6,8 °C

Foto: Jilmer Postma

Keukenbrand in Rispinge in Drachten

vr 09 december 2011 16.31 uur

DRACHTEN - De brandweer van Drachten moest vrijdagmiddag uitrukken voor een keukenbrand in verzorgingshuis Rispinge in Drachten. Het brandalarm was afgegaan en het bleek dat bij één van de bewoners brand was ontstaan in de keuken. De bewoner was aan het koken en hierbij vatte door onbekende oorzaak een pannenlap vlam.

De brand kon zich verder niet uitbreiden en de brandweer is ter plaatse gekomen en heeft later de pannenlap naar buiten gebracht. Het appartementenblok moest vervolgens nog geventileerd worden aangezien overal rook hing. De bewoonster is door ambulancepersoneel onderzocht. Zij hoefde niet mee naar het ziekenhuis.

Regionaal nieuws

Advertentie

Advertentie