Account
Logo
Zoeken
6.2 °C

Stappers Club Q houden info voor zich

Publicatie: 6 mei 2010, 11.09 uur

Reacties

grootstefan uit Ureterp

''Ook zijn er nog steeds bezoekers van club Q die belangrijke informatie voor zich houden en dit niet doorgeven aan de politie.''

dat vind ik echt waardeloos van die personen, als het er zo aan toe is gegaan vind ik dat ze best even kunnen mee werken, gewoon omdat het abnormaal is wat er gebeurt is

6-5-2010
venom uit Dokkum

ik vind het schandalig voor de familie en nabestaanden van die Redmar. Komop zeg, er zijn geen belangrijkere momenten om informatie te geven. Ook al denk je dat het een klein dingetje is dat je weet, zo'n klein feitje kan al de doorslag geven.
Ik wou wel dat ik wat wist, dan kon ik mensen er mee helpen...Zoals het hoort!!

6-5-2010
klf uit Drachten

ze zullen vast hun vrienden wel willen beschermen.
mensen die op de hoogte zijn van wie wat gedaan heeft maar dit niet door geven aan de politie moeten ook gestraft worden zodra het toch uitkomt...

6-5-2010
doelloze uit Dokkum

Wanneer het een normale vechtpartij betrof heb ik er niet zoveel moeite mee. Nu Redmar gestorven is door de gevolgen van de vechtpartij vind ik dat men verplicht is de informatie al dan niet anoniem af te staan.
Niet mee willen werken? Oppakken wegens hindering van de rechtsgang of zelfs medeplichtigheid. Iemand die dreigt met represailles? In de cel ernaast. Korte metten maken met de personen die bewust niet mee willen werken aan het verwerkingsproces van de familie.

6-5-2010
advertentie

lurk uit De Westereen

kunnen ze nog steeds niks met de camerabeelden dan?
bietsje nuuver

6-5-2010
drachten0101 uit Drachten

het zijn een stel asociale schoften heb der geen woorden voor . stomme rot jeugd van tegenwoordig. der word er 1 letterlijk dood geslagen en alles houd ze klep lekker stoer hoor.

6-5-2010
terminator uit Harkema

normaal altijd grote bekjes en nu bang???
stelletje viespeuken

6-5-2010
soosiaal uit Kollum

Als de politie weten wie deze personen zijn,kunnen ze worden gearresteerd voor hindering van het onderzoek,dus waarom doen ze dit dan niet gewoon als ze weten dat er mensen zijn die informatie achter houden.

6-5-2010
haagster2 uit Houtigehage

@lurk dat dacht ik ook moet toch op beeld staan

6-5-2010
klf uit Drachten

idd beelden vrij geven zodat iedereen kan zien welke lafaards dit op hun geweten hebben.

toen waren ze zo stoer om te slaan moeten ze ook zo stoer zijn om zich zelf aan te geven, maarja dan moet wel de hele groep mee want alleen durven ze toch niks....

6-5-2010
bingo uit Burgum

raar verhaal
waarom hangen die camera's er dan??????

6-5-2010
yeahilikeitnot uit Garyp

Ik kan het me enigzins voorstellen dat bepaalde mensen info voor zich houden. Maar zoals de berichtgeving dat de politie niets wil loslaten over de voortgang van het onderzoek is een beetje belachelijk ook. In dit geval is het helemaal geen info. Ook is de politie niet echt geliefd ik mag ze ook niet. Maar het zou wel fijn zijn dat mensen zich gaan melden die de mogelijke dader(s) kennen. Er zullen dit weekend ook vast wel wat agentjes omstrune bij Club Q

groetjes

6-5-2010
woeste uit Noordburgum

Gewoon 3 dagen vasthouden, dat mag namelijk. Moet je zien hoe snel ze hun mond opendoen.

6-5-2010
stronk uit Gerkesklooster

toch niet normaal ik wou dat ik er bij was geweest ik had ze meteen allemaal der bij gelult stel mafkezen dat ut zijn

6-5-2010
advertentie

yeahilikeitnot uit garyp

Woeste uit noordburgum

Wat jij zegt klopt niet helemaal. Dat zou alleen kunnen als ze echt meer weten en is daar geen bewijs voor dat ze meer weten kunnen ze je niet vasthouden.

gr

6-5-2010
gp500 uit Damwâld

We matte gjin minksen foar alles en noch wat ûtmeitsje.

Mar freagje om besef fan hun, dat die 2 jongens hun âlders d'r gra een punt achter sette wolle.
En dat se self oars altiid meinimme fan: "ik wyst dit en dat d'r oer"
fertel dyn visie gewoan.

6-5-2010
miej uit Surhuisterveen

Als er zoiets gebeurd en je weet dondersgoed dat je deze jongen hebt geslagen, meld je dan!Kom op, en anders is er toch wel iemand die dit heeft gezien?!

6-5-2010
yamahar1 uit Burgum

zeer zwak als je niet voor je daden staat!

wees dan ook zo stoer om je te melden...

6-5-2010
virtualizer uit burgum

net best....
dat je met zulke info in je achterhoofd nog normaal kan leven...kan ik me niet bij!
kun je zien hoe verrot de samenleving is geworden,een leven stelt totaal niks meer voor.

maar het geweten gaat vanzelf knagen,hoe stoer men nu ook is.

6-5-2010
doezelf uit zwaagwesteinde

Ook knap politie werk.
Hangt er vol camera's en ze kunnen niemand pakken.
Bekeuringschijfers zijn het meer kunnen ze niet!

6-5-2010
jahikke uit Augustinusga

@woeste, daar weet ge zelf alles van zeker haha

6-5-2010
friesmeiske uit Feanwâlden

Als er beelden zijn geef die dan aan opsporing verzocht ofzo... dan kunnen wij ze allemaal bekijken en wellicht herkennen wij een dader? Het is verschrikkelijk dat de dader nog gewoon rondloopt en ook nog de hand boven het hoofd wordt gehouden. Ik zou al lang last hebben van mijn geweten! Als er beelden zijn gooi ze dan maar in de media ik denk dat er dan vast wel reacties komen.

6-5-2010
bianca32 uit drachten

is het niet zo dat je voor het achterhouden van informatie ook gestraft kan worden? ik denk dat een schoon geweten toch beter is voor je gemoedsrust. en als er werkelijk bedreigingen zijn geuit, ook aanmelden bij de politie. en wat dat verlinken betreft: als je vrienden je een verlinker vinden, wordt het tijd om echte vrienden te gaan zoeken. degene (n) die dit gedaan hebben, verdienen om gestraft te worden

6-5-2010
pietjeprecies uit Drachten

Geef alle informatie toch door aan de rechercheurs! Het kan niet anders dan dat je er last van krijgt als je info voor je houdt. Doe jezelf dat niet aan.
Help dus jezelf, de politie en de familie van Redmar!

6-5-2010
eksteroog uit Eastermar

Deze Redmar heeft daar vast wel met vrienden gezeten,het is toch heel vreemd dat niemand van hun of het personeel van dichtbij iets van deze vechterij heeft gezien.
En nu alles weer zo stil word rond het recherche onderzoek , bekruipt mij een gevoel dat hier wat vreemds aan de hand is

6-5-2010
sillygirl uit Buitenpost

hoop dat ze de zaak snel kunnen oplossen en dat alles goed mag komen met gerard die nog in kritieke toestand in t ziekenhuis ligt.dat t zover moet komen!dan ben je op stap.heb der geen woorden voor.

6-5-2010
yeahilikeitnot uit Garyp

Ik weet niet eens wat er precies is gebeurd want was het wel een vechtpartij? of was het gewoon om zich heen slaan op de dansvloer want er was toch een groepje dat toch wild deed ? Als de politie daar niet eens wat over verteld dan lijkt me er iets meer aan de hand. Als er camarabeelden waren van de eventuele dader(s) dan was ie al gepakt.

Hoop wel dat deze zaak snel opgelost wordt

groetjes

6-5-2010
simply uit westereen

ik kin my d'r net by, dat de jeugd dy 't by dit ungefal belutsen west binne neat sizze!
ik hoopje sa, dat it oplost wurd.
foar de álden, de freonen en eltsenien die om redmar joun ha...............

6-5-2010
damwaldster uit Damwâld

Het "nieuws"kan je als dader toch niet voorbij zijn gegaan. Jeetje, waarschijnlijk was dit ook helemaal niet de bedoeling van de dader. Maar leg dat uit. Meld je...!! Je maakt jezelf alleen maar meer verdacht.

6-5-2010
nononsense uit Surhuisterveen

Ik heb het al eerder gezegd....

De vrienden/getuigen houden gewoon hun mond en wachten dat het overwaait.

Ik vindt deze personen gewoon een stelletje kl**tzakken.

6-5-2010
westereender uit De Westereen

de vrienden van de dader kan ik me nog beetje voorstellen
je wilt mekaar ook niet verlinken
maar de vrienden van REDMAR dan of hebben die niks gezien

7-5-2010
westereender uit De Westereen

camera's.....
die nemen niet op he
tis alleen voor de veiligheid dat personeel/portiers/uitsmijters kunnen zien wat er gaande is in de discotheek

anders hadden ze de dader allang te pakken he!

7-5-2010
gewoon uit Twijzelerheide

@Westereender: De beelden zijn al lang veilig gesteld (100%), het is helaas alleen een kwestie van tijd. Hiermee bedoel ik het zoeken van namen bij de personen, welke op de opnamen te zien zijn.

@iedereen: als je iets weet of hebt gehoord, meld je dan (hetzij anoniem!). Denk ook aan de nabestaanden van Redmar!!

7-5-2010
westereender uit De Westereen

ben je toch niet goed op de hoogte
er staat niks op de camera's
die nemen niet op:( helaas

7-5-2010
westereender uit De Westereen

dus @gewoon als ik het goed begrijp van jou
als ik de politie een tip geef
dat ik weet dat die persoon hem een klap heeft verkocht
de politie hem opzoekt en als blijkt dat ie niet op de video opnames staat toch weer vrijgelaten word

waar slaat dan nou op
politie is slim genoeg hoor dan om die jongens op te sporen

7-5-2010
snowtje uit villa op de hei

politie wil direct bewijs.
de jongens die hiermee te maken hebben waren ook zo stoer om een partij te vechten, laat dan ook van je horen, mietjes.
hoop dat dit voor de nabestaanden snel kan worden afgerond.

7-5-2010
heideroos uit Feanwâlden

nou,ben bang dat het verhaal toch iets anders is.
ze zitten gewoon vast met hun onderzoek,en inplaats van de hand in eigen boezem te steken draaien ze het om en geven de bezoekkers de schuld.
ze willen bepaalde reactie's los maken,zodat een ieder hoe lullig zijn verhaal ook is dit komt melden op het buro.
het is erg wat er gebeurd is,laat ik daar duidelijk over zijn.
alleen is dit een zaak voor de politie,en die kun je niet afschuiven op een ander.
zo bang zijn ze dus dat wij hun er voor aanzien dat de zaak [ook]niet opgelost gaat worden.
dus gaan we het verhaal verdraaien zodat ze zelf buiten schot blijven.
lekker makelijk zo,de verandwoording afschuiven.
en dit is mijn mening dus.

7-5-2010
westereender uit De Westereen

idd @ heideroos
ze hebben helemaal niks geen beelden bla bla
dus ze moeten het hebben van echte getuigen
dus eigenlijk word dit denk ik helemaal niet opgelost

en de vrienden van redmar dan die moeten toch wel wat gezien hebben?
maar iedereen heeft wel z'n eigen verhaal die daar geweest is zeker , zeg dat dan ook tegen politie of hou je anders ook stil!

7-5-2010
teppieh uit drogeham

tsja lastig , je kunt het van 2 kanten bekijken.
ik zou mn beste vriend ook niet verlinken;)
en ze weten ja nog niet eens hoe het is gegaan, beide partijen zullen tog zeggen dat de ander is begonnen, ik denk dat dit niet word opgelost !
als er iemand gepakt word voor het slaan moeten ze gelijk iedereen opsluiten van beide partijen , want iedereen die heeft staan slaan daarbij is betrokken bij dit verhaal;)

7-5-2010
advertentie

benbullo uit Ternaard

"Beide partijen zullen tog zeggen dat de ander is begonnen, ik denk dat dit niet word opgelost.."

Slaat helemaal nergens op. Er is niks voor niks een jongen zinloos vermoord. Dan maakt het niks uit wie er nu is begonnen. Waar het nu omgaat is dat de dader wordt gepakt. Later in het strafproces, kan eventueel rekening mee worden gehouden dat de ander is begonnen, maar dit betwijfel ik.

Het blijft een vreemd verhaal. Er zullen zich vast al genoeg getuigen zich hebben gemeld op het politiebureau en moeten toch mensen wat hebben gezien. Daarentegen is het ook zo dat het er altijd een enorme drukte is, en een klap is snel uit gedeeld.

Echter snijdt de dader zichzelf alleen maar dieper in zijn vingers. De straf zal alleen maar hoger uitvallen. Voor de familie van Redmar is het maar te hopen dat de dader wordt gepakt en eerlijk wordt berecht.

7-5-2010
kroegbaas uit Hanetange

Niets getuigen terwijl er doden vallen.
Dat getuigt van grote lafheid.
Als je niks te verbergen hebt ? wat let je dan

7-5-2010
scclwd uit leeuwarden

Als ik dit zo allemaal lees vraag ik mij af of Redmar is overleden door de klap of zou er misschien iets anders zijn omdat iedereen zo geheimzinnig doet. misschien ghb of iets anders??

7-5-2010
yeahilikeitnot uit Garyp

scclwd uit leeuwarden

ik wil wel geloven dat de verhalen steeds sterker gaan worden vooral als er deze onzin door jou wordt verondersteld. heeft er helemaal niks mee te maken.

Maar wat ik mij afvraag is of er wel is gevochten of dat er gewoon in het wilde weg is geduwd en gemept.


Ik snap aan de ene kant ook wel dat de politie weinig wil vertellen. Ze weten vast wel meer maar ze hebben liever dat iemand anders hun het zelfde verteld Ze kunnen natuurlijk geen daderkennis vrijgeven als ze dat hebben. Dat kan hun hele onderzoek naar de mallemoer helpen.

Het zal natuurlijk ook wel meespelen omdat een collega van de politie erbij is betrokken dus het ligt extra gevoelig en dat lijkt me dan ook meer dan logisch. hoe sneller dit is opgelost hoe beter het is voor iedereen.

groetjes

7-5-2010
jjbrrr uit De Westereen

Zie hier veel reacties over camera's. Laat ik jullie direct even uit de droom helpen.

Volgens verhalen heb ik gehoord dat dit allemaal heeft plaatsgevonden op de bovenste verdieping op de dansvloer. Dit gedeelte is nog redelijk nieuw, als ik het goed heb hangen er helemaal geen camera's. Ik denk dat ze hebben gezegt dat ze beelden hadden om zo de daders eerder te lokken. Waarom zouden ze er anders nog steeds niet zijn?

7-5-2010
damwaldster uit Damwâld

Als GHB de doodsoorzaak zou zijn én niet de klap(pen) die hij heeft gehad, dan hoeft er toch ook géén grootschalige zoektocht plaats te vinden? Wie en of wat zoeken ze dan nog. Pas aub op met die praatjes, mensen gaan er mee aan de haal en welkom to the Wild, Wild West!

7-5-2010
thechamp uit Kollumerzwaag

@yeahilikeitnot, "Het zal natuurlijk ook wel meespelen omdat een collega van de politie erbij is betrokken dus het ligt extra gevoelig"

Wat bedoel je met deze uitspraak? Wil je daarmee zeggen, dat er politie is betrokken bij de dood van deze jongen? Dat zou natuurlijk echt verschrikkelijk zijn. Ook bij de Vaatstra zaak was/(is) hiervan sprake. Ook heb ik zelf al eens een tip doorgegeven m.b.t. tot een zaak. Er werd mij verteld door de politie dat er NOOIT zou worden verteld dat de tip bij mij vandaan kwam. Echter twee dagen later kwam degene tegen wie ik een getuigenis had afgelegd bij mij thuis verhaal halen. Deze persoon is nooit opgepakt, maar toch kwam hij via via aan deze info. De smeris van Friesland is een corrupte bende. Ze houden elkaar ten aller tijde de hand oven het hoofd. En zullen elkaar nooit afvallen. Vandaar ook dat bepaalde zaken nooit zullen worden opgelost. (ten minste, NIET door de Friese politie)

7-5-2010
virtualizer uit Burgum

en mag ik je vragen of je daar ook werk van gemaakt hebt bij justitie the champ?
want ALS je verhaal waar is is dat wel een hele erge kwalijke zaak dat je info zo op straat werd gegooid.
en er zijn zeker dienders bij die het pakje wat ze dragen zeker niet waard zijn.
dat heb ik ook al eens ondervonden,veel beloven maar niks nada uitvreten.
en als je zo het respect van de burger wil afdwingen....de mijne krijgen ze nooit en te nimmer weer.

7-5-2010
mase uit buitenpost

Ik vind het wel logisch dat sommige stappers niks zeggen. Ik bedoel als je iemand verlinkt kun je zelf zwaar de sjaak worden. Het is inderdaad niet de eerste keer dat diegene die verlinkt zijn te horen krijgen wie de verlinkers zijn. Ik heb dan ook weinig vertrouwen in de hermandad.

7-5-2010
thechamp uit Kollumerzwaag

@Virtualizer heb ik indertijd niet gedaan. Waar moet je terecht, als je de politie al niet meer kunt vertrouwen? Zoals ik al schreef, ze dekken elkaar ongeacht wat voor consequenties het verder heeft. Mijn respect hebben ze ook niet, nooit gehad ook.

7-5-2010
yeahilikeitnot uit Garyp

the champ uit kollummerzwaag

@yeahilikeitnot, "Het zal natuurlijk ook wel meespelen omdat een collega van de politie erbij is betrokken dus het ligt extra gevoelig"

Misschien heb ik het iets verkeerd gezegd of je kan het van twee kanten opvatten maar voor mensen die het nog niet weten. De vader van Redmar werkt bij de politie. Ik bedoelde het in dit geval als volgt omdat er zo weinig info wordt gegeven door de politie.

groeten

7-5-2010
age uit Uithuizen

Ik vraag mij af of het verstandig is van jou om hier te vertellen dat de vader van Redmar bij de politie werkt Yeahlikeitnotj en dan zelfs dat de politie(vlgs jou daarom?)zo weinig informatie geeft.
Het gevaar is dat met uitspraken als die van jou mensen conclusies trekken als bv hierboven dat de politie betrokken zou zijn bij de trieste dood van deze jongen. Het lijkt me niet zinvol mede omdat er bij sommigen hier al weinig vertrouwen is in de politie. Als daardoor mensen dingen zouden verzwijgen en de dader niet gevonden wordt...Ga toch niet in onderzoeken wroeten. Ik ga er vanuit dat de politie de dader(s)ook graag wil vinden en mischien daarom (nog) niet alles zegt.

7-5-2010
thechamp uit Kollumerzwaag

Al moet de onderste steen boven, de dader zal gevonden worden. Ook al is het alleen maar omdat er een zoontje van een collega is omgebracht... Tja, dat werpt weer een heel ander licht over deze zaak. Jammer dat meneer Vaatstra niet bij de politie werkte, dan was de moordenaar van zijn dochter waarschijnlijk al lang gevonden.

7-5-2010
yeahilikeitnot uit Garyp

age uit uithuizen

ik wist het eerst ook niet hoor. Maar ik heb alle berichtgeving hier op waldnet aardig gevolgd en de reacties dus ook en daar kon ik het in opmaken. dat kon dus iedereen doen. Veel weten het dus wel. Anders had ik het ook niet gedaan. Ook moest het misverstand van thechamp effe uit de wereld geholpen worden omdat ik er vanuit ging dat iedereen wist wat ik er mee bedoelde.

Thechamp uit kollumerzwaag!! kan jij niet een klein beetje dimmen want dat doet helemaal niet ter zake of was het een kind van een armoedzaaier doet er helemaal niet toe. Je moet nu niet doordraaien in je waanideeën en een beetje respect graag.

groeten

7-5-2010
thechamp uit Kollumerzwaag

@yeahilikeitnot hypocryt

7-5-2010
yeahilikeitnot uit Garyp

thechamp hypocryt ?

ik denk dat jij dat bent want jij verondersteld allemaal dingen die niet op feiten berusten. hoe kan je onderstaande nou zeggen !!!
omdat van Vaatstra erbij te zetten is helemaal onnodig lijkt mij. Ja ik ken dat verhaal van die handboeien etc

(quote thechamp)
Al moet de onderste steen boven, de dader zal gevonden worden. Ook al is het alleen maar omdat er een zoontje van een collega is omgebracht... Tja, dat werpt weer een heel ander licht over deze zaak.


Bovenstaande slaat helemaal nergens op!!!!!
groet

7-5-2010
bike uit Noardburgum

A.C.A.B.

7-5-2010
yeahilikeitnot uit Garyp

bike uit noardburgum wil geloof ik acht cola en acht bier bestellen.

meer kan ie vast niet zeggen. alleen maar vloeken en tieren.

gr

7-5-2010
thechamp uit Kollumerzwaag

@yeahilikeitnot Sinds wanneer ben jij zo'n fan van ons justitieel apparaat? Ik kan me reacties van jou herinneren, die toch behoorlijk negatief beladen waren, als het om justitie ging. Vandaar: hypocriet!

En dat vaatstra verhaal wat ik aanhaal heeft niets te maken met handboeien maar meer met het feit dat er bewust mensen worden beschermd, die meer weten dan ze willen vertellen. Toevallig is de moeder van deze persoon die wordt beschermd bevriend met een hoge ome van justitie, en wordt bewust uit de wind gehouden.

Maar idd het baatstra verhaal staat natuurlik geheel los van deze zaak. Maar toch vond ik het nodig deze (in jouw ogen) misplaatste reactie te geven. vrijheid van meningsuiting heet zoiets. Dat heeft meneer Vaatstra ook niet. Hem is letterlijk verteld dat ie z'n mond moet houden, en ook met niemand meer mag praten over de zaak Marianne.

7-5-2010
yeahilikeitnot uit Garyp

thechamp uit kollumerzwaag,

als dat laatste waar is wat je zegt dan is dat een kwalijke zaak. Maar er moet toch iemand zijn verstand gebruiken wat maakt het nou uit dat ie een hoge pief is.

Maar thechamp dit wat jij zegt heb ik nooit ergens gehoord is dat ergens te vinden ?

Je hebt groot gelijk dat ik geen fan ben van de politie. Vooral die net over de brug. maar je kunt zeggen wat je wilt ze zullen vast en zeker de dader proberen te vinden. Dat zullen ze voor iedereen doen en ze zullen niet beter of minder hun best doen voor bepaalde personen.

7-5-2010
advertentie

thechamp uit Kollumerzwaag

@yeahilikeitnot Op onderstaande site, vind je zo'n beetje alles wat er te vinden is over de zaak vaatstra. Ik zou zeggen, neem er de tijd voor, heb ik ook gedaan. En graag hoor ik dan jou mening over het "verhaal".

http://www.boublog.nl/2010/04/26/de-onvindbare-moordenaars-van-marianne-vaatstra/

echt niet te geloven dit allemaal....

7-5-2010
snowtje uit Damwâld

De betrokkene en de nabestaande zitten hier nu het meest mee, hoop dat wel rekening word gehouden met nabestaanden. Heb het heus ook niet op justitie, maar zou wel fijn zijn als dit in zekere zin kon worden afgesloten.

8-5-2010
yeahilikeitnot uit Garyp

snowtje ik had het niet beter kunnen zeggen dan jou ben het er helemaal mee eens.

groetjes

8-5-2010
virtualizer uit Burgum

heb het even gelezen allemaal thechamp over de bekende zaak v.
echt ongelofelijk hoe men tracht alles op een dwaalspoor te brengen......
maar daar gaat het nu niet over in dit topic,laten we het gescheiden houden a.u.b

8-5-2010
nanaab uit Feanwâlden

Jim seze wol dot ut net oplost wurd..
maar Peter R. De Vries had ol safolle dingen oplost
lit dy vent dit us ondersiekje..
wit bijna zeker dot der dan aardig meer informatie vrij gjit kommen.
Dy mon is slimmer don olle plysjes by elkoar!
Maar ut is ind egt schandalig dot dy belangryke informatie net vertelt wurdt.

Ik winskje olle minsken dy oan disse saak wurkje hyl folle succes ta mei de dader te pakken!

8-5-2010
thechamp uit Kollumerzwaag

Peter R de Vries. is gewoon een publiciteitsgeile ex-smeris, die overigens ook te horen heeft gekregen dat ie moet stoppen met het onderzoek naar de moord op M.V.



8-5-2010
ricardomastenbuiger uit Burgum

Jeetje..jeugd uit betrokken dorpen altijd met de grote bek vooraan en nu gewoon de bek houden...wat een helden...
Knoop ze maar op....en dan die vrienden die niets weten en niets hebben gezien.....kul...

9-5-2010
yeahilikeitnot uit Garyp

Ik denk dat de politie de mogelijke daders al op het spoor is. er zijn al vermoedens ze verwachten aanhoudingen aankomende week. Dus denk dat het allemaal wel goed gaat komen. Maar vind het wel lang duren er zijn mensen die er van moeten weten. Ze zullen wel niet lekker in hun vel zitten denk ik. de jeugd zal wel druk bezig zijn om verhalen af te stemmen. Maar een beetje rechercheur prikt daar wel doorheen.

gr

9-5-2010

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan