Asfalt A7 beschadigd door vorst
Publicatie: 10 februari 2009, 17.27 uur
Reacties
er stond vanochtend wel een politie auto met de zwaailampen aan dacht eerst dat er een ongeluk was gebeurd
iedereen remde wel af later gewoon 140 er voor
Een lazerauto er bij en hop, de onkosten zijn er weer uit om het te maken.
@hfw ..dat was dus ook mijn gedachte.dit stukkie snelweg wordt de komende weken de melkoe om de reperatie`s te kunnen betalen.
Het is slecht gesteld met het Nederlandse asfalt. Ik vindt dan ook dat de overheden zich er makkelijk afmaken. Plant er maar gewoon een bordje van 70 of 90 km/u neer en kijk over een tijdje maar weer. De gewone man is de dupe met een langere reistijd, vergrote kans op boetes.
Waarom niet direct aanpakken, en dan ook in 1 keer goed. Niet van die surogaatoplossingen als bij Drachten waar na 3 weken de toplaag al gaten begon te vertonen !
Idd @premiumblue.
Of net zoals op de A32 van steenwijk richting Heerenveen eind vorig jaar heeft ook een mooie tijd geduurd voor het aangepakt werd.
Nu is het weer mooi, maar bij regen zijn de NIEUWE strepen nog slecht zichtbaar.
ik rij elke dag naar amsterdam het asfalt is echt een peunhoop
nu heeft het hier in het noorden nog niet eens echt hard gevroren ik vind zij moeten maar afstappen van dat soab asfald kost alleen maar geld en ga eens in het buiteland kijkken heren amtenaren hoe doen zij het daar kunnen wij hier in nederland nog wat van leren of gaat het allen om zoveel mogelijk boetes uit te schrijven om geld te innen dan zeg ik niet reparen maar zo laten en overal maar borden neer zetten van 70 km
Ah wat kinne we wer lekker suere.
Ha hjim d'r wol echt ferstan fan.
Kom mei bronnen, stafear hjim utspraken.
qp500 ik zit zelf al 28 jaar in de wegenbouw
wat wy altijd zegen komt nu uit
de mensen op de werkvloer hebben nergens meer verstand van de heren bobo's van rijkswaterstaat en de overheid weten het beter wij moeten maar lekker zo door gaan dan word nederland een ontwikkelings land de heren bobo's kunnen veel van de arbeiders leren maar dan moeten zij wel willen horen en dat onbreekt er aan
dikke potten met geld krijgen die bobo's mee als zij niet meer voldoen
Oke mar ik tink dat we mei gewoan asfalt ek een hiel soai problemen kreie yn it ferkear.
De reperatie kosten binne d'r mar ik gok dat dy mss wol minder binne dan de 'kosten' mei gewoan (gled) asfalt.
De kwaliteit is net altiid de maatstaf foar een oar as de arbeider. kosten/baten is faker oan de orde dan degelijkheid/duurzaamheid by it beslut.
Wat is better, wat wurd d'r dyn.!!??
De kosten ga ik me niet druk overmaken maar er had wat eerder iets aan moeten gebeuren. De gaten zaten er al een tijdje in en ja het word steeds groter. Zo zijn er veel meer plekken in het land waar wat aan het asfalt moet gebeuren.
weer beter op de oude manier de kosten zijn lager want het is niet arbeidsintensiver en nu doen zij anders niet als proberen uitzoek wat het beste is .
Maar ga dat proberen niet op de autosnelwegen dat is de levensader van dit land doe dat op andere wegen door vorst hoeft er niet eens verkeer over heen dus dat kunnen zij ook op B wegen doen
nedrland heeft een slechte ondergrond dat is bekend dus verzakt de boel hier wel daar kan niet een wat aandoen er word teweinig na gedacht hier
moet je kijken wat een wegenbelasting we betalen .....waar blijft dat geld???
Op de duitse autobahn hebben ze deze problemen niet.
Daar leggen ze minimaal 40cm beton eronder.
Is in het aanleggen misschien wat duurder,maar dat betaald zich later qua onderhoudskosten makkelijk terug
Weroem soene der by de winter safolle wegenbouwers thus sitte???
O.a omdat et by de winter, weinig sin hat om asfalt te draaien.
Roppe en raze.....eerst efkes neitinke!
@ buriram
zoals jij al zegt die bobo\'s die met luie reetachter zon kantoortje zitten die denken dat ze het beter weten dan mensen op de werkvloer terwijl de mensen het op de werkvloer beter weten dan de heren bobo\'s maar ja dat willen ze natuurlijk niet ontkennen maar ach alles gaat achteruit in nederland want we hebben ook zon fijne regering.
..hah niet best in nederland.. ze hebben wat nieuws gevonden om de belasting maar omhoog te draaien....hoe hebben ze het in duitsland dan daar is de winter veel strenger vaak... dan komt daar elk jaar compleet nieuw asvalt laag op de wegen zeker...
De staat heeft in de jaren 30 van de vorige eeuw deze rotzooi al afgekeurd. Te duur in onderhoud, gaat maar een paar jaar mee.
De wegen bouwer en de asfaltboer profiteren er het meest van, financieel gezien. Zij hebben de kunst begrepen om ambtenaren en daar mee de politiek en rad voor ogen te draaien. Leren van je fouten in het verleden doen mensen niet dus ook deze mensen niet.
Er is echt wel goed asfalt te koop, maar wat kost dat? is altijd de vraag.
Ook is er zoveel verloop onder de ambtenaren dat veel kennis verloren is gegaan. En die nog wel iets wetten worden vaak door hun onwetende meerdere ..... juist ja.ZOAB is geld verkwisting om dat er maar een voordeel is ten opzichte van dicht asfalt, verminderde water opstuif.Verder schoort het op alle fronten slecht, die worden niet genoemd. Ook de remweg is bij 100 Km wel zo'n 5 a 10 meter langer dan bij dicht asfalt.
De norm van vroeger voldoet prima. De remmen zijn gelukkig beter geworden.
de kitten stonden er vanmiddag mooi met de gun en er waren 2 bromtolsmurven bij die deelden van die mooie papiertjes uit
Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.
Inloggen
Nog geen account? Meld je gratis aan