9,2 °C

Vaccinatieafspraken vervallen door pauze AstraZeneca

Publicatie: vrijdag 02 april 2021

 

REACTIES

Ze moeten eens de knoop doorhakken. Dit is al de 2e keer in korte tijd dat dit vaccin onbetrouwbaar lijkt, lijkt wel het debat van afgelopen nacht, daar zaten net zoveel haken en ogen aan. Misschien beter om door te hameren met de andere vaccins aangezien daar geen grote over genoemd zijn.

datbenikhoor uit Harkema | 02-04-21 | 18.53

Waar is Rienk uit beetsterzwaag in deze?
Of better soint,Rienk kom de mar ien mei dien geef fryske reaksjes

vwman uit De Westereen | 02-04-21 | 19.43

Nei de speut kist nog steeds corona krije
Kist ut nog steeds trochjan
Mast nog steeds een kapke op
Mast nog steeds testen ost klachten kriest
Mast nog steeds 1.5 meter ofstoan hoare
Kist der mei een bytsje pech selfs oan stjerre

Wot is ut nut don??

Badslipper3.0 uit Kootstertille | 02-04-21 | 19.56

Wot matte we don? As lemmingen fan de berg springe?

Waldpyk14 uit Feanwâlden | 02-04-21 | 20.12

Rustig blijven 😊 en doorprikken 💉.


https://www.nu.nl/uitleg-over-het-coronavirus/6125399/steeds-meer-bekend-over-hoe-goed-coronavaccins-verspreiding-tegengaan.html

HenkdeTank uit Drachten | 02-04-21 | 20.30

Ja hoor,dood gaan we toch

ekliu uit 't Kret | 03-04-21 | 20.04

gewoan die nepspuiten net nimme tinke jimme no echt ot ut help?? WAKEUP!!!!

dampertje uit Twijzelerheide | 02-04-21 | 20.25

Kennelijk bevallen de lockdowns, mondkapjes en 1,5 meter jou wel.

tinadejong uit Drachten | 03-04-21 | 08.31

dit is geen reclame voor dit goedje, er zullen 100 duizenden dit vaccin niet meer willen
logisch toch
wie het leven liefheeft, wil geen onnodig risico lopen

eksteroog uit Eastermar | 02-04-21 | 20.50

Lijkt me logisch dat velen nu zullen bedanken voor dit vaccin. Ik in ieder geval wel.Steken het maar in hun reet,maar niet in mij.Kans dat je wordt doodgereden in het verkeer is vele malen groter dan dat je sterft aan corona,dus zal allemaal wel wat meevallen.

victoria uit Dokkum | 02-04-21 | 21.17

De kans dat je wordt doodgereden in het verkeer is ook vele malen groter dan dat je ernstige bijwerkingen van het AstraZeneca-vaccin krijgt.

Er krijgen dagelijks vele mensen 'spontaan' trombose. Er zijn ondertussen zoveel mensen met AstraZeneca gevaccineerd dat de kans zeer reëel is dat het onder die groep ook voorkomt.

En laten we wel wezen, dat mensen na een vaccinatie trombose krijgen, betekent niet dat het ook door de vaccinatie komt.

Gevalletje 'post hoc ergo propter hoc'-paniek.

Ratio uit Surhuisterveen | 03-04-21 | 14.12

In 2019 vielen 661 doden in het verkeer te betreuren.

Jouw stelling klopt niet helemaal Victoria. Goed idee op een vaccin in jouw arm te spuiten ipv jouw reet.

ditbinik uit Drachten | 02-04-21 | 22.01

Je moet even leren lezen; Victoria stelde dat de KANS om om te komen in het verkeer is vele malen groter dan de kans om te bezwijken aan die griep. Tenzij je ziek, zwak, dan wel > 80/90+ bent.

Liebherr uit Ureterp | 03-04-21 | 11.18

Grapjas Liebherr, Vicoria heeft het niet over griep en/of leeftijd. Zou jij ook opnieuw moeten leren lezen Liebherr?

ditbinik uit Drachten | 03-04-21 | 11.46

Ik lees goed.....Ditbinik heeft het wel over de nieuwste gegevens. Ditbinik,ik haal je uit de droom. Het is nu 2021. Tevens kloppen Victoria gegevens wel. Want het gross van de corona doden zijn gestorven aan onderliggende ziekte en zijn gestorven MET corona en niet door corona. Alleen door corona zijn het er maar zeer weinig.
En ja dan zijn verkeersdoden meer dan door corona. Iedere dag steven 13 mensen door een val. En hebben ze daarvoor een lockdown gecreerd?

Bas.L uit Drachten | 03-04-21 | 23.51

Dank je wel Bas. Ditbinik is daarmee zijn gemuilkorfde mondje gesnoerd.

Liebherr uit Ureterp | 04-04-21 | 00.29

Citaat van Bas :

Tevens kloppen Victoria gegevens wel. Want het gross van de corona doden zijn gestorven aan onderliggende ziekte

Ik mis überhaupt gegevens van Victoria? Mischien kun jij me dan vertellen hoeveel mensen er zijn gestorven aan corona.

Het zullen er 200 op jaarbasis zijn? aangezien verkeersdoden vele malen meer moeten zijn.

ditbinik uit Drachten | 04-04-21 | 09.36

Je word lekker verkeert op de been gezet door deze regering. Want wat blijkt ; alle sterfgevallen worden op 1 hoop gegooid. Terwijl met griep en ed per seizoen word geteld. Als je Corona net zo gaat tellen als griep dan kwam je uit op ongeveer 6400 die gestoven zijn MET corona ,maar een paar honderd door corona. Dan bleek ook daaruit dat Corona niet erger was dan een gemiddelde griepjaar. 13 a 14 mensen sterven per dag aan een val. Per jaar sterven er nog veel mensen aan aids. Was er voor aids ook een lockdown?

Bas.L uit Drachten | 06-04-21 | 07.59

Als je griep net zo gaat tellen als Bas.L de Corona doden wil tellen kom je op slechts enkele door griep en de meeste MET griep. En de mensen die sterven aan een val, sterven die aan een val of met een val? En aids? Is aids net zo besmettelijk als Corona?

tinadejong uit Drachten | 06-04-21 | 21.10

Een aantal jaren geleden heerste er overigens ook zo'n (onterechte) hysterie over..Maar daar ben je nog te jong voor denk ik. Verder; er stierven in 2020 PER DAG 128 mensen aan kanker..(Bron:KWF) Maak je daar eens druk over?

Liebherr uit Ureterp | 07-04-21 | 09.08

Geen plaats meer voor kanker , ziekenhuizen liggen "vol"met corona patiënten, jij maakt je daar niet druk over?

ditbinik uit Drachten | 07-04-21 | 12.48

Met hoeveel andere ziektes gaan er nog kansloze en scheve vergelijkingen gemaakt worden?

tinadejong uit Drachten | 07-04-21 | 19.16

Ditbinik; Als je dat aan haalt moet je eerst terug naar de bron van het ontstaan van jouw geschetste probleem. ( overigens liggen de ziekenhuizen niet vol met corona)
Waar ik mij wel druk om maak is de voortdurende bezuinigingen op zorg. Dat is oorzaak 1,waarom mensen met kanker , long en hart vandaag den dag verder en verder op de wachtlijst komen.

Bas.L uit Drachten | 07-04-21 | 21.41

Tina begrijpt niet dat het niet gaat om "vergelijkingen trekken". De kans om te overlijden aan corona ligt nauwelijks of niet hoger dan bij een stevige jaarlijkse griep (rond 98% gemiddeld en bij de jongeren nog veel minder) Maar ook deze vaccinatie voorstander begint zich straks achter haar oren te krabben want er kan ondubbelzinnig worden vastgesteld dat het middel véle malen erger is dan de kwaal ! Meer rottigheid en doden door de maatregelen dan door het "virus", als dit nu nóg niet duidelijk is bij iedereen dan weet ik het niet meer hoor! Enfin; als je echt de mening toegedaan bent dat de maatregelen zijn om ons terug te brengen naar de periode waarin wij nog mochten genieten van onze vrijheid, onze mening en ons zelfbeschikkingsrecht, dan hoef je corona niet meer te vrezen omdat je dan overduidelijk al hersendood bent.

Liebherr uit Ureterp | 08-04-21 | 09.04

Weg met dit merk. Er zijn genoeg andere.

eigenleven uit Wâlterswâld | 02-04-21 | 22.18

GEWOON DIE TROEP NIET NEMEN is dikke vette rotzooi en onzin om zo,n spuit te nemen , eet liever gezond zoek de buitenlucht op knuffel en wees mens

janez uit 't Waar | 03-04-21 | 07.22

u hebt groot gelijk janez

henkdijk uit Ezinge | 03-04-21 | 07.52

"GEWOON DIE TROEP NIET NEMEN is dikke vette rotzooi"

En die bewering baseert Janez op ...?


"eet liever gezond zoek de buitenlucht op"

Dat is dan wel weer een zinnig advies: gezond eten en genoeg buitenlucht opsnuiven.

Ratio uit Surhuisterveen | 03-04-21 | 14.24

Vertel je dit ook in de zorginstelling waar je werkt Janez?
Wat astra Zeneca betreft, op het moment dat ze met het vaccin kwamen, liepen er nog twee grote rechtzaken wegens eerdere problemen met door hun ontwikkelde medicijnen.

denker uit Grou | 03-04-21 | 16.33

geef mij die van boomsma maar met die kruiden

zundapp uit Drachtstercompagnie | 03-04-21 | 08.36

Het gevaar zit hem meer in mensen die er geen verstand van hebben maar denken dat ze het beter weten. Je loopt meer risico om aan COVID te overlijden of er ernstige bijverschijnselen aan over te houden dan dat je een risico loopt trombose aan dit vaccin over te houden.
Overigens krijgen in Nederland elk uur 11 mensen de diagnose trombose, in welke vorm dan ook en zonder te zijn gevaccineerd met een vaccin...

HenkdeTank uit Drachten | 03-04-21 | 12.11

Ja, 'overleden na vaccinatie', maar dat is niet hetzelfde als 'overleden door vaccinatie'.

Er krijgen dagelijks vele mensen 'spontaan' trombose en dagelijks overlijden vele mensen zonder direct aanwijsbare oorzaak (behalve dan dat het hart ermee ophield). Er zijn ondertussen zoveel mensen met AstraZeneca gevaccineerd dat de kans zeer reëel is dat het onder die groep ook voorkomt.

Gevalletje 'post hoc ergo propter hoc'-paniek.

Ratio uit Surhuisterveen | 03-04-21 | 14.19

Waarom zou je je laten prikken, daarna blijft toch alles hetzelfde

wdm uit Hoornsterzwaag | 03-04-21 | 16.01

Gewoon naar Curaçao gaan

Daar sturen ze die rommel ook heen en daar krijgen ze ook personeel bij die hebben wij toch over.

En naar de kerk kan ook wel

Kampen 150 man

De kerk is een levensbehoefte
volgens de vienen

Hypocriete rotzakken

ekliu uit 't Kret | 03-04-21 | 20.14

Je laten vaccineren met een experimenteel vaccin waarvan de gevolgen op de lange termijn nog volstrekt onbekend zijn voor iets waarvoor je getest moet worden om te zien of je het hebt is op zich al waanzinnig genoeg. Maar voor wie de gok wenst te nemen; succes.

Liebherr uit Ureterp | 06-04-21 | 08.58

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Nog geen account? Klik hier voor een nieuw account of klik hier om in te loggen

9,2 °C
11 inbraken
Nieuwste items
Meest gelezen
5 jaar
10 jaar
15 jaar
20 jaar
Maak de kubus - steentje voor steentje - kleiner tot er niets overblijft.

Of speel iets anders op WâldNet Games.