Grote UPC-storing in Achtkarspelen
Publicatie: 19 oktober 2010, 17.38 uur
Reacties
Wordt tijd voor kabelnoord in deze gemeente
Wij hadden al vanaf zondagavond geen telefoon meer! Konden zelf niet bellen en ook niet gebeld worden!
Belachelijk!!!
Toen ik vroeger in die regio zat was er ook altijd wel wat met UPC, en als je dan belt dan durven ze haast te beweren dat het aan jouw kabels ligt en mocht er iets fout zijn dan draai jij voor de kosten op, nee jij moet hun elke keer bellen als er een storing is en wil je geld terug dan moet je weer een ander nummer bellen hopend dat je dan dus niet belt, nee nooit weer UPC wat een service en wat een bahandeling naar de klanten toe. Zij moeten de boel gewoon eens gaan vernieuwen bij UPC en niet alles laten draaien op die kastjes uit de jaren 80 en 90.
Nou mensen succes met deze mensen ps kijk ook eens op de website van RADAR en bekijk de klachten eens van deze UPC
Het is altijd wat met upc. Blij dat ik daar niet bij zit
Geen enkel probleem gehad hierzo. Alles werkte en werkt. Gisteravond heel even (10 minuutjes) geen internet en telefonie, maar de TV heeft het altijd gedaan.
Internet lag er eigelijk de gehele dag af... Telefoon en tv werkten gewoon
Je kan beter vragen wanneer werkt upc wel!!! ik heb elke dag wel een internetstoring.
Mensen denken altijd dat ze recht hebben op 24/7 internet. UPC werkt in de regel 24/7 en gemiddeld 1 dag in het jaar ben je even offline. Die ene dag kan iedereen prima missen. Er zijn ergere dingen in het leven dan even geen internet. Bellen is wat anders, maar wie heeft er deze dagen geen mobieltje?
Nee ondanks vele berichten heeft UPC het altijd prima gedaan. Bij elke provider lig je er wel eens af. Mensen met problemen schreeuwen altijd het hardst, want mensen waar het prima bij gaat zul je nooit horen.
Ik denk ook dat die problemen meer toegespitst moeten worden op regio's dan op een provider. Het schijnt nu al in de grote steden (vooral amsterdam) moeilijk te kunnen internetten via je mobiel. Die problemen heb je hier echt niet.
KPN!!!! super!!!
Hele dag?
Sinds gisteravond 19.00 uur al geen internet meer.
Gelukkig hebben we gewoon mobiel bellen!
Maar gelukkig is het nu ( helemaal?! ) opgelost!
alleen vanmiddag 5 min geen telefoon en internet maar waar moeten anderen die geen lid zijn van upc toch altijd de meeste klachten hebben ben al meer dan tien jaar led van upc en zo nu en dan storing maar verder ben ik zeer tevreden zo als de meeste klanten van upc
@ Khalen, mensen denken dat ze recht hebben op 24/7 internet? daar betalen die mensen toch ook voor of niet soms.
upc is ook 2 keer niks, altijd wat met die lui.
niet overal is het al opgelost, ik begreep vanavond dat er nog mensen zijn die er nog wél last van hebben.
@jolanda20..
Altijd wat met UPC? Neuh ben ik het niet mee eens. Dit was de 1ste keer sinds erg lange tijd dat ik ff geen internet had.. Nee ik ben blij dat ik klant bij UPC ben (Y)
khalen uit Kootstertille schreef; Er zijn ergere dingen in het leven dan even geen internet. Bellen is wat anders, maar wie heeft er deze dagen geen mobieltje? Nou ik bijvoorbeeld,en heb dat kreng ook niet nodig .
wij hebben ook upc.
en in het begin heel veel problemen.
heel vaak storing.
maar de laaste tijd hebben wij NOOIT meer storing.
zolang het nog goed gaat blijven we gewoon bij UPC
Vanmiddag ook storing met internet, bellen met UPC, natuurlijk in de wacht, krijg je bandje te horen: kijk voor informatie op www.upc.nl, terwijl je geen internet hebt! Lache!!!!!!!
wij hadden er maandag last van hele dag geen telefoon (konden ook niet gebeld worden) en internet, vanmorgen(dinsdag) hadden we allebei weer.
Hier helemaal geen problemen gehad, alles heeft steeds gewerkt!
@Jolanda20: Dan zou ik adviseren naar KPN over te stappen. Dat is pas een k** bedrijf. Heb 1 jaar internet en tv van KPN gehad, maar dat is pas drama. Juist van hun als ex-staatsbedrijf verwacht je dat ze de puntjes op de i hebben.. Nou forget it. KPN is echt geen haar beter dan UPC.
stel je eens voor zonder internet en telefoons. wat een rust. we kunnen er niet zonder maar de tijd komt wel dat we zonder moeten.
Had eerst UPC wist op den duur meer over storingen te verhelpen dan hun ben over gestalt toen naar planet heb nooit daar problemen gehad nu bij de KPN en tot heden nog weinig problemen gehad
Dinsdag zonder internet?
Maandagavond was het bij mijn oom en tante juist een drama.
Khalen,
Mensen betalen voor internet en telefonie, en hebben daardoor dus ook recht op een probleemloze verbinding of anders een kleine vergoeding.
En ik ken genoeg mensen zonder mobiele telefoon.
Hier ook vanaf gisteravond geen bereik meer. Heb dik 18 minuten met mijn mobiele telefoon gebeld (tel maar op die kosten) met de UPC, en daar werd me doodleuk verteld na een dik kwartier dat er een monteur langs zou komen, met gelijk de dreiging : "Als het aan uw binnenhuisbekabeling ligt, moet u zelf voor de voorrijkosten van 65 euro opdraaien"
De man verschoot niet eens toen ik zei dat een medewerker van hun de bekabeling en installatie zelf had gedaan, dus dat die fout dan bij hun lag. Dan nog moest ik voor de kosten opdraaien; "Staat in de voorwaarden mevrouw"
Nu blijkt het een algemene storing te zijn geweest, had hij dat niet gister ook al toevallig kunnen zien ? Superslechte service, een dienst van UPC weigert, en de klant moet de kosten voor de klantenSERVICE betalen... Heb hem gezegd dat ze een klant kwijt zouden zijn wanneer ik betalen moest. Nu niet meer aan de orde dus, maar nog zo'n grapje en ik ben er echt weg. Altijd gedoe met UPC
vandaag upc verleden week was het kpn in het zuiden,en wie volgt dan weer?Ze krijgen allemaal een beurt in deze tijd met zoveel internet en kabels.
wij hadden vanaf zondagavond al geen internet meer.
upc hadden we nooit geen klachten van een storing kan altijd gebeuren!
Ik ben blij dat het weer werkt, ik kon de hele dag geen porno kijken! BE-LA-CHE-LIJK!!!
KPN en een schotel....nooit geen problemen
LOL @ Phlox
gisteravond een half uur geen internet en vanmiddag ook een half uur zonder.
voor de rest weinig problemen, wij blijven bij upc.
KPN mensen dat upc is allemaal rommel altijd hebben ze problemen en het is altijd hetzelfde liedje word aan gewerkt ik heb met terugwerkende kracht de tijd dat ik geen internet,telefoon had teruggekregen en direkt opgezegd nooit weer upc!!
Kabelnoord heeft goede service.. je wordt meteen doorverbonden zonder wachttijden en de storing wordt telefonisch verholpen. zo niet staan ze in 30 min. voor je deur. Kleine bedrijven zijn veel beter in service dan grote landelijke bedrijven. Je betaald misschien in verhouding een beetje meer maar je wordt tenminste wel als een mens behandeld.
Hjir justerjoune miskien een heal oerke gjin forbining hân. Ek fannemiddei een pear menuten sûnder forbining. Is te ûses een ûtsûndering. Kin my net heuge wannear dat foar it lest bard is.
Ik bin dan ek dik tofreden oer UPC.
Upc nooit weer in dit huis, www.defriesedraad.nl is veel beter en als er een storing is, sms of bel ik en het wordt meteen uitgezocht!!!!
Inderdaad J-One, Phlox; LOL!!
toen we gisteren belden konden ze ons niet vertellen wat er aan de hand was..
ben blij dat het opgelost is!!
2 dagen zonder internet en telefoon gezeten...!!
Geen last gehad UPC rules
o o o wat zijn we toch afhankelijk geworden van het internet,en dat gaan we de komende jaren nog meer worden.
als er dan een storing komt is het niet best.
Wat een kouwe drukte allemaal
als je geen internet of telef. hebt vraag je toch even bij de buren of die het wel hebben(indien ook upc)
Waarom dan altijd die hulpdesks lastig vallen Storing is storing kan bij elke maatschappij gebeuren
Dik tevreden met u.p.c
Zo afhankelijk zijn we dus geworden van TV, Internet en telefonie. Even geen TV en gelijk hommeles.. Die consumptie en 24-uurs maatschappij heeft ons dus echt in zijn greep.
De bordspellen kunnen weer uit de kast als UPC, KPN of wie dan ook eruit ligt. Eindelijk weer tijd voor elkaar ;-)
okeee, maar wel betalen, en doe je dat niet, sluiten ze je af. geld terug vragen!!!!!!!!!!!!!!!
Als je voor de brug staat te wachten als ie kapot is ga je ook niet om wachtgeld o.i.d. zitten te zeuren.
Tis nou eenmaal electronica en dat kan kapot gaan.
Ik zou zeggen laat de stroom en het water er maar eens een dag of 2 af blijven, kunnen we meteen zien hoe verwend en afhankelijk we allemaal geworden zijn
Bij ieder bedrijf is wel eens wat..en er eens afliggen komt overal voor.
maar hoe je dan behandeld word daar steekt het hem.
en das bij upc nou net het probleem.
voor mij dus geen upc meer puur door hun zelf rekeningen sturen die je niet zelf gemaakt hebt.
nee doe mij maar schotel en kpn internet plus telefoon ik ben dik tevreden erover.
komt er bij mij niet meer in die upc bende, mooi praters zijn het service van stront.
lag er altijd af ja meneer een storing wordt aan gewerkt.
nu anderhalf jaar kpn in huis nog nooit wat gehad.die hebben teminste een service.
praat mij niet van upc.
1 storing ,en wat een paniek en kwaaie mensen ,de mentaliteit en loyaliteit van de mensen is tot een dieptepunt gezakt de laatste tijd
Ik hoop maar niet dat door deze storing over 9 maanden een geboorte golf ontstaat .
Ja erg vervelend dit, maandagavond tot dinsdagavond geen telefonie & internet.
Je kan wel zonder, maar wij hebben maandelijks 1 tot 3 dagen geen internet of telefonie, dan ben je het op laatst wel eens zat!
Heb ook al jaren upc en eigenlijk nooit geen problemen gehad, en KPN zou beter zijn? lees maar eens de klachten hierover op internet, veel meer ellende dan UPC.
Ik heb 1 jaar KPN gehad. Niks anders dan ellende met die lui.Per maand zeker 4 dagen geen telefoon of internet. En de service is helemaal belabberd. Het maakt geen fluit uit bij welke aanbieder je zit. De zgn klantenservice is bij elk van de grote bedrijven waardeloos.
Maar bij KPN heb ik zoveel ellende gehad, die groene rotzooi komt er bij mij nooit van mijn levensdagen meer in.
upc is gewoon troep ,xs4all is stukken beter...(Valt nooit uit, wat duurder maar dan heb je ook wat.)
Ik dacht al: waar zijn al onze werkloze 'Wâldnet-vrienden' die altijd de website hier bevuilen met rascistisch geneuzel en generaliserend dom praat over buitenlanders (die ondertussen mede hún uitkering betalen)...???
Maar die hadden dus last van de UPC-storing...!
Wel jammer dat ook al die 'goeien' het helaas met bovenstaande 'kwaden' moesten ontgelden ;)
(Maar rustig was het wel zonder al die discriminerende uitkeringstrekkers).
Zo, back to work.
vanaf zondag al geen internet meer, en sinds zondag dat de telefoon het de ene keer wel doet en de andere keer niet!!
dinsdag morgen pas hier en internet en phone
er is altyd wat met UPChet is hier niet anders dan waar ook en als je belt over je pc moet je alle kabels in huis vervangen slaat nergens opdaar kun je het mee doen maar denk dat het met al die aanbieders gelijk is
nooit problemen en gister en vandag wel. vandaag de mediabox en telefoon, gister internet
eindelijk weer klant bij upc
kan wel eens een storing zijn maar de medewerkers van upc staan je gelukkig vriendelijk te woord en willen het probleem oplossen.
dat kan ik van kpn niet zeggen, die liegen er gewoon op los
laatst meer dan 2 weken zonder modem gezeten zodat wij 2 weken geen telefoon en internet hadden
na herhaalderlijk bellen met kpn is ons 4 keer een nieuw modem beloofd
wat blijkt nu... het modem is 4 keer gewoon niet verzonden
zo kan het dus ook.
dan ben ik blij weer klant bij upc te zijn
Wij hadden sinds vandaag weer internet, we hadden gebeld die mensen van upc zeiden dat ons internet te sterk was voor onze versterker, hebben wij de modem + Router er 30 seconden uitgedaan en nu doet ie het weer.
canal digitaal satelliet ontvangst, en upc is van dezelfde eigenaar en het
is daar altijd al rotzooi geweest zolang radar bestaat wordt dit al behandeld die
amerikanen zijn wat gewend. en kijken alleen naar geld geld geld geld mensen interesseert hun totaal niet. er zijn altijd domme mensen die daar weer heen gaan
om een goedkoop abonnement af te sluiten de snelheden zijn aantrekkelijk.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=68&t=82200
internet lag dr net ff 10 minuten af meer was dr niet aan de hand, alles werkt hier wel goed, weinig klachten over upc
@Khalen, mensen met problemen hoor je het hardste schreeuwen, mensen zonder problemen hoor je niet.
Als je geen problemen hebt, heb je ook niks te klagen.
Dat er altijd wat is met UPC, ben ik het niet mee eens, ik heb eigenlijk nooit iets te klagen.
En dan die ene keer dat het even haakt, "tja" dat nemen we dan maar even voor lief.
@madhound
Ben het helemaal met je eens.
Bij mij werkt het prima allemaal.
na 0.00 ergens om de maand mischien 3 minuten geen inet dat is alles gewoon update maarja de meeste mensen slapen dan ook al.
Beetje gezeik hier nergens voor nodig elkaar beetje op de stok jagen noem ik het
heb maar 5 min zonder internet gezeten, dus zo'n grote ramp was het voor mij ook niet
maandag middag vanaf 16.00 uur tot savonds 21.30 uur
zonder internet gezeten.
rond 21.00 uur viel telefoon ook nog uit.
gelukkig maar 1o minuten.
maar er was geen STORING volgens upc terwijl een buurman een blok verderop die ook bij upc zit ook geen internet had.
had dus wel gelijk medewerkers upc en dan blijven ontkennen!
pffffffffff
Ik haw al even oan jim tocht tweety fm doe't ik dit bericht seach ;)
Een hele avond en dag geen internet en telefoon. Dan hebben over 9 maanden een babyboom in Achtkarspelen als de reacties hier lees.
Upc helpt dus mee tegen de vergrijzing van de BV Nederland.
Wees blij dat je upc kan krijgen, wij wonen in drachten a7 daar hebben we jammer genoeg geen upc, maar kpn, met een snelheid van - 1 kbs p/s men wat traag, maar goed voorheen hadden wij op onz oude adres wel upc en werkte perfect en lekker snel.
Wel moet je goede kabels/splitters gebruiken andres blijft het storen.
B'laan was goed te doen..
laatst 2 weken storing gehad hier, geen digitale tv geen internet, upc zei dat het aan ons lag. Bleek het een verouderd model Modem te zijn van UPC wat nou ligt aan ons. Ik heb mijn geld terug geclaimed, en gekregen.
wat ben ik blij met kabelnoord! goede service en heb Bijna nooit storing af en toe met de telefonie maar verder nooit. in leeuwarden had ik UPC en wat een ellende was dat altijd, voor mij nooit weer UPC.
Zit al jaren UPC een enkele keer storing gehad netjes geholpen, is maar net hoe je er mee aankomt.
Ben jezelf fatsoenlijk wordt zo ook geholpen en geen onkosten gehad.
Verder werkt het prima als ze met iets nieuws bezig zijn kan het gebeuren een storing doe je toch moeilijk over, kinderachtig gedoe heerlijk als dat kreng even niet doet.
Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.
Inloggen
Nog geen account? Meld je gratis aan