Account
Logo
Zoeken
23.3 °C

Grote kabelstoring bij Kabelnoord

Publicatie: 20 augustus 2013, 12.47 uur

Reacties

joop uit kollum

weer een storing van kabel noord!. sinds de digitale tv er is steeds meer. analoog had hier nooit last van.Regelmatig je smartcard updaten na error en weg zijn weer je eigen zender indeling!

20-8-2013
homar uit dokkum

Geen last van !!!

20-8-2013
dotmienstnet uit Anjum

@Joop, inderdaad. De laatste tijd al 2x de zenders moeten updaten, heel vervelend. Je bent weer een uur verder met favorieten indelen. Tuurlijk als je dicovery op 250 wilt houden heb je geen probleem.

20-8-2013
rommie uit De Westereen

Vreemd hier bijna nooit problemen met de smartcard. Wel eens met beeld van HD, maar is nu weer helemaal goed!

20-8-2013
advertentie

femke uit walterswald

wij hebben nooit problemen bij kabel noord !!!
er kan natuurlijk altijd iets mis gaan,waar gewerkt word vallen spaanders !! gr een tevreden kabel noord klant

20-8-2013
dotmienstnet uit Anjum

Nu we het toch over knid hebben: Ziggo's traagste internet is 20/2 mbit! Knid 6/1 mbit. Kom op knid! Stel de snelheid eens bij! Jullie hebben ons mooi in de val gelokt met de 3 in 1 abonnementen en nu blijft de snelheidsverhoging achter!

20-8-2013
pmfrl uit Drachten

@ dotmienstnet uit Anjum ja dat leest Ziggo vast dat jij hier klaagt.

20-8-2013
johnny2000 uit Drachten

@joop vroeger was alles beter of niet? Want een koperlijn kan niet kapot worden getrokken he (sarcasme he) :-)

20-8-2013
centraal uit Dokkum

Gister was er trouwens in groot gedeelte van Dokkum(en misschien daar buiten)een internetstoring van Ziggo wat de hele dag duurde,dus ze hebben allemaal wel eens wat.

20-8-2013
musky uit Rinsumageast

Hoe meer kabel storingen,hoe duurder de postduiven worden.

20-8-2013
curky uit wierum

Zo weer een dikke schade post
Kabelnoord staat niet hoog in fandel
Wij hebben niks anders als alende gehad
Wij zijn over gestap naar kpn is veel beter
Voor je beurs

20-8-2013
tar uit oosternijkerk

Kan gebeuren! Ze doen het niet met opzet. Nergens last van, met mobieltje kan je gewoon ( bijna ) alles nog. Verder dik tevreden over
Kabel Noord, erg goede service.

20-8-2013
ppl2eu1974 uit kollum

Kabel noord nooit van me leven meer al dat gedonder zit al jaren bij kpn nu geen last van , en ja niet alles in 1 neme dan hou je 1 ding he

20-8-2013
krokusfm uit Dokkum

@curky

ook wij zijn overgestapt naar KPN omdat kabelnoord zakelijk 60,- duurder is dan KPN. dat scheelt op jaarbasis teveel om zon bedrijf te sponsoren.

20-8-2013
advertentie

ppl2eu1974 uit Kollumerpomp

ja daar heb je gelijk in en je kan weer bele bele bele en kabelnoord ja kom niets na gewoon lekker naar kpn ik geef je gelijk krokusfm

20-8-2013
buertbewenner uit Dokkum

Dan kan curky mooi een cursus Nederlands gaan volgen...
Dus door werkzaamheden is Kabel Noord de boosdoener? Nee, degene die de werkzaamheden verricht is de boosdoener omdat die op de verkeerde plaats/diepte gegraven heeft. Die aannemer moet zijn gegevens op orde hebben, heeft die dat niet dan kan hij ook nog eens een beste boete krijgen.

In dit geval treft Kabel Noord geen enkele blaam.

20-8-2013
krokusfm uit Dokkum

@buertbewenner

kabel noord zal zakelijke klanten moeten compenseren. dus dat kost weldegelijk geld

20-8-2013
expansie uit Anjum

Et kin ek net misse want d r lizze momenteel meer kabels ien de groun os wjirms.

20-8-2013
banjer uit Kollum

We kunnen best even zonder internet, zo`n ramp is dat niet. Er zijn vele erger dingen die gebeuren kunnen.

20-8-2013
depomppunttk uit Kollumerpomp

wat een ellende . . . . . . . werkelijk . . . . geen tv ,geen tel. , geen internet , een verloren dag

20-8-2013
hunter2 uit Kollum

we zijn hier dik tevreden over kabelnoord
en dat zo n domme kraanmachinist de kabel kapot maakt
wat kan kabelnoord daar aan doen..
we hebben hier nooit problemen met ontvangst os snelheid.
en anders gaan we te worm zoeken expansie.

21-8-2013
buertbewenner uit Dokkum

@krokusfm... Het ging mij erom dat er over Kabel Noord gezeurd werd, terwijl zij niet eens fout zijn geweest.

Uiteraard zal men compenseren, die gemaakte kosten zullen verhaald moeten worden op de betreffende aannemer.

21-8-2013
jacobstroobos uit Stroobos

Wij hebben geen televisie is echt aan te raden!!!

21-8-2013
tuinman uit kollum

mijn dochter loopt 2 dagen werk mis wie betaald dat

21-8-2013
nesta uit Dokkum

ze hebbben het netjes binnen 24u opgelost. dat is TOPservice als je het mij vraagt. ik ken kpn/adsl klanten dien 3weken moeten wachten op een oplossing.

een glasvezelstoring is altijd vervelend. vooral bij zakelijke abonnementen, maar ja, als je internet zakelijk nodig hebt, dan zorg je toch voor een backup verbinding? evt via adsl of 3g... mensen die zakelijk op 1 provider vertrouwen zijn niet goed wijs.

21-8-2013
wiersma uit Metslawier

Hoewel ze niet hoeven te compenseren zou het ze wel sieren, deze week al 3 keer een storing gehad. Geef compensatiebonnen te besteden in het storingsgebied, ook nog goed voor de lokale economie.

21-8-2013
bananesplit uit Oosternijkerk

Bij ons deed de tv en internet het ook niet! Kan gebeuren! Dan maar even geen tv en internet! Ook wel eens goed ;) Tis weer verholpen, dus niet zeuren mensen!

21-8-2013
dotmienstnet uit Anjum

@pmfrl: ik klaag niet over Ziggo. Zou alleen willen dat knid de snelheid wat omhoog deed

21-8-2013
johnny2000 uit Drachten

Het repareren/splicen zelf van een glasvezelkabel kan zo tot 12 uur duren (hangt van aantal vezels af). Dus een snelle oplossing is er niet :-(

Normaliter doen bedrijven een Klic melding om te kijken of er ergens kabels liggen. Maar er zijn genoeg kabels die niet zijn vastgelegd in de Klic database.

21-8-2013
ikkuh uit De Sweach

KPN Much Better! Wij hebben nooit meer gedonder sinds we KPN hebben en het is nog goedkoper ook!

21-8-2013
scorpius uit Engwierum

jaa vond het heel erg grappig een hele dag zonder kabel en dan durven ze vandaag ook nog de volle mep van mijn rekening af te schrijven (ik vind het schandalig)

21-8-2013
buertbewenner uit Dokkum

Ja scorpius.. Was het een storing door henzelf veroorzaakt had ik me je reactie kunnen voorstellen. Oh nee ook niet, incasso's zijn gisteren al automatisch de deur uitgegaan. Dus zouden ze geen mogelijkheid meer hebben gehad te corrigeren.

Jammer dat men eerst zeurt en dan misschien probeert te denken..

21-8-2013
scorpius uit Engwierum

ik zeur en denk niet compensatie komt toch nooit dat weten we allemaal wel.
maar ik ben de oorzaak van de storing ook niet!!
dus dan moet ik volgens jou maar netjes alles pikken wat ze doen want het is hun schuld niet!!
nou dan moet de schuldige mij maar die ene dag uitbetalen die ik ben misgelopen!

21-8-2013
hurricane26 uit Leeuwarden

Miss moeten ze eerst eens kijken waar kabels liggen ipv gelijk beginnen te graven?.... en als die kabels gevonden zijn VOORZICHTIG graven zodat je de kabel niet raakt. Lijkt me niet zo moeilijk eigenlijk.

22-8-2013
scorpius uit Engwierum

nee hurricane mij ook niet lijkt me meer standaard voorzorgs maatregelen

maar ja je weet het wel even snel betekent vaak niet echt opletten

22-8-2013
buertbewenner uit Dokkum

Dat je niet denkt had ik al in de gaten scorpius.
De incasso's zijn de deur uitgegaan toen de storing plaatsvond. Dat is een geautomatiseerd systeem en kunnen ze niet zo 1,2,3 even stopzetten voor het gebied waar de storing was.

Dus nadenken doe je niet, maar wel zeuren dat het gehele bedrag ge

22-8-2013

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan