Account
Logo
Zoeken
9.3 °C

Dronken snorfietser rijdt in op politie

Publicatie: 2 juli 2011, 14.00 uur

Reacties

stdcynisch uit Drachten

Poging doodslag even... Met een snorfiets? Als ze voor iets soortgelijks een melding krijgen mag je van geluk spreken dat ze überhaupt komen kijken.

2-7-2011
sietsesipma uit Leeuwarden

slachtofferhulp al ingeschakeld voor de dienders?

2-7-2011
amstelpower uit Hantum

standbeeld voor de man!!!!!!!!!!!!

2-7-2011
pietersma uit De Westereen

Zij die zo reageren als hierboven zijn meestal simpele geesten,met een beperkte woordenschat.

Hulde voor de politie.

2-7-2011
advertentie

yeahilikeitnot uit garyp

Ik zou me dood schamen als ik een diender zou zijn. poging tot doodslag/zware mishandeling laat me niet lachen doe eventjes normaal echt zielig stukje vreten ben je dan in mijn ogen. jarenlange slachtoffer hulp nodig zeker. Ik hoop dat dit stukje verkeerd is geschreven.

2-7-2011
galopsprong uit Driezum

Oei, dit wordt een claim voor smartegeld, minimaal € 600,00 en een nota voor nieuwe bedrijfskleding, wederom extra inkomsten

2-7-2011
peerke2 uit jutryp

Drank? ontoerekening vatbaar toch?

2-7-2011
it uit Kollum

Stage lopen in Amerika? Daar is politie zijn een vak..

2-7-2011
centraal uit Dokkum

Velen hier hebben nu kritiek op de agenten.Het waarom ontgaat mij echter volledig.Kom nou zeg! Zo'n idioot moet maar ergens tegen aan rijden met zijn zatte kop en schade veroorzaken.Wat dan?Denk dat dan de meesten hier graag de politie erbij willen hebben.

2-7-2011
sietsesipma uit Leeuwarden

Heer Pietersma,
vind u het nu echt nodig om mensen te schofferen met een beperkt geestelijk vermogen?
Als u de berichtgeving op waldnet een beetje beter zou onthouden, zou u zijn opgevallen dat dit niet de eerste keer is dat in of rond Dokkum aanklacht door agenten zou zijn gedaan van poging tot doodslag.
Ik neem dit dus ook niet zo serieus. Met een snorfiets? Kom op zeg.
Tijdje geleden gooit een agent zijn fiets plotseling voor een auto, wat denk je? Poging tot doodslag. Ze zijn niet goed snik daar in Dokkum.
Maar dat is mijn bescheiding mening..

2-7-2011
june uit Burgum

@centraal dit is se earst kear dat we it iens binne.

2-7-2011
tjeerdk uit kootstertille

dat krijg je alls de overheid corupt is. of mag je dat niet zeggen?

2-7-2011
crossagek uit Sexbierum

waren jullie er bij mensen ???

Als een agent achter een autodeur staat en geen kant op kan en iemand op een snorfiets komt met 30 km/u recht op je af is het wel 200 -250 kg met 30 km /u tegen een stilstaand persoon en dan kan je rare klappen krijgen . Ja poging tot doodslag is misschien ver gezocht , maar poging tot zware mishandeling is goed mogelijk .

maar ja wij kunnen wel oordelen , maar dat kun je beter overlaten aan de mensen die daar voor geleerd hebben .

2-7-2011
boukea uit Drachten

Dat Dokkum weer!!!

2-7-2011
advertentie

age uit uithuizen

Dus Tjeerdk,omdat de overheid corrupt is gaat iemand met drank op 'snorfietsen' en als hij een stopteken krijgt op agenten inrijden?

Ik ben niet voor deze regering,maar om de regering/overheid hier de schuld van te geven?

2-7-2011
pietersma uit Oosterend

Sietsesipma uit Leeuwarden, als u meent dat het kan om een agent aan te rijden dan behoort u zeker ook tot die groep die ik hierboven heb beschreven.
Ik zou dan ook vlug mijn naam veranderen als ik u was. Sietsesimpelsma zou als naam niet misstaan.
Als het nu in Dokkum of ergens anders gebeurd maakt niks uit. Ze moeten van de politie afblijven, dat is mijn bescheiden mening dus.

2-7-2011
jschutting uit Uithuizen

Ik vind het jammer dat een agent een gummieknuppel bij zich mag hebben en mee werken. Van mij mag het een extralarge honkbal knuppel zijn en veeg deze gekken daar maar gelijk mee onder de grond. En diegene die dit nog goed durven te praten van hetzelfde toegewenst. Die agent is ook een gewone mens, zoon van, schoonzoon van vader van, papa van en dan zo denken over onze dienders. En vanavond bij een of andere voorval weten deze grootbekken niet hoe snel ze deze dienders weer moeten bellen.

2-7-2011
jadokus uit Drachten

.. ja, het bevreemd mij ook inderdaad dat er zo over de politie gedacht wordt .. als iedereen nou eens een keertje normaal doet, hebben we helemaal geen politie nodig om dit soort BEschonken WEGgebruikers aan te houden .. en dan gaat die dronken/beschonken man ook nog eens tot TWEE maal toe op de agenten inrijden?! .. ik hoop dat die man een beste straf krijgt voor zijn wandaden .. Doe FF Normaal ..

2-7-2011
jadokus uit Drachten

.. ja, het bevreemd mij ook inderdaad dat er zo over de politie gedacht wordt .. als iedereen nou eens een keertje normaal doet, hebben we helemaal geen politie nodig om dit soort BEschonken WEGgebruikers aan te houden .. en dan gaat die dronken/beschonken man ook nog eens tot TWEE maal toe op de agenten inrijden?! .. ik hoop dat die man een beste straf krijgt voor zijn wandaden .. Doe FF Normaal ..

2-7-2011
vogelbekdier uit 't Kret

Deze man was zo beschonken dat hij het in zijn zotte kop haalt om tot tweemaal toe agenten aan te rijden. Dan heb je behoorlijk wat drank in de donder. Denk eens na mensen, deze miskleun der maatschappij rijdt stomdronken op een snorfiets rond, wat was jullie reactie geweest als hij een kennis, familielid, vriendin, kind, oma, opa, hond of jouw had aangereden. Ipv zo ongeloofelijk dom, stom, en niet nadenkend te reageren mogen jullie ook wel eens wat positiever zijn dat agenten deze lulhannes van de weg hebben gehaald. Het is af en toe helemaal niet erg om die grijze massa bovenin even te laten werken.

2-7-2011
tjeerdk uit Drachten

vind ik niet vreemd nee de overheid is corput bewijzen zat. maar word weg gemoffeld. dat mensen dan is helemaal para -gek. woren is dan normaal. maar gelukkig duurt het niet lang meer dat mensen echt zien hoe alles werkt en zit. Fuck de nwo.

3-7-2011
jschutting uit Uithuizen

tjeerdk uit Drachten: En doordat een regering iets verkeerd doet, vind jij het goed dat alle mensen maar overgaan tot eigen rechters. Met zo'n houding en interlect, moesten ze jou ook gelijk 20 min met je kop onder het water houden. Opruimen met deze zuipschuiten zo mensen die zo denkend zijn, maar dat mag weer niet in een beschaafde democratie.

3-7-2011
woudloper uit Veenwouden

Ondergetekende(ex-agent) werd in het verleden aangereden door een 14 jarige bromfietser, die geen trek had in een controle. Zijn snelheid was hooguit 35km. Na vol te zijn geraakt door hem was het resultaat voor mij een gebroken been. (Dus zeg niet dat een snelheid van 30 km niets voorsteld. Van de poging tot doodslag in dit artikel blijft volgens mij echt niets over)

3-7-2011
age uit uithuizen

Gelukkig,dat we in een beschaafde democratie leven,waar rechters (nog?)onafhankelijk recht spreken,ook bij conflicten tussen overheid,politie en burgers..
Gelukkig dat hier de mensen niet voor eigen rechter mogen mogen spelen.
Gelukkig,dat politieagenten hier niet zomaar de gummyknuppel mogen gebruiken,of mensen in de knieen mogen schieten.
Gelukkig dat mensen als Tsjeerdk nog in vrijheid mogen menen en zeggen dat vlgs hen de overheid corrupt is en dat GeertW ook allerlei onzin mag uitkramen

Grappig,dat we tot de rijkste landen ter wereld behoren,maar ook de meeste klagers schijnen te hebben..

Die treurwilgen aan de klaagmuur zouden eens een jaartje in een ander land moeten wonen en werken..

3-7-2011
macanudo uit Drachten

In dit geval hadden ze de gummiknuppel juist moeten gebruiken.

Zo'n figuur mogen ze voor mijn part beide knieschijven kapot schieten, waarvoor hebben ze anders een pistool bij hun?

3-7-2011
sietsesipma uit Leeuwarden

Pietersma, je hebt helemaal gelijk!
Maar wil je mij wel even vertellen waar het staat dat ik het toejuich als de hermandad wordt aangevallen oid?

Alleen de aanklacht is een beetje discutabel in mijn ogen. Zeker als je ze naast andere voorvallen houdt met dezelfde aanklacht.

Dus als je niet begrijpend kan lezen, is het misschien beter als jij je bescheiden mening maar lekker voor je houdt.
Ik vind het namelijk niet echt sympathiek om gelijk maar iemand te beledigen omdat diegene 'in jou ogen'
een andere mening is toegedaan.
Dat zou een échte fatsoensrakker als u ook nooit moeten doen.

Woudloper, ik deel je mening!

3-7-2011
dorus uit Bikkershorn

Jaaaaaaaa het is me weer wat voortaan nooit weer proberen aan te houden, maar opzij springen omdraaien en dan op de banden schieten.
Woudloper je zou het zo nu doen of niet.

3-7-2011
jschutting uit Uithuizen

woudloper uit Veenwouden:Een ieder die denkt dat hier niets van overblijft heeft het mis. Iemand die opzettelijk op welke hulpverlener of iets van die strekking inrijdt of iets anders doet(slaan bv) kan een flinke straf tegemoed zien(nieuwe wet aanpak criminelen tegen hulpverleners)En dit zijn dingen die ik in ome geert wardeer. Hij benoemt het niet alleen maar wil deze maloten ook aanpakken en maar goed ook. Verder heeft age gelijk, wij mogen blij zijn met onze onafhankelijke rechtspraak, dus wat ik graag wil en zou willen doen(bij deze r d b's) als het mocht heeft geen waarde.

3-7-2011
regendruppeltje uit Uithuizen

Ja TjeerdK de overheid is corput. Je spreekt over iets waarvan jij de betekenis niet eens weet.
Ter goede orde: Het is corrupt en niet corput. In Nederland is hier geen sprake van. We staan in top tien van economische grootmachten. Een economische instabiliteit en een falend landsbestuur zijn bijna een must voor corruptie. Dan nog de toevoeging dat de rijksrecherche in Nederland de overheidsorganen controleert op eventuele corruptie.
Om me aan te sluiten bij age; ook ik ben tegen deze regering. Maar helaas voor ons hebben de meeste mensen VVD gestemd. Dat is de meerderheid, en de meerderheid overwint. Het kenmerk van een democratie is meerderheid. Eerlijker kan het toch niet Tjeerdk? En dat de VVD niet precies doet wat jij wil is logisch. Daarvoor hebben we verschillende partijen in dit land. Die partijen moeten ook nog eens samen werken voor een zo eerlijk mogelijk landsbestuur. 't bekende poldermodel.Wees blij met het huidige systeem.

3-7-2011
tjeerdk uit kootstertille

onzin als het zo goed was waren er geen voedsel banken. google os op hans wetstenberg corupte rechter. of koris demmink. harde feiten geen gelul. alles word weg gemoffelt. zefs 4 aangiftes word nix mee gedaan nee we leven in een heel goed land. not dus.

3-7-2011
regendruppeltje uit Uithuizen

Dat komt omdat we een kapitalistische samenleving zijn waarin klassenverschil bestaat. De één heeft het beter dan de ander. Zo is het, en zo zal het ook blijven. Jij wilt ook niet in een communistisch systeem leven. Dan is dit de minst slechte oplossing.
En ik elk land, binnen elke club, binnen elke vereniging zijn mensen die zich niet kunnen gedragen. Op wat voor een wijze dan ook maar. Helaas is die ene rechter dan niet eerlijk. Maar wat te denken van die duizend anderen die wel recht spreken?
Je moet blij wezen dat jij nog het internet op kunt gaan en dat je brood op de plank hebt. Wij hebben het hier getroffen hoor. Er zijn veel plekken op de wereld waar het veel minder.
Ik kan alleen niet ontkennen dat het er niet beter op wordt...

3-7-2011
sietsesipma uit Leeuwarden

AMEN

3-7-2011
pietersma uit Oosterend

SietseSipma,

U heeft gelijk dat u nergens toejuigd dat de politie aangevallen mag worden of iets dergelijks.
Ik heb gewoon twee reactie's doorelkaar gehaald waarvan u de dupe bent geworden.
Mijn oprechte excusses daar voor.

Ik ben trouwens wel blij dat u het verder wel eens met mij bent. Daarvoor mijn dank.

Nog een fijne voortzetting van deze avond.

3-7-2011
sietsesipma uit Leeuwarden

Pietersma

Dank voor uw bericht. Ik ben blij dat we elkaar dan toch nog goed begrijpen zo op het laatst van het weekend.
En dan zijn we het in grote lijnen ook nog met elkaar eens.
Wat een mooi begin van de nieuwe week.


U ook nog een prettige afsluiter van de avond toegewenst

3-7-2011
woudloper uit Veenwouden

Dorus. met alle respect voor je plan van aanpak, maar schieten op een bromfietser van 14 kunnen zijn ouders en de rijksrecherche niet waarderen. In dat geval zou ik zelf verdachte worden van poging tot
doodslag. Voor alle twijfelaars die denken dat agenten hun gang maar kunnen gaan hebben het mooi mis. als je als agent te maken krijgt met de rijksrecherche zijn je promotie-kansen meestal voorbij.

4-7-2011
dorus uit Bikkershorn

Woudloper als agent heb je pech gehad dat ie je vol trof.Je wil zo iemand aan houden en dan gebeuren er soms dingen die je achteraf anders had moeten doen.
Weer helemaal hersteld of niet helemaal, dan denk je er elke dag aan.

4-7-2011

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan