Twee DDoS-aanvallen bij Kabelnoord
Publicatie: 30 november 2020, 18.30 uur
Reacties
En vanaf vrijdag geen televisie, beeld op zwart, nog geen oplossing en geen terugkoppeling van Kabel Noord.
Is het een Amino ontvanger voor tv?
https://www.kabelnoord.nl/service-en-contact/storingen#eXRrb0VlYXNVS3ZOdGVTeXlCUkVzZz09
Wahaha, DDos aanvallen? Noemen ze dat zo als het klachten regent😂
DDos aanvallen, heeft niks met het betreffende bedrijf te maken. Oorzaak een puber oid die verveeld, en vanuit zijn/haar slaapkamer internet verbindingen plat legt voor zijn/haar lol. Maar ja, voor dat lolletje krijgt iemand anders weer de schuld, en anderen overlast (geen verbinding)...
Al tijden problemen met het internet van kabel noord , en niet van de laatste dagen . Zeer traag en wegvallen van wifi , zit 3 meter van de bak af waar alles binnenkomt .Gewoon waardeloos ,dus ben al bezig om over te stappen en ik niet alleen .
WiFi is net de ferantwurdlikheid fan Kabelnoord. Dat is dyn ynterne netwurk. As it WiFi-sinjaal fan de router net goed genôch is (wat net sa frjemd is, hast yn alle huzen is dat it gefal omdat it technysk net mooglik is om folsleine dekking te krijen sûnder dyn ynterne netwurk út te wreidzjen) moatst kabels lizze en/of mei (bettere) accesspoints wurkjen gean. It feroarjen fan ynternetprovider sil dy nea opsmite, of do moatst graach in ferbining ha wolle dy't 10x stadiger as dy fan Kabelnoord is mei itselde minne WiFi-sinjaal datst no ek hast. Kinst better ien ynhiere dy't der efkes nei sjocht, want in oare provider sil dy neat opsmite.
Beste henkie04,
Als ik uw verhaal zo lees, heb ik sterk het vermoeden dat uw beperkte kennis van de hedendaagse technieken nog al nalatig is.... In plaats van uw frustratie af te schrijven op waldnet zou ik u verzoeken contact op te nemen met de klantenservice van KN, Deze gaat u aanbieden een monteur bij u thuis te laten komen ( mocht er op afstand geen probleem worden geconstateerd ). Mocht het probleem van uw slechte verbinding in het modem ( de bak ) zitten wordt dit kosteloos voor u opgelost!! Echter zit het probleem in uw eigen netwerk of de draadloze ontvanger van de pc ( de pc, de andere bak met het beeldscherm en het toetsenbord) dan bent u de kosten van de monteur verschuldigd ( meende iets van €25,- ) en natuurlijk een mooie rectificatie van bovenstaand bericht.
Klopt Swtor
ik heb het verleden jaar gehad.geen wifi meer En dit lag aan het modem van KN, Deze is vervangen geen probleem meer gehad.
Misschien een andere computer henkie04. Die rammelbak die jij hebt stampt echt uit het jaar 0.
nordeney ik heb nu even pauze maar ben een thuiswerker die afhankelijk is van internet. Mijn pc is bijna 3 maand oud dus zal wel aan een nieuwe toe zijn. En ja jij zult het wel weten dus suc6 ermee . En kijk anders even op de site van kabelnoord hoeveel klachten er zijn over internet ,dan heb je even wat te doen .
Even naar okay pc voor een goede wifi versterker.
Tsja, het kan inderdaad een verveelde puber zijn die wat op school geleerd heeft? Of iemand die er genoeg van heeft na de zoveelste storing of prijsverhoging? Ik ben zelf net overgestapt naar youphone(geen reclame).. Maar als ik een paar centen kan overhouden en betere service of de zelfde heb neem ik de benen. Dat gezegd hebbende; Het is ook weer bijna eind van het jaar.. Dus, tijd voor een andere leverancier van mijn stroom.
Ik heb geen problemen met Kabel Noord, goede verbinding. Alleen eergister had ik geen internet meer door die DDos aanvallen. Maar toen was het ook al bedtijd
Mooi hè goedkoop duurkoop..dubbeltje eerste rang..eigen schuld dikke bult .kwaliteit kost geld
Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.
Inloggen
Nog geen account? Meld je gratis aan