Account
Logo
Zoeken
13.7 °C

Man slaat parkeerwachter neer

Publicatie: 29 juli 2005, 17.04 uur

Reacties

chrizzle uit Dokkum

Er is maar één parkeerwachter in Dokkum...en dat is "de manke". Dan weten de meeste mensen wel wie ik bedoel.

29-7-2005
chrizzle uit Dokkum

Het was trouwens ook "de manke", want ik heb het zien gebeuren...

29-7-2005
joepie uit Burgum

Of,die witte golf is gestolen. Of we hebben met een uiterst dikke klojo te maken. Welke gek doet zoiets met zoveel getuigen om zich heen.

29-7-2005
vanderhoek uit Dokkum

wat een ontstellend sneu figuur, ongelovelijk!

29-7-2005
advertentie

gruttepier uit Grou


Plotseling kwam een witte VW Golf aanrijden waaruit de verdachte stapte die de parkeerwachter een paar rake klappen uitdeelde.

Wie dit Jeen mei de volksween?

29-7-2005
vanderhoek uit Dokkum

wat een ontstellend sneu figuur, ongelovelijk!

29-7-2005
rinka uit Westergeest

he joepie het heeft toch geen reet met getuigen te maken....
Je slaat toch sowieso geen parkeerwachters neer hoop ik!

29-7-2005
victoria uit Dokkum

Flinke vent hoor.Je weet dat je fout bent dus waarom dan op deze manier verhaal halen.De parkeerwachters zullen heus wel eens agressie opwekken bij sommige lui, maar om ze dan in elkaar te timmeren is wel heel onnozel.Men weet je toch wel te vinden hoor en dat is ook te hopen want zulke leeghoofden denken maar dat ze alles kunnen doen. Aanpakken dit soort ratten.

29-7-2005
tineke21 uit Zwaagwesteinde

Niet normaal meer...

29-7-2005
bauke1991 uit Dokkum

even met tineke1960 zo iets doe je toch niet hy doet toch gewoon zyn werk als die man het verdiend heeft dan moet hy ook een boete hebben punt uit

29-7-2005
orrga uit Dokkum

Wat slim van die jongen. Een boete voor foutparkeren en waarschijnlijk ook nog een aanklacht voor mishandeling. En dat allemaal omdat hij te lui was om even een parkeerkaartje van 50 cent te halen.

29-7-2005
buikspreker uit veenwouden

Tuurlijk sleatswetter! Lekker d'erin slaan als je fout geparkeerd hebt! Die "vent" moet zich gewoon aan de regels houden. Hij had beter z'n eigen kop kunnen inslaan.

29-7-2005
speedy uit Damwoude

victoria uit Dokkum vrijdag 29 juli 2005
17:31 uur
Flinke vent hoor.Je weet dat je fout bent dus waarom dan op deze manier verhaal halen.De parkeerwachters zullen heus wel eens agressie opwekken bij sommige lui, maar om ze dan in elkaar te timmeren is wel heel onnozel.Men weet je toch wel te vinden hoor en dat is ook te hopen want zulke leeghoofden denken maar dat ze alles kunnen doen. Aanpakken dit soort ratten.

ze denken niet dat ze alles maar kunnen doen.. ze weten niet beter!!!!

29-7-2005
joepie uit Burgum

Nee rinka natuurlijk niet.
De politie klikt het kenteken in, en pakt die gek zo uit zijn woning. Ik bedoel dat deze stumper wel erg dom is, omdat door de getuigen aldaar bovenstaande regel wel erg snel werkelijkheid word.

29-7-2005
advertentie

gruttepier uit Grou

de parkeerwachter is met een hoofdwond per ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis.

Nou sterkte dan maar voor de parkeerman,

en de V.W. driver maar even afkoelen laten dit weekend in een cel van 2 bij 2 a.u.b.

29-7-2005
multi uit Buitenpost

Goed praten doe ik niet, want het is never goed om iemand die zijn werk doet te slaan. Soms kan ik mij het weleens indenken dat zoiets gebeurt. Benzine prijzen rijzen de pan uit allemaal voor Zalm, de belastingen rijzen de pan uit allemaal voor zalm. En nog veel meer. En dan komen die gemeentes ook nog met BETALEN. Want ook Cazemier en zijn morraalridders willen wel een borreltje blijven drinken op de vergaderingen.

29-7-2005
sterkeyerke uit Dokkum

Sjoch, as jo it der net mei iens binne, oké en in bytsje skelle mei ek noch wol, mar we begjinne net te huffen wol.....???
Wat in bytsje ferstân hat sa'n heale geare, oanpakke dizze !

29-7-2005
mieke uit Drachten

Lijkt weer op niks,weer zinloos geweld vind ik dit.
Gewoon praten is er niet meer bij.
Die man maar mooi ff 3 weken laten zitten.
Zal hem afleren.

29-7-2005
hamdolf uit Twijzelerheide

Sleatswetter doe hast mar dom praat net. Wot er ek mar oan de hast doe hast nooit it rjocht om geweld te broek dus zulk soort praat slat natuurlijk nergen op

29-7-2005
muzikant uit dokkum

de minsken die't hjir reagearre fan: ik hie itselde dien ensafuorthinne binne dus gjin hier better as die gene dy't de man yn elkoar slein hat en soene dus sels ek mar efkes yn in keammerke fan 2 by 2 bivakearje moatte....

29-7-2005
gruttepier uit Grou

Hé muzikant.!

welkom in de wereld van waldnet.
'k ben het met je eens.
een hok van 2 bij 2 en weg ermee.!

29-7-2005
pietersma uit Zwaagwesteinde

Beste parkeerwacht van harte beterschap gewenst. Dat jouw dit moest overkomen. Helaas er lopen eenmaal gekken rond. Die vent die dit gedaan heeft is rijp voor het gesticht in Franeker. C.nogmaals sterkte gewenst.

29-7-2005
erwinvdwal uit Blije

Als je niet betaalt, of als je te weinig betaalt c.q. te laat bij je auto terugkomt, dan loop je de kans op een perkeerboete. Dat zijn de regels nu eenmaal, ze gelden voor iedereen. Als je dan onverhoopt een keer een boete krijgt, kun je alleen maar kwaad zijn op jezelf, jij hebt niet betaald, dan wel onvoldoende betaald of je bent niet op tijd bij je auto teruggekeerd. Laf om je frustraties op deze manier af te reageren! Ik hoop dat 'ie gepakt wordt, de straffen in zulke zaken zijn niet mals!

29-7-2005
erwinvdwal uit Blije

Ow, en sterkte voor de betreffende parkeerwachter!

29-7-2005
klosoor uit Zwaagwesteinde

ze moeten nog veel meer klappen hebben

29-7-2005
muzikant uit Dokkum

sleatswetter fynst it frjemd dat dyn reaksjes ferwidere wurde ast de saken sa ferdraaist dat de parkeerwachter de fout begien hat en net degene dy't syn auto ferkeard parkeerd had of net betelle en net foar de konskwinsjes opdraaie wol. En al soe de parkeerwachter it by it ferkearde ein hawwe hat de dieder noch net it rjocht om him yn elkoar te slaan...Do soest ek net wolle dat se dat by dy dogge of wol??

29-7-2005
aafke uit zwaagwesteinde

nee het was jeen niet die was in de peugot 205 het is sneu voor de parkerwachter die doet zijn werk ook

29-7-2005
loeki uit de heide

sleatswetter mat een pear stevige klappen hawwe.
samar efkes find hy toch net erg.toch jonge,
wot is dot no foar dom praat jong.

29-7-2005
rocla uit Dokkum

W A A R Z I J N W I J I N N E D E R L A N D M E E B E Z I G Z O L A N G Z A M E R H A N D !!!!!

29-7-2005
frisian1 uit Friesland

Die jongen in die golf verdient een lintje.Het wordt steeds erger hier in dit land je mag niks meer.niks geen vrijheid in dit land,En als je er wat van zegt dan wordt je wel op een of andere manier monddood gemaakt door de slaven van de wet.En die parkeerwachter moet maar niet zo selectief bekeurings uitdelen,het is iedereen of geeneen

29-7-2005
mirre uit Zwaagwesteinde

Ze zijn er gewoon op uit om boetes te schrijven. komen ze weer in een goed blaadje bij de baas.

29-7-2005
fryslan66 uit Twijzelerheide

boete of geen boete, gewoon met de handen van een ander of een ander zijn spul afblijven.
Dit heet dus onzinnig geweld!!!

30-7-2005
kullie uit dokkum

eindelijk weer eens iemand die optreed die manke kikstra die verdiend dit wel eens hij meend altijd maar dat hij "de man" wat is in Dokkum nu eindelijk eens wie niet horen wil moet maar voelen

30-7-2005
heemhond uit Dokkumernieuwzijlen

Als je 's morgens eerst een bekeuring van het justitieel incassobureau in Leeuwarden op de deur vindt, daarna 70 Euro kwijt bent bij het tanken omdat de benzine 1.47 Euro per liter kost dan kan ik me voorstellen dat iemand door het lint gaat als hij ook nog eens een parkeerbon krijgt.

30-7-2005
teuvo uit Veenwouden

Je moet natuurlijk wel een hersenbeschadiging hebben als je parkeerwachter wil worden !
Net zo als die idioten die op een flits auto zitten Hoe meer klappen hoe beter !!

30-7-2005
loeki uit Kollumerzwaag

dan had ie maar op een plek gaan moeten gaan staan waar je niet hoeft te betalen voor het parkeren.
deze manke werkt ook maar in opdracht van iemand anders,dus die kan er ook niks aan doen,
die vw golf had gewoon meer kwartjes in dat ding moeten stoppen,was er niks aan de hand geweest.

30-7-2005
loeki uit sweach

en die anderen die het er mee eens zijn dat deze man klappen heeft verdiend,zijn in mijn ogen het uitschot van de maatschapij,
volgens mij zijn het allemaal soos kereltjes die een hele dag hun frustratie via waldnet kwijt moeten.
ik zou zeggen,kom met die dikke luie reet van die stoel,en ga werken,maken jullie je ook eens nuttig in deze maatschappij.

de groeten

30-7-2005
ekster uit niawier

Daar weet je alles van of niet kullie, jij hebt het niet zo op bonnen boekjes

30-7-2005
klosoor uit Zwaagwesteinde

minsken jim binne olejer lang net skerp

30-7-2005
advertentie

sleatswetter uit Twijzelerheide

klosoor is lang en der lang net happy.

30-7-2005
alterego uit Veenwouden

Zeg dorpsgenoot teuvo als je het met bepaalde dingen niet eens bent prima, maar moet het altijd gepaard gaan met agressie? volgens mij is dat er al genoeg!!

30-7-2005
tjerkieboy uit Dokkum

en dit is dus niet de eerste keer dat deze kerel een paar tikjes tegen het kopje krijgt.dusz....zegt alweer genoeg over deze irritante miereneuker.

30-7-2005
longtallernie uit Garyp

mierenneuker mocht van de rechter, het is zelfs een compliment...
lees je de krant niet?

30-7-2005
koddebeier uit Zwaagwesteinde

Geweldadig verzet valt nooit te verdedigen. Het zij nog maar eens gezegd. Wanneer iemand in jouw ogen iets slecht doet, mag dat ook gezegd worden. Vaak leidt een beheerste reactie tot een bevredigende oplossing. Echter, op zulk een grof optreden dient justitie nu eens onverbiddelijk hard te vonnissen. De verschillende sympathiesanten van deze zieke geest moeten in hun vertwijfelde pogingen de daad weer eens goed te praten niet altijd de overheid overal maar de schuld van geven. Veel te goedkoop!

30-7-2005
bauke1991 uit Dokkum

als je hem kent en ik ken hem.dan is wachten op problemen,want meneer de parkeerwachter die kan er wat van.en dit incident zat er aan te komen

30-7-2005
desiler uit Drachten

Parkeerwachter of Biskop weze, it binne gefaarlike baantsjes in'é buurt fan Dockum

30-7-2005
desiler uit Drachten

Ik forjit de Parkeerwagter sterkte ta to winskjen, hjirby alsnoch sterkte

30-7-2005
vanderhoek uit Dokkum

wat een zielige reacties hier zeg: die man doet zijn werk, kan moeilijk lopen, laat staan zichzelf verdedigen en omdat die vw-rijder zo zuinig was om geen kaartje te kopen geeft hem geen recht zo te reageren.
iedereen betaalt belasting en hoge benzineprijzen. Ik sla ook geen agent tegen de vlakte omdat ik weer eens geflitst ben!
Als je gewoon een kaartje koopt is er niks aan de hand. Bovendien is er met die man best te praten, als je normaal doet, doet hij het ook hoor...

30-7-2005
sleatswetter uit Twijzelerheide

hjirre binne een prutte diet de nederlanse staat ek nog ien de reet kroepe,
en op een jirdje mar klije, wer een bekeuring, benzine wurt sa djoer.

een terjochte bekeuring har ik gjin problemen mei, mar 9 van de 10 bekeurings binne om de staatskas te spekken.

ik nim oan ot dit ek san bekeuring west hat, oars hie dizze kerel die pliesje net foar de bek slijn.

ut is joet de dei gewoan stelle fan de aereme hurt werkende burger, en zalm en spee laatsje harren stikken.

30-7-2005
desiler uit Drachten

Ik forjit de Parkeerwagter sterkte ta to winskjen, hjirby alsnoch sterkte

30-7-2005
desiler uit Drachten

Ik forjit de Parkeerwagter sterkte ta to winskjen, hjirby alsnoch sterkte

30-7-2005
sleatswetter uit Twijzelerheide

ik winskje die kerel diet ut dien hat een beste advocaat ta.

30-7-2005
schoener uit Kollum

volgens de leeuwarder courant gaat het om een 51 jarige man uit Ternaard
hij is aangehouden

30-7-2005
oostrumer uit Oostrum

Sleatswetter do wost net witte hoe swier ot ik tsjin sinloas geweld bin, mar dot mochten se om my bei dy wol brúke! wot in freselike reacties jong! wer hellest it wei, dy ald regering bakt der neat fan nee, dér hast geliik oan, mar om de pliesjes yn elkoar te slaan? stel; dit soe eltse dei yn Dokkum gebeure, dan koe't dochs gjin kant mear út, of wol dan?? in protte bekeurings binne miskien wot te oerdreaun, mar dy minsken doche hun wurk en dot mast dochs akseptjérje!!

30-7-2005
bigmamasan uit dokkum

In de leeuwarder gelezen dat het om een 31-jarige parkeerwachter gaat.
Wens deze parkeerwachter sterkte, en hoop dat hij er bovenop komt.

30-7-2005
bigmamasan uit dokkum

Lees een hoop negatieve reacties op de 'manke'. Als hij een fout constateert, is het normaal dat hij een boete uitdeelt.
Wij hebben een goeie ervaring met de 'manke'. Ook wij hadden een boete gekregen, omdat wij op een verkeerde parkeerplaats stonden (invalide). Mijn man heeft ondertussen een invalideparkeerkaart, dankzij een tip van de 'manke'.

30-7-2005
sleatswetter uit Twijzelerheide

oostrumer, dit bart te min, dit dogt ut riek misskien insjin ot ut sa net langer ken.

sa mar wer.

30-7-2005
amstelboy uit Dokkum

deze manke heeft alweer een hoop reactie's uitgelokt. heb gehoord dat het bloed zelf aan de muren zat whahahahaaha,blauw in het nauw, geef die manke maar een stuk touw

30-7-2005
sleatswetter uit Twijzelerheide

oostrumer,

ut binne gjin minsken, ut binne gehersenspoelde robotten die ot ollinich mar skruiwe kenne, begrip foar sommige situaties hawwe su net.

mast even nei ut pliesje buro belje, die autoradio is stellen.
sille wie wedsje ot der net ien komme ken?
nee wont sie hawwe ut te drok mei flitsen en skruiwen.

is gjin wonder dot elsenien een hekel krijt oan die loopjongens van zalm en spee.

een bietsje minkse mei gevoel, ken dit wurk net dwaan.
ik woe gjin dief achter mien namme hawwe

30-7-2005
advertentie

westereender uit Zwaagwesteinde

zit niet altijd zo te zeuren over die politie als je wet niet overschrijdt heb je ook geen last van die pliesies en als iemand een bonnetje koopt of niet te snel rijd heb je ook geen last van die mensen toch!!!

30-7-2005
westereender uit Zwaagwesteinde

dus mensen allemaal aan de regels houden kunnen die pliesies es een keer andere dingen doen zoals dieven oppakken of moorden oplossen!!!enz enz.

30-7-2005
sleatswetter uit Twijzelerheide

ik mij zelf,

ik har hjir wer ien foar mie lizzen fan ut cjib.

kost 30 euries.
wer ot ik 80 mocht riedt ik 84.
bin ik don san wei piraat? har ik don echt sa hurt rieden?
bin ik no sa onveilig bezig west?

ut is skienbar een libbensgefaarlieke oertreding wont ut bedrag liegt der net om.

ik fien soks te fier gean, ik tink ot der een prutte minsken dot mei mie iens binne.

30-7-2005
oane79 uit Damwoude

Je moet je auto gewoon bij de parkeerplaatsen buiten het centrum neerzetten, kun je voor een 70cent de hele dag parkeren.

30-7-2005
jaco uit Burgum

Is dat niet wat overdreven, sleatswetter? Je weet wat de toegestane snelheid is. Je wordt geflitst, er zit op die meting nog een correctie en je wordt echt niet meteen beboet als je 1 km te snel rijdt. Als je werkelijk 84 had gereden had je geen boete gehad, daarvoor moet je bijna 90 gaan.
Je kent de regels, je rijdt te hard, wees dan ook een vent en betaal die boete gewoon.
Zelfde geldt voor parkeren. De regels zijn duidelijk, wie zich er niet aan houdt riskeert een boete. Toch?

30-7-2005
jeen uit Twijzelerheide

ik winskje de pliesjemon betterskip ta.
klosoor:net yn de heak.
sleatswetter:ryp foar opname.
it is net te ljouwen minsken wot een reaksjes.
no sa mar wer.

jeen.

30-7-2005
amstelboy uit Dokkum

jezus jaco sukkel het is gewoon een grote melkkoe, de staat en hun schuld en wie mag dat gaan betalen u raad het al,,,,,,

30-7-2005
sleatswetter uit Twijzelerheide

der stjit toch echt 84 km op de acceptgiro jaco.

ik wiet net wer ost die onzin wei hast.

en jeen,

werom wikselst iedekeren fan namme?
eerst sizze mei de namme klosoor: ze moeten nog veel meer klappen hebben.
en onder de namme jeen: ik winskje die pliesje sterkte ta.

bietsje stjinstriedig net?

30-7-2005
amstelboy uit Dokkum

jeen knaapke ze binne hier allemaal ryp voor opname

30-7-2005
jeen uit Twijzelerheide

jeen is gjin knaapke meer jer.
jeen hat nl trije bern,en wyt wert abraham de mosterd wy hellet.
no sa.

jeen.

30-7-2005
sleatswetter uit Twijzelerheide

ost ut mie freegest,

mat jeen sels nog us troch de mosterd helle wurre.

no sa mar wer, reagerje hjirre net mear.
om discussies ter verkommen.

30-7-2005
jaco uit Burgum

ja dat het een melkkoe is dat weten we allemaal. Je kunt juist boetes verwachten bij foutparkeren of te snel rijden. Omdat die overtredingen het gemakkelijkst te controleren zijn.
Onvoorstelbaar dat iemand dan de controleur begint te slaan.

30-7-2005
jaco uit Burgum

sleetwetter, die 84 is de gecorrigeerde snelheid. Ze hebben er wat vanaf gedaan om er kleine afwijkingen in de meetapparatuur zouden kunnen zijn.

30-7-2005
sleatswetter uit Twijzelerheide

ut sil ollegjer wol jaco, ik fient flauwekul en seer bennig ot der foar een prent krij.

krekt os hawwe su niks betters te dwaan.

en ollerslimste is nog, die rotkoppen gjinne versiede stean mei harren foto toesteltsje.

sleatswetter fient ut rotstreken.

30-7-2005
joepie uit Burgum

No sleatswetter, ik hie krekt san bon yn,ne bus. 4km te hurd min 3km corectie. 30€ boete. De dyk wie leeg, dus wa wie op dat stuit dan yn gevaar tink ik dan. It ryk wol allinne mar score is it net sa.

30-7-2005
sleatswetter uit Twijzelerheide

ik hie net toch ost do san wei piraat wiest joepie.

4 km te hurd, tis net te ljouwen minsken.

dieven binne ut en oars niks.

30-7-2005
joepie uit Burgum

Hja tinke mar oan ien ding, se matte harren quotum oan bekeurings wol helje. As it disse hearskappen echt om de verkeers veiligens gong stiene se wol op oare plakken te knippen. Ik tink dan oan de 30km wegen. Der is nea ien die,t him der oan hald.

30-7-2005
joepie uit Burgum

Mar der riede net safolle autoos, en helje se har quotum net.

30-7-2005
amstelboy uit Dokkum

jaco hij hoord dan als bevoegd wetsdienaar het goede voorbeeld te geven maar dat doet deze (beste) man niet. hij parkeerd de politie wagen waar hij boodschapen mee doet ook overal waar het niet mag begrijpelijk toch dan dat iemand een keer uit de slof schiet gewooon gerechtigheid

30-7-2005
farida uit doodstil

het is niet normaal dat je een parkeerwachter inelkaarslaat. maar ik vind wel dat de parkeerwachters te veel doen aan vrienden politiek als hy iemand mag of kent en die gene staat fout geparkeerd krygt hy of zy geen bon als jy het doet kryg jy hem wel dat vind ik ook niet kunnen ik heb het meerderemaalen zien gebeuren daar moet ook echt wat aan gedaan worden vind ik.

30-7-2005
advertentie

mayke uit Buitenpost

he sleat, als je fries schrijft doe het dan wel goed.en te hard is te hard, jij vind 84 geen limiet, als je 90 mag rijden doe je 94 waar ligt de grens. houd je aan de regels, dan gebeurt er ook niks.en zit allemaal niet zo te zeiken over dit kabinet.er gebeuren ook nog goede dingen. je kunt altijd wel een stok vinden om iemand te slaan.probeer er gewoon met elkaar wat van te maken.

30-7-2005
gruttepier uit Grou

amstelboy uit Dokkum

Ik dacht dat ik ergens gelezen had in één van de eerst reacties dat deze parkingman disable was, dan mag hij toch wel net ff parkeren om z'n boodschappen in te laden?

30-7-2005
vanderhoek uit Dokkum

het gaat er hier toch niet om of boetes voor te hard rijden tercht zijn of niet? Je slaat geen 61-jarige manke man tegen de vlakte omdat je een boete hebt gekregen.
Als je een vent bent betaal je gewoon en stel je je niet zo aan..

die man laat zich gewoon kennen... je zou zeggen dat een man van 51 beter zou moeten weten...

30-7-2005
heemhond uit Sexparkeerplaats.

Ik wil het even over een andere boeg gooien. Waarom moet er tegenwoordig overal betaald worden als je je auto wilt parkeren ?. Vroeger kon je de auto overal gewoon gratis neerzetten. Nu loop je de kans dat er als je niet betaald hebt er binnen een minuut zo'n hansworst in uniform heel eigenwijs een bon onder je ruitenwisser duwt. Geen wonder dat dat nog wel eens uit de klauwen loopt.

30-7-2005
uit Dokkum

Waardeloos om zomaar iemand neer te slaan. Zo wordt de bekeuring alleen maar hoger!

30-7-2005
fryslan66 uit tw'heide

Van heel veel reactie schrik hier,ik zie de mensen tegen zinloos geweld nog in lange stoeten voorbij trekken en denken dit mag niet dit nooit weer.
En wat roepen ze hier, sla er maar op los.
Wat hebben we toch veel mensen met verstand hier in het noorden!!

30-7-2005
vanderhoek uit Dokkum

mooi toch dat je VROEGER je auto wel eens ergens neer kon zetten zonder te betalen, nou en?!!
VROEGER moest je bij je familie wonen als je te oud bent om te werken, VROEGER hadden we nog geen auto's, VROEGER kwam de trein nog in Dokkum!

Daar gaat het hier toch niet om? JE SLAAT TOCH NIET IEMAND NEER OMDAT IE JE EEN BOETE HEEFT GEGEVEN????
Ik dacht dat we hier nog wat beschaafder waren ten opzichte van 'het westen' maar ik geloof dat hier ook al mooi wat idioten rondlopen...

30-7-2005
gruttepier uit Grou


JE LIJKT WEL BOOS van der Hoek..

EN TERECHT, (helemaal Mee eens)

30-7-2005
kleikluut uit Dongeradeel

Dit is dus volgens het wetboek; zware mishandeling met voorbedachte rade. Willens en wetens is deze parkeerwachter neergeslagen, terwijl hij gewoon zijn werk deed. Het wordt weer tijd dat deze heren met zijn 2 en door de stad lopen. Die priveleges hebben de agenten namelijk ook. En geef de parkeerwachters dan ook gelijk een gummistok en pepperspray, dat voorkomt een hoop ellende.

30-7-2005
vanderhoek uit Dokkum

ik kan me wel kwaad maken om zulke domme reacties ja...

misschien moet ik iemand met z'n kop tegen een gevel slaan, dat schijnt vrij normaal te zijn tegenwoordig ;)

nou ja, laat ik me maar niet te druk maken. Ik hoop dat het snel beter gaat met de parkeerwachter en dat ze de dader een tijdje op water en brood zetten (als ie zolang zijn auto maar goed parkeert gna gna)

30-7-2005
pietersma uit Zwaagwesteinde

De parkeerwacht mag als ik mijn auto verkeerd heb gezet best een bon geven.
Ik bezie het zo, het is dan eigenschuld dike bult. Hebben degenen die zo reageren de parkeerwacht al een kaart gestuurd om hem beterschap te wensen??? Het kan via het politie bureau van Dokkum.

30-7-2005
mayke uit Buitenpost

hoe denken jullie trouwens over los slingerende spullen in de auto, daar worden we straks ook voor op de bon geslingerd

30-7-2005
mayke uit Buitenpost

politie krijgt het druk hoor

30-7-2005
tjerkieboy uit Dokkum

lullers zijn jullie allemaal.weten jullie wel wat hij krijgt???? nee pier jij ook niet....75e boete,en 40uur werkstraf voorwaardelijk

30-7-2005
tjerkieboy uit Dokkum

gruttepier had ut roer omgooid.eerst die dur wot lullig en dom praat.maar no is dur de peter de vries fon ut waldnet..hij basseert olles op feiten no..geweldig gruttepier....bin blied dost dien verstoan kriegge hast..groeten ut dokkum

30-7-2005
peidel uit Terwispel

Op de eerste plaats wil ik de parkeerwachter en zijn familie heel veel sterkte wensen. Alle tekenen in de wereld geven signalen dat de mens in verwarring is, het bewustzijn van de mens is ver te zoeken momenteel.
Wat hier heeft plaatsgevonden geeft aan dat de tolerantie helemaal weg is.
We kunnen wachten op een volgend slachtoffer die zijn/haar beroep uitoefend, is het de kapper misschien die het haar te kort heeft genipt??

30-7-2005
frisian1 uit sionsberg

Nee slaan kan niet meer,tegenwoordig is een bom in.de 1 is tegen de ander is voor.Maar er is niemand die er wat tegen doet in dit land en laat de regering maar zijn gang gaan,90% van de nederlanders laat zijn beurs leeg jatten door de regering.ik hoor bij die andere 10%

30-7-2005
bauke1991 uit Dokkum

ik heb 6 uur omropfryslan gezien
nou die wonden die hij heeft is niet best
zo mal hoeft het ook niet

30-7-2005
gruttepier uit Grou

verder heb ik géén commentaar meer op deze walgelijke zaak en ik hoop werkelijk dat de dader door de rechter hard wordt gestraft en dat het breed uitgemeten in de Media komt zodat we in deze samenleving onze verantwoordelijkheid nemen en er ook voor zullen staan.

30-7-2005
janwillemwoudstra uit Burgum

Beterschap met die pakeerwachter!!!

Want heb hem zonet op Omrop Fryslân gezien. Ziet er wel wat mall uit dus dat is niet goed maar als iemand gigantisch boos kan worden kan ik wel begrijpen.. Want als je Wielklem & Co ziet dan zijn het gewoon Fl@kk@rs die op een hoekje van de straat wachten en gelijk een bonnetje schrijven. Maar ik weet niet hoe deze situatie is geweest. Maar dit is wat te mall..

30-7-2005
advertentie

sealer uit Drachten Azeven

Iedereen die het goedkeurt dat deze man inelkaar is geslagen, of vindt dat hij het aan zichzelf heeft te danken is wel heel erg zielig. Dat is dus een understatement begrijp je ? (zal wel niet)
Ga maar eens bij je zelf te rade, zielige verhalen over een paar kilometer te snel kan je hier dus niet mee vergelijken.
"Jank jank jank ik heb weer 1 kilometer te snel gereden, laat ik maar eens iemand inelkaar slaan want dat mag ik nu wel doen." Verander de wereld, BEGIN BIJ JEZELF.....

31-7-2005
erwinvdwal uit Blije

Precies, Sealer, want wat is het volgende: de hond op de deurwaarder afsturen omdat je een rekening niet op tijd hebt betaald? een kassajuffrouw de keel opensnijden omdat ze een rekenfoutje in jouw nadeel maakte? De meteropnemer van het gasbedrijf neerschieten omdat je net een nummertje maakte toen 'ie aanbelde?

Wordt wakker, dit kan gewoon niet en moet keihard worden afgestraft!

31-7-2005
westereender uit Zwaagwesteinde

weet je waarom de politie lacht als ze weer een bonnetje ofzo uitschrijven?? omdat er weer zo'n domme sukkel geen kaartje uit de automaat heeft gekocht!!!

31-7-2005
vanderhoek uit Dokkum

mooi verhaal erwinvdwal, precies raak!

31-7-2005
bauke1991 uit Dokkum

hey kullie
ik sluit bij jou aan

31-7-2005
koekie uit Dokkum

Wat een onnozele reacties hier.. Kan de parkeerwachter er iets aan doen dat de benzine prijzen omhoog gaan of alle andere belastingen? IEDEREEN MOET ZICH GEWOON AAN DE REGELS HOUDEN DAN HEB JE OOK GEEN GEZEIK MET DE PARKEERWACHTER!

1-8-2005
bas uit dokkum

alle mensen die hier negatief reageren denk toch es na! wanneer een arts zijn werk niet goed doet klagen we
wanneer een timmerman half werk levert klagen we wanneer een schilder half werk levert klagen we wanneer een leraar zn werk niet goed doet ist een akelige vent wanneer een parkeerwachter zn werk WEL goed doet slaan we hem het ziekenhuis in! waar ben je dan mee bezig? in wat voor wereld leven wij! alleen al om iemand die wat mankeerd die manke te noemen is al walgelijk. kikstra sterkte!

1-8-2005
friesomutens uit Londen

tjsonge, wat heeft dit een reacties teweeg gebracht.

Ik ken de parkerwachter ook en weet 100 % zeker dat er met hem te praten valt. Hopelijk leert de dader nu beter wat goed is en wat niet.

Heit, heel veel sterkte en ik hoop dat ik een paar dagen vrij kan krijgen binnenkort.

1-8-2005
koekie uit Dokkum

En chrizzle.. er is niet één parkeerwachter in Dokkum. En om hem "manke" te noemen? Net of jij niks mankeert..

1-8-2005
siepkje uit Burgum

Heel veel sterkte voor deze man en zijn familie!Wat een walgelijk gedoe!Deze man deed gewoon zijn werk,praten is geen optie meer zeker in dit land????Opsluiten die gek en tbs geven!

1-8-2005
honda uit Driesum

stom,bie dot oare biricht oer dizze klootzak is mien reactie deroah helle,wer slat dot op ik har ollinig mar de wierhied sein en meer net.
mei dot net ofsa.
tis gwoan een klootzak en dot mei ik wol sese toch?,of net soms.
ot ik et mar wit...

2-11-2005

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan