Account
Logo
Zoeken

Zaak Vaatstra: een rode Opel Corsa

Publicatie: 1 augustus 2004, 13.58 uur

Reacties

Mark uit Burgum

Erg gevaarlijk om zomaar met namen te gooien....
Als dit op deze wijze doorgaat ontstaat er weer massa hysterie en misschien dat er dan weer onschuldige mensen vermoord worden.....
Hopelijk gebruiken we onze verstand en gebruiken de site niet om mensen met naam en toenaam te gaan noemen.

1-8-2004
devries uit Zwaagwesteinde

Deze namen zijn niet "zomaar" namen. De heren Spencer Sletering en Wietse Steenstra zijn de laatsten waarmee Marianne contact mee gehad zou hebben. Feit is dat Spencer Sletering tegenstrijdige verhalen heeft verteld. Getuigen hebben de heren gezien zonder Marianne.

1-8-2004
Marinus uit Kollumerzwaag

Dizze mannen hawwe der sels om freege, fiif ier lang sweie oer de wierheit en noch net ta ynkear kaem. It sil fergeame tiid wurde!!

1-8-2004
R Sletering uit Buitenpost

Dhr de vries: De moordenaar is degene die Marianne voor het laatst gezien heeft.
Bent u insider dat u durft te beweren dat Spencer tegenstr. verkl. heeft afgelegd?
Zelfs ik ben niet op de hoogte van de verklaringen. Ook hierin geldt. een ander weet het altijd beter, hoe erg de zaak ook is.

3-8-2004
advertentie

Sletering R uit Buitenpost

Voor de fam Vaatstra. Houdt reacties goed in de gaten. ook het laatste nieuws over de moord op de zoon van de cafebaas bleek maar weer dat de moordenaar heel dicht bij gezocht moest worden.Ik praat de jongens niet van alles vrij maar er is nooit goed geluisterd naar hun en veel indiane verhalen.

3-8-2004
marjan uit k'zwaag

begint un beetje grimmig te worden hier

3-8-2004
Marinus Luisteraar uit Zwaagwesteinde

Mijnheer Sletering,
Er is nog steeds een luisterend oor voor de jongens en ook voor de indiane verhalen.
http://www.mariannevaatstra.nl
Een volwassen man van rond de 22 jaar hoeft niet meer 'vrijgepraat' te worden door zijn vader toch? (ik neem aan dat u de vader bent?

3-8-2004
devries uit Zwaagwesteinde

Mijnheer Sletering,

Je hoeft geen insider te zijn om twijfels te hebben aan de verklaringen van Spencer en Wietse. Ik bedoel hiermee op de verklaringen van Verry Brouwer en Diny de Haan. Zij hebben de heren gezien tussen 00:00 en 12:30 nabij de tennisvelden van Kollum. Zonder Marianne.

3-8-2004
devries uit Zwaagwesteinde

(vervolg)

Hoe is dat te rijmen met hun versie dat Marianne steeds bij hun was?

Voor Marinus Luisteraar:
Volgens mij heet Spencer zijn vader Dick.
Je hebt gelijk: Spencer is nu een volwassen kerel. Die kan best voor zichzelf zorgen.


3-8-2004
Anja uit Surhuisterveen

Heeft men dan niet het DNA van Spencer en Wietse onderzocht c.q. vergeleken ?

4-8-2004
devries uit Zwaagwesteinde

Aan Anja:

Natuurlijk is dat gebeurt. Spencer en Wietse zijn ook niet de moordenaars. Ik vind het alleen raar dat ze die bewuste nacht gezien zijn zonder Marianne. Terwijl ze hebben verklaard dat Marianne tijdens het fietsen naar Buitenpost toe steeds bij hun was. Dat is toch raar?

4-8-2004
devries uit Zwaagwesteinde

Aan Anja:

Natuurlijk is dat gebeurt. Spencer en Wietse zijn ook niet de moordenaars. Ik vind het alleen raar dat ze die bewuste nacht gezien zijn zonder Marianne. Terwijl ze hebben verklaard dat Marianne tijdens het fietsen naar Buitenpost toe steeds bij hun was. Dat is toch raar?

4-8-2004
anja uit surhuisterveen

Ja, daar heb je gelijk in dat is inderdaad raar. Misschien waren ze bang voor de reacties als de mensen zouden horen dat ze haar alleen hebben laten fietsen...en hebben ze daarom gelogen. Wat mij alleen echt kwaad maakt is dat nu ze ouder zijn nog niet beseffen hoe hun onwaarheiden het onderzoek

5-8-2004
anja uit surhuisterveen

belemmert. Blijkt maar weer : ouder betekent niet altijd wijzer !!!

Ik snap niet hoe ze hiermee kunnen leven !!!

5-8-2004
advertentie

ceesdeboer uit Biessum

Geke Haarsma, Ferdi Brouwer, Tineke de Haan

4-8-2020
ceesdeboer uit Biessum

Spencer woonde niet ver van station, logischer zou zijn daar fiets te regelen of vervoer, waarom niet? Is telefoonverkeer van fam Sletering in kaart gebracht? Had Spencer alleen maar een lekke band of was ventiel er ook uit? Zijn fiets stond met lekke bad in schuur, vanaf welk punt was de band lek?

4-8-2020
ceesdeboer uit Biessum

Spencer woonde niet ver van station, logischer zou zijn daar fiets te regelen of vervoer, waarom niet? Is telefoonverkeer van fam Sletering in kaart gebracht? Had Spencer alleen maar een lekke band of was ventiel er ook uit? Zijn fiets stond met lekke bad in schuur, vanaf welk punt was de band lek?

4-8-2020

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan