Account
Logo
Zoeken
14.7 °C

Drachtsters opgepakt voor baldadigheid

Publicatie: 13 februari 2011, 13.05 uur

Reacties

tjeerdk uit kootstertille

verhaal klopt niet. het was een maatje van mij. waldet gooi dit er maar een uit ofzo. het verhaal is helemaal anders. hij stond in de kroeg op een kruk. en moest daar van de beveiliging van af. hij was wat dronken en hoorde dat dus niet. werd hij naar buiten ge gooit. niet gezet, terwijl hij verder gewoon rustig was. en eenmaal buiten kreeg die nog een tik van een beveiliger. en deze man slaat wel vaker zomaar mensen. die konden ze beter opakken. dus verdraai het verhaal niet zo. en die prullebak lag al op de grond.

13-2-2011
lytsboefke uit Jistrum

Ja was weer compleet onschuldig zeker

13-2-2011
tjeerdk uit kootstertille

war bemoei jij je mee? reageer dan niet als je niets weet

13-2-2011
annaj uit Drachten

Jammer dat het niet gezellig kan zijn zonder dronken te worden...

13-2-2011
advertentie

tjeerdk uit kootstertille

je mag best dronken zijn niet. hij deej niets. dus waarom lullen als je niets weet? zeg dan nix

13-2-2011
annaj uit Drachten

Ik mag het toch jammer vinden dat het blijkbaar niet gezellig kan zijn zonder dronken te worden???

13-2-2011
tjeerdk uit kootstertille

jah dat mag. maar het was ook heel gezellig. tot kwart over 4. een het nodig vond agressef te worden helaas.

13-2-2011
marshall uit kollum

tjeerdk .leer eens schrijven man

13-2-2011
annaj uit Drachten

Altijd jammer als één het verpest voor de rest!
Was niet om te oordelen over dit incident, was er inderdaad niet bij! Wâldnet heeft soms veel fantasie...weet 't uit ervaring.

13-2-2011
lytsboefke uit Jistrum

zeur

13-2-2011
pilske uit Drachten

jeetje wat een gedoe weer
en om wat ?
Mensen maak jullie altijd niet zo druk

13-2-2011
tjeerdk uit Drachten

jah mensen maak j niet zo druk. ik weet wat er gebeurd is julie niet. reageer dat niet als je aleen maar dom zit te lullen. lees een boek.

13-2-2011
edward uit Eastermar

tjeerdk? jij bent zeker nog zo dronken als een kanon.Waar heb jij op school gezeten,mijn zoontje van 7 kan beter spellen dan jij.

13-2-2011
tjeerdk uit Drachten

hoe kut of goed of slecht ik typ. moet en mag ik zelf weten. doe wat nuttigs zo te zeiken.

13-2-2011
advertentie

daiwa uit Friese Wouden

Hoe je typt laat alleen een impressie van je achter. Maar dat die Edward uit Eastermar zo goed typen kan hoor je mij ook niet zeggen haha.

13-2-2011
galopsprong uit Driezum

tjeerdk, eerder naar huis gaan, heb je geen trammelant en is er op jouw schrijfkunst ook geen commentaar.

13-2-2011
tjeerdk uit Drachten

of jij moet eerder je bed in? dan zeur je niet?

13-2-2011
citydick uit Drachten

tjeerdje makkertje praat gewoon fries! of typ het misschien dat je dan minder fouten maakt.

ik vind het wel stoer dat je het opneemt voor je maatje, er zijn idd een aantal beveiligers op de kade die wel eens kleine jongetjes ff een lesje willen leren.

succes!

13-2-2011
plofkip uit Drachten

"tjeerdk uit kootstertille,zondag 13 februari 2011
17:30 uur:
verhaal klopt niet. het was een maatje van mij. waldet gooi dit er maar een uit ofzo.het verhaal is helemaal anders.hij stond in de kroeg op een kruk. en moest daar van de beveiliging van af.hij was wat dronken en hoorde dat dus niet.werd hij naar buiten ge gooit.niet gezet,terwijl hij verder gewoon rustig was.en eenmaal buiten kreeg die nog een tik van een beveiliger.en deze man slaat wel vaker zomaar mensen.die konden ze beter opakken.dus verdraai het verhaal niet zo.en die prullebak lag al op de grond."

Tjeerd;doe een cursus begrijpend lezen en lees je eigen verhaal nog eens terug,misschien dat je dan de verhouding begrijpt.
Als een uitsmijter of beveiliger jouw maat vertelt dat hij van de kruk af moet gaan dan heeft hij dat per direct te doen,doet hij het niet dan zijn de gevolgen voor eigen rekening.Zo werkt dat.Ga anders naar een jeugdsoos,misschien dat ze daar wel ruimte voor discussie over hebben.

13-2-2011
lytsboefke uit Jistrum

Ja dronken mensen zijn dus doof.Als je dus een vervelend drpnken persoon treft dus niet tegen praten maar tot kalmte brengen met gebaren.

14-2-2011
ikkewel uit Drachten

Volgens mij is het niveau van de rest van de commentators ook niet best.Iemand afrekenen op zijn manier van schrijven. Mensen waar gaat dit over? Die jongen wil gewoon iets uitleggen, en een punt maken. Niet iedereen is sterk in het opschrijven van dingen.
En wat die portiers betreft.. Allemaal gasten met een strafblad, en chronisch losse handjes. DAT zijn de criminelen.

14-2-2011
tjeerdk uit kootstertille

toch nog iemand die het snapt. wou indd het verhaal even goed uit leggen. dat mensen dan zeiken over hoe ik schrijf? hmm dat zegt meer over julie dan mij.

14-2-2011
annaj uit Drachten

Ik weet niet wat ik asocialer vindt, wat daar in die kroeg gebeurt is of het heen en weer gevloek hier....Belachelijk...

14-2-2011
tjeerdk uit kootstertille

mensen moeten gewoon niet met iets bezig zijn waar ze niets van weten. ik vertel gewoon het verhaal hoe het is gebeurd. dat mensen dan zeiken over mijn schrijf gedrag.heeft hier niets meej te maken. zeg dan niets.

14-2-2011
bignick uit Drachten

tjeerdk.
nu weten we het wel hoor.....

14-2-2011
tjeerdk uit kootstertille

blijkbaar vinden mensen het hier nodig om te zeiken dus dan reageer ik even terug.als je niets wet hou dan gewoon je mond dicht,

14-2-2011
barbaar uit Earnewâld

@ikkewel volgens mij zijn de beveiligers allerminst criminelen. Misschien dat ze er een beetje stoerder uitzien dan jij, maar he, misschien is dat wel erg makkelijk in hun vak?

14-2-2011
bignick uit Drachten

dat bepalen de mensen nog altijd zelf als ze wel of niet reageren.....
dit is dus die mentaliteit die jongens zoals jullie in de problemen brengt.

14-2-2011
tjeerdk uit kootstertille

lol de meeste beveligers op de kade hebben losse handjes dat moet iedereen toch wel is door heben nu? aleen je kan geen aangifte doen meteen nachts. want de politie gelooft je toch nooit. dus gebeurd er helaas bijna nooit iets.

14-2-2011
pilske uit Drachten

Ik weet waar het was !
En ik weet ook hoe de uitsm is
En ja ik weet zeker dat die persoon je gewoon slaat
zo is hij gewoon , Maar goed die persoon die er uit moest is er niet voor niks uitgezet
dus denk gewoon een x naar voor dat je wat doet
ga gewoon leuk op stap en hou het ook gewoon leuk ;)
is voor jou leuker en voor de andere mensen ook
Succes verder
Adios

15-2-2011
tjeerdk uit Drachten

lol jij weet nix er is niets gebeurd. hij stond aleen op een kruk stoel. dus wtf lul je? dat ze beveiliging ze handjes niet thuis kan houden is hun fout dus. adios

15-2-2011
maurice uit Drachten

Lol, toch grappig hoe Waldnet vaak de schuld krijgt, dit is een namelijk een persbericht van de politie. Veel fantasie zal er dus niet bij zijn ;)

15-2-2011
madhound uit Kootstertille

tjeerdk@ als je je gewoon gedraagd en op een stoel gaat zitten in plaats van staan is er niets aan de hand. Misschien moet je voor dat je op stap gaat met je vrienden goeie afspraken maken, zoals; elkaar aanspreken op wangedrag en elkaar vertellen dat ze dronken zijn en niet meer gezellig. Jou pleidooi hier slaat nergens op.

15-2-2011
tjeerdk uit kootstertille

haha wel dus. waarom zou ik gaan zitten fucken over een eigen maatje? waldnet staat wel vaker onzin op. of een anders verhaal. hoe het werkelijk is gegaan.zo als ik al zij bemoei je met je eigen. of zeg niets dan maar wat te lullen.

15-2-2011
tjeerdk uit Drachten

en het slaat wel ergens op. hij hoorde niets en werd er van af geduwd. door de beveiliging. dat vind ik niet kunnen klaar. als je het daar niet meej eens bent zeg dan niets.

15-2-2011
plofkip uit Drachten

2 reakties van jou tjeerdk:

tjeerdk uit kootstertille dinsdag 15 februari 2011
10:52 uur:
"haha wel dus. waarom zou ik gaan zitten fucken over een eigen maatje? waldnet staat wel vaker onzin op. of een anders verhaal. hoe het werkelijk is gegaan.zo als ik al zij bemoei je met je eigen. of zeg niets dan maar wat te lullen."



tjeerdk uit Drachten dinsdag 15 februari 2011
11:02 uur:
"en het slaat wel ergens op. hij hoorde niets en werd er van af geduwd. door de beveiliging. dat vind ik niet kunnen klaar. als je het daar niet meej eens bent zeg dan niets."



Je moet jezelf eens voor schut zien staan met jouw kinderlijke reakties hier,net een klein kind,hou maar op.
En als jij niet wilt dat anderen zich ermee bemoeien moet je hier in de eerste plaats je verhaal niet doen.


Als je serieus genomen wilt worden gedraag je dan ook volwassen,dit is gewoon lachwekkend,sorry.

15-2-2011
tjeerdk uit kootstertille

plofkip uit Drachten lachwekkend de waarheid even vertellen? hmm raar figuur ben je dan niet.ik vertel me verhaal hier aleen om dat het hier anders staat dan er is gebeurd. wat is daar vreemd aan niets. heel raar dat somiige mensen dat hier raar vinden of alles geloven wat er op deze site staat ofzo? en indd zeg dan niets als je niets weet voor de gene hier boven. ga spelen ofzo

15-2-2011
plofkip uit Drachten

Beste Tjeerdk:

het is bij jou eenrichtingsverkeer in jouw manier van denken,citaat van jou:

"...en het slaat wel ergens op. hij hoorde niets en werd er van af geduwd. door de beveiliging. dat vind ik niet kunnen klaar. als je het daar niet meej eens bent zeg dan niets..."


Jouw maat mocht dus niet op die kruk staan,dat had je kunnen weten voor je uberhaupt een stap in die kroeg had gezet,dat mag in geen enkele kroeg,dat doe je thuis ook niet,daar ligt de fout.Dat vond die uitsmijter dus ook niet kunnen,en toevallig is hij degene die het voor het zeggen heeft in de kroeg,niet jij of je maat.

Daar mag je het dan mee doen.

Punt.


15-2-2011
tjeerdk uit kootstertille

dat hoor je mij niet zeggen. maar in een luide omgeving hoor je niet altijd alles toch? hoef je toch niet meteen agresief te gaan doen. en hem er van af te duwen? als ie nou tekeer ging of er tegen in ging zij ik jah terecht. maar niet op deze manier. zou een lekkre wereld worden meteen handjes gebruiken. zulke beveligers moten er niet zijn. en ik ben niet de enige die deze man niet mag. veel mensen in drachten kosten op deze kale kerel. daar mag jij het meej doen punt

15-2-2011
advertentie

plofkip uit Drachten

Tjeerdk;

daar hoef ik het niet mee te doen omdat ik mij al lange tijd geleden volledig heb gedistantiëerd van de uitgaanswereld in zijn geheel,dat is aan mij echt niet meer besteed,heb wel wat anders te doen.

15-2-2011
barbaar uit Earnewâld

Als nu alle mensen in die uitgaans gelegenheden zich zouden gedragen naar de normen en waarden van de desbetreffende kroeg/discotheek, dan zou de beveiliger kunnen inpakken. Dus beste Tjeerdk, jullie hebben het aan jezelf te danken dat die beste man met zijn kale hoofd daar zijn werk staat te doen.

15-2-2011
tjeerdk uit Drachten

wij hebben geen geweld gebruikt. de beveiliging wel. dus wat praat je vaag.

15-2-2011
plofkip uit Drachten

@barbaar;laat maar zitten,tjeerdk wil het niet snappen.

@tjeerdk;datgene wat jij geweld noemt is een bijkomstigheid,het gaat om het feit dat jouw maat in eerste instantie op de kruk stond,en als hij dan ook nog eens dronken is,ja dan wordt je eruit gebonjourd,zo is dat altijd al geweest vanaf het moment dat de kroeg uitgevonden werd.
Bovendien lees ik nergens in het nieuwsbericht dat jouw maat naar de dokter moest voor het behandelen van eventuele verwondingen dus welk geweld bedoel je eigenlijk?

Een normaal mens weet dat je niet op andermans kruk gaat staan,en als dat komt omdat diegene dronken is dan is dat eigen verantwoordelijkheid,dat doe je zelf.Klaag dan ook niet als je eruit gewerkt wordt.

15-2-2011
madhound uit Kootstertille

tjeerdk@ als je maatje dan zo stoer is om in een kroeg op een stoel te gaan staan, moet hij ook niet zeueren als hij eruit gewerkt word, dan moet hij ook stoer zijn en zeggen,'het is mijn eigen schuld'.

Jij roept telkens 'bemoei je er niet mee', of 'zeg dan niks', maar met je eerste reactie hier heb je weer andere reacties uitglokt, maar dat snap jij niet, want zoals @plofkip al zegt, het is bij jou eenrichtingsverkeer.

15-2-2011
tjeerdk uit kootstertille

dus niet hey. ik keur dat zekr niet goed. maar je kan ook gwoon als veveiliger een paar x vragen. en niet meteen iemand er af duwen gooien of wel dan? mooie boel zou dat zijn als er dan iets ergs gebeurd mag je ze dus ook wel bijna dood meppen. het kan ook met praten toch? dat die gene het niet hoort kan gebeuren zekr in een disco? of vind je dat ook weer dom. en wat ik al eerder zij. heel veel mensen zien deze man liever niet. flikt vaker dingen zomaar uit het niets. maar goed. wat kun je er aan doen. kom daar maar meej. in plaats van het echte verhaal af kraken.

15-2-2011
plofkip uit Drachten

Zucht......

Wanneer ga jij begrijpen dat het niet werkt zoals jij wilt beste tjeerdk.

Want dan was ik bijvoorbeeld allang miljonair geweest,en was er bijvoorbeeld ook geen oorlog en honger in de wereld geweest,als de wereld zou werken zoals ik dat had gewild...

15-2-2011
tjeerdk uit kootstertille

nou ik handel in iedegeval nooit zo. met je mond los je meer op dan met geweld etc. teminste bij normaale mensen. verder boeit het mij niet. maar sommige reacties zijn gwoon vaag. dat mensen geweld goed keuren. geweld is NOOIT goed. daar voor ben je geen portier- beveiliger neem ik aan. als je het met je mond ook kunt is dat veel beter toch.

15-2-2011
plofkip uit Drachten

Ik heb nooit gezegd dat ik geweld goedkeur beste tjeerdk,maar wat versta jij onder geweld?,is hardhandig eruit gezet worden ook geweld?,ik vind van niet,is redelijk normaal als iemand dronken en irritant is in een uitgaansgelegenheid.Jouw maat had zich moeten beheersen en niet dronken worden in de eerste plaats,dan was hij waarschijnlijk ook niet op die barkruk terecht gekomen.

We blijven in een cirkeltje praten Tjeerdk,succes ermee,ik distantiëer mij van deze discussie.

Van mij krijg je niet het gelijk waar je op zit te wachten,gaat niet gebeuren.

15-2-2011
tjeerdk uit kootstertille

hij duwede gooide hem er af. hij hoorde niets, en ik pas de 2 de keer en toen ik wat wou zeggen lag ie al op de grond. en hij werd er uit gezet en die beveiliger kale dus sloeg hem toen zonder reden buiten de deur. toen werd hij TERECHT kwaad. EN toen pakte de politie hem meteen op. zonder reden en verhaal te kunnen zeggen. hij liep met mij weg. en die prullenbak lag ook al op de grond. klopt dus ook niet in het stuk. en ik heb zelf met een politieagent gesproken. een heel verhaal. en hij gad mij ook geljk. toen hij ochtends 10 uur weg mocht zijden ze dat ze ook niet wisten waarom die nou eigelijk opgepakt is. dus wet niet wat jij wil zeggen lullen. maar hij heeft totaal niets verkeers gedaan. aleen op de kruk staan. nou wat erg. dan maar meteen slaan en agresief worden. jaja zo verbeter je de wereld wel hoor. nou ik zeg ook maar niets meer. sommige mensen weten niet beter helaas,

15-2-2011
plofkip uit drachten

tjeerdk;

allerlaatste reaktie van mij;dat het hardhandig is gebeurd is mij duidelijk,maar wat is hier nieuw aan?,dit gebeurt zo vaak,dit is helaas hoe het werkt als je dronken bent in een horeca of uitgaansgelegenheid,je wordt eruit gewerkt.
Hoe dat op dat moment gebeurt is aan de betreffende uitsmijter,soms heb je mazzel,soms pech.

Als je er niet uit gebonjourd wilt worden moet je in de eerste plaats niet dronken worden,je wilt volwassen behandeld worden,word dan ook niet dronken en maak gebruik van het meubilair zoals dat bedoeld is.

Dat het niet altijd terecht is om hardhandig aangepakt te worden kan ik mij indenken,maar verplaats je ook even in de positie van de uitsmijter,die niet weet hoe de dronken persoon gaat reageren als hij het netjes had gevraagd,en neemt dan ook geen risico,dat jouw maat dronken was is niet zijn probleem,dat doen mensen zichzelf aan,vaak tot grote ergernis van andere bezoekers,inclusief personeel,heb je daar wel eens aan gedacht.

15-2-2011
tjeerdk uit Drachten

hmm dat klopt nietwat je zegt. veel mensen zijn helemaal dronken en ze blijven door tappen.

15-2-2011
plofkip uit Drachten

Ja beste kerel dan zijn ze aangeschoten en nog niet dronken oftewel nog niet strontvervelend en dan is er niks aan de hand.

Maar als je dat stadium voorbij bent,dus echt dronken,word je een probleem en wordt je eruit gewerkt,nou snap je het nu eindelijk?

Wat voor jullie gezellig lijkt kan voor een ander een grote ergernis zijn maar dat snap je niet als je dronken bent.

Nog een prettige dag,ben uitgepraat.

15-2-2011
plofkip uit Drachten

"hmm dat klopt nietwat je zegt. veel mensen zijn helemaal dronken en ze blijven door tappen."

Dat wil ik nog even zeggen;dat ze door blijven tappen is omdat je zelf toestemming geeft dus hoe je het draait of keert men doet het zichzelf aan,de barkeeper is niet verantwoordelijk voor het feit dat je al dan niet dronken wordt,dat moet je zelf in de hand houden en anders van de drank afblijven als je geen maat kunt houden.

Mooi ik zeg geen woord meer we worden het niet eens beste tjeerd,ik hoop dat de volgende stapavond voor jullie leuker zal verlopen dan de betreffende,het moet leuk blijven,daar is het stappen voor bedoeld.

15-2-2011
tjeerdk uit Drachten

het was heel gezellig tot iemand he tnodig vond voor niets iemand te duwen om ver gooien. jij weet niet hoe gezellig het was neem ik aan. zeg het dan ook niet.

15-2-2011
bignick uit Drachten

tsjonge tsjonge.
tjeerdk.
als je zo reageert als hier op waldnet
snap ik best waarom een portier zo reageert....
en dat bedoelde plofkip ook 100 keer aan je uit te leggen......

16-2-2011

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan