19.1 °C

Kind steekt schuur in de brand

do 16 mei 2002 08.58 uur

DRACHTEN - Woensdagmiddag heeft een 9-jarige zoontje per
ongeluk een schuur aan het Zuid in Drachten in
brand gezet. Hij speelde met lucifers en nadat
hij wat hooi in de brand had gestoken vatte een
stapel oude kranten vlam.

De brand was niet meer te stoppen en de
brandweer moest in actie komen om de brand te
blussen. De schade bleef beperkt tot een
zitmaaier die in de schuur stond. Er deden zich
geen persoonlijke ongelukken voor.

 

Heb je een tip? WhatsApp!
Stuur je bericht, foto of video via:
+31638400733 of via de tiplijn

Regionaal nieuws