Account
Logo
Zoeken
15.3 °C

Alleen VVD stemt tegen onderzoek AZC

Publicatie: 28 januari 2010, 23.11 uur

Reacties

grootstefan uit Ureterp

niet best, om mijn part geld verschieterij

zowieso het eerst sloopen en nu weer opbouwen zegt al genoeg haha

28-1-2010
donaldduck1313 uit Groningen

heb het al eerder geschreven op dit medium, maar bij de sloop nu laten ze de nuts voorzieningen liggen (gas, water, gas en tv/radio/ internet)
optel sommetje is snel gemaakt, waarom laten ze die voorzieningen liggen ?? antwoord; om op termijn nieuw te bouwen
of ik er blij mee ben ? ach ik woon in groningen en heb dus niet zoveel met Dokkum te doen

28-1-2010
ppuk1265 uit Dokkum

AZC prima, maar 400-500 VEEL te groot voor Dokkum.
Da's een woonwijk op zich...

28-1-2010
ppuk1265 uit Dokkum

St. Anne, Burgum, Appelscha, Drachten en Dokkum. 5 Gemeenten in Friesland. Er zijn nog 26 ANDERE GEMEENTES OVER, STEM ALLEMAAL VVD IN MAART!!!

Dokkum heeft idd 13 jaar dit op zich genomen, rouleren die handel!

28-1-2010
advertentie

sieberenkeutel uit oberhausen

Net best!!! komt niet goed met nederland,hoe kunnen ze zo BLIND zijn!
Pim fortuin heeft zijn kans helaas niet gekregen,hoop dat wilders zijn kans wel krijgt.
Opzouten met dat hele asielzoeker gebeuren,en alle moskees e.d. Brengt alleen maar ellende!!

29-1-2010
opropwrotter uit Anjum

Eerst het onderzoek maar even afwachten, voordat iedereen zich weer te druk maakt.Dan alle plussen en minnen op een rijtje en vervolgens een referendum onder de inwoners?

29-1-2010
riesjart uit Dokkum

Als die CDA-gast het zijn 'kristlijke plicht' vind om asielzoekers op te vangen, dan neemt ie toch zelf lekker een paar in huis. Waarom iedereen er dan mee opzadelen? Als zijn huis is leeggeroofd wil ik hem nog wel eens horen.

29-1-2010
age uit Uithuizen

Dat is een mooi bericht op deze winterse ochtend zeg!
De overgrote meerderheid van de gekozen gemeenteraad
is gelukkig verstandiger dan het clubje ontevredenen hier.Je zou je inderdaad doodschamen als je sommige(uiteraard anonieme!)reacties leest.

Het gaat dus om een onderzoek,maar de moskeeen worden er al weer bijgehaald,straks weer de islam de Koran etc...De scheldpartijen op mensen,die er iets anders over denken dan tegenstanders zullen wel weer losbarsten.

Ik heb trouwens niks gehoord over demonstraties gisteren voor het gemeentehuis of overvolle tribunes tijdens de raadsvergadering over deze plannen voor een onderzoek??
Ik verwacht ook heeel veeeeeel ingezonden brieven in kranten van ontevredenen??
Maar ja dan moet je echte naam eronder he...
Anoniem schelden ja dat is makkelijk ...
Ik vraag mij af of een referendum,waaraan dus dan ook de verwarde geesten van hier meedoen wel verstandig is.
Zelfs JULLIE Geert wil JULLIE niet in de gemeenteraad:)

29-1-2010
sieberenkeutel uit Oberhausen

Steek jij je kop maar in het zand age ;-)

29-1-2010
topperharley uit Bornwird

die rotzooi mooi in hun eigen land houden, hebben ze vast mooier weer als hier!

29-1-2010
wicked uit Nes

Leuk dat ze een ´onderzoek´ gaan doen, maar uitslag staat toch al vast. Dongeradeel moet eerst maar eens de burger vragen, wat ze willen. Maar dan weten ze op voorhand al dat het niet door gaat.

400 tot 450 man is wat mij betreft veel te groot. Dat is hier in de regio zowat een dorp vol. En om er een `duurzame´ woonwijk voor te maken, is helemaal belachelijk.

Wat mij betreft komt er niet een nieuw centra.

@Age: Demonstreren op de publieke tribune van de gemeente is net zo effectief als een bekertje water in de woestijn gooien, in de hoop dat er een ijsbeer op afkomt...

29-1-2010
hackerbilly uit Anjum

Beetje schijnheilig om met de woorden "het is onze christelijk plicht etc" Terwijl het natuurlijk alleen maar om het extra geld gaat wat de gemeente krijgt per asielzoeker.

29-1-2010
flugel uit De westereen

Als hier een nieuw azc komt staat het tolhuisbad vrijdagavonden weer zwart van de *vluchtelingen* zoals voorgaande jaren mijn nichtje's enz enz durfden er niet eens meer te komen aangezien zij er waren steeds de *vluchtelingen* handtastelijk waren ik vind het een slecht besluit om een nieuw azc te bouwen het azc cultuurtje past hier niet thuis bij de friezen :) ze profiteren alleen van onze welvaart;)

ze mogen wel een nieuw azc bouwen ! maar dan wel 1 met een hek eromheen dan blijven ze in hun eigen stekkie en hebben wij er geen last van.

29-1-2010
centraal uit Dokkum

Als de VVD bij deze mening blijft hebben ze mijn stem.

29-1-2010
advertentie

eksteroog uit Eastermar

o,jeetje ,dat worden er op jaarbasis vast 100 keizersneden mee
Eerst mogen de asielzoekers in die gebouwen en als die huizen uitgeleeft zijn ,nou nou dan mag ons eigen volk er wel in hoor ,want de gemeente heeft dan hun centjes binnen

29-1-2010
jammerhe uit Drogeham

Weer 400 a 450 konijnen in de groentewinkel van het CDA en Pvda
Het is te hopen dat ze bij de volgende verkiezing helemaal weggestemd worden!

29-1-2010
spearmint uit Buitenpost

Wat een domme reacties hier, het zijn niet de zogenaamde "asielzoekers" die hier stelen, beroven etc. Ja misschien één op de zoveel, is dit met de nederlandse bevolking niet net zo? Het zijn de zogenaamde "Oostblokkers"(Polen,Roemenië etc.) die het vergallen. Ook zijn het niet de mensen die naar een moskee gaan. Asielzoekers komen hier omdat er in hun eigen land oorlog is, wat zou je zelf doen als je je kinderen géén eten meer kunt geven? Je hoort die hele Geert Wilders niet over de "Oostblokkers". Nee dit zijn natuurlijk goedkope arbeidskrachten. Kijk toch allemaal even wat de standpunten van een politieke partij zijn en ga hier dan iets zitten schreeuwen.

29-1-2010
kullie uit Dockum

oprotten met die troep, middenstand en burgers stonden tejuigen toen die troep wegging en nu halen ze die rotzooi weer terug, laat ze in hun eigen land blijven!!

29-1-2010
topperharley uit bornwird

helemaal mee eens en anders maar naar haiti!!

29-1-2010
spearmint uit Buitenpost

Goh, het verstand schiet er van af zo aan de reacties te lezen hier. Stel hier is oorlog en wij moesten vluchten met (onze kinderen) leuk dat die mensen ons dan ook "troep" noemen. Maar dat is mijn verwachting niet. In die regio waar die mensen vandaan komen wordt je juist heel "hartelijk" ontvangen, ze spreken dan wel van achterstandsgebieden maar volgens mij komen jullie "dokkumers" die er zo heet op reageren daar eerder voor in aanmerking.

29-1-2010
deathdealer uit Dokkum

Word weer een druk weekend voor vele ontevredenen.......ik hoop dat waldnet nog bandbreedte genoeg heeft :-)

29-1-2010
chrizzle uit Dokkum

"Als er dan geen vluchtelingen meer zijn, kan de bebouwing dan voor andere doeleinden gebruikt worden".

Hahaha, ja hoor mensen. Dan echt, echt waar!

Echt waar hoor!

29-1-2010
bouvierfrieland uit Dokkum

Als er dan geen vluchtelingen meer zijn, kan de bebouwing dan voor andere doeleinden gebruikt worden.
Komt er vrede dan?

29-1-2010
citroentje uit dokkum

nou het zijn ook mensen, geef deze mensen gewoon wat ze willen, en een wijk erbij met duurzame woningen is ook beter dan die krotten waar deze mensen eerst in woonden. Je zult zelf maar in zo'n situatie verkeren!! en wat een ongepaste reacties hierboven, er wonen een hoop racisten in dokkum e.o.

29-1-2010
pjotter10 uit dokkum

Denk dat de meeste mensen wel weten waar oefen dorp marnehuizen ligt.
Het dorp, dat 14 miljoen euro kostte, telt 122 objecten waaronder huizen, een stuk spoorweg met een station, een gemeentehuis, bank, supermarkt, tankstation, loodsen en een ondergronds rioolstelsel.
Geef ze allemaal een verrekijker kunnen ze gelijk naar onze wintergasten kijken hoe je na aan komst vervolgens ook weer vertrekt als het "WEER" beter gaat.

29-1-2010
snowtje uit dokkum

@ spearmint, het zijn ook antilianen,marokanen en weet ik het die het vergallen! en trouwens als het daar echt oorlog is he, waarom zitten ze hier dan mensen uit te schelden voor de meest vreselijkste dingen, heb het zelf wel meegemaakt dat ik in de stap liep, komt er een groep allochtonen aangelopen jah en wat jij willen en ja wat jij dit en wat jij dat...nou leer eerst fatsoenlijk nederlands! en oorlog is er niet!! ze kunnen ook in de zomervakantie op vakantie naar marokko of irak of iran, nou dan kunnen ze daar de rest van het jaar ook blijfen kom op zeg! Ook wil de jeugd wel eens graag op stap maar als je terug moet fietsen langs het azc terwijl ze er bedreigend voor het hek staan dan is het niet leuk, kijk ook eens naar de discotheek of kroeg, het ziet er zwart! als meisje voel je je bedreigt met zoveel lui om je heen! waarom?zie flugel's reactie!bijna ieder meisje heeft er denk ik wel ervaring mee dat ze bedreigt wordt of verkeerd wordt aangeraakt door een allochtoon!

29-1-2010
krachtmeester uit ureterp

De gemeente krijgt er een mooie bak geld voor,tis een industrie geworden.
http://www.geenstijl.tv/2009/12/rutger_vuistdiep_in_de_integra.html

29-1-2010
stabij uit Dokkum

er zijn wijken in dokkum die nodig vernieuwd moeten worden,waar de mensen geen geld voor dure huizen hebben,daar wil de gemeente geen euro insteken! waarom gaat dit nu weer zo?! gaat me niet om die mensen ,maar zorg eerst dat je eigen volk aan bod komt! wij werken ons hier jaren lang te pletter en de ,leiders, delen het allemaal uit! zorg eerst eens voor je bejaarden en gehandicapten ! wat is er mis met dit land op vele gebieden! hoe krom kan het zijn?! het beleid is niet goed ,heb ik al eens eerder gezegd! zelf kiezen we dat zootje !gaat me niet om geert wilders daar ben ik geen fan van maar hij heeft op bepaalde dingen wel gelijk !

29-1-2010
gejodi uit Ternaard

nou ja wat zijn dit nou voor uitspraken!

oke een azc is geen goed plan maar ook deze mensen hebben een dak boven hun hoofd nodig.
vind dat nu een van de andere provincies aan zet is.
helaas zal het azc er wel komen(denk ik) brengt immers geld in het laatje en aangezien onze gemeente er niet zo goed voorstaat.

29-1-2010
citroentje uit dokkum

de gemeente moet deze kans met beide handen aanpakken want het levert een mooi centje op, zodat de ozb ook niet nog hoger hoeft , maarja de bovengenoemde racisten zullen wel kwijtschelding van deze belasting genieten omdat ze in de soos lopen.
De asielzoekers hebben gewoon hulp nodig, snappen jullie dat nou niet ? sociaal zijn jullie in elk geval niet.

29-1-2010
binne uit ljouwert

Hmm wel een AZC maar geen MacDonalds...

29-1-2010
piterhenk uit Dokkum

helaas wilders is hier nog niet .
dus iedereen VVD stemmen.

VVD VVD VVD DUS.

29-1-2010
thechamp uit Kollumerzwaag

@spearmint, reactie van 9.01. Jij weet zeker niet waar mevrouw Wilders vandaan komt?

Krisztina Arib heet ze, en ze komt uit.... HONGARIJE(echt waar!) Vandaar dat je 'm nooit zult horen over oost-blokkers.

Wilders is de meest hypocriete politicus die er momenteel in Nederland aanwezitg is.

http://eendoodleuk.web-log.nl/eendoodleuk/2008/04/de-vrouw-van-wi.html


29-1-2010
skepery uit Ee frl

de asielzoekers kunnen wel op ameland.
als dat vol is dan ameland los steken en afdouwen de noordzee in.
zo iets heet weg is weg en op is op.
anders moet ik weer een zwaarder slot voor de fiets kopen.


29-1-2010
galopsprong uit Driezum

het is weer rustig in Dokkum, wat ik de laatste tijd hoorde, heb geen probleem met opvang asielzoekers, maar de praktijk wijst uit dat meer dan 90% economische vluchtelingen zijn, je ziet maar een paar gezinnen, de rest zijn allemaal jongemannen, die zich niet aan de regels houden in dit land, grte sommen geld opnemen en overboken naar familie in het buitenland, en idd 1 a 2 x per jaar op vakantie gaan naar het land van herkomst.
Klopt , deze jongens vallen jouw dochters lastig, als deze te zwemmen zijn naar het Tolhuisbad, je moet er bij blijven om toezicht te houden, Age, vertel mij eens waar in de Koran staat dat vrouwen lastig vallen is toegestaan, laat ze de boerka bij hun eigen soort lichten. De Nederlandse politiek (lees ook de Dokkumer politiek) steekt hierbij de kop in het zand gelijk een struisvogel, het gaat hier alleen om eigen belang en de EURI's

29-1-2010
centraal uit Dokkum

Er zijn vele huizen in diverse wijken van Dokkum die hoognodig toe zijn aan een ingrijpende opknapbeurt/renovatie.Helaas,het geld is op.Nee,laat de'eigen'mensen maar in de stront zitten en bouw een duurzame woonwijk voor de asielzoekers.Sodemieter toch op zeg!!Nooit geen AZC meer in Dokkum.Als ze dan toch een dak boven hun hoofd moeten hebben ,zet ze dan maar in de vele leegstaande kantoorcomplexen in de randstad.

29-1-2010
aleuh uit Dokkum

Het is net zo lekker rustig in Dokkum, op een paar overgebleven azc-ertjes na die met oud en nieuw aan het rellen waren overal in de stad ( waar niks van op waldnet kwam.. linkse website ) en nu moet er weer een nieuwe kome? 90% van de mensen die hier komen, komen maar met 1 doel.. en dat is GEEN vluchten uit land van herkomst.. zie maar hoe de randstad verpauperd word, daar hoef je als het donker word echt niet meer over straat te lopen als "blanke"...

29-1-2010
henky uit Jistrum

We hebben in Nederland gvd niet eens geld om eigen volk te onderhouden stelletje imbecielen.
De mensen die Nederland op gebouwd hebben kunnen straks niet eens met pensioen!!! It is echt ongelooflijk hoe deze idiote hypocrite regering dit land na de knopen helpt blijf gvd een van die geld kraan af!Het geld bederft heus niet als we wat zouden bewaren in de schatkist voor mensen die it hier hard nodig hebben.Maar de ezels die nu aan de macht zijn vinden het belangrijker vooraan te staan in de schijnwerpers, ons geld in bodemloze putten storten zodat andere landen zo genaamd tegen hun op kijken!!! Dan dat ze hun oog kleppen af doen en hier in nederland waar ze eigenlijk voor worden betaald!!!!kijken hoe it land na de knoppen gaat.Friesland gaat nog we merken er nog niet zoveel van gelukkig maar de grote steden zijn al behoorlijk na de knoppen!!! En dat door veelal de mensen die zich vervelen omdat ze zogenaamd van de regering niet mogen werken-nee dan is vervelen een goed alternatief!!!!

29-1-2010
viking uit Harkema

dat is een goed plan skepery, sluit me bij jouw aan :p

29-1-2010
advertentie

mano uit Dokkum

beste citroen, welke asielzoekers hebben hulp nodig??? Weeskinderen, kinderen die uitgebuit en misbruikt zijn hebben hulp nodig maar die komen hier niet. Vrouwen die onderdrukt en mishandelt zijn maar ook die komen hier niet. Zieke mensen die in hun eigen land geen hulp kunnen krijgen maar ook die kunnen hier niet komen. Wie komen hier dan wel? Mensen die het in hun eigen land ook al redelijk goed hadden, die het kunnen betalen, mensen die in hun eigen land gezocht worden wegens misdaden, gelukzoekers, mensen die al vrienden of familie in Nederland hebben en nu ook willen genieten van onze rijkdom. Vervolgens moeten al deze mensen een jaren durende marathon van bureaucratie doorlopen en ondertussen mogen zij niks anders doen dan afwachten en hopen. Tot zij toegelaten of afgewezen worden heeft een heel leger aan advocaten, rechters en ambtenaren een fortuin aan hun verdient en wij moeten er met z'n allen de rekening voor betalen. Niemand is hier echt mee geholpen.

29-1-2010
aldriske uit Grootegast

gewoon laten komen.die mensen moeten ook een kans krijgen ik heb helaas geen achter tuin anders mochten ze allemaal bij mij een tentje opzetten.

29-1-2010
snowtje uit dokkum

nou dat is dan geregeld aldriske uit grootegast,
dan gaan die mensen maar bij jou in huis wonen! dan hoeft er geen nieuw azc te komen!, maar als ze iets uitvreten geen gezeik dan he!

29-1-2010
devilinstinct uit Dokkum

Nou nu maar hopen dat De VVD Gelijk krijgt
hebben ze net het oude gesloopt krijgen die Allochtonen Weer Hun Zin Dokkum is geen toeristen plek meer maar een opvang voor De Mensen die te lui zijn om te werken En mensen dit is mijn mening dus ga niet zeuren tegen me!!

29-1-2010
ppuk1265 uit Dokkum

Nog niemand gehoord waarom er maar 5 gemeenten in Friesland van de 31 zijn, met een AZC. Steeds dezelfde gemeenten moeten de kastanjes uit het vuur halen. Meer spreiden betekent ook kleinere AZC's!

29-1-2010
fedor uit dokkum

Flikker toch op met je wilders , die komt in september niet eens met een tegenbegroting.
Ik denk dat ie vanavond weer moet ontvangen! de stumper!

29-1-2010
teakesoepie uit Dokkum

de VVD heeft groot gelijk, we hebben die gasten een kans gegeven, dat hebben ze dik verpest. het heeft voor veel overlast gevraagd. natuurlijk zijn er ook goeien bij, maar we kunnen ze moeilijk filteren. weg ermee!

Dat onderzoek heeft ook al totaal geen zin, de beslissing staat toch al vast, dat AZC komt er gewoon. en een referendum zal echt wel uitwijzen dat de meerderheid er op tegen is, maar gek genoeg gebeurd het toch wel weer.

ook nog 400-500 inwonenden, dat is wel erg veel! volgens mij nog meer als in het oude AZC. en dat ze dan eerst het oude AZC slopen om vervolgens een mooier, beter en groter AZC neer te zetten.... te gek voor woorden!!!

29-1-2010
uit Drachten

Om nou te zeggen dat er voldoende draagvlak hiervoor is onder de plaatselijke bevolking.... Toch maar een referendum.

29-1-2010
benbullo uit Ternaard

Haha en dan nog. Als de burgers van Dongeradeel tegen de komst van een nieuw azc stemmen, komt er toch nog een azc. Het is niet meer aan de burgers wat de gemeente doet. De gemeente doet waar ie zin in heeft.

En dat AZC? Flikker asjeblieft op met die mensen. Ze hebben al voor genoeg ellende gezorgd. Natuurlijk hebben sommige mensen hulp nodig, en natuurlijk zijn die mensen hier welkom. Maar dat betekend niet dat ze hier de binkies uit mogen hangen, met hun kanker dit, kanker dat. Kijk maar eens naar opsporing verzocht hoeveel marokanen, turken en antilianen daar worden gezocht! Vreemd hea!! Hoe zou dat nou kunnen... En dan nog die marokaantjes die meisjes proberen te verleiden om hun lijf te verkopen. Ik zeg OPROTTEN! Hier in Dokkum geen AZC. Eindelijk krijgen burgers weer het gevoel van veiligheid en rust in Dokkum. Ik stem VVD;)

29-1-2010
piepa uit Dokkum

Ik weet nu welke partij mijn stem kijgt!

29-1-2010
ajram uit Groningen

benbullo uit Ternaard: zie jij tegenwoordig nog turken, marokkanen of antilianen in het AZC zitten? En hoe weet jij iets van de problematiek in Ternaard, je refereert aan Opsporing Verzocht. Eerst zelf de wereld ontdekken en dan 't grutte bekje iepen over andere volken/culturen.

29-1-2010
uit Dokkum

C cristelijk of Corrupt
D democratisch of dementerende
A appél of peren

29-1-2010
warten2008hvw uit Warten

Het G.Wilders-percentage is weer hoog te noemen, gezien de inhoudloze reacties.
Ben absoluut geen CDA-liefhebber, maar zij verwoorden het goed. Het is een christelijke plicht om mensen die in de problemen zitten op te vangen.

Er kan natuurlijk worden gediscussieerd over de grote van het AZC. En waarom alleen in Dokkum? Waarom bijvoorbeeld niet een familie in Ternaard, Holwerd, Ee enz. Dat zou de kans op integratie alleen maar toe laten nemen. Het probleem is naar mijn mening de samenklontering van bepaalde groepen, die integreren hierdoor niet.
Mensen die rechts willen stemmen moeten dat weten, maar ik en gelukkig ook andere mensen hebben tenminste nog een hart.

29-1-2010
janfantryn uit Tiltsjebourren

hawwe jimme Geert Wilders al as freon op Hyves? Oanrieder hjer! Geweldich goeie reacties dêr.

29-1-2010
uit Dokkum

gelukkig heeft warten een hart ... nouw nog een geweten

29-1-2010
benbullo uit Ternaard

Warten. Al 10 jaar lang, zijn er verschillende families in Ternaard te gast. En zo ook in Holwerd. Dus weet waar over je praat.

Ik heb het helemaal niet over de cultuur, ajram. Die mensen hebben een andere cultuur, een ander geloof, en dat dient te worden gerespecteerd. Maar er zit een grens in hoever je moet en kunt gaan.

Zoals ik al zei, ik heb niets tegen mensen die echt niet anders kunnen! Ik heb niks tegen mensen die hier hopen op een beter leven. Ik ben tegen de mensen die helemaal niks van hun leven maken. En zo zijn er veel marokanen en turken die helemaal niets doen. Ja relschoppen en de nederlandse burger betaalt wel. DAAR ben ik op tegen. Omdat een AZC een broeinest is van criminaliteit, ben ik zo dus ook tegen een azc. Nu zeggen jullie vast dat dit niet zo is. Maar niets voor niets is ruim 80% van de mensen die opgesloten zitten, niet van Nederlandse komaf! Dat zet je toch aan het denken, ofniet dan.

29-1-2010
lurk uit De Westereen

azc, ... ermee =)

29-1-2010
regendruppel uit Gaarkeuken

HEEL DOKKUM VVD STEMMEN AUB,

NOOIT WEER ISLAMISERING!

29-1-2010
whome uit Dokkum

Waar is dat onderzoek voor nodig? Het komt er toch! Wij hebben daar geen invloed op, nu maar even kijken waar in Dokkum je zo'n wijk neer kunt zetten....

29-1-2010
macanudo uit Drachten

warten; die reactie van jou heeft zeker wel inhoud?
wat kraam jij er een onzin uit.(reageer dan niet!)

29-1-2010
advertentie

spearmint uit Buitenpost

@thechamp, ik weet heel goed waar de vrouw van Wilders weg komt, daarom zeg ik ook daar hoor je hem niet over. Helemaal met je eens dat het de hypocriete vent is.
@snowtje, je begint goed, alleen het zijn niet ALLE mensen die het hier vergallen. Tuurlijk je hebt een grote groep(voornamelijk antillianen, marokanen etc.) die het hier vergallen voor allemaal. Maar ook in deze groep is er weer een gedeelte die wel hard aan het werk zijn. Maar we kijken hier in Nederland met z'n allen teveel naar de "mislukkelingen" en dat is jammer.

29-1-2010
uit Dokkum

maar wel ALLE linkse ratten zijn struisvogels

29-1-2010
swittie uit Snits

Wat een comedy capers daar in Dongeradeel. Eerst even een wc-eend onderzoekje erdoor heen jassen om vervolgens een nieuw AZC te bouwen. Terwijl het vorige net is afgebroken...

Wat is er trouwens hypocriet aan als je een (hoog opgeleide) partner uit een ander EU-land hebt, spearmint? De problemen worden veroorzaakt door niet-westerse immigranten die vanwege hun geloof niet mogen integreren. Want islam en democratie gaan niet samen.

29-1-2010
age uit Uithuizen

In 1950 schreef professor Langeveld over de Walden,samengevat:'Het intelligentiepeil van een groot deel van de bevolking is onthutsend laag.Ze zijn driftig en vijandig tegen vreemden.Ze geloven nog in spookverhalen en vooroordelen'
Als je sommige reacties hier leest..
-Omdat een deel van de AZCers zich misdragen heeft,zijn ALLE AZCers ook degene,die ze nog nooit gezien hebben dus ook zo?
Citaat::'Ze hebben hun kans gehad'?Ze zijn hier nog niet eens!!
-Omdat een deel van de moslims extreem is zijn ALLE moslims dus extreem,ook AZCers die moslim zijn?

Iemand schreef als reactie,op reacties bij dat eerdere bericht over het AZC,dat velen denken als ze reacties hier van een groepje uit Dokkum eo lezen dat er veel racisten in Dokkum wonen.
Dat gaat veel te ver,als een klein groepje dat is,wil dat niet zeggen dat ALLE.. De meerderheid zwijgt beschaamd en anders wordt dat ook gezegd door die scheldende minderheid b.. houwe,dan gaat het scheldwoordenboek weer open.

29-1-2010
uit Dokkum

in 2012 gaat profesor kritisch ook een boek schrijven.daarin schrijft hij over het morele verval in den haag en de onomkeerbare consekwenties van het jarenlange paarse struisvogel beleid gecombineert met de verharding van het extreme moslimgeweld, wat tot gevolg had dat nederland inmiddels is ondergestroomd met de op werelddominatie beluste islam idiologie. misschien was die langeveld in 1950 zijn tijd nog niet vooruitgestreeft , maar spookverhalen en vooroordelen bestonden volgens mij(correct me if i am wrong) ook al lang voor 1950

29-1-2010
jammerhe uit Drogeham

Het CDA heeft zijn link met chrislijkheid de mensen altijd al misleid ,zo nu ook weer.

29-1-2010
swittie uit Snits

Daar is de dorpsgek van kanaleneiland ook weer. Je kunt niet een beetje zwanger zijn, Age. De haatteksten in de koran laten weinig ruimte voor een eigen interpretatie over.

29-1-2010
uit Dokkum

swittie kun je aub aardig doen tegen hutkul, straks voelt die hem weer gekwetst en gaat die weer dingen roepen als , ik reaGEERT niet weer op waldnet en redactie kunnen we de boel sluiten (maar dat roept die niet tegen het azc
zo nu eerst ff om een kebabpje

29-1-2010
virtualizer uit Burgum

tuurlijk is de VVD tegen,die willen graag veel stemmen hiermee winnen in dongeradeel.en als het zover is,dan zijn ze ineens voor!

dus mensen,trap daar nou eens even niet in,want dat centrum komt er toch wel.

of dachten ze daar in dokkum van niet als ze VVD gaan stemmen? hahahaha

29-1-2010
warten2008hvw uit Warten

Hey BenBullo,

Ben het met je eens over de nietsnutten waar je over praat. Maar zijn er ook Hollandse nietsnutten?
Over dat broeinest ben ik het niet met je eens, jij verwart allochtonen met asielzoekers. Marokkanen/Oostblokkers zitten niet in AZC's.
En mensen die denken dat als je hart voor mensen in nood dat je dan direct zwaar links bent die hoef je niet serieus te nemen. Snap ook wel dat je hier niet alles heen moet halen.

29-1-2010
arkan uit Leeuwarden

Stelletje regionale flutbestuurders, men is niet eens in staat de eigen gemeente behoorlijk te besturen. Beseft allen dat degenen die dit verkennende onderzoek toestaan weggestemd kunnen worden aankomende maart. Gemeenteraadsverkiezingen zijn een uitermate goed middel om dit soort struisvogelpolitiek een halt toe te roepen.
Voor een ieder die geinteresseerd is, check ook de volgende link van het RIVM. Check uw conclusies en doe er iets aan...
http://www.rivm.nl/vtv/object_map/o2853n40160.html

29-1-2010
age uit Uithuizen

Vlgs mij,gaat dit bericht niet over de Koran maar over gemeenteraadsplannen voor een onderzoek naar mogelijkheden voor een AZC ..Swittie.
Ik heb al eerder geschreven over moslims.....en de Koran..dat er heeeeel veeel moslims zijn, van zeer extreem tot gematigd en liberaal..
Zijn ze vlgs jou dus allemaal..extreem/fout?dus ook de voetballers,de artiesten,schrijvers,een burgemeester,staatssecretarissen etc etc
Moeten die allemaal het land het land uit..?


Kritisch kan dus wel weer uit zijn nek kletsen,zoals altijd en liegen!mag hier he,lekker anoniem maar hij kan niet lezen..
Als ik vraag waar staat wat hij hier beweert,wat ik zei vlgs hem zoals 'ernstige scheldwoorden':) komt er niks..

Okay in elke klas zijn wat leerlingen,die je dingen extra moet uitleggen maar dit leek mij voor een middenbouwleerling te begrijpen....

29-1-2010
benbullo uit Ternaard

Natuurlijk zijn er Hollandse nietnutten, en zo voor deze mensen heb ik weinig goeds te melden. Je hebt gelijk dat er geen oostblokkers in de azc's zitten. Ik heb wat betreft over die mensen geen probleem. Maar door de integratie (LEES, meer AZC's) is de criminaliteit de laatste jaren enorm gestegen. En dat moet opgelost worden. Dus net als wat Wilders zegt, de grenzen dicht en zorg eerst er maar voor dat Nederland veilig is. Waar je 's avonds weer veilig op straat kunt lopen. En zorg eerst maar voor je eigen burgers. Want er zijn genoeg mensen in Nederland die het erg moeilijk hebben. Help deze mensen eerst, en kijk dan naar de buitenlanders. Klinkt hard maar vraag maar eens aan de mensen die het ECHT moeilijk hebben, hoe die er over denken.

29-1-2010
arkan uit Leeuwarden

Religie is iets wat in Nederland binnenshuis beleden kan worden. Dit is een groot goed waar hard voor gestreden is door onze voorvaderen. Personen als AGE die trachten uit te leggen wat wel en niet correct is begrijpen niet goed dat 90% van de landen met een islamitische bevolking op aarde, zonder de koran deze landen niet kunnen besturen. Dit heeft oa te maken met gebrek aan wederzijdse betrokkenheid (regering heeft burgers, lees belasting niet nodig, want krijgt ontwikkelingshulp van linksgeorienteerde kiezertjes)Dus ontwikkelt deze corrupte regering maar geen economisch model want de bevolking is toch niet nodig.Gaat dit dan mis (zie de diverse oorlogen), met als gevolg jaja vluchtelingen...Dan staat dezelfde nederlandse regering van uit (cristelijke overtuiging?)met open handjes klaar om de vluchtelingen op te vangen. Er is maar 1 remedie, direct alle ontwikkelingshulp stoppen en ontwikkelingslanden dwingen zichzelf te ontwikkelen

29-1-2010
macanudo uit Drachten

aan alle christelijke en mensen met een goed hart en age.
als jullie een keer in de randstad zouden komen, dan zul je pas begrijpen dat nederland een groot probleem heeft, ik zou zeggen kijk maar eens in utrecht en rotterdam het is er door onze mede-nederlanders een zootje geworden. dus gooi de grenzen dicht!

29-1-2010
warten2008hvw uit Warten

Ik vind het btw erg grappig dat mensen uit dorpen (incl. Dokkum, is ook een dorp) spreken over extreem moslimgeweld. Denk dat de plaatselijke dorpsgekken die in het weekend naar Dokkum/Drachten gaan meer geweld uitrichten.

29-1-2010
uit dokkum

hutkul jij geeft ook geen antwoord
en diegene die hier liegt ben jij
kun je niet met die reporter mee lekker naar de woestijn , kun je het wereldkampioenschap kop in het zand steken ook gelijk ff verbeter
zo kebabpje was lekker hoor ik ga er vandoor , ik ga op reis en neem mee ...........

29-1-2010
benbullo uit Ternaard

En dat zegt de man uit het dorpje wat 1000 inwoners telt.... Ik snap niet waar jij de term extreem moslimgeweld vandaan haalt. We hebben het hier over criminaliteit, geweld. Maar niet extreem moslim geweld. Wat is dat trouwens? moslimgeweld.

Je kan wel menen dat het hierboven helemaal niks is, en dat we allemaal dorpsgekken zijn, maar bovendien heb ik nog nooit gehoord van geweld uitrichten.

Ik ga met je in discussie als je je statement met enkele argumenten verdedigt.

29-1-2010
uit dokkum

ja dat is ook niet best nee warten heb je helemaal gelijk in, al die dronken lui in de kroeg/disco weekends altijd te knokken, waarhalen ze het gore lef vandaan.
dan kun je beter de metro's in london en madrid opblazen dan haal je het nieuws tenminste

29-1-2010
sietse33 uit heinekenstad

hutkul zit met zijn lc man bij zijn zandbak vrienden .
Denkt die gek ook nog dat ik daar aan mee werk ik doe niet aan struisvogel knuffel cultuur.

29-1-2010
advertentie

snowtje uit dokkum

Commentaar geven is prima warten2008hvw, maar doe het dan ook goed,Dokkum is een stad!http://nl.wikipedia.org/wiki/Dokkum staat op de 1e regel!, daarnaast de plaatselijke dorpgekken die in het weekend naar dokkum gaan meer geweld uitrichten? nou lieve vrede kom maar eens in dokkum en je zult zien nu het azc weg is, dat er minder gedonder is! straks als die zwarte pietjes weer terug komen dan is het hier weer een ellende! Wees jij ff blij dat je in warten woont en niet hier in Dokkum! dan had je wel anders gepiept!

29-1-2010
diuwer uit Boornbergum

ze hebben in dokkum helemaal gelijk levert veel geld op voor de gemeente en daar gaat het om toch

29-1-2010
uit parklaan

@ snowWHITE, hutkul zal die bewering natuurlijk onder de noemer vooroordelen schuiven, maar wie kan dat nouw beter BEOORDELEN dan diegene die idd te maken hebben gehad met die pietermannen die hier weekends het stapleven(voor zover dan?) verzieken.
@ sieste jonguh.. ik d8 ff dat je mee was op safari

29-1-2010
uit Snits

Als je tussen de regels doorleest is de beslissing dat er een azc komt al lang genomen. Voor de vorm wordt er een onderzoek gedaan door een subsidiespons. De leugenachtige resultaten van dit eenzijdige onderzoek wordt door de gemeente misbruikt om het plan erdoor te drukken.

En Age, bijna alle asielzoekers komen uit Somalië, Afhganistan en Irak = moslims = godsdienstfanatici = geweld+onaangepast gedrag = uitzuigen van de belastingbetaler.

Is meneer 'ik ben links dus ik heb een hart' uit warten Age 2.0?

29-1-2010
warten2008hvw uit Warten

Mijn statement is dat we mensen die ECHT in nood zitten moeten helpen.
Ik ben daarentegen ook van mening dat criminele allochtonen er alsnog moeten worden uitgegooid. Maar hier op Waldnet wordt gesproken alsof elke AZC'er een crimineel is en er wordt geen onderscheid gemaakt tussen wat voor nationaliteit dan ook.
Daarnaast wordt er hier gesproken over metro's opblazen in Madrid en Londen, maar dat waren geen asielzoekers dacht ik.

29-1-2010
age uit Uithuizen

Macanado ik woon in Utrecht al 5 jaar.
Zoals ik eerder zei,is het gemeente/stadsbestuur hier heel lang te tolerant geweest.
Sinds problemen,ook in mijn wijk Zuilen,is er nu veel meer toezicht,waardoor bv bepaalde groepen in bepaalde buurten/hoeken straten nu samenscholingsverboden hebben.Vorige maand zijn deze nogmaals verlengd en uitgebreid.
Het is nu in deze wijk al veel rustiger.
Waarop is uw bewering gebasseerd,dat het in Utrecht door onze mede Nederlanders nu een zootje geworden is?
Ik vertelde een vorige keer ook dat Marokkaanse jongeren hier in de buurt in een bejaardencentrum wekelijks eeen gezellig avondje organiseren met klaverjassen en bingo.
Helaas haalt dat de pers niet..want goed nieuws is geen nieuws..

Virtu is soms slimmer dan hij meestal lijkt:)
Hij heeft helemaal gelijk wat de VVD betreft.
Die zegt straks na de verkiezingen:"Ja WIJ wilden geen AZC he maar ja die anderen..we willen wel meebesturen dus...jammer kiezers"

29-1-2010
piet88 uit Kollum

100 is al te veel er is niet een dorp er omheen die hier op zit te wacnten

29-1-2010
deathdealer uit Dokkum

Na een lange dag vol harde arbeid en een fietstocht door de sneeuw eindelijk thuis.
Kacheltje aan, biertje, pizza...ik heb er voor gewerkt!

29-1-2010
eksteroog uit Eastermar

Ach, kritisch ,dat centrum zal er nu toch wel komen, wij moeten nu toch wat, misschien kunnen jij en ik wel een slaatje uit deze situatie slaan ,ik stel voor dat wij heel dichtbij dat gebouw een winkeltje met kinderwagens verkoop beginnen ,ik denk dat ons regeer dat toch wel betaald ,dit wordt een goudmijntje voor ons

29-1-2010
benbullo uit Ternaard

Warten praat er maar raar in om. Heeft het over extreem moslimgeweld, waar wij het niet over hebben. En vervolgens begint ie erover dat zijn statement is dat we de mensen in echte nood moeten helpen. Ik weet niet hoor, maar dat is hier ook al zovaak gezegd.

En JIJ maakt juist onderscheid met de zin: 'Maar hier op Waldnet wordt gesproken alsof elke AZC'er een crimineel is en er wordt geen onderscheid gemaakt tussen wat voor nationaliteit dan ook.' Het maakt mij geen reet uit wat voor nationaliteit de crimineel heeft, als ze maar hard worden aangepakt!

Conclusie: Warten weet de feiten niet, en lult er dom in om.

29-1-2010
macanudo uit Drachten

age; een samenscholingsverbod!! dat zegt toch al meer dan genoeg, omdat ik in deze plaatsen gewerkt heb hoef je mij niets te vertellen!
en warten: ach, laat ook maar

29-1-2010
age uit Uithuizen

Omdat bijna dezelfde neuzelaars hier weer bijna hetzelfde zitten te miezemauzen als eerder en ook ik niet weer in herhaling wil vallen stop ik HIER te reageren op DIT BERICHT.
Is dat ook DUIDELIJK voor Kritisch en Sietse of moet ik het voor hen nogmaals?

Kritisch ik noem jou een uit de nekkletser en leugenaar omdat jij vorige keer schreef dat ik 'ernstige scheldwoorden gebruik' en een 'Opperdiscriminateur'ben.Ik vond dat nogal wat en vroeg je welke ernstige scheldwoorden ik gebruikt had en welke woorden mij vlgs 'operdiscriminateur maken.


Antwoord ???

Dan klets je vlgs mij uit je nek en lieg jij dus.

Jammer dat jullie niet jullie boodschap 'AZC NEE'en 'GO GEERT' in een gedachtenwisseling met mij in bv de Leeuwarder Courant willen verdedigen.Dat lijkt mij nog steeds te regelen hoor.Dus of jullie schamen je voor ideeen of zijn jullie echt zoo lelijk?:)

Nogmaals,voor jullie,ik stop NU HIER,maar niet voor altijd op Waldnet.

Agha Raba Hasar oftewel Oant sjen

29-1-2010
warten2008hvw uit Warten

Als je de reacties even leest Bullo!!
Conclusie is dus dat we beiden vinden dat criminaliteit hard moet worden aangepakt, zowel Ternaarder kwajongens als Allochtone criminelen.

29-1-2010
sietse33 uit HEINEKENSTAD

Kom maar op met die flauwekul van je ik durf wel hoor.
Ik schaam mij inderdaad maar dan voor die pietermannen van jouw.
Roep maar eens WASHMA in de aldi kun je lachen
tot ziens als je durft.

29-1-2010
eksteroog uit Eastermar

Age ,je hebt je doel toch bereikt en nu raak je plotseling overspannen ,dat krijg je er nu van hé ,berouw komt na de zonde

29-1-2010
macanudo uit Drachten

age; je woont zeg je in utrecht,wat ik niet geloof
maar wat ben je toch een eenzaam mannetje altijd op
dezelfde twee personen afgeven, als je een vent bent
ga je toch niet verder met je nu stomme reacties.

29-1-2010
arkan uit Leeuwarden

@Age, ik wil de discussie wel met Age aangaan. Ik betwijfel echter of Age dat wel wil...

29-1-2010
otsje uit Leeuwarden

Zielig stel LPF/TON/WILDERS- aanhangers,
het gaat hier om een onderzoek.
De meesten hebben nog nooit een stemhok gezien volgens mij.
Veel vrijgezelle ruzie-zoekende figuren die hier met een dom hoofd achter een pc zitten.
Stom commentaar, dat alles wat een jurk draagt meteen het land uitmoet (maar well zuipen bij Jacob).
Allemaal van die gasten, die heben gehoord, van iemand heeft gehoord dat een nieuwe Nederlander dit of dat heeft gedaan.
Dikke OSSESTRONT.

30-1-2010
uit dokkum

dat wil hutkul wel, die beste man laat hem niet kennen. lc mannetje lees je dit ook, wanneer kun je publiceren?????
ik stel voor dat jullie beide naar dokkum komen voor een 1 op 1 discusie, misschien kan waldnet video de primeur opstrijken? de locatie ... het afgebroken al dan niet opgebouwde azc.sietse en ik komen zeker een kijkje nemen ter inspiratie voor hutkul.
go hutkul go

30-1-2010
sietse33 uit heinekenstad

ik kom zeer zeker ook neem de camera maar mee

30-1-2010
advertentie

eksteroog uit Eastermar

Wat voor jurkje zou Otsje eigenlijk dragen,ik denk dat mooie Nederlandse bloemetje gordijn,maar pas op je blaas hoor otsje ,het is hier nog geen blote billenweer ,maar ga alvast maar onder de hoogtezon

30-1-2010
sietse33 uit heinekenstad

maar wel even een paar regels hutkul
- zet wel die rosé bril even af
- niet verstoppen achter die boerka
- niet voorlezen uit dat haat zaaiende boek de koran
- wel even recht in de camera kijken hè
go hutkul go

30-1-2010
age uit Uithuizen

Ik nodigde Kritisch en Sietse uit voor een gedachtenwisseling.
Kritsch en Sietse durven dat dus niet zelf,omdat zij niet willen dat wat zij,als Kritisch en Sietse hier zeggen en wat ik soms racistisch en walgelijk,vind ook met hun echte namen en evt foto's erbij erbij in de krant komt.
Kritisch kan mij dus dan ook niet ZEGGEN waarom hij mij laatst op een opperdiscriminateur noemde die ernstige scheldwoorden gebruikte.Dus hij kletst anoniem op Waldnet wel graag uit zijn nek,maar zwijgt in het echt liever.
Ze laten mondelinge uitleg van hun soms smadelijke insinuaties liever aan anderen over zodat zij zich zich lekker veilig achter de rug van anderen kunnen verstoppen.
Dit zegt heel veel over Kritisch en Sietse.

Arkan dank voor de uitnodiging en ik zal vandaag proberen kontakt te leggen met die journalist.
Dat wordt dan een ander gesprek over vluchtelingen en ontwikkelingshulp.
Als Sietse en Kritisch daar bij willen zijn GRAAG maar niet alleen verstopt ACHTER camera's hoor!

30-1-2010
age uit Uithuizen

Ik wil dus hier niet meer op dit nieuwsbericht reageren omdat ik hier alles daarover al gezegd heb.
En als iemand als Macanudo dan zegt niet te geloven dat ik zoals ik zeg in Utrecht woon,dan heeft discussie hier inderdaad geen zin.
Ik wil met hem wel een weddenschap aangaan trouwens!


Sietse en Kritisch jullie zijn ook welkom bij zo'n discussie waar jullie dan zelf niet aan willen/durven meedoen.
Jullie mogen camera's en de Go GO NEE spandoeken meenemen maar verstop je daar dan niet achter!
De wereld is nieuwsgierig naar wie jullie ECHT zijn..

30-1-2010
swittie uit Snits

Je kunt er nog wel tien miljoen miljard tegenaangooien om moslims te integreren maar als je met zoveel haat tegen alles wat niet islamitisch is wordt opgevoed heeft dat weinig zin.

Onderstaand filmpje toont aan wat er omgaat in de hoofden van moslimjongeren. Daar kan een zekere A.H. nog een puntje aan zuigen.

http://www.dumpert.nl/mediabase/809791/a049bf67/wat_te_doen_met_deze_gast_.html

30-1-2010
uit Dokkum

hutkul blijft maar aan het uitnodigen, krijgt zeker zijn moskeetje niet vol daar. heb al gehoort dat er al een reuze spandoek gemaakt is: met de leus
hij is age hutkul
die struisvogel moet wegwezen met zijn linkse gelul
de burgers zijn het zat, nederland is bomvol
de werkenden hebben het gehad, zij betalen de tol

maar dit geld natuurlijk niet voor de boersma mannen , die hebben wel tijd over om je moskeetje te bezoeken

30-1-2010
macanudo uit Drachten

age; waarom zit je dan altijd op waldnet te mauwen, hebben ze daar geen lokale site, waar jij je frustraties kwijt kunt?
vr gr M

30-1-2010
deathdealer uit Dokkum

Meestal vallen de scheldwoorden na een discussie maar niet er voor!
De discussie over dit onderwerp is al vele malen voorgedaan en eindigd altijd in een ethiek kwestie dat je geen racist mag zijn vanwege de tweede wereldoorlog.
Tijdens deze oorlog waren we ook allemaal zo goedgelovig dat Duitsland ons niet zou binnenvallen en dat terwijl ze hun 'spionnen ' al hadden geinstalleerd.
Datzelfde gebeurd nu als we niet wakker worden. We beginnen als Nederland wederom onze identiteit te verliezen.

Lees dit eens: http://www.verzet.org/content/view/477/29/

30-1-2010
age uit Uithuizen

Dit is heeeel flauw Macadanudo.
U zegt eerst dat ik maar eens Utreg moet kijken,dat het daar een zootje is...
Ik antwoord dat ik daar woon dus..ik zie elke dag..en dat het verbetert,vind ik...
Dan zegt u niet gelooft,dat ik in Utreg woon......
Ik dacht even dat ik met een weddenschap wat bij kon verdienen:)
Nu vraagt u waarom ik dan op Waldnet zit etc...
U had ook kunnen zeggen dat u zich vergist had of zomaar iets beweerd had,uit uw nek kletste..of gewoon 'sorry'.. maar ja zo u bent,vertrouwt u anderen?




30-1-2010
eksteroog uit Eastermar

Die Age is gisteravond na zijn vreselijke inzinking vast nog bij de dokterswacht geweest ,maar het klopt nu nog niet helemaal,het zijn allemaal herhalings ,toch jammer ,vroeger was hij nog heel intelligent

30-1-2010
arkan uit Leeuwarden

Age heeft het altijd over anoniem schelden van lafbekjes, zo te zien komt hij niet uit Uithuizenmaar Utrecht, Ik vraag me af of Age Age wel is?

30-1-2010
uit Dokkum

age is hem zelf nog nooit geweest arkan, dat is het probleem met hutkul, zijn steun en toeverlaat joepie laat hem ook al in de steek , logisch dat hij wel een disusiie wil, heeft die ook wat aanspraak

30-1-2010
swittie uit Snits

Dat vraag ik mij ook wel eens af Arkan. Ik denk dat Age een haatbaard in een soepjurk is die op internetforums multiculti-propaganda plaatst. Uiteraard gefinancierd door een subsidiespons.


30-1-2010
ppuk1265 uit Dokkum

Dantumadeel, Ferwerderadeel doe uw christenplicht...

30-1-2010
age uit Uithuizen

Arkan,Kritisch en Sietse.
Gezien jullie enthousiasme over het om eens met ons viertjes te kletsen met ene Marius Dussel van de Leeuwarder Courant,leek het mij goed hem te mailen.
Ik heb hem voorgesteld dat WE(dus Arkan,Kritisch,Sietse en ik zei de gek) eens van gedachten wisselen,rond een tafel met hem als moderator/verslaggever.
Dus Sietse,dat betekent dat WE alle 4 in de camera moeten kijken.
En Kritisch dat spandoek mag mee hoor...zo ga je toch lijken op zo'n Wilde fan..maar je moet je daar niet achter verstoppen he..JOUW mening lijkt me ook belangrijk genoeg om door JOU verteld te worden,dus ook IN de camera kijken..

Het wachten is nu op een reactie/voorstel wat datum betreft,van die Marius.
Mijn voorkeur gaat uit naar een zaterdag of zondag.

30-1-2010
sietse33 uit heinekenstad

Dan wel bij het azc in dokkum he.
En niet achter die boerka verstoppen of die rose bril.

30-1-2010
age uit Uithuizen

Sietse kopieert niet alleen van anderen...Hij kopieert nu zijn eigen gekopieerde zinnen ook al:)

Ik hoop hij tijdens ons 'gesprek' niet steeds herhaalt wat anderen zeggen en daarna zichzelf herhaalt...

Sietse blijft het liefst dicht bij huis...
Sietse wilde eerst niet..nu samen met anderen wel.

Fijn!

Ik ben zeer benieuwd,jullie in het echt te zien,want velen denken dat jullie niet echt zijn:)

Ik hoop trouwens dat dat motormuisje Topperharley op zijn opgevoerde! snorrrrrfietsje met heeeeeeeel hoge spiegels ook ff komt binnenscheurrrrrrrrren.

30-1-2010
sietse33 uit heinekenstad

Ik wil nu wel omdat kritisch ook meegaat wij nemen collega topperharley ook wel even mee. Maar hij neemt de linkse lachspiegels niet mee.

30-1-2010
arkan uit Leeuwarden

@Age, dank voor je uitnodiging en enthousiasme.Ik zou me niet zo druk maken om de aanvallen op je persoon, deze roep je met je gedrag en reacties over jezelf af, Dat weet je heel goed en doe je ook heel bewust. Helaas pas ik ervoor om met journalisten te spreken. Daarbij zie ik het belang niet van een al dan niet opinievormend stuk in de LC over een verschil in persoonlijke overtuiging. Wat is hiervan volgens jou de toegevoegde waarde? Denk je dat de burger de ongenuanceerde meningen van ons allen waardeert? Wat wil jij bereiken? Ik ga, zoals voorgesteld, graag met jou inhoudelijk de discussie aan op dit online platform. Ik wil je vragen om bij je reacties voortaan rekening te houden met alle opinies binnen het spectrum en deze ook te benoemen. Ik ben nog steeds benieuwd naar je inhoudelijke reactie op mijn voorgaande posts. Je ziet de relatie tussen de huidige vluchtelingen samenstelling en ontwikkelingssamenwerking/hulp toch wel hoop ik?? Zo als het nu gaat kan het nl niet verder.

30-1-2010
age uit Uithuizen

Dank voor je reactie Arkan,maar vlgs mij nodigde ik Kritisch en Sietse uit voor een gesprek met een journalist,omdat ik zeker weet dat zij dan als ze niet meer annoniem zijn niet durven zeggen wat ze hier zeggen.Dat is een bekend verschijnsel op zulke sites en ik wil die twee ook wel eens in levende lijve zien:) en spreken,omdat ze dan vragen over hun beweringen niet kunnen negeren,zoalshier.De toegevoegde waarde zou vlgs mij zijn,dat zij dan ook heel anders zullen reageren.Jij reageerde en zei dat je wel wilde maar dat ik de disccussie wel niet zou durven?? Jammer!maar dan blijven Kritisch en Sietse over,maar ik vrees.. welke reden zij zullen bedenken?:)
Dat ik wel eens reacties over mezelf afroep vind ik niet erg,anders deed ik dat niet en zou ik zwijgen. Maar ik vraag elke keer welke reactie van mij is een ernstig scheldwoord? en dan komt er niks.
Als ik een reactie racistisch vind benoem ik DAT.

Ik hoop binnenkort op jouw voorgaande post terug te komen,die is dat waard!

30-1-2010
eksteroog uit Eastermar

kritisch en Sietse 33 ,jullie laten zich toch mooi een oor aannaaien om maar door te jeuzelen met die Age die helemaal zoals hij zegt in Utrecht woont en zoals gewoonlijk heeft meneer Age deze mails weer uitgelokt ,zie maar zijn eerste reactie op vrijdagmorgen om 7.18 ;
Dat is een mooi bericht op deze winterse ochtend zeg!
De overgrote meerderheid van de gekozen gemeenteraad
is gelukkig verstandiger dan het clubje ontevredenen hier.Je zou je inderdaad doodschamen als je sommige(uiteraard anonieme!)reacties leest.

dit zegt toch genoeg hoe uitdagend en goor hij is.

30-1-2010
age uit Uithuizen

Wie begint er nu weer te jeuzelen door mijn bijdrage te kopieren Eksteroog.
Als ik iets bv een bericht mooi vind is dat een kwestie van smaak.
Dat jij mijn reactie goor vind is jouw smaak.
Ik vind anonieme reacties als"oprotte met die troep...opzoute met die zooi'(dan hebben we het over mensen...)goor en zeggen dat je de Koran voor de wc gaat gebruiken vind ik smakeloos mede omdat ik zeker weet dat zij die dat schrijven dat niet met hun echte naam in bv in een krant doen.

Wat is er goor aan zeggen dat je sommige(dus bovenstaande)reacties goor vindt?
Vind jij ze netjes?

Zoals iemand eerder schreef door zulke belachelijke reacties annoniem,van een klein clubje denken velen dat Dokkum racistisch is.
Daarom ben ik blij met die gemeenteraad..
Sory dat ik in herhaling val.

31-1-2010
stronk uit Gerkesklooster

aah heeft de jeugd van dokkum ook weer wat te vernielen ;) want daar draait het op het laatst toch allemaal op uit

31-1-2010
tineke1960 uit dokkum

he sietse leef je ook nog dus in de koekjes ik in de vlaggen doeiiiiiiiii

1-2-2010
madhound uit Kootstertille

mensen hou toch a.u.b. op om op die zouteloze age te reageren. Hij heeft het voor de zoveelste keer weer voor elkaar dat een nieuwsbericht volledig verscheurd wordt en mensen alleen nog maar op hem reageren.

Sietse en Kritisch, jullie zijn toch hopelijk wel iets inteligenter dan age, laat die hutkul met rust en negeer hem!!

1-2-2010

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan