Account
Logo
Zoeken
10.9 °C

Man gooit emmer verf over de balie

Publicatie: 23 januari 2007, 10.35 uur

Reacties

longtallernie uit Burgum

een Kleurrijk figuur zo te lezen.....

23-1-2007
tilstar uit Kootstertille

Is weer eens wat anders dan iemand een klap voor zijn kop verkopen :-D

23-1-2007
sietse33 uit Dokkum

dan sta je er mooi gekleurt op

23-1-2007
obrut uit Noardburgum

Ja zo wordt je tegenwoordig behandelt als je in een winkel werkt!

23-1-2007
advertentie

scudo uit Drachten

zo word je tegenwoordig opgefokt als je wat terug brengt

23-1-2007
boerke uit Hantumeruitburen

Die ging dus ff over de rooie, lokkich hie der net in gripe as sa kocht.

23-1-2007
centraal uit Dokkum

Zou ook geen overbodige luxe zijn als het winkelpersoneel wat klantvriendelijker zou worden.In veel winkels behandelt men je als oud vuil en daarom kan ik me de reactie van deze man best wel voorstellen.

23-1-2007
yvonne36 uit Gorredijk

kan er niks aan doen , dit werkt op mijn lach spieren...
zie het helemaal voor mij, druipend in de verf
niet best.

23-1-2007
blo uit zwaagwesteinde

ik ben het totaal niet eens met centraal uit dokkum.
ik werk namelijk zelf ook in een bouwmarkt en we hebben soms heel wat te stellen met onvriendelijke klanten die totaal nergens begrip voor hebben.
wij hebben ook onze regels waar wij ons aan moeten houden en die hebben we zelf niet bedacht. dus wij vragen ook niet om zulke reakties van onvriendelijke klanten.
ze moeten de rollen eens om gaan draaien ,dan praten ze wel anders

23-1-2007
jimmealtiedteeameljen uit Burgum

@ blo
Daar sluit ik me helemaal bij aan!

23-1-2007
blo uit zwaagwesteinde

ja het is echt te zot voor woorden want wij als winkelpersoneel hebben het altijd gedaan.
nou wij bedenken die regeltjes ook niet zelf.
en klanten worden vandaag de dag steeds agresiever naar het personeel toe.
het komt vast door de tijd waarin we leven alles in gehaast en druk ,maar dat geeft mensen het recht nog niet om ons winkelpersoneel als deurmatten te behandelen.

23-1-2007
annie72 uit Drachten

Vandaag is rood de kleur van de Gamma!!!

23-1-2007
kleikluut uit Dongeradeel

"Ingesloten door personeel van de winkel" ??? Daar kan ie een zaakie van maken....Dat zeg ik toch....gamma.

23-1-2007
akkefietje uit Surhuisterveen

Het werd hem rood voor de ogen.

23-1-2007
advertentie

gogem uit Drachten

Hij ergerde zich groen en geel. Zijn gezicht was blauw van de kou en hij liep rood aan. Dat zeg ik, Gamma

23-1-2007
riemer uit Drachten

De genoemde Gamma staat niet bekend als de meest klantvriendelijke maar deze actie is natuurlijk not done.
Ben wel benieuwd of die meneer zijn geld nou terug heeft gekregen :)

23-1-2007
thunderknight uit Noardburgum

Dat heet vrijheidsberoving, alleen als er een strafbaar feit is. Zoals bij lichamelijk geweld en diefstal. Mag men overgaan tot insluiting. Och die pot verf, ik moest er om lachen. Zijn geld toch? En Gamma toch maar eens beter je regelement duidelijk maken naar de klant. En laat ervaren personeel bij de retour balie staan. Niet van die wijsneuzen die net de school hebben verlaten.

23-1-2007
mpw uit Veenwouden

haha wat een mafkees

23-1-2007
wietsked uit thuis

die man heeft dubbel pech; geen geld terug én geen verf meer!

23-1-2007
blo uit Zwaagwesteinde

de regels zijn overal wel bekend aleen proberen mensen het iedere keer weer en doen dan net of ze de regels niet weten.
en wat betreft ervaren personeel dat loopt er altijd wel om en de net school verlaters weten wel de regeltjes en als ze dat niet weten roepen ze er wel iemand bij die dat wel weet.
ik vind het heel erg laag dat het personeel altijd de schuld maar krijgt en somige hebben wel een groote mond maar had je daar zelf als personeelslid gestaan dat had je wel anders gepiept

23-1-2007
gizmo uit Buitenpost

t vind het wel een leuke actie.( Al weet ik ook wel dat het niet netjes is, maar ee nklap is erger)
Moet zeggen dat wij ook geen goede ervaring hebben met het personeel in dat filiaal...

23-1-2007
boeloe uit Drachten

bij de Gamma op het Industrieterrein de Hemmen dus doen ze niet zo moeilijk over verpakking dat kapot is , maar ik moest er wel even om lachen wat die man deed,toch vindt ik dat dit toch niet kan

23-1-2007
blo uit Zwaagwesteinde

de regels zijn overal wel bekend aleen proberen mensen het iedere keer weer en doen dan net of ze de regels niet weten.
en wat betreft ervaren personeel dat loopt er altijd wel om en de net school verlaters weten wel de regeltjes en als ze dat niet weten roepen ze er wel iemand bij die dat wel weet.
ik vind het heel erg laag dat het personeel altijd de schuld maar krijgt en somige hebben wel een groote mond maar had je daar zelf als personeelslid gestaan dat had je wel anders gepiept

23-1-2007
fryslan66 uit jirre

kort "rood" lontje, of was hij zo boos dat de emmer, terwijl hij de verf wilde laten zien uit handen gleed? en toch maar laten tekenen voor accoord kleine regeletjes!

23-1-2007
ronald uit Drachten

wederom een authentieke fries in the house!

23-1-2007
bouvierfrieland uit Dokkum

Strakke actie

23-1-2007
ronald uit Drachten

je moet toch die zegel verbreken om er uberhaupt in te kijken of die verf wel inorde is, als ie dat niet is kunnen ze m.i. niet over een verbroken zegel gaan zeuren. kan toch niet.

23-1-2007
gosternokkes uit twijzelerheide

hij had eerst even tot tien moeten tellen.

23-1-2007
manymore uit Dokkum

Bij de gamma in dokkum liep ook zo'n lang blonde bloed zuiger rond wat een etter als je die man ze kop al ziet ken je wel kotsen gelukkig is hij er weg en kan ik weer gewoon kopen met die man heb ik me vaak in moeten houden, de houding van sommige mensen is echt slecht, het woord service is mensen vaak onbekend terpstra in dokkum is er ook zo 1 misselijk bedrijf maanden aan het lijntje houden bah . verdrietig wordt ik er van.
sneu hoor..

23-1-2007
ronald uit Drachten

misschien worden ze bij terpstra in dokkum ook wel verdrietig van jou. beetje sneu om iemand met naam en toenaam te noemen wanneer er geen gelegenheid voor repliek wordt geboden.

23-1-2007
uit Dokkum

ja de expert is der niet voor niets,maar wat heeft dat met dee gamma te maken trouwens

23-1-2007
mazzel uit tolbert

Praxis in Leek is erg klantvriendelijk.
Die zijn pas normaal en als je wat terugbrengt en je hebt toevallig het bonnetje niet meer, wordt de zaak toch nog goed opgelost!! Proficiat!!!

23-1-2007
dorus uit Bikkershorn

Gamma is toch rood met wit dus dat scheelt alleen een beetje bijwerken

23-1-2007
fryskecowboy uit Ee

iedereen mag iemand staande houden als die iets doet wat niet mag , dus niks vrijheidsberoving zoals hier boven staat

23-1-2007
hentie uit Leeuwarden

Hebben ze toch nog wat nuttigs te doen daar!

23-1-2007
klystertje uit harkema

geeft niks je moet wat terug kunnen brengen,had die man netjes zijn geld gegeven

23-1-2007
blo uit Zwaagwesteinde

iedereen kan wel oordelen maar niemand die er bij is geweest,dus niemand die weet wat er bij beide partijen heeft gespeeld.

23-1-2007
neophyte uit Sumar

@dorus de gamma is blauw hoor! praxis is met rood ;)

en ik heb daar ook gewerkt bij deze gamma! en de mensen zijn heus wel aardig en klantvriendelijk! maar als je sommige mensen hoort zeuren?? dat is abnormaal! tuurlijk zijn klanten kwaad.. maar dat is geen reden om met verf te gaan gooien! roep dan de filiaal leider er bij en kom tot een oplossing! dit zijn geen acties :S

23-1-2007
gtiman uit Drachten

tja als je soms ziet hoe de klanten behandelt worden daar niet best .
en je moet toch eerst zien hoe de verf is voordat je kan zeggen dat het niet goed is .
tja hij is zo opgefokt door het personeel dat er iets geknapt is .
wat ik niet goedkeur overigens .
maar wees blij dat dit alleen verf was want de volgende klant waar iets knapt kan wel heel andere dingen doen .
geef de mensen bij die filiaal eerst maar een cursus klantvriendelijk zijn dat zou ook heel wat oplossen

23-1-2007
advertentie

pepper uit Zwaagwesteinde

Bij de gamma in Utrecht zijn ze wel klantvriendelijk.

23-1-2007
age uit Uithuizen

Zou dat dezelfde "kunstenaar" zijn die een tijd geleden een auto vrolijk opkleurde?

23-1-2007
uit 't fean

ja maar je weet van te voren wel welke kleur verf je hebt gekocht, anders ben je wel erg dom.

en iets retouneren kan alleen als de seal nog in orde is, of als het product niet deugt (en alleen dan kan het met open verpakking) dat is bij bijna elke winkel zo.

23-1-2007
edward uit Eastermar

Grote debiel.Ze hadden hem meteen in elkaar moeten slaan.

24-1-2007
koddebeier uit Zwaagwesteinde

Het winkelpersoneel wordt gemakshalve aangeraden eens wat klantvriendelijker voor de dag te komen. Misschien wordt het tijd dat het winkelende publiek deze categorie eens als mensen gaat behandelen! Bedienend personeel heeft schijnbaar geen andere rechten dan ja en amen knikken en heeft de mondige verkoper een eigen mening, volgen bedreigingen en handtastelijkheden. Ik zou het dan ook willen omdraaien GTI-man, geef nu eerst eens de klant een curcus zelfbeheersing en een stukje menselijkheid!!!!

24-1-2007
multi uit Buitenpost

Hee klompen boer: Ik weet niet alle in en outs en dat weet niemand. Maar wees even wel, in de winkel lopen allemaal snotneuzen rond die de mensen moeten helpen. Als deze meneer, nu verf heeftlaten mengen, dit is gebeurt door een snotneus(ik sel even he)hier is niet goed de kleur bepaald. Als hij de bus mee neemt wordt er gezegd\"hij kan niet worden geruild. Komt thuis en er blijkt een fout te zijn gemaakt, door de menger(kon toch niet geruild worden. Maar wiens fout is het dan?????????????!!!

24-1-2007
hot uit Zwaagwesteinde

Hahaha... prachtige actie, misschien staat het wel op band,leuk voor een tv spotje voor de Gamma

24-1-2007
ehster uit Dokkum

Hahaha, Ik Zou Me Te Pletter Lachen, ( Als Ik Er Bij Stond Ofzo )

hot uit zwaagwesteinde ;
Hahaha... prachtige actie, misschien staat het wel op band,leuk voor een tv spotje voor de Gamma.


Inderdaad !

Maar Verpakking Beschadigt, En Niet Aannemen ?
Jeetje ! , Phoee
Zet Hem Bij De Kringloop Winkel Neer !
Doe Niet Moeilijk

24-1-2007
neophyte uit Sumar

@Multi!! bij de verfmengbalie staat NOOIT een snotneus!! altijd vast personeel die daar al een lange tijd werkt! dus praat niet van die onzin! en ja ik kan het weten heb daar zelf een tijdje gewerkt!

24-1-2007
monniejj uit zweinde

ik werk ook in een winkel en als er dan mensen komen om hun spul terug te brengen moet ik direct de bedreifsleider erbij halen ik mag zelf niet eens spullen retourneren maar er zijn mensen bij die gaan wel heel ver om hun gelijk te krijgen snap je niet

24-1-2007
jimmealtiedteeameljen uit Burgum

Even voor alle duidelijkheid: de consument heeft NIET HET WETTELIJK RECHT om artikelen te ruilen/te retourneren! Alleen als het product niet deugdelijk is, heeft hij/zij dat RECHT. In alle andere gevallen spreek je van COULANCE DOOR DE WINKELIER! Dus het lijkt me meer dan redelijk dat zo'n artikel dan verkoopbaar (dus zonder beschadiging!) ter ruiling wordt aangeboden aan de winkelier.

24-1-2007
jaapz uit Marrum

Druktemakers. Dit is toch humor? Weer eens wat anders dan bedreigingen, diefstal en vernieling. Ik had het maar wat graag willen meemaken, als medewerker of toeschouwer, mij om het even.
P.S. Dit is geen uitnodiging om mijn huis of auto te schilderen.

25-1-2007
vriendin uit surhuisterveen

verkopers?sters moeten klantvriendelijker worden?
al ben je nog zo klantvriendelijk je doet het toch nooit goed de klanten worden steeds mondiger en daar moet je mee op kunnen gaan.
voet bij stuk houden en regels zijn regels
ik neem ook niets retour wat beschadigd is kom nou zeg ik ben sinterklaas niet

26-1-2007
westreenderramptoerist uit Zwaagwesteinde

ze kunnen zeggen wat ze willen maar het is wel een feit dat je in de ene winkel liever komt dan de andere puur omdat het personeel, of een gedeelte daarvan niet met mensen om kan gaan, het ligt dus niet altijd aan de klant, en hier wil ik natuurlijk niet mee zeggen dat alle klanten leuk zijn, er zijn er genoeg die denken dat ze alles kunnen maken, maarja wie bedenkt dan ook de regel klant is koning...

31-1-2007
pats uit De Westereen

is dat nou zo erg een beschadsigde stikker. maakt dat de kleur anders volgens mij niet .nou was alles toch ook rood.de onklant vriendelijke winkeliers van tegenwoordig zijn nog strenger den de rechters.
wat maken ze een drama dit was beter zeker.lijkt wel rommelmarkt in het groot.geen terug breng garantie.dan maar zo.

23-1-2012

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan