Account
Logo
Zoeken
12.8 °C

Man steekt middelvinger op naar politie

Publicatie: 30 juli 2011, 10.30 uur

Reacties

gaatsegetto uit Dokkum




Hij wilde echter niet stoppen.

Uiteindelijk deed hij dat en kwam daarbij met zijn fietst tegen de politieauto.
/////////////

Ook een manier om te zeggen dat je iemand van zijn fiets hebt gereden!
Dom joch, Niet klagen maar dragen.

Maar pepperspray bij een kind?
Zero tolerance in Dokkum D.C.

30-7-2011
fm uit Drachten

Waar zijn de normen en waarden van deze zeer jonge "volwassene".
En pepperspray toepassen, groot gelijk, pak maar goed op als ze niet willen luisteren.

30-7-2011
mieke uit Drachten

Gelijk heb je fm,
weer zo iemand denkt stoer te doen voor zijn maten.
Hij kan de volgende keer beter kindercola drinken bij het stappen.

30-7-2011
meat uit Driezum

Een welgemeend compliment voor de politie.

Zulke aso's moeten onmiddelijk hard aangepakt worden.Ik ben wel benieuwd hoe deze jongvolwassene met bejaarden denkt om te gaan.Als mensen geen respect hebben voor anderen moet het ze maar worden bijgebracht.

30-7-2011
advertentie

jannes1 uit kollum

Een jochie van 19 `aanhouden met pepperspray`.....je moet er toch niet aan denken dat deze `sherrifs` geconfronteerd worden met echte criminelen!! Dat wordt preventief uitmoorden!

30-7-2011
bignick uit Drachten

jannes1,
ze moeten ze allemaal weer met de gummiknuppel oer de beallig slaan.......
ik ben der dus voor dat ze meer geweld gebruiken.... dan krijgen de mensen weer wat respect voor de politie....

30-7-2011
meat uit Driezum

@ gaatsegetto en jannes1

Het was geen kind meer, want die horen s'nachts op bed te liggen en niet onder invloed van wat dan ook over straat te fietsen.
En tegenwoordig zijn kinderen van 13 al geen kind meer,als je mij niet geloofd vraag het ze maar.

Hier nog een paar links naar "lieve" kinderen:

http://www.rtvnoord.nl/home/pagina.asp?pid=100797
Dus volgens julie moet deze vrouw worden aangeklaagt wegens kinderporno.

http://www.parool.nl/parool/nl/225/BUITENLAND/article/detail/2819403/2011/07/27/Drie-jaar-cel-voor-14-jarige-huurmoordenaar.dhtml
Het was maar een spelletje zeker.



30-7-2011
gaatsegetto uit Dokkum

-Joyrider (19) zit dronken achter stuur

-Man steekt middelvinger op naar politie


Zoek de verschillen.

In het eerste artikel wordt bericht over "jonge jongens" in een auto!
In het tweede over "een man" die de middelvinger opsteekt.
Beide personen zijn 19 jaar jong.
Wordt de persoon met middelvinger een "man" genoemd door de manier waarop hij is aangepakt?
Als deze ook "jonge jongen" was genoemd, dan had er toch het zelfde gestaan, of..........



CK...............BODYCOUNT IN DA HOUSE............CK

30-7-2011
sierkdenhartogh uit stynsgea

het zal wel geen kind zijn maar je doet wel es wat domme dingen eh als je onder invloed bend maar juli zullen allemaal wel nooit wat aan geschoten op een fiets gezeten hebben toen je 19 was en de poltitie was toen ook juli held zeker !

30-7-2011
meat uit Driezum

Niet alleen in juli hoor ;-) het hele jaar door

Ik was deze even vergeten:
http://www.waldnet.nl/wn/nieuws/33997/Kind_bedreigt_krantenbezorger_met_mes.html

Ik vraag me wel af of het voor dit KIND vroeg in de ochtend was of laat in de nacht.

30-7-2011
eksteroog uit Eastermar

Achteraf ,moet de politie toch gedacht hebben van, is dit het nou allemaal waard geweest.
de middelvinger,moet je zien wat hier allemaal achter weg komt

30-7-2011
meneerfrispeer uit Drachten

""fm uit Drachten zaterdag 30 juli 2011
10:42 uur
Waar zijn de normen en waarden van deze zeer jonge "volwassene".
En pepperspray toepassen, groot gelijk, pak maar goed op als ze niet willen luisteren.""

@fm;ben ik volledig met jou eens.

""sierkdenhartogh uit stynsgea zaterdag 30 juli 2011
11:33 uur
het zal wel geen kind zijn maar je doet wel es wat domme dingen eh als je onder invloed bend maar juli zullen allemaal wel nooit wat aan geschoten op een fiets gezeten hebben toen je 19 was en de poltitie was toen ook juli held zeker !""

@sierkdenhartogh;ik bespeur bij jou dezelfde mentaliteit als bij die jongen in kwestie.
Je praat mooi in je eigen straatje en draait het verhaal naar jouw hand.

Dronken op de fiets?
-ja heb ik ook vaak genoeg gedaan op die leeftijd.
Wel eens aangehouden?
-ja ook wel eens.
Vervolgens mijzelf misdragen?
-Nee,als je betrapt wordt neem je verlies dan ook als een man,niet zoals deze etterbak in kwestie.

Grote bek?,aanpakken!

30-7-2011
meneerfrispeer uit Drachten

Ter aanvulling op mijn voorgaande bericht;

Het heeft er niks mee uit te staan of de politie je held is of niet.
Als je met drank op dit agressieve gedrag vertoont,of anders gezegd je meent dat je tegen je meerdere in kunt gaan,dan heb je een groot mentaliteitsprobleem.
Want dit vertaalt zich ook naar je gedrag in nuchtere toestand,in je privesfeer en op de werkvloer.
Soms wordt jou gezegd wat je moet doen of hoe iets gedaan moet worden,of wat wel en niet mag.
Dat is altijd zo geweest en het wordt tijd dat het de huidige generatie bijgebracht wordt.

Ouderwets?,ja dat is het inderdaad,maar zo werkt het uiteindelijk dus wel en zo is het altijd geweest.

Wees een vent.

30-7-2011
bignick uit Drachten

meneerfrissepeer,
niks meer aan toe te voegen.....
helemaal mee eens....

30-7-2011
advertentie

sdj uit drachten

@ Frispeer .
Goh , ik ben het met u eens!!! kan toch ook he .

30-7-2011
klaasie42 uit koetjefinne

allemaal kleine hitlertjes op waldnet waar zyn jullie waarden en normen
bekrompen klootzakken
amen

30-7-2011
meneerfrispeer uit Drachten

@bignick;sdj;

let maar op,als de jeugd straks ook reakties gaat geven,dan kan ik mij maar beter achter het behang verstoppen waarschijnlijk:-)

@klaasie42;

dat je die naam er nou zonodig bij moet halen is verdomd jammer.

30-7-2011
eksteroog uit Eastermar

Nou,meneer frispeer,Dat jij dronken op een fiets hebt gezeten ,je zou zeggen toch ,schaam je diep,ja

Het is net wat gaatsegetto zegt,zie nou eens naar de verschillen

De 1 wordt gepakt om zijn vingertje en andere zit dronken achter het stuur en wat is nou erger

En vreemd,bij dat onderwerp, is al helemaal geen reactie van de o zo keurige huisvader Peer

30-7-2011
macanudo uit Drachten

@mispeer Had het niet verwacht dat het ooit zou komen, maar ben het dit keer, het wordt wat eentonig met de reacties van hierboven...

Helemaal met je eens!!!

Prettige kudtavond toegewenst, Hahhahahahah

30-7-2011
meneerfrispeer uit Drachten

@manacudo;

beter een kudt-avond dan een klote-avond,weet je nog:-)
Jij trouwens ook een prettige avond toegewenst,kudt!

@eksteroog;

het verschil dat ik zie tussen de 2 gevallen is als volgt:
De jongen achter het stuur heeft snel bekend dat hij zonder rijbewijs en toestemming van moeke reed en heeft zich bij zijn aanhouding,terwijl hij had gedronken,niet misdragen voor zover te lezen valt,en hij krijgt z'n straf,dus wat valt daar over te zeggen.

De jongen in dit nieuwsbericht,met z'n spastische middelvinger,heeft zich misdragen als een kleine kleuter terwijl hij terecht een bekeuring kreeg.
En dan kun je wel zeggen van ja hij had gedronken,maar dan zeg ik oke prima,had dan gewoon doorgefietst dan was er niks aan de hand geweest en als je dan toch de bink moet uithangen met de middelvinger,dan ook geen huilie doen als ze je een bekeuring geven,hij heeft het zelf uitgelokt.


Ik kan het helaas niet eenvoudiger aan je uitleggen.

30-7-2011
hamster1988 uit Drogeham

Ben het met meneerfrispeer eens, AANPAKKEN die handel stelletje asociale ballen, en anders maar een paar jaartjes zitten, zal ze goed doen!

30-7-2011
age uit uithuizen

-MeneerFrispeer,als je plotseling zoveel vrienden hebt,heb je geen vijanden meer nodig toch?:)
Ik zie dat sommigen,zoals Macanudo zelfs aan zichzelf beginnen te twijfelen..ha ha ha

-Je kunt de reactie van de agenten overdreven vinden,maar als je het nieuws de laatste tijd een beetje volgt,kun je weten dat agenten en ook ambulance personeel nogal eens last heeft van vervelende hinderlijke omstanders en dat de tendens is,om dit vervelende kinderlijke strafbare gedrag,strenger aan te pakken en terecht.

-Eksteroog,vlgs mij was jij toch wel een beetje voor een 'lik op stuk beleid'soms?
Dan zou die malloot dus direct hebben moeten betalen?
Nu kan hij als hij de bekeuring en behandeling onterecht vindt altijd nog naar de rechter gaan.

-Ik zie dat Klaasie,de naam Hitler onthouden heeft, van de lessen geschiedenis en zelfs goed gespeld!STOER MAN!

-Die Pepsie Cola Spray was mschn wat overdreven. Coca Cola is lekkerder.

30-7-2011
pietertje uit de geast

Het jochie is wel ruim 2 meter, politie had de broek vol...

30-7-2011
meneerfrispeer uit Drachten

Misschien eens wat minder gamen op de pc,zodat ze het verschil tussen spel en realiteit weer gaan zien?
Of wat minder aan de waterpijp lurken?
Misschien thuis bij heit en mem wat meer discipline bij laten brengen?
Ik denk niet dat dit gedrag 1 specifieke oorzaak heeft.

De jeugd kan uitvluchten bedenken wat ze willen en volhouden dat ze stoer zijn,maar als je in staat bent om hulpverleners,ambulancepersoneel lastig te vallen tijdens werkzaamheden......

Dan ben je toch echt ziek in je hoofd.

Echt doodziek.

30-7-2011
gaatsegetto uit Dokkum

-Die Pepsie Cola Spray was mschn wat overdreven. Coca Cola is lekkerder.
/////////////////


Age, dat lijkt wel een dubbele boodschap!
Er wordt mij inene heel veel duidelijk hahahaaa!!!

30-7-2011
eksteroog uit Eastermar

Age ,Ik zal jou uitleggen wat ik bedoel en inderdaad ,dat lik op stuk beleid staat als een paal ,maar als je dan leest dat deze jongen er alleen maar langs fietste ,ik bedoel maar ,wat heeft men nou een gedonder gehad om niets

Als nou iedere burger verhaal zou komen halen als één of andere gek de middelvinger tegen jou opsteekt waar blijven wij dan.
En daarom vindt ik het fout voorbeeld van de politie ,om nu ineens zo kleinzerig te doen
Als men fatsoenlijk terug wuift ,dan heeft die andere er geen aardigheid meer aan .
Let maar op, de jeugd heeft nu een zwak punt bij de politie gevonden,er staan nu straks tientallen personen 'die een slokje op hebben ,met de middelvinger omhoog ,en dan,in een groep begint de politie echt niks,moet dan de M.E om een middelvinger komen of zo

30-7-2011
henkie58 uit Drachten

't is toch even anders meneer frispeer je moet idd. respect hebben voor de politie.
Zolang de strafmaat hier in dit land zo door gaat is er straks geen mens meer die naar de politie luistert.
Eerst moet er een minister komen die als de bliksem alle straffen 10 keer zo zwaar maakt, want we roepen al sinds dat geval in Leeuwarden zinloos geweld moet aangepakt worden, maar dat moet nog steeds gebeuren.
Ik ben geen vvd man maar teeven doet goed werk
Stel eerst in nederland maar eens allemaal nieuwe rechters aan die de juiste norm handhaven dan gaat het heel anders hier

30-7-2011
sdj uit drachten

@ frispeer.
Ik was het met u eens , jammer dat u de waterpijp er nu weer bijhaalt.
Je hoort nooit problemen door mensen die een blowtje roken , het is altijd de speed ,pilletjes , coke en alcohol , allemaal harddrugs dus.
Niet steeds zo afdoen op een onschuldig blowtje .
Er zijn genoeg mensen die een lekker blowtje wel met controle kunnen roken , en alles waar "te "voor staat is niet goed ( behalve TEvreden ), dus ligt niet alleen aan de drugs maar aan de gebruiker , geld voor alles in dit leven eigenlijk , kijk zelfs maar naar het verkeer , de ene rijdt goed en de ander gebruikt zijn auto bijna als een moordwapen , de geest is vaak gek , niet de ( hulp) middelen.

30-7-2011
meneerfrispeer uit Drachten

@eksteroog;
bedankt voor jouw bijdrage,zonder dat jij het zelf door hebt,illustreer jij met jouw eigen reaktie vrij duidelijk waar het probleem ligt bij mensen zoals jou.
Als je ooit het vermogen gaat ontwikkelen om te begrijpen wat ik bedoel,dan is bij jou het probleem ook meteen opgelost.
Tot die tijd heeft het geen nut om het uit te leggen,want dat is al gedaan en je snapt het nog steeds niet.

@henkie58;
ben ik deels wel met jou eens,maar in dit geval geef ik de betreffende agenten toch groot gelijk in hun aanpak van deze jonge knaap.

@sdj;
jouw visie op drugs is anders dan de mijne,maar die vrijheid hebben we gelukkig.
We zullen het daar niet over eens worden maar dat hoeft ook niet,dat maakt ons geen vijanden.
Maar net zoals jij dus de blow blijft verdedigen,zal ik indien het ter sprake komt,de blow blijven afkraken,dat is dan weer het nadeel van de vrijheid van meningsuiting.

31-7-2011
eksteroog uit Eastermar

Frispeer,volgens mij zag jij vannacht alles dubbel,ik had het namelijk tegen ,Age
Maar ik wil het jou nog wel een keer uitleggen,dat ik die actie van de politie vrij kinderachtig vindt

Nogmaals,Kom jij dan ook verhaal halen ,als iemand ,tegen jou de middelvinger opsteekt,want dan krijgen wij het hier nog druk in ons landje

Maar okéé, de volgende keer zal ik het ook doen,als er weer een klever achter mij rijdt en hij haalt mij in en steekt zijn middelvinger op,dan is dat voor mij dan een teken om verhaal te halen met als gevolg dat er bloed zal vloeien
Dat werkt dus niet hé,er moet gewoon 1 de wijste zijn en dat is mijn standpunt

31-7-2011
gaatsegetto uit Dokkum

Gutteguttegut..


Komaan kinderen van één vader, laten wij lief zijn voor elkaar.

David Maasbach zegt het al.
Kijk maar op sbs tot 09.55.

31-7-2011
westereender uit De Westereen

@eksteroog....Nogmaals,Kom jij dan ook verhaal halen ,als iemand ,tegen jou de middelvinger opsteekt,want dan krijgen wij het hier nog druk in ons landje


je snapt het NOG echt niet he wat @frispeer daar mee bedoelt
och och @eksteroog...daarom zegt ie ook het heeft geen nut om het jou uit te leggen
want bij deze laatste reactie snap je het NOG niet! hahaha!!!

31-7-2011
eksteroog uit Eastermar

Westereender,ik laat mij niet meesleuren in de luchtbellen van frispeer

hij gaat over de achtergrond muziek

Een dronken jongen die auto rijdt ,vindt ik honderd maal erger ,dan iemand die dan netjes de fiets neemt
Bovendien die jongen op de fiets kan in zijn nuchtere toestand besloten hebben ,van ik neem vanavond een slokje ,dus ik neem de fiets

en daarom vindt het het nonsens ,om op peer in te gaan, ha

31-7-2011
meneerfrispeer uit Drachten

@westereender;

hij snapt het dus echt niet:-)

1-8-2011
eksteroog uit Eastermar

Jij hebt het over het gedrag tegenover de politie ,Peer,wat niet belangrijk is,of begrijp jij dat nog niet
Blijf bij de feiten ,Peer

Om jouw verhaaltje rond te krijgen maak jij gebruik van de onderwerpen van deze fietser en notabene een dronken automobilist,wat geen vergelijking is


1-8-2011
meneerfrispeer uit Drachten

@eksteroog;

je - snapt - het - niet.

Dag kerel,prettige dag:-)

1-8-2011
age uit Uithuizen

Eksteroog,de titel boven het nieuwsbericht is toch:
"Man steekt middelvinger op naar P O L I T I E" ?

Vlgs mij weet elke leerling bij begrijpend lezen dan al dat het nieuwsbericht zeer wrschlk over het gedrag tegenover de politie zal gaan.

JIJ schreef zaterdag om 14.57:

"De 1 wordt gepakt om zijn vingertje,de ander zit dronken achter het stuur,wat is nou erger"

Wie vergelijkt dan Eksteroog??

Vlgs mij snap je het best maar wil je het niet toegeven!:)

1-8-2011
westereender uit De Westereen

@eksteroog.....
even het berichtje van @age es goed lezen

je begrijpt het echt niet he
en door zulken als eksteroog verandert het nooit het gedrag tegen de politie helaas

eeeh @age denk echt dat ie het niet snapt

1-8-2011
regendruppeltje uit Uithuizen

Hé frispeer duidelijk verhaal!
Alleen 1 ding. Dat het altijd zo geweest is, wil niet zeggen dat het altijd zo moet blijven. Tijden veranderen.

1-8-2011
advertentie

meneerfrispeer uit Drachten

@regendruppeltje;

klopt,tijden veranderen,en je ziet wat er van komt.



1-8-2011
gaatsegetto uit Dokkum

@ meneertje frispeertje.

-afschaving van de slavernij en onderdrukking van zwarten.

-gelijke rechten voor vrouwen

-digitale revolutie

-vrijheid van meningsuiting

-uitvinding van viagra

Niet zeuren hé, niet álles was vroeger beter!

Elke tijd heeft zijn voor en nadelen.

1-8-2011
meneerfrispeer uit Drachten

@gaatsegetto;

beter lezen voordat je reageert.

1-8-2011
westereender uit De Westereen

@gaatsegetto uit dokkum ....
wat lul jij nou weer van onzin uit

idd beter lezen voor dat je reageert
en @regendruppeltje ...idd de tijden veranderen jammer
de jeugd leert thuis niet meer wat RESPECT is
en vooral tegen ambulance/politie etc
en je moet er niet blij mee zijn om te zeggen dat tijden veranderen
tis om te schamen

1-8-2011
gaatsegetto uit Dokkum

Onzin?


Welke onzin lul ik dan uit westreender?
Is het dan niet zo dat dat door de tijd heen allemaal is veranderd?

Dat het niet aansluit bij jullie geleuter wil nog niet zeggen dat het onzin is!!

Of heb jij stiekem nog een negertje in de kelder die het huishouden voor je doet?
Of heb jij soms geen internet?
Of worden de vrouwen in de zwaagwestreen nog onderdrukt?



Onzin, kom op zeg!
Nelson moest eens van het bestaan van waldnet weten!



Oh en dit nog, ik denk wél dat eksteroog het snapt.
Jullie wíllen hém gewoon niet snappen omdat jullie zo vast geroest zitten in je eigen denkpatroon.





plrrrrrp..........

1-8-2011
eksteroog uit Eastermar

gaatse getto,bedankt voor je inbreng,in wat voor oude wijven rijstenbrij ik hier in beland ben,volgens mij hebben die pisbeer en de westereender zelf geen goeie jeugd gehad en zijn stinkend jaloers op de jeugd van deze tijd.

1-8-2011
westereender uit De Westereen

nee @eksteroog dit heeft niks met goeie jeugd uit te staan
reageer nou nog es op dit topic en lees dan eerst es goed de KOP van dit stuk

PS: we begrijpen je heus wel wat je bedoeld
maar het gaat hier over (MAN STEEKT MIDDELVINGER OP NAAR DE POLITIE)
als jij dit goedkeurt heb je toch geen goeie opvoeding gehad van je ouders
jij ziet politie en de burger als gelijke en dat ist um juist
jij vind dus ook kinderachtig dat ambulancepersoneel zit te zeuren dat ze weer lastig zijn gevallen door mensen door dat ze beter weten.....zij moeten denken ze hebben drank op(meestal)laat maar gaan.....scheelt weer een aangifte en hebben politie niet zo drukte om zoiets

geef es toe dat je RESPECT VOOR POLITIE/AMBULANCEPERSONEEL etc moet hebben
en dan doet een normaal mens deze dingen niet naar een politie!

@gaatsegetto ook tegen jou: het gaat hierover MAN STEEKT MIDDELVINGER OP TEGEN POLITIE en nergens anders over ja!

2-8-2011
westereender uit De Westereen

@meneerfrispeer......

dit is toch niet geloven wel
lach mensen altijd toe maar deze keer.....

lachen en die @gaatsegetto ook waar die het ineens over heeft terwijl het hier over politie en respect gaat
NIET BEST!!!

2-8-2011
eksteroog uit Eastermar

westereender,jij drijft door ,doe nou vanmorgen eerst maar je 'Ochtendgymnastiek' en daarna is omroep Max er voor jou geheugentraining op de T.v
En eigenlijk ,ja dat was het heel goed voor jou geweest en had jouw droge vriendje pisbeer dan ook meegenomen,dan had je dit weekeind naar de Veenhoop gemoeten
Dan verscheuren ze jou zondagse bloesje aan stukken en gaan ze jou 3 grijze borstharen besproeien met schuimend heerlijk bier , en dan en dan, sta je eindelijk weer met twee benen op de grond ,doei

2-8-2011
westereender uit De Westereen

ik drijf niet door @eksteroog

ik hou het bij de feiten van dit topic
waar jij niet toegeven wilt dat je als mens RESPECT moet hebben voor politie/ambulancepersoneel etc
waar jij het over hebt gaat hier niet over of je begrijpen is niet zo hoog denk ik

maar we zullen dit onthouden en komt vast wel es weer uit en dan zullen we je woorden hier onthouden oke!

2-8-2011
gaatsegetto uit Dokkum

Ik snap er nu helemaal niks meer van.

Kun je het nog één keer uit leggen westreender?

Want volgens mij ging het zo, dat een pukkelig ventje uit bravoure de middelvinger op steekt tegen een agent(of misschien wel tegen de jongeren die ze aanspraken).
Dat ze hem vervolgens van zijn fiets rijden is een beetje overreacting in mijn ogen.
En zo'n joch dan ook nog eens met pepperspray besproeien gaat toch wel wat ver lijkt mij.
Dat je respect moet hebben, lijkt mij duidelijk.
Maar dat je dan zó moet reageren om maar te laten zien dat jij de macht bent, dat kan ik me niet voorstellen.
We zijn hier toch niet in Marokko of Syrie of libie?

En ambulancepersoneel vergelijken met de wettelijke macht is iets wat ik ook nog nooit heb begrepen.
Maar goed dikke knuffel voor jou, westreender.
Kun je wel gebruiken dunkt mij.

Lief zijn voor elkaar mensen!

2-8-2011
meneerfrispeer uit Drachten

@westereender;

laat maar gaan,de enige die ze er mee hebben zijn hunzelf,en zelfs dat snappen ze niet.
Dus mij is het wel best:-)

2-8-2011
westereender uit De Westereen

k hou me nu wijzelijk stil lijkt mij

want lezen kan je ook al niet gaatsegetto.....
agenten reden hem niet van de fiets maar door zijn onder invloed reed hij bijna tegen auto aan vervolgens
das al 1 voorbeeld met beter lezen

ik hou me koest niet best met zulken haha!

2-8-2011
gaatsegetto uit Dokkum

Ik denk dat ik het juist wel goed lees westreender.

Lees maar eens tussen de regels door.

Kun jij ook niet weten maar laat mij er nu toevallig meer van weten.

Fijne avond en koest in je mand!

2-8-2011
eksteroog uit Eastermar

gaatsegetto ,tuurlijk lezen wij het wel goed ,maar deze heren zijn gefascineerd door een middelvinger,vraag mij niet wat zij er mee doen.

2-8-2011
westereender uit De Westereen

het is gewoon een feit.....

een normaal mens steekt geen middelvinger op tegen politie
doe je dat wel zoals het hoort "op de bon"

als je slim bent
laat je die agenten niet lachen
en gedraag je je
want zij denken gewoon weer zo'n ONNOZELE
die de belasting spekt
terwijl zij mooi hun werk doen want tegen politie hoor je RESPECT te hebben

dus horen jullie ook bij die 'onnozelen'
velen zijn blij met jullie hahaha!!!

3-8-2011
age uit uithuizen

Westereender je snapt het niet en ik snap het ook niet!:)

We moeten niet gewoon lezen wat er staat,maar we moeten tussen de regels lezen!!
Wat zijn die Eksteroog en Gaatsegetto toch een grappenmakers zeg!:)

Gaatsegetto wijst er ook terecht op dat we niet in Marokko,Syrie,of Libie zijn..
Daar krijg je geen bekeuring en word je niet met pepperspray bespoten.
Daar krijg je klapjes en dan mag je blij zijn als je daar mee weg komt,als je dus dan nog kunt lopen.
Wrschlk als de agenten zin hebben 'krijg'je meer dan klapjes.
Dat heet snelrecht of 'Lik op stuk' beleid,daar heeft de politie je geen rechter bij nodig hoor:)

3-8-2011
gaatsegetto uit Dokkum

@ Age,
Ja, echte lolbroeken hé.
Laat mij eens één artikel zien die gaat over aanhoudingen of iets dergelijks, toch in ieder geval waar politieagenten in 'actie' kwamen, die van begin tot eind klopt!

Waldnet wordt gevoed door de hermandad en schrijft de artikelen precies zoals die dat willen.
Ze gaan er heus niet in zetten dat ie van zijn fiets 'geholpen'is en daardoor de auto raakte.



woehahahaaaa, kijk mij eens dom zijn. En toch zo vol levensvreugd. CK

3-8-2011
eksteroog uit Eastermar

Hé,hier komt nog een mop van de Westereender,ja echt gewaagd hoor,ik zou dit niet durven,
hier komt hij dan

als je slim bent
laat je die agenten niet lachen
en gedraag je je
want zij denken gewoon weer zo'n ONNOZELE
die de belasting spekt

Maar Gaatsegetto, natuurlijk hebben wij dit weer fout gelezen.

3-8-2011
gaatsegetto uit Dokkum

WOEHAHAAA


't lijkt wel een rijmpie
alleen 't rijmpt nie

Maar waarom heet ie westerEENDER
zijn d'r ze echt allemaal eender

hoop het niet, want hij is net zo slim
Als het ongewassen stukje van Teats d'r rim


Sorry hoor, maar als je het niet leuk vind dan heb je het misschien wel verkeerd gelezen!!!

3-8-2011
advertentie

westereender uit De Westereen

ja ik snap het @age
wat dom van me

idd begrijp het nu @gaatsegetto en eksteroog jullie hebben helemaal gelijk
wat stom van mij
sorry hoor hoor @gaatsegetto en eksteroog



3-8-2011
gaatsegetto uit Dokkum

Geeft niks hoor, westreender,

zalig zijn de onwetenden.

Dat je me niet begrijpt, vind ik niet zo erg.
Dar er daardoor onbegrip is, is dat wel!

4-8-2011
westereender uit De Westereen

ahaha meen je dat ook nog

zullen we het toch maar andersom draaien

door zulken als jou en eksteroog
is de maatschappij helemaal verrot helaas!

4-8-2011
gaatsegetto uit Dokkum

Verklaar je nader westreender.


Ik vind het nogal een basale uitspraak namelijk!





4-8-2011
eksteroog uit Eastermar

westereender,zit nou maar niet over ons in,jij zit met dit onderwerp, niet lekker in je vel.

Gisteren was het sorry,en nu begin je weer opnieuw te bombarderen ,ik heb het hier wel gehad,doei

4-8-2011
westereender uit De Westereen

hahaha ja idd

zo dom binne me dat jullie DAT niet eens snappen waarom ik zomaar met jullie mee gingen

zelfs dat begrijpen me niet eens hahaha!

respect voor politie als iedereen dat eens deed
en medemens hoefden dr ook niet zoveel polities rond te lopen
maar helaas dat snappen jullie weer niet
om te janken bleeeeee bleeeee

5-8-2011
gaatsegetto uit Dokkum

Misschien komt het wel door je 'hoogintelegente' manier van schrijven dat ik je niet snap westereender!


Maar leg me nu eens uit waarom dankzij mensen als mij, de maatschappij zo verrot is?

En leg mij eens uit waar ik zeg, dat ik geen respect voor politie heb?

En leg mij eens uit wat ik niet snap? (behalve jou gebrabbel?

En leg het dan eens uit in fatsoenlijk nederlands, zonder westreender accenten?
Of was je misschien nog wat (slaap)dronken?


5-8-2011
westereender uit De Westereen

ben maar wijselijk stil zoals @meneerfrispeer uit dr88 doet

niet best!

jullie vinden blijkbaar alles goed wat men tegen politie doet
want daar gaat het hier eigenlijk om
(MAN STEEKT MIDDELVINGER OP NAAR POLITIE)

NIET MEER EN MINDER!
en geen verhaal d'r om heen maken want daar gaat het hier niet om
maar weet nu wat voor soort opvoeding jullie hebben gehad(jammer voor jullie met zulke ouders)

5-8-2011
eksteroog uit Eastermar

,westereender,gebruik jij of zo

Deze jongen stak maar 1 seconde zijn vingertje op ,voor gevaar van eigen leven ,hij had kunnen vallen ,joch

en jij,westereender ,zit hier al een week als een klein kind te zeuren ,en als er dan wat uit kwam,maar dat stelt ook nog niets voor

het zal me daar wel een gekke vertoning daar in de Westerein zijn
Jij stapt nu al een week ,met de politiepet op bed en s,morgens heb je de pet nog op.

5-8-2011
westereender uit De Westereen

aah jonge jah
dan zeure we he
als meneerfrispeer en ik gelijk hebben

leer eerst es wat RESPECT is
niet eerder snap je nou wat we bedoelen
sneue jongen ben je hoor , sorry!

6-8-2011
gaatsegetto uit Dokkum

westereenling, is het nu zo moeilijk om een vraag te beantwoorden over je eigen aantijgingen?

Als je alleen met losse kreten kan komen, hoe moeten we jou dan serieus nemen?


En om je nu op te trekken aan meneer frispeer vind ik ook wel een beetje zwakjes.
Voor meneer frispeer heb ik wél RESPECT!

die man heeft gewoon een eigen mening en kan die ook onderbouwen. Hij heeft geen steun nodig om zijn argumenten te bekrachtigen!

Je kan nog niet eens in meneer frispeer zijn schaduw staan.

Bovendien ben je volgens mij een humorloos persoon die kwaad is op de hele wereld omdat zijn eigen wereldje maar héél klein is.

Veel plezier met je gal en reageer maar niet meer.
Is toch maar meer van het zelfde!!




6-8-2011
westereender uit De Westereen

hahaha heb een heel groot sociaal leven
kom veel mensen tegen en met veel humor
dus ga nu niet denken voor mij

heb gewoon een hekel aan mensen die bijv een politie geen respect kan geven
fiets gewoon voorbij bijv naar waar je toe ging en laat die agenten hun werk doen waar ze mee bezig waren
bemoei je dan niet met andermans zaken

is dat zo moeilijk voor sommige mensen!

8-8-2011
gaatsegetto uit Dokkum

Ik denk niet dat jij denkt dat ik voor jou ga denken hoor, dacht je wel?

Ben hartstikke blij dat je humor hebt en een sociaal persoon bent.

Wat je over de politie zegt, daar heb je wel gelijk in maar een verhaal heeft altijd twee kanten.
Het probleem is dat op waldnet altijd één kant onbelicht blijft en dat is nu wat mij dwars zit!

Nu werdt er een jongen van zijn fiets gereden en met pepperspray bewerkt, maar wat volgt?

Iemand die zonder licht fietst en een stopteken negeert dan maar in zijn been schieten?


Maar nu je toch zo vol uitleg bent, kun je mij dan ook eens antwoord geven op wat ik je vroeg?
Of is dat wat lastig omdat je het zo eigenlijk niet meende?
Geeft niet hoor.





RESPECT

9-8-2011

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan