Account
Logo
Zoeken
14.7 °C

Kettingbotsing bij Hotel E-10

Publicatie: 28 oktober 2008, 17.32 uur

Reacties

tseardpils uit Hurdegaryp

Wat ik bij het vorige bericht ook al opmerkte: er zijn nu opeens wel erg veel auto-ongelukken in het waldnet-nieuws. Is dat omdat er de laatste dagen veel auto-ongelukken plaatsvinden of omdat dit, gelet op het gemiddelde karakter van de reacties op deze site, een veiliger nieuws-onderwerp is?

28-10-2008
J-One uit Buitenpost

De redactie wil volgens mij wat meer spreiding in de berichtgeving. Weekends voor de alcoholisten in het verkeer en op straat. Door de week wat ongelukjes en vrijdag een uitsmijter, het liefst misbruik van kinderen want dat scoort advertentie technisch goed.

Of misschien is het idd na een aantal weken wat rustig momenteel raak op de wegen.

28-10-2008
maxima uit Opende

bla bla bla !!!!!!

28-10-2008
tedraket uit Bakhuizen

Gewoon weer een paar lulhanesen die te dicht op elkaar zaten en ogen niet bij de weg en wegverkeer. Afstand houden en uitkijken.

28-10-2008
advertentie

renegade uit damwoude

reed er dik 17u langs. had niet gedacht dat er iemand gewond was. ze stonden allemaal zo rustig met elkaar te praten??
het waren volgens mij 4 auto's.
sterkte er mee in elk geval.

28-10-2008
blackmore uit LWD

Tseardpils, er gebeuren op het moment veel ongelukken, druk dagje....

28-10-2008
burgummer uit BURGUM

ik zeg meer gas geven met die gladde wegen en dikke buien,de autokooplui moeten ook wat omzet houden in deze zware tijden

28-10-2008
virtualizer uit Burgum

slecht weer,slecht zicht en vooral chagrijnige mensen achter het stuur in dit jaargetijde,is een fijne cocktail voor dit soort ongemakken.en met aankomende speldeprikken van de winter,dus gladheid,durf ik haast wel te wedden dat het de aankomende dagen nog veel vaker,,raak,,zal zijn.m.a.w,de uitdeuk bedrijven zullen het nog wel drukker krijger......laten we tenminste hopen dat het bij blikschade blijft,zonder persoonlijk ongemak.

28-10-2008
bas uit dokkum

jammer waldnet dat u verkeerd bent ingelicht. de bestuurster reed niet te hard en zag ook het langzaamrijdende verkeer wel voor dr. helaas had ze problemen met de remmen van de auto.
en tegen tedraket wil ik alleen kwijt an denk eerst es goed na voor je iets zegt. je ziet nu wel weer dat de werkelijkheid soms heel anders kan zijn dan wat jij suggereerd.
ik wens mijn vriendin en haar dochtertje heel veel sterkte toe.

28-10-2008
spoek uit De Valom

Ik denk dat een en ander met het tijdsverschil van afgelopen zaterdag/zondagnacht te maken heeft.
En een jetlag en de meeste automobilisten moeten nog wennen aan het rijden bij nachtlicht (voor zover dat woord bestaat).

28-10-2008
joepie uit Burgum

Wat mij opvalt is dat die bergingsauto geen zwaailichten aan heeft. Is dat bij nacht niet verplicht dan??

29-10-2008
blackpearl uit Dokkum

F en C, heel veel sterkte!!
En idd, de remmen van de auto deden het niet, dat is heel wat anders dan langzaamrijdend verkeerd niet zien....

29-10-2008
iamback uit Buitenpost

Wel vreemd, ik zie in een reactie staan dat de remmen niet werkten. Nu de tegenwoordige auto's zijn zo goed dat bij een onderzoek van dit haast nooit word bewezen. Marco Bakker wilde ook doen geloven dat zijn cruisecontrol op hol sloeg. Ik wijs dit dan ook naar de land der fabbelen en hou het op kijkgedrag.

29-10-2008
jessica79 uit Buitenpost

echt weer een reactie voor iemand uit buitenpost..

Er gebeurd jou nooit wat zeker.

29-10-2008
advertentie

bas uit dokkum

jessica je hebt helemaal gelijk. gewoon een oerstomme reactie van jamback. dat zijn mensen die alles beter weten. nij zulke figuren is wit wit en zwart zwart. het ontbreekt hun aan geestelijke vermogens om ook es verder na te denken. wat zij in hu kop hebben is waar en enige vorm van flexibel denken is dr niet bij. maar ik weet 100% zeker dat de oorzaak was zoals ik eerder heb gezegt en wat een ander denkt is gewoon hun pakkie aan.

29-10-2008
bas uit dokkum

en nog eff dit jamback je zou eigenlijk best wel veel geld kunnen verdienen. want waar de politie etc eerst een technisch onderzoek naar moeten instellen kun jij dus gewoon thuis al doen achter je pc. jongen zulke mensen zijn goud waard in deze maatschappij. ik zou zeggen doe er je oordeel mee!

29-10-2008
iamback uit Buitenpost

bas uit dokkum: Simpele ziel: leer lezen en hoe het er staat: volgens mij ben jij nog simpeler als iemand uit franeker(het gesticht)en dan ook nog bij andere nieuwsberichten reageren met dit.

29-10-2008
bas uit dokkum

jamback klootzaken als jou staan meteen met hun oordeel klaar terwijl ze niet eens echt weten wat er aan de hand is. denk maar aan het spreekwoord de kok wel horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. trouwens heel goed dat je gezien hebt dat ik ook bij andere berihten heb gereageerd. dat was dan ook mn bedoeling en ik hoop dat je in het vervolg ef beter nadenkt voor dat je je gif uitspuit
en wat het lezen betrefd steek je hand in eigen boezum kijk maar naar mn reactie op dinsdag 21.12

29-10-2008
bas uit dokkum

ik moet meteen even wat verbeteren er staat de kok wel horen luiden maar dat moet natuurlijk zijn de klok wel horen luiden. dit even ter informatie voor jamback anders zou het kunnen zijn dat je het met je vertroebelde geest niet begrijpt!

29-10-2008
keimpe112 uit Drachten

Oorzaak doet er ook weinig meer toe, het is gebeurt.
beterschap. en voortaan bij het wegrijden maar even een remmentest doen !

29-10-2008
iamback uit Buitenpost

Als die mevrouw die tegen een boom is gereden halve zool dan zou ik toch even beter lezen idioot want ik was de eerste die haar beterschap toewenste. Maar hale zielen weten en kunnen niet beter. Ga toch krassen halve gek dan op deze manier te reageren. Ik ben klaar met jou. Jij bent voor mij lucht en een gebakken gore bakvis.

29-10-2008
bas uit Dokkum

je reageerd weer heel voorspelbaar. dat zie je meestal bij die domme achterlijke figuren als jou, de zogenaamde beterweters, wel kritiek hebben op je medemens ,maar o wee als je zelf eens wordt aangevallen dan ga je blaffen en allelei onzin uitkramen! (blijkt dus wel uit bovenstaande bericht)nogmaals je kent de mensen niet die het hier betreft, je kent niet de details van het voorval en dan toch lekker achter je pctje zitten en kritiek leveren en je gelijk willen halen! STUMPER!

29-10-2008
jootje uit Dokkum

Lekker nivo'tje hier zeg!
iamback je bent erg snel met je oordeel. Je was er niet bij dus lijkt het mij dat je te agressief reageert voor iemand die niet 100% op de hoogte is van de feiten.
Accepteer dat andere mensen anders kunnen denken dan jij en dat zegt niets over jou of andermans kwaliteiten en of gebreken. Mensen mogen nu éénmaal van mening verschillen!
Waar het om gaat is dat het ongeluk toch nog redelijk goed is afgelopen! Ik wens alle betrokkenen heel veel sterkte toe!

29-10-2008
hieper uit De Pomp

Je bent hoe dan ook verantwoordelijk voor de auto waar je in rijdt, of je dat nou leuk vindt of niet. Een eventueel niet goed werkende rem is dus ook eigen verantwoordelijkheid.
Alleen als de auto net uit de garage komt na een controle of reparatie van de remmen, kan de garage ook verantwoordelijk worden gehouden.
Het blijft wel lullig, zoveel schade.

29-10-2008
bas uit Dokkum

he jootje je hebt gelijk hoor ik zal me weer gaan gedragen. maar ik wordt gewoon pissig op sommige reacties. jij hebt echt de gave om de dingen subtieler te benaderen en te benoemen. maar nog maals ik ben het helemaal met je eens.

29-10-2008
madman uit schiermonnikoog

Ik schaam me er bijna voor dat mijn (voor)ouders uit Buitenpost komen, jamback! gelukkig ben ik opgevoed in het beschaafde Zwaagwesteinde en woon ik nu in/op het rustige Schiermonnikoog

30-10-2008
iamback uit Buitenpost

madman uit schiermonnikoog: O heel mooi is jou uitspraak. Ik mag mij niet verdedingen. Lees alle voorgaande van mij ook die waarbij een mevr tegen een boom is gereden. Mijn insteek is anders niet geweest, dat de hr/da zeggen dat dit of dat niet zou hebben gewerkt. Terwijl tech rech vaak het tegenovergestelde vind. Vreemd toch. Dat mag ik zeggen. Dan krijg ik beschuldigingen naar mijn hoofd en ik mag mij dan niet verweren. Laat die halve zool naar hemzelf kijken.

30-10-2008
bas uit dokkum

jamback ik heb niet gezegt dat je niet mag reageren, ten tweede heb ik jou reactie gister (zie 11.53) bekritiseerd en niet jou persoonlijk zoals jij begon te doen (14,55) dan nog even dit je geeft in je laatste bericht och zelf een antwoord. je schrijft dat tech onderzoek VAAK anders uitwijst. dat ben ik met je eens maar VAAK betekend dus niet altijd. en ik kan je nogmaals met 100% verzekeren dat dat in dit geval zo is.

30-10-2008
tedraket uit Bakhuizen

Wat ben jij een vreselijke zeurkous bas. Dus vaak liegen de bestuurders ook nog. En dat verwijten maken. Schaam je diep. Maar zoals gewoonlijk de waarheid is hard en vooral als iemand zich aangesproken voelt. Straks maar weer werken.

30-10-2008
bas uit dokkum

tedraket je moet wel even goed lezen wat ik schrijf. ten eerste ben ik niet degene die zegt dat de bestuurster in dit geval liegt. in tegendeel zelfs ik zeg dat ze gelijk heeft. ik maak juist verwijten aan degene die dat in twijfel neemt. en voor hem is dus dan blijkbaar de waarheid hard! Je mag mij gerust een zeurkous noemen maakt me niet uit maar ik heb nou eenmaal de pest aan mensen, die terwijl ze de feiten niet kennen toch menen een standvastig oordeel over iets te moeten geven.

30-10-2008

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan