13,4 °C

Gaskachel mogelijk oorzaak brand in Burgum

ma 21 januari 2002 14.17 uur

BURGUM - Een gaskachel was mogelijk de oorzaak van een
hevige brand in een woning aan de Lauermanstraat
in Burgum. Maandagochtend brak er tijdens de
afwezigheid van de bewoners een brand uit op de
zolderkamer waar de kachel stond.

Via het dak kwam een sterke rookontwikkeling naar
buiten. Brandweer Tytsjerksteradiel heeft het
vuur geblust. De woning werd bewoond door een 63-
jarige man en zijn 63-jarige vrouw.

 

Heb je een tip? WhatsApp!
Stuur je bericht, foto of video via:
+31638400733 of via de tiplijn

Regionaal nieuws