Account
Logo
Zoeken
9.8 °C

Cameradief smeert poep in politiecellen

Publicatie: 24 juni 2020, 12.45 uur

Reacties

Mieke1982 uit Drachten

Lekker handig dat rechtsysteem.
Ga je tijd verspillen aan een man die spoorloos is verdwenen.
Had zoiets niet via het snelrecht gekund?

24-6-2020
broodje uit Damwâld

al vertrokken zeker

24-6-2020
Grutte Pier uit Sellingerzwarteveen

Komt volgende week netjes langs om te betalen

24-6-2020
jankees uit Drachten

Dit soort "asielzoekers" verpest het voor de echte vluchteling. Wat mij betreft linea recta retour afzender.

24-6-2020
advertentie

buitenstaander007 uit Uithuizen

Nog geen jaar in Nederland??? Vooral niet uitzetten zulke lui, hier zitten we echt met z'n allen op te wachten. Waarom neemt Rutte hem zelf niet in huis?

24-6-2020
mirjamat uit Ternaard

maar waar is 'ie dan, hè?

Like
24-6-2020
ambtenaartje uit Lutjerijp

Broodje poep..

24-6-2020
boerke uit Dokkum

Hij is wel wat mans om 4 cellen achterelkaar te .....

24-6-2020
ovj uit Drachten

Waar blijft akwasi

24-6-2020
Onafhankelijk denker uit Hallum

Deze reactie is zo dom en hopelijk snap je dat zelf ook. Probeer het ook niet uit te leggen. Dan gaan we naar een ander meer menselijk niveau.

Like
24-6-2020
wammes uit Uithuizen

dit geeft wel aan waarom wij redenen zouden kunnen zien om ( ja wat voor woord gebruiken we nu ? zwart is niet goed, donkere, getinte en nog veel meer woorden niet waarmee je een kleur / identiteit zou kunnen aanwijzen want die worden allemaal als racistisch gezien door kawasaki ) die bevolkingsgroep als mindere te zien .

let op de woorden : zouden kunnen zien

Like
24-6-2020
Onafhankelijk denker uit Hallum

Ga ik toch een poging doen, in artikel staat een Tunesiëse asielzoeker. En akwasi is gewoon een Nederlander met een andere huidskleur. Het ene heeft niks te maken met het andere. Ga gewoon benoemen hoe het zit daar is niks mis mee dat moet ook gebeuren. Als het nou een door gedraaide Zweed was, was ovj nooit op Akwasi uitgekomen.

Like
24-6-2020
wammes uit Uithuizen

ook dan waren er woorden gevallen die in zekere zin kunnen discrimineren want dan gaat het weer over westreender messestekkers of omhoog gevallen burgumer of klaaikluten . het maakt allemaal niet uit .

maar ik ben het er wel mee eens dat kawasaki en zijn bende ( waar ook bepaalde andere gekken bij zitten ) alles in nederland naar de klte proberen te helpen met alle tradities en woorden die volgens hun verboden moeten worden .maar ze willen wel hun eigen woorden en tradities houden . die woorden en tradities kan je zelf wel bedenken van beide kanten

Like
24-6-2020
victoria uit Dokkum

Maar we mogen niet discrimineren. Ha Ha.Rot toch lekker op zeg.

24-6-2020
advertentie

Onafhankelijk denker uit Hallum

Een goed mens wil niet eens discrimineren maar gaat uit van goed en kwaad ongeacht kleur. Maar jij bent geloof ik nog nooit persoonlijk in gesprek geweest met gekleurde mensen. Misschien ook wel bang voor?? Ik wel heel vaak via mijn werk en ik kan je verzekeren elke kleur heeft zijn klootzakken.

Like
24-6-2020
zeekoe uit Harkema

Kleur doet er inderdaad niks toe maar cultuur wel degelijk.

Like
24-6-2020
Onafhankelijk denker uit Hallum

Ja en dan nog de cultuur van een gereformeerde bonder is anders dan die van een socialist. De PVVer is een ander dan de SPer. Soms kun je nog veel leren van elkaar en dan hebben we het niet over de uitwassen en extremen.

Like
24-6-2020
badslipper uit Kootstertille

Jo werke by ut coa zeker.

Like
24-6-2020
wammes uit Uithuizen

helaas is de buitenlander of buitenlandse afstammeling (sorry voor het woord buitenlander ) vaak extremer in zijn doen en laten dan de binnenlander en doen zich steeds meer conflicten voor . je hoeft alleen maar te kijken over wat ze nu bereikt hebben omtrent straatnamen , beelden enz. want wij domme blanken laten zich aanpraten dat het slecht is . het is soms wel 300 jaar geleden wat die mensen gedaan hebben of niet . een tijd dat ze zelf hier niet eens wilden zijn en nu willen ze hier graag zijn maar zijn niet tevreden over waar ze terecht komen . laat ze dan lekker thuis blijven . en als ze het daar slecht vinden dan accepteer je wat je elders aantreft

Like
24-6-2020
wammes uit Uithuizen

badslipper ik denk dat je gelijk hebt

Like
24-6-2020
Onafhankelijk denker uit Hallum

Wammes Al die geadopteerde kinderen dan? Of kom ik nu aan een gevoelige snaar. Die lezen jou verhaal, verplaats je daar nu eens in. Of lukt dat niet.

Like
24-6-2020
Onafhankelijk denker uit Hallum

Wammes en slipper, helaas jongens geen COA. Het komt niet in de richting. En als je mij vraagt heeft een vluchteling voorrang bij een woning? Nou dan heb ik ook bedenkingen. Maar daar kun je de vluchtelingen niet de schuld van geven. Gelukszoekers zijn we allemaal en is mij aardig gelukt (en geluk gehad) vandaar dat ik dat jullie ook wel gun. Soms wat ruimdenkend zijn verruimd je geest. Dit is bedoeld voor doemdenkers en niet voor de mensen die echt pech hebben. Daar moeten we met elkaar voor zorgen.

Like
24-6-2020
wammes uit Uithuizen

dus een geadopteerde die zwart is maar met alle Nederlandse gebruiken is opgevoed door blanke ouders mag volgens jou gewoon zeggen tegen zijn blanke weldoener ( sorry kan het niet laten ) bedankt voor het vreten maar ik vind dit maar niks ? en ik ga alles wat jullie hier hebben naar de klte helpen, haat en verderf zaaien onder jou volk omdat ik het er niet mee eens ben ? waarschijnlijk hadden zijn adoptie ouders zelfs nog wel zijn ticket terug willen betalen

gelukzoeker zijn we allemaal en daar is niks mis mee

MAAR WEL MET HET FEIT DAT IK GVD STEEDS MEER DINGEN NAAR DE KOP GESLINGERD KRIJG OVER WAT VOOROUDERS DEDEN , HOE DINGEN HETEN EN HOE WE HIER AL 100EN JAREN LEVEN

als het niet naar je zin is ga weg , dat doet een gelukzoeker namelijk ook als hij hier naar toe komt

en als je per toeval hier beland bent en je denkt dat sri lanka beter is : GA TERUG EN HOU OP MET ZEIKEN

Like
24-6-2020
virtualizer uit Burgum

De mensen die echt pech en vooral hulp nodig hebben gaan Nederland nooit bereiken, geen geld en middelen om de ellende in hun thuisland te ontvluchten.We kunnen nu voor de zoveelste keer elkaar wel weer in de haren gaan vliegen hier, en uitdagen als ons super intellectueel sneuper2020, maar het probleem blijft zoals het is.

In één opzicht heeft sneuper gelijk, het verval gaat snel, bejaarden afrossen met de wapenstok die misschien er hebben voor gezorgd dat NEDERLAND weer is opgebouwd uit het puin van WO2?.
Om je dood te schamen!?...
Of zijn we al zo doorgedraaid dat we dat ook al "normaal"gaan vinden misschien.

Like
24-6-2020
Onafhankelijk denker uit Hallum

Zoals ik al zei, Wammes is niet gelukkig. En misschien ook wel een reden voor. Uithuizen aardbeving? Standbeelden hoeven niet meer, maar bordjes er bij met juiste geschiedenis wel. Die knapen hebben om maar in jou beleving wel die mensen naar Amerika gebracht. En volgens jou was dat fout.

Like
24-6-2020
wammes uit Uithuizen

helemaal met je eens . eerst maar eens voorde ouwe garde zorgen

niet met je eens dat er echte vluchtelingen zijn want zolang zij oorlog voeren uit geloof en elkaar geen licht in de ogen gunnen en vinden dat vrouwen minder zijn enz. verandert er daar niks

alles wat hier komt zorgt voor veranderingen die 85% van de mensen niet wil wat betekent dat wij op de goede weg zitten en dat we het samen kunnen .

zolang zij niks samen kunnen en willen in eigen land laat ik hun niet hun mening aan mij opdringen

wij lossen onze problemen zelf op en dat moeten zij ook doen , al die jaren ( minimaal 50 ) hulp met goederen en andere dingen hebben nog steeds niet geholpen . dus de vraag is willen ze geholpen of overnemen ?

Like
24-6-2020
Onafhankelijk denker uit Hallum

Maar waarom hoor ik nooit eerlijk delen? Dat grote bedrijven geen belasting betalen etc. Soms denk ik laat het klootjesvolk maar met vluchtelingen bezig zijn. Gaan ze niet zeuren over onze bonussen en gesubsidieerd e Tesla's etc. Ik denk dat daar het echte probleem zit.

Like
24-6-2020
wammes uit Uithuizen

in mijn beleving is dat 100en jaren geleden gebeurd en moeten we de zooi achter ons laten net als de 2e wereldoorlog . we gaan toch ook op vakantie naar Duitsland, of moeten we Duitslands dan ook maar van de kaart vegen omdat er zoveel rare dingen gebeurd zijn ? die standbeelden en straatnamen kan je inderdaad een bordje bij zetten maar je kan ook bedenken 99% van de mensen hebben geen idee wie die historische mensen waren dus waar maak je je druk om . om die ene dwarsligger ? waarom moet de meerderheid zich altijd aanpassen en kiezen we niet voor het recht van de sterkste / meeste ?

bedankt voor het melden dat ik ongelukkig ben want dat wist ik zelf namelijk niet. niet stiekem een rekening sturen want dan word ik nog ongelukkiger

wie werkt en zijn best doet verdient geld en als die gene extra veel presteert mag daar prima een bonus op zitten al is een bonus van 3 ton wel wat te veel van het goede vind ik

subsidie om het milieu te verbeteren is alleen maar goed want dan verbetert er misschien echt iets

maar eerlijk delen is iets wat niemand doet, jij ook niet want aan jou schrijven en mening te zien heb jij een baan waarbij jij meer verdient dan je op maakt en ik denk niet dat jij zegt he buurman ik heb een paar 100 te veel en jij te weinig dus hier zijn ze

Like
26-6-2020
virtualizer uit Burgum

Ze hadden hem beter in de cel kunnen laten zitten, deze deed aan recycling van eigen uitwerpselen dus het was een groene.

24-6-2020
Sneuper 2020 uit Drachten

Je kon verwachten dat de zeekoe, de virtualizer en hoe de mannen zich verder mogen noemen onmiddellijk los zouden barsten. Misschien vinden ze zichzelf wel heel grappig. Die rechtse volkshelden toch. Dat ze verantwoordelijk zijn voor de debilisering van de maatschappij zullen ze ongetwijfeld glashard ontkennen.



Like
24-6-2020
swittie uit Garyp

Ies koeltoer.

24-6-2020
Sneuper 2020 uit Drachten

Dat schrijf je in het Nederlands heel anders. Dat hij jij, bij wie Neerlands bloed door de aderen stroomt, toch moeten weten. Het verval gaat snel..

Like
24-6-2020
drolstip uit Drachten

Wat een strontvent zeg.

24-6-2020
swittie uit Garyp

Hé, daar hebben we de nieuwe Wâldnet borderliner weer.

24-6-2020
Sneuper 2020 uit Drachten

Strontvent en borderliner. Het was te verwachten dat grote schelden niet lang op zich zou laten wachten. Argumenteren is er niet bij. Hoeft ook niet en ik zou van zulke kwalificaties pas wakker liggen als ze geuit zouden worden door lieden die ik serieus moest nemen. Dat is hier met veel nadruk niet het geval. Ik neem aan dat jullie veel succes zullen oogsten in zekere kringen die het argument voor de krachtterm hebben ingeruild. Veel plezier met zijn allen.


Like
24-6-2020
drolstip uit Drachten

Typisch sneuper weer, na z'n betoog de keutel weer intrekken.

Even wachten op riemersma en age en het politbureau van de cultuurmarxisten is weer compleet.

Like
24-6-2020
riemersma uit Dokkum

Wat wil je van me weten drolletje??

Like
24-6-2020
peterkratje uit Drogeham

Domme politie die begreep er natuurlijk niks van.. die poep op de muren dat waren wiskundige formules die die man aan het bedenken was.. deze man is 1 van de vele wetenschappers advocaten en chirurgisch personeel die ze binnenlaten

24-6-2020
thefox uit Doodstil

Als ze die vent te pakken krijgen gewoon een paar baantjes in een gierput laten zwemmen....

24-6-2020
advertentie

Sneuper 2020 uit Drachten

Keutel, politbureau cultuurmarxisten. Het vocabulaire van de volkse denkers is waarlijk onuitputtelijk. Nu komt de term cultuurmarxisme volgens mij geregeld voor in de preken van dominee Baudet en in de geschriften van zijn grote leermeester Cliteur. Erg origineel zijn ook deze beschuldigingen dus niet. Sterker nog: het is schaamteloze napraterij. Verzin eens wat origineels. Ps. 'Vocabulaire betekent 'woordenschat'. Ik vermeld het maar even. Dan hoef je het niet op te zoeken of na te slaan. Deze dienst wordt je gratis aangeboden door het politbureau.

24-6-2020
dwergje uit De Westereen

Als ik dit artikel lees. Dan word ik heel somber over dit land. 1 maand en 1 maand voorwardelijk. Dit zijn goud zoekers. En de nederlander kan maar door werken voor deze goud zoekers. Want het geld voor de hardwerkende man om op een fatsoenlijke leeftijd te stoppen is er niet meer. Als we deze goudzoekers niet buiten ons Nederland houden dan is er over 10 jaar hier niets meer van ons zelf.

24-6-2020
age uit Uithuizen

Nou vooruit, nog even een reactie van een 'politiek correct gutmensch, cultuur marxist, linkse rat'
Ik ga niet in op de rechtszaak, dat laat ik over aan rechters en de Waldnetdeskundigen.

Iemand die poep in politiecellen smeert lijkt me behoorlijk gestoord.
Maar weet iemand wat hij allemaal heeft meegemaakt?
En hij komt zoals Swittie altijd zo mooi zegt uit een 'achterlijk woestijnland'

Wat mogen wij blij zij dat we geboren zijn in dit land, deze hoogcultuur, deze boreale blanke wereld.

Het valt me wel op dat sommigen hier de scheld, vloek, poep strontfase nog niet schijnen te zijn ontgroeid?
Van mij mag het hoor, maar ik vraag me af wat iemand uit zo'n 'achterlijk land', die dit leest zal denken?
'Is dit nou de blanke koeltoer?'
Blank= rein....?

Vr.gr. respect.

Speciaal voor de drolstippen en alle keutelbreiers nog even:

Luister even naar wat ik roep..
Lusten jullie wel een eh
Broodje poep?

Pe es
Victoria: mag je niet eens discrimineren in dit land?
Verschrikkelijk zeg...

25-6-2020
wammes uit Uithuizen

mooi als ze lezen dat dit de blanke cultuur is ! och ja dat weten ze al . ze weten dat ze hier alle ruimte krijgen en als die ruimte niet genoeg is ze er nog wel wat bij kunnen zeuren en jammeren

zoals ik eerder zei : niet naar het zin ? dan lekker oprotten of je verlies nemen

discriminatie werken ze zelf in de hand , al onze gebruiken , simpele woorden mogen niet meer ( afrikaantje negerzoen neger indo enz. ) , dingen van 300 jaar geleden worden we op aangesproken en we verwijderen straatnamen en standbeelden . dat doen we door onze goedheid omdat we niet willen discrimineren



maar wat krijgen we terug ? nog meer dingen die wij moeten veranderen omdat zij hier zijn en we eigenlijk de door hun bedachte regels moeten volgen

laat jij ook de buurman de regels in jou huis bepalen ?

ik word er een beetje zwartgallig van zo langzamerhand


daarnaast het land is niet achterlijk en sommige mensen daar ook niet maar wel hun gebruiken ( bij baby meisjes de cl.it wegsnijden met een steen , de vrouw slaan omdat ze minder is , stenigen van vrouwen die toevallig de buurman tegen kwamen zonder sluier enz. )


Like
25-6-2020
robby143 uit Harkema

Uit respect geven we jullie onderdak veiligheid eten fiets onderwijs.jullie willen respect en en gaan steelen.jullie willen respect en gaan verkrachten.jullie willen respect en.pakken on ze af traditie af.julie willen respect en gaan vernielen.ben je dit allemaal zat dan ben je rechts voor Wilders of baudet.dan ben je een rassist een komplot denker.en laaggeschoold.als dat waar is ben ik links en stem ik rechts.want Ik ben het zat van onze lingse barmhartige sameritanen.sie maar niet hun oogkleppen afdoen

25-6-2020
robby143 uit Harkema

Gaan we ons druk maken om iets wat een eeuw geleden gebeurde.en vernielen standbeelden.zie het toch anders dat persoon heeft dingen gedaan.wat slecht was.en dat gaan we niet vergeten .we kunnen ons beter druk maken om de kinderarbeid

25-6-2020
robby143 uit Harkema

Gaan we ons druk maken om iets wat een eeuw geleden gebeurde.en vernielen standbeelden.zie het toch anders dat persoon heeft dingen gedaan.wat slecht was.en dat gaan we niet vergeten .we kunnen ons beter druk maken om de kinderarbeid

25-6-2020
gosseweening uit Buitenpost

Litte we mar bidde dat it ea noch goed komt mei sa'n jonge, as hy no al sa oan de grûn sit, hoe moat it dan fierder mei syn libben wat wurde? Sneu genôch, en spitich dat it ús mienskip sa'n soad sinten kostet.

25-6-2020

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan