan

Wer mat ik no myn rokerije wei helje,d'r is hjir neat meer te dampen verdomme.

6-3-2011
plofkip uit Drachten

@boerenrocker;zal mij een rotzorg wezen,smoor derin,zoek eens wat nuttigs te doen.

Goede zaak,uitroeien die kwekerijen,aanpakken die rotzooi.

6-3-2011
advertentie

joepie uit Burgum

Op ruimen die troep!

Waar ik meer over val is het feit, dat ze weer alles ongescheiden bij elkaar flikkeren.
Of scheiden ze alles later nog eens??

6-3-2011
wildzang uit Eastermar

Zo is het weer een.Uit roeien die troep

6-3-2011
jason uit Leeuwarden

Er staat toch duidelijk TWEE wildzang? :)

6-3-2011
devil uit Kollum

Ja, alles wordt later nog weer gescheiden, en kun je het weer terug kopen. Hoe denk je anders dat iedereen zomaar aan die spullen kan komen. De hennep gaat naar de koffieshops.
Legaliseren dat spul, en snel ook. Dan heb je deze toestanden lang zo vaak niet meer.

6-3-2011
tetman uit Damwâld

opruimen die rotzooi en ook alles en iedereen die er mee te maken heeft goeie zaak dat dit gebeurt

6-3-2011
pietjeprecies uit Drachten

Zeg Devil: hoe kom jij aan die wijsheid.... Dat denk je toch zeker zelf niet, of wel!!

6-3-2011
plofkip uit Drachten

@devil;dat is jouw mening,mijn mening is uitroeien die hele kutzooi,voor zover mogelijk dan.

Wiet,en alle rotzooi daar omheen is puur vergif,vooral voor de jeugd die zich eraan waagt,je gaat het zien en merken aan iemand die het jarenlang blijft roken,wat meestal het geval is,en anders hoogstwaarschijnlijk wordt.

Je kunt je tijd ook anders besteden in plaats van rondhangen in de coffeeshop,opties meer dan genoeg,teveel om op te noemen,gebruik je fantasie.

Werkelijk niet één persoon die ik ken,hetzij van vroeger,hetzij via werk,die deze rotzooi gebruikt,is er beter van geworden,en dan spreek ik over de tijd dat ik ze al kende voordat zij begonnen te gebruiken,en tot op heden,dus vele jaren,meer dan 10 tot 15 zowiezo.

Zelf leven zij in de overtuiging van wel,want eh ja,alles is "vet relaxed" weet je wel enzo...maar hun manier van doen,hun uiterlijk,de blik in de ogen,spreekt boekdelen dat dat niet zo is.

Ik zeg aanpakken,goed werk politie,ga zo door.

6-3-2011
dr88en uit Drachten

Zag vanmiddag wel een vuilnisauto rijden, maar niet beseffen dat ze onderweg waren naar een ruiming. Dacht al...zondag!?

6-3-2011
ejayarjen uit Drachten

succes met de wederopbouw maar weer

6-3-2011
audidriver uit Stynsgea

net goed, weg met die rotzooi

6-3-2011
advertentie

wimo uit Drachten

opgeruimd staat netjes!!!hoop dat ze die troep gauw vernietigen.

6-3-2011
boelensloaneterror uit Boelenslaan

Als ze dan die idioten ook direct achter de tralies zetten. Anders zijn we volgende week weer terug bij af.

6-3-2011
tommy uit Drachten

al die mensen die zitten te zeuren van op pakken die bende ...hebben jullie last van die mensen???

6-3-2011
gisardi uit De Tille

@ Plofkip.
Je hebt het over mensen die niet beter geworden zijn van wiet.
Vergelijk dit even met het aantal problemen wat een gelegaliseerde hardrug als alcohol geeft.
Ben je al eens agressief benaderd door iemand die een jointje rookt? Of net iets vaker door iemand die dronken is.

Van wiet word je rustig en vrolijk, alcohol heeft een ander effect...

Enige verschil is dat alcohol maatschappelijk geaccepteerd is en softdrugsgebruik niet.

6-3-2011
plofkip uit Drachten

@gisardi;de discussie hier gaat over wiet en geen alcohol,komt er een nieuwsbericht over alcohol dan zal ik daar ook een soortgelijk antwoord op geven maar hier en nu gaat het over wiet.

Maar waar haal jij de onzin vandaan om te zeggen dat je van wiet rustig en vrolijk wordt?,als je mazzel hebt wel,als het verkeerd valt dan niet.

Wel eens een vreetkick gehad?,lachkik,of bijvoorbeeld achervolgingswaanzin?,oftewel je sjeest levensgevaarlijk met je opgevoerde bromfietsje door Drachten heen omdat je denkt dat er een politiewagen achter je aan zit terwijl dat helemaal niet zo is?,zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik heb de nodige portie wiet gerookt als puber zijnde,dus al een hele tijd terug,en nee,het beviel mij niet toen ik begon te zien wat het met mij deed en ben er definitief mee opgehouden en mis er in zijn geheel niks aan.

Als je wiet/drugs nodig hebt om rustig en vrolijk te worden heb je in feite een groot probleem,zelfde geldt voor alcohol.

7-3-2011
thechamp uit Kollumerzwaag

Plofkip is labiel.. vandaar al de negatieve bijwerkingen. Eigenlijk moet je gewoon medelijden hebben met zulke mensen.

Verdiep je eens verder in de plant. Afgezien van het plezierige bijeffect dat je er wat zweverig, van wordt. En misschien wat rooddoorlopen ogen van krijgt, heeft het zich in de geschiendis bewezen als een zeer nuttig onkruid. Ook tegenwoordig zijn er veel mensen die er baat bij hebben. Ik noem maar wat, glaucoom patienten, kanker patienten, MS patienten, epilepsie patienten en zo kan ik bog wel even doorgaan. Dus plofkip... je kan in dit geval alles wel van de negatieve (ik zie ze niet overigens) kant bekijken, maar ik denk dat er meer voor als nadelen zijn, met het legaliseren van dit kruid.

Maar dat komt natuurlijk de medicijn industrie niet ten goede, vandaar dat dit waarschijnlijk nooit gebeuren zal.

Alcohol wordt dik aan verdiend door de staat en zal dus nooit illegaal worden. Maar toch mag je je eigen drank niet stoken... Waarom niet, denk je?

7-3-2011
plofkip uit Drachten

@thechamp;dat klopt!,je hebt helemaal gelijk,ik ben labiel,debiel,zo gek als een deur,alles tegelijk.

EN IK HEB ER NIET EENS WIET VOOR NODIG,en nou jij weer.

7-3-2011
diva1957 uit De Westereen

aan pakken die lui

7-3-2011
wijzer uit Feanwâlden


Drachten begint echt op een WIETdorp te lijken ............

7-3-2011
terminator uit Harkema

ach daar hebben we @thechamp ook weer. er is weer een plantage opgerold hoor. hij komt weer uit zijn isolement.
jij word hier niet meer serieus genomen mafkees. droom jij maar verder.
haha sukkel

7-3-2011
grootstefan uit Ureterp

toch vind ik het allemaal zeer overdreven!
en ik rook niet eens, blow al helemaal niet.
en toch heb ik er nooit last van gehad.
vreemd dat andere mensen wel ''denken' er last van te hebben,

zit ze allemaal tussen de oren,

jullie moeten het maar zo bekijken, de wiet kwekerijen blijven wel, en produceren wel
zelfs al worden er genoeg opgerold, de wiet blijft maar komen, Lekker boeie!

en de mensen die opgerold-pakt worden met hun kwekerijen? bekijk de boete maar ales een bijdrage voor de belasting dienst waar alle wegen en voorzieningen mee kunnen worden gebouwd,

ze dragen allemaal hun steentje bij haha , alleen op hun eigen manier

7-3-2011
simsalabim uit Drachten

Waarom gooien ze alles in 1 container ?! Planten bij glaswol !! Moeten de gewone burgers eens doen, dan heb je direct een dikke print.. Of zouden ze dat op de stort nog doen, kunnen ze die plantjes mooi mee naar huis nemen..

7-3-2011
aprilliabitch uit Drachten

@Grootsefan, ben het ergens tog wel met jouw Eens, het balletje blijft rollen, komt geen einde aan!

@ terminator, net of nemen ze jouw nog serieus whaha :P Stumpertje!

7-3-2011
miej uit surhuisterveen

@ plofkip je bent niet goed bij je hoofd..


Er moet veel gebeuren als je denkt dat ze je achterna zitten, weet je zeker dat je wiet hebt gerookt? of waren het toch paddo's die je hebt genomen?

7-3-2011
jometdebanjo uit Augustinusga

huh?

7-3-2011
plofkip uit Drachten

@miej;ik ben prima bij mijn hoofd hoor,maak je daar geen zorgen om.
Het was gewoon wiet,ik ben geen exopert maar gewoon wiet,dus ja het kan anders uitpakken dan je meestal verwacht.

Aan paddos heb ik mij nooit te nimmer gewaagd,ook geen andere drugs.

Ben eigenlijk wel uitgepraat over dit onderwerp,opdoeken die hele wietbranche wat mij betreft.

7-3-2011
brutus420 uit Drachten

plofkip is een beetje dom.....

7-3-2011
thinkbetter uit Amsterdam

@plofkip; Blijkbaar snap jij HET niet. Ik zal een poging doen je dit aan het verstand te krijgen.
Het tegenhouden van deze handel is simpelweg onmogelijk. Bij het stopzetten van het gedoogbeleid zal alles in handen komen van de georganiseerde misdaad, niks geen regulatie meer mogelijk van de overheid. Wat krijg je dan ? Jongeren die hun jointjes ergens anders weghalen en waarom niet meteen een lijntje erbij, nu ze er toch zijn ?
Heb je er ook bij stilgestaan dat er mensen zijn die gewoon een 'normaal' leven lijden ? En 's avonds na de gedane arbeid hun ontspanning halen uit een fijn jointje i.p.v een biertje?
En mensen die gek worden van wiet ? Wiet kan alleen als trigger werken, bij bijv. mensen met een sluimerende psychose, die door het gebruik zich eerder openbaart.
Daarnaast bestaat er geen eens een overdosis en heeft tal van nuttige toepassingen.
Zo lang men verstandig gebruikt is er niks aan de hand. Een wietroker is geen onruststoker.
Amen, met je bekrompen geest.

7-3-2011
plofkip uit Drachten

@thinkbetter;je naam zegt het al,stop met die rotzooi dan think je better.

Ik blijf bij mijn mening.

7-3-2011
pmfrl uit Drachten

Lekker opruimen die zooi en de straffen moetne ook nog hoger en de mensen die zeggen dat je er gen last van hebt, waarom denk je dat de stroom zo duur is, die wel verbruikte, niet betaalde kilowatturen, van de illegale kwekers, moeten door de gewone burger worde opgebracht, dus ja ik heb er last van ja.

7-3-2011
thinkbetter uit Amsterdam

@plofkip: geef me liever een oplossing, als je het niet eens bent met legaliseren (en dus reguleren), in plaats van zo'n nutteloos inkoppertje. Ik vind daarentegen dat mijn nickname meer wijst naar mensen zoals jou, van die conservatieve schreeuwertjes.

7-3-2011
edward uit Eastermar

Ja Tommy,daar heeft iedereen last van.Dit soort mensen leven al van onze belastingcenten,en die illegale troep waar ze aan verdienen betalen ze ook geen belasting over.Ik werk bijna 70 uur per week,daar moet ik ook veel belasting over betalen.Deze mensen doen niets (ja luilakken en illegale troep kweken) en verdienen er goed aan,ook nog huursubsidie etc.Deze mensen haat ik uit de grond van mijn hart.Laat ze ook gewoon werken en er belasting over betalen zoals elk normaal mens.Wie niet wil werken hoort hier niet in Nederland thuis.

7-3-2011
terminator uit Harkema

verbieden!!

7-3-2011
thinkbetter uit Amsterdam

@Edward Je hebt helemaal gelijk. Parasieten zijn het. Alleen verbieden zal dit juist erger maken, als de overheid enkele kassen aanwijst waar zij zelf teelt of professionele telers laat telen en daarnaast coffeeshops / verkooppunten aanwijst hebben ze controle over de voor- en achterdeur (kwaliteit, kwantiteit en prijs), hierdoor wordt kweken ook indirect ontmoedigd omdat de winst hard zal dalen van de grootschalige (aftappende) kwekers.

7-3-2011
plofkip uit Drachten

@thinkbetter;ik blijf bij mijn mening,ongeacht wat jij of een ander ervan vindt.

Wat jij van mij denkt zal mij eveneens een worst wezen.

Nog een prettige avond.

7-3-2011
advertentie

brutus420 uit Drachten

en wie zijn buren verraadt hoort niet in friesland thuis:)

8-3-2011
arrowextreme uit oudkerk

mensen mensen wat een gedoe. ik ben zelf ook een tevreden roken inmiddels denk ik al een jaar of 8-9 maar heb nog steeds geen problemen. ben in goede conditie, thuis gaat prima werk ook!

maar van mij mag hert illegaal worden want nu betaal je zo veel voor een grammetje en word het illegaal dan word het goedkoper. want de coffe shops leveren 2/3 in van de opbrengst bij de regering. dus word het illegaal voor het 66,66666 % goedkoper.

oja en als iemand zegt dat klopt niet. ga naar de shoppa toe en vraag het. de shop waar ik altijd kom heeft me dit even heel fijn uitgelegd

9-3-2011
fasteddy uit Drachten

Hoop dat ze de teelt gauw gaan legaliseren het is nu zo'n grote criminele industrie.

10-3-2011

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan