Bedrijf start actie tegen logo gemeente
GARYP - Het feit dat de gemeente Tytsjerksteradiel een nieuwe huisstijl inclusief logo heeft laten ontwikkelen ter waarde van 40.000 euro schiet ondernemers uit dezelfde gemeente in het verkeerde keelgat. "Helaas is men vergeten om bij bedrijven in eigen gemeente een offerte aan te vragen" zegt Remco Tolsma van Pronamic Webdesign uit Garyp. Hij vindt het bijzonder spijtig.
Pronamic had graag de expertise die men in huis heeft willen tonen. Daarom is het bedrijf uit Garyp een actie begonnen onder het motto "Gemeente T-diel vergeet hun eigen bedrijven, maar Pronamic zal u wel bijblijven". Het gaat om een ludieke actie. "De bedrijven die deze slagzin mailen/bellen naar Pronamic kunnen dan rekenen op extra lage prijzen bij het maken van hun website, huisstijl of logo" zo benadrukt Tolsma.
Heb je een tip? WhatsApp!
Stuur je bericht, foto of video via:
+31638400733 of via de tiplijn