Account
Logo
Zoeken
6.1 °C

Drachten voert 'betaald parkeren' in op zondag

Publicatie: 16 augustus 2018, 14.05 uur

Reacties

samatut uit Buitenpost

Ach ja, in de kerk gooi je op zondag het geld in de pong, en in Drachten in de parkeerautomaat...

16-8-2018
stien147 uit Drachten

Ja, het is maar net waar je het liever aan besteed !

16-8-2018
janus1964 uit Noardburgum

Dan toch maar weer naar Burgum, daar is parkeren óók op zondag gratis!

16-8-2018
veenstra1975 uit Burgum

En in burgum heb je altijd plek.

16-8-2018
advertentie

mrhello uit Drachten

Logisch dat in Burgum altijd plek is, er is daar niks..

16-8-2018
holla uit Drachten

Het lukt ze ook steeds weer om de mensen weg te jagen.
Overal kun je op zondag gratis parkeren, behalve in Drachten.

16-8-2018
stien147 uit Drachten

Daar staan klompen bij de winkeldeur

16-8-2018
werf uit Hurdegaryp

Humor was al voorspeld dat dit zou gebeuren.
En omdat die extra zondag ten koste gaat van 1 vd andere 6 dagen en kosten stijgen. Zal het wel niet lang meer duren dat prijzen stijgen. Voordeel is wel dat het door de weeks lekker rustiger is.

16-8-2018
planke uit Harkema

Voor iedereen,die aan zes dagen niet genoeg hebben, om de portemonnee te ledigen, moeten die paar eurootjes parkeergeld op zondag ook geen probleem zijn.

16-8-2018
veenstra1975 uit Burgum

De gereformeerden willen toch altijd het laatste woord hebben.gooi die winkels in drachten maar weer dicht.

16-8-2018
frissekijker uit Engwierum

Hahaha!

16-8-2018
J-One uit Buitenpost

"Mensen die op de koopzondag willen winkelen in Drachten komen vanaf 26 augustus van de koude kermis thuis. Er kan vanaf die datum niet meer gratis geparkeerd worden in Drachten."

Wat een bizarre inleiding op een normaal verschijnsel: tijdens winkeltijden betalen voor parkeren.

16-8-2018
tokkie123 uit Drachten

Betaald parkeren is gekoppeld aan de openingstijden van de winkels in Dr88, dus lijkt me betalen op zondag niet meer dan een logisch gevolg nu...

16-8-2018
wijzer uit Feanwâlden


De koopzondag zal na 26 augustus wel weer afgeschaft worden ........

16-8-2018
advertentie

zakko1 uit Drogeham

haha kwibussen daar ,moeten ze maar lere met die 24uu openings daar

groet dieZakko

16-8-2018
marcoaxe uit Houtigehage

Ja mensen , De ELP waar jullie op gestemd hebben ! Bedankt de gasten maar heel hartelijk voor!

De eerste zondag was een lokkertje.
De eerste ding van de 24/7 had deze partij er gelijk al weer afgehaald.
Dit is het 2de .
Ze lieten al eerder de burgers in de kou staan , want ze hadden het bij de verkiezing over om de meningen van de burgers ....daarmee heel serieus mee te laten wegen!

De H&I de schreeuwers; iedere zondag open .....en wat is daar terecht van gekomen?
Mogen ze open en blijven ze dicht.

Maar goed , nu viel de eerste koopzondag ook zwaar tegen. Geen 80% vd winkels waren open , wat ze hadden verwacht.
Het waren er 150 vd 380.
En niet 80% van Smallingerland was voor ,maar 80% van 1894 en dat zou dan 4 op de 5 wezen ( te bedenken dat er bijna 6000 papieren uit zijn gedeeld onder Smallingerland).

Moet je nagaan dat de omtrek dorpen gratis parkeren is.
ELP weg er mee!

16-8-2018
jarmo uit TEARNS

Is de Boer ook open?

16-8-2018
11977 uit Drachten

Pak je toch de fiets..

16-8-2018
zeekoe uit Harkema

Schandalig, je kon er de klok op gelijk zetten dat ze dit gingen invoeren. Nooit eens een stukje service naar de burger geven. Stel je voor zeg.

16-8-2018
ambtenaartje uit Lutjerijp

gewoon de auto in een zijstraat parkeren en een stukje wandelen, niks mis mee..

16-8-2018
uit Surhuisterveen

Ja, Marcoaxe, nu weten we het wel dat je tegen koopzondagen bent. Je valt in herhaling.

16-8-2018
ambachtschool uit Hantumeruitburen

Vrouw ambachtschool heeft ook geen eigen auto meer. Gelukkig heb ik de oude aanhanger......
Niet zeuren dus, doe ik ook niet.

16-8-2018
layka uit Harkema

Ach ja We betalen al geen wegenbelasting genoeg

16-8-2018
diuwer uit Boornbergum

word je politiek weer zwaar genaaid tis nooit anders geweest

16-8-2018
wijzer uit Feanwâlden


De kerkgangers hebben in de ochtenddienst nog steeds vrij parkeren .........

16-8-2018
ovj uit Drachten

Geld is macht en wil de gemeente graag van mee profiteren
Nu maar weer verder slapen

16-8-2018
uit Surhuisterveen

En aan wie betaal jij die wegenbelasting plus de daaraan verbonden opcenten, Layka? Niet aan de gemeente.

Linksom of rechtsom, gemeenten moeten ergens geld vandaan halen om parkeerplaatsen te onderhouden. Halen ze een deel niet via parkeergeld, halen ze het wel via andere wegen bij de burger.

Ik moet echter wel toegeven dat parkeergeld niet klantvriendelijk overkomt, zelfs kan afschrikken. Er waren misschien ook wel andere mogelijkheden geweest om geld voor parkeerplaatsonderhoud te innen.

16-8-2018
jan61 uit Drachten

welke partij heeft dit weer ingevoerd de volgende verkiezingen maar op een andere partij die tegen is voor parkeer geld .

16-8-2018
frissekijker uit Engwierum

Waarom denkt (bijna) iedereen dat je op een doordeweekse dag wel moet betalen en zondags niet?

16-8-2018
elcapitan uit Drachten

https://www.smallingerland.nl/Int/2018/Juni/Zondag-1-juli-gratis-parkeren-Drachten.html

Dit is toch geen nieuws meer, dit is gewoon aangekondigd. Nog voor de eerste koopzondag van 1 juli. Dus...

16-8-2018
gz30 uit Kollumerzwaag

vreemd eerst waren ze tegen koopzondag en ineens kan het wel maar nu komt de aap uit de mouw kunnen ze toch nog wat bijverdienen. en het is ook nog niks in drachten

16-8-2018
drachtster2000 uit Drachten

Heerlijk voor de mensen die naar de kerk gaan in het centrum .die gaan nu ook lekker betalen om in de kerk te mogen zitten

16-8-2018
age uit Uithuizen

Tja, WE waren VOOR een koopzondag, maar WE wisten niet dat WE dan voor parkeren tijdens winkeltijden (parkeer)geld moesten betalen, net als op andere dagen?
Weten WE wel, dat WE als WE op koopzondag willen winkelen WE ook moeten betalen voor boodschappen, net als op andere dagen?

Gelukkig dat Layka het niet erg vindt, want 'we betalen al geen wegenbelasting genoeg':-)

Meestertje!!
Juffie!!
Redactie!!

Hj doet het weer die Age !!
Blokkeren die trol
CenZUURR

Met vr. gr.

pst,
liever een trol
dan een uitgedroogde oliebol

Benieuwd hoe lang...:-)

16-8-2018
uit Drachten

Staat in de Breeduit alle zondagen betalen. Dus ook als het geen koopzondag is.

16-8-2018
pykstra uit Drachten

Ze stellen zeker geen prijs op klanten die op zondag willen winkelen. Koopavond zou eigenlijk ook vrij parkeren moeten zijn. Parkeerplaatsen zat.

16-8-2018
vanvroeger uit Drachten

drachtster2000 uit Drachten: reageer gewoon normaal.Iedereen moet betalen, kerkgangers ook. Waarom zo'n kinderlijke reactie: "Heerlijk" voor die mensen, "lekker betalen". Of lok je reactie van kerkgangers uit. Raar hoor.

16-8-2018
age uit Uithuizen

Vlgs Marcoaxe is parkeren in de omliggende dorpen gratis.
Dus, parkeer de auto in bv Opeinde en ga dan in Drachten lekker winkelen!


vr.gr. RESPECT !!!

beter een trol
dan een mislukte dr..

16-8-2018
alziendoog uit Leeuwarden

Sneue reacties hier en daar zeg. Age spant wederom de kroon.

Alles moet compleet uitgeperst worden.. Daar ben ik persoonlijk wel eens spuugbeu van.
Denk dat de winkeliers zelf er ook niet blij mee zijn..
Meer verkopen doe je niet. Mensen gaan niet opeens (1/7e =) 14% meer kopen omdat winkel een dag extra open zijn.
Dit kost hen extra stookkosten, extra personeelskosten, extra.. alles.. meer werk van de administratie etc..
En meer geld levert het niet op. Dat beetje extra gaat naar de gemeente.

Beter werken we er allemaal gewoon niet aan mee dan stopt het vanzelf weer. Ben blij dat ik geen winkel in drachten heb. Dan bleven de deuren geheid dicht.

Ik kom er een heel jaar niet uit protest :) f**k drachten. ik rij om ^^

16-8-2018
shena uit Drachten

Wat een achterlijk gezeur over betaald parkeren.
Door de week moet je betalen, ja jammer dan. Dacht je dan om wat voor reden je niet op de koopzondag moet betalen ? Nou wat zou die reden zijn dan. En ga gewoon in de P garage. Lekker onderdak en kost je nog steeds maar €2,50 maximaal

16-8-2018
advertentie

brommer1500 uit Dokkum

Welkom in Kollum

Alle supermarkten zijn open

Aldi, Poeisz en Jumbo

16-8-2018
suameerder uit Sumar

Wat een gezeur over het parkeerbeleid..op het Kyriat Onoplein kun je 3uur parkeren met een parkeerschijf kost ook niks 5minuten lopen rn je bent in het centrum en als je niet wilt betalen voor het parkeren blijf je toch gewoon op zondag thuis en ga de op een andere dag heen wanneewa je ook moet betalen..

16-8-2018
friezin55 uit Surhuisterveen

kunnen de parkeerwachters ook wat extra verdienen

16-8-2018
dwaler uit Wijnjewoude

sa fiin as poppestrond.
en achter de ellebogen.

dom dom drachten

16-8-2018
barca uit Drachten

Dat durf jij te zeggen dwaler?
Wijnjewoude fien dorp.

16-8-2018
samaritaan uit Sumar

Burgum is hele week GRATIS parkeren.

16-8-2018
stormrots uit Drachten

Wat een drukte om niks, big deal...normaliter mot je toch ook betalen als je wilt gaan winkelen? Er zijn genoeg gratis parkeerplekken in drachten en zeker op zondag kun je prima gratis parkeren als je geen probleem hebt met 3 minuten lopen.

17-8-2018
fryskfrommes uit Kollum

fyn dr88 sa wie sa neat oan om te shoppen. Gean wol gesellich nei Grins ta . Mei de trein want dan kin wy moai in terraske pakke en Hoeve wy ek net nei de parkeergarage ta .It wykein telt mar twa dagen dy,t jo frei binne . Dan doch ik ek leaver wat oars dan shoppe . Hoe krije se t yne plosse haha Net te liouwen...

17-8-2018
bowing747 uit Drachten

Achterlijk dorp

17-8-2018
lutzen uit Buitenpost

Iedereen wil toch dat de zondag een gewone dag wordt? dan ook niet zeuren dat je op zondag moet betalen voor parkeren!

17-8-2018
unbeliever uit Boelenslaan

DRACHTEN - Mensen die op de koopzondag willen winkelen in Drachten komen vanaf 26 augustus van de koude kermis thuis. Er kan vanaf die datum niet meer gratis geparkeerd worden in Drachten. Tot op heden was het op zondag altijd gratis om de auto in het centrum van Drachten te parkeren. Die tijd is nu voorbij.

Heeft redactie van Wâldnet haar research wel goed gedaan. Een beetje beladen tekst “komen van een koude kermis thuis” Dit is voor de eerste koopzondag in officieel gemeentestuk al bekend geworden. Wâldnet zit soms kennelijk op onnodige en totaal nietszeggende discussies te wachten.
Het is volstrekt niet van belang dat mensen uit Leeuwarden-Kollum of welk ander gat in Friesland niet naar Drachten toewillen. En dit bedoel ik niet denigrerend, maar ik hoef dat en velen met mij denk ik, niet te weten. Daar is een ieder toch VRIJ in?

17-8-2018
mutsjubutsie uit Drachten

Als de winkels open zijn moet je betalen, lijkt me vrij logisch, en dat mensen jammeren om die paar euro's snap ik al helemaal niet.
Ten eerste, de meeste mensen komen uit Drachten, ga eens fietsen misschien? En dan zeggen, we gaan wel naar surhuisterveen of burgum, omdat het daar gratis is? Benzine kost ook niks zeker? Autorijden is duur, en dan zeuren om een paar euro's.

17-8-2018
poezenbeest uit Holwerd

Schokkend nieuws. Ik moet hier even van bijkomen. Ik klamp mij maar vast aan de aanhalingstekens rondom 'betaald parkeren'. Blijkbaar niet echt betaald parkeren, maar alleen 'soort van'. Dan valt het misschien toch mee.

17-8-2018
marcoaxe uit Houtigehage

Je merkt er straks toch niks meer van als je merkt dat je huishouding 300,- meer kwijt bent aan boodschappen.
De koopavonden las ik net , zijn weer meer in trek.

Maar of de koopzondag zo geweldig is?
In het hele geheel zijn meer winkels leeg komen te staan.
Enorme omzetten....daar hadden de gasten het over. Maar in gebieden waar nu al een tijd koopzondag is en gratis parkeren is ,zijn juist winkels gesloten/leeg komen te staan.
En niet van die kleine winkels.
Nu straks met de 300 ,- extra kwijt , en men komt er achter dat je boven op de 300,- ook nog de kosten koopzondag komen.
Kijk en daarom is men in 1900 toeker dan in 2018. Toen kreeg men de zondag vrij en de kids op woensdag middag. Zondag vrij parkeren .
Ja lieve mensen , jullie willen dit en nu krijgen jullie dit!
Daarom zitten jullie nu als moderne slaven hiervoor te betalen en straks verplicht ook zondag te gaan werken!

17-8-2018
heldere uit Drachten

Toch wel knap dat je bij ieder nieuws over de koopzondag opnieuw probeert de confontatie te zoeken met allerlei nepnieuws en verdraaide feiten. Dan ben je echt geestesziek.

17-8-2018
elcapitan uit Drachten

Tsja, als je maar lang genoeg volhoud met telkens het zelfde te roepen gaar er misschien iemand in geloven. Maar vooralsnog lijkt mij dit de persoon in kwestie alleen zelf maar.
Volgens mij moeten we ons niet zo druk maken toch? Het is een feit dat er tot voorkort geen parkeergeld op zondag betaald hoefde te worden. Maar de winkels waren ook niet open en als je ergens niet naartoe hoeft of wilt kost dit geen parkeergeld. Logisch toch? De zondag is een gewone dag geworden en zo zie ik hem dan ook, geen probleem mee. ELP daar kun je wat mee. Netjes voor 1 juli aangegeven dat er vanaf 2e koopzondag parkeergeld betaald moet worden “op plaatsen waar dit nu ook al moet op de andere dagen” stop dus maar zou ik zeggen met fakenieuws te verkondigen, niemand geloofd dit immers meer.

17-8-2018
jan61 uit Drachten

Lawei lawei lawei lawei lawei lawei lawei lawei lawei dat moet betaald worden!!

17-8-2018
marcoaxe uit Houtigehage

Heldere met zijn poedel zijn overal nagenoeg om de zelfde tijd aanwezig.
Fakenieuws is de bron niet te trasseren ,maar wat ik aanhaal word door anderen in het nieuws geplaatst en iedereen kon daar van op de hoogte zijn.

Ja ELP netjes! Begon al de kwestie Lawei te verdoezelen. Netjes hoor!
Ze moesten ook wel om de PVDA te helpen ,omdat die op hun beurd de ELP geholpen heeft aan de koopzondag.
Maar eigenlijk is het ook een goede zet van de ELP om de parkeren te laten betalen.
Draaien ze hun eigen koopzondag de nek om.

17-8-2018
unbeliever uit Boelenslaan

Las ik onlangs niet ergens dat de SGP in den lande ook al voor wat de koopzondag betreft, overstag gaan? Dit wel in ruil voor mee beslissen. Wat is hier dan het verschil t.o.v. de PVDA en ELP in Smallingerland??

17-8-2018
wdm uit Hoornsterzwaag

Gewoon blauwe parkeerkaart voor de voorruit en gratis parkeren op de parkeerplaats bij de Appie op het Kyriat Onoplein

17-8-2018
advertentie

heldere uit Drachten

Wat het geloofsgekkie aanhaalt als nieuws is zijn eigen interpretatie van een mengeling van berichten. Hij goochelt met cijfers en feiten en komt daarvoor met allerlei linkjes naar vage websites en verouderde berichten om zijn eigen gelijk te bewijzen. De man is compleet geobsedeerd door de koopzondag.

18-8-2018
marcoaxe uit Houtigehage

Heldere roept wat ,maar onderbouwt verder niks.
Maar deze is wel hoogbegaafd !
Nu hoogbegaafden hebben feiten en kennis paraat.
Maar deze heldere komt niet verder dan het verhaal op 09:10 uur.
iedere keer herhaling van het zelfde :)
Is zo geobsedeerd op mijn naam. Komt er soms heel vroeg al zijn bed er voor uit !
En het is nog wel een hoogbegaafde met nickname hahaha.

Unbeliever ; SGP doet dat ook !
Gelukkig afdeling Drachten nog niet.
Wat dan het grote verschil is met PVDA en ELP is dat de burgers voor de kosten op draait .
Door hun knullig besturen zit de burger met de kosten .
De ELP zou het geheel anders doen ,maar ipv de onderste steen boven te krijgen bedekken ze het juist met dikke stenen.
En zijn daardoor niet eerlijk bezig.
Ze zetten gelijk de burgers te kak.

18-8-2018
unbeliever uit Boelenslaan

SGP Drachten nog niet? Nee, als je niks te vertellen hebt of krijgt hoef je die keuze ook niet te maken. Raar, dat landelijk de christenen van de SGP anders denken dan afdeling Drachten. Of zitten hier misschien de echte christenen bij de SGP. Ja, ik denk het wel. En de burgers worden te kak gezet? Vóór 1 juli was al bekend dat er niet gratis geparkeerd kon worden. Ik kan ook nergens vinden dat de gem.raad heeft gezegd dat dit niet zou gebeuren. Als dit wel zo is, lees ik dit graag.

18-8-2018
elcapitan uit Drachten

Hoogbegaafd zit hem wel erg hoog! Dit, terwijl hij dit zelf roept. Heldere heeft volgens mij niet gezegd dat hij hoogbegaafd is. Geen feiten of onderbouwing? Wat valt er nu te onderbouwen aan het betalen van parkeergeld op zondag. Bij elk artikel over de gemeente is er één die zich continu bediend van teksten die hij al menigmaal heeft gebruikt. M.a.w. hij vervalt met regelmaat in herhaling. Het gaat bij hem ook helemaal niet over dit parkeergeld, nee, het gaat hem om die klote koopzondag. Dat is zijn obsessie. Trouwens, hij hoeft helemaal geen parkeergeld op zondag te betalen, hij gaat niet naar de winkel. En waar hij wel heen gaat hebben ze zelf wel parkeergelegenheid. De Berglaan is er ook nog wel. De Singel en omstreken, plaats zat. En als je daar parkeerd hoef je niet door het winkelende “volk” te lopen.

18-8-2018
marcoaxe uit Houtigehage

Elcapitan 19:04 uur Dat heb ik jou toch al laatst verteld. En nu ga jij mij vertellen wat ik jou heb laten lezen? hahaha
Toevallig heb je Unbeliever een rol gegeven in jou Team?
Ik verval in herhaling? Tja moet wel ,omdat jij iedere keer hier beweerd dat ik bij de berglaan parkeren kan of bij de Singel. Waarom dan? Omdat ik daar volgens jou nog kerk.
Maar ik heb je toch gezegd dat ik een eigen plek in het centrum heb.
Hoogbegaafd geen onderbouwing? Ja hoor , elders al gedaan . Zegt iets over jou lezen.

Unbeliever ; Je schrijft al zijnde je niet op de hoogte.
Het SGP landelijk heeft Nee gezegd. In de grondbeginselen staat duidelijk Nee.
Maar er zijn in de landen die ja zeggen,dus tegen in gaan.
Voor 1 Juli is niet voor de verkiezing,want voor de verkiezing heeft men er niet aan getoornd.
Wel over koopzondag.
Ergens niet over getoornd hebben ,mag je uitgaan dat dat zo blijft.
Maar ja ......dan sla je je eigen koopzondag mooi dood.

18-8-2018
elcapitan uit Drachten

Correct Marco, je hebt helemaal gelijk. Klote Gemeente Smallingerland. Hoe durven ze haar inwoners zo te kakke zetten. Verder geen kommentaar meer.

19-8-2018
marcoaxe uit Houtigehage

Geen commentaar meer....schrijft Elcapitan.
Totdat de autistenknop weer om gaat en het narcisme weer de kop op duikt.
Dat betekend?
Dat de Ritalin weer op is.

20-8-2018
unbeliever uit Boelenslaan

Marco, het is ergens niet aan tornen, maar dit terzijde. Wie, (welke partij) heeft niet getornd aan het parkeerbeleid op zondag? Ik bedoel, waar staat dit ergens in hun verkiezingsprogramma? Voor de verkiezingen was het ook nog niet duidelijk wie zou gaan winnen toch? Dus, graag even aangeven wie dit waren dan kan ik dit even lezen! ELP heb ik iets over parkeren gevonden, maar daar zeggen ze niet dat er niet betaald hoeft te worden. Zoek het maar op.
Nog een vraag; “ Unbeliever ; Je schrijft al zijnde je niet op de hoogte” ?? Deze tekst begrijp ik niet. Bedoel je hier dat ik ergens niet van op de hoogte ben?


20-8-2018
unbeliever uit Boelenslaan

Marco, kun je het niet vinden? Dacht ik al. Misschien is het beter om voortaan jezelf te overtuigen van het één of ander, alvorens van alles te gaan roepen. Je staat er volgens mij al niet al te best op als het om de waarheid gaat. Mocht je toch iets vinden dan hoor ik het graag.

22-8-2018
marcoaxe uit Houtigehage

Om 20:43 al antwoord gegeven .
Als de ELP een fatsoenlijk en transparante wilt neerzetten , zie je maar weer es dat het niet zo is.
Wel van de hoogte schreeuwen ,maar de keerzijde daarvan weglaten , dan ben je niet transparant.

Zie als het om waarheid gaat eerst es in eigen keuken.

23-8-2018
unbeliever uit Boelenslaan

Oh, maar daar staat toch niet wat ik vraag of wel? Ik vraag waar in een verkiezingsprogramma staat dat er geen parkeergeld op zondag zal worden gevraagd. Marco zegt dat hier aan getornt wordt, dus staat het ergens, mijn vraag is, waar en bij welke partijen. Je hebt kennelijk lang moeten zoeken en het niet kunnen vinden. Dus laat verder dan maar, ik vroeg niet naar ELP en haar transparante of wat je ook bedoeld. Het college bestaat immers niet alleen uit de ELP toch? Dus doe verders geen moeite. De Waarheid? dat is wat anders dan maar van alles gaan roepen omdat je de smoor in hebt op o.a. de ELP. KLOTE KOOPZONDAG ook. Zondag is het weer zover of niet? Dus als een ieder die niet wil betalen voor parkeren, vóór 12.00 uur hun boodschappen, mocht dit nodig zijn , halen, hoeven ze niet te betalen.

23-8-2018
marcoaxe uit Houtigehage

Kijk Unbeliever ; Tijd 15:29 uur
En Kijk elders Elcapitan 15:42.
Je bent gewoon Elcapitan. Maar je kunt hier ivm 12:53 uur niet met elcaptan naam iets neerzetten.
Makkelijk met een scala aan nicknames.
Maar probeer het es te verbloemen ook niet elkanders fouten in de spelling over te nemen hahhahaha! Hilarisch!

23-8-2018
unbeliever uit Boelenslaan

Tsjonge jonge. Wat ben jij een nietig, nietszeggend misbaksel. Het wordt weer moeilijk en dan komt hij weer met zijn complottheorie aanzetten. Je hebt dagen lopen snuffelen maar hebt niets kunnen vinden, anders had ik wel een linkje zien verschijnen. Je hebt kennelijk niet door dat je door de meerderheid hier wordt uitgekotst en dat ze je allemaal in de picture hebben. Ze volgen je. Je noemt elcapitan een narcist, maar jij bent dit in het kwadraat. Schizofreen en kennelijk een hele moeilijke jeugd gehad. Hier laat ik het bij, maar als je doorgaat met leugens verkonigen zal ik het niet laten je weer van repliek te dienen. Wat kom jij een hoop te kort in het leven! Ja, je obsessie voor het “boek” dat is het enige waar je over wilt praten, maar dan wel op jouw manier. Met jou is niet te leven. Geen vrouw in het ambt en ook niet aan de keukentafel. Wat een watje.

23-8-2018
marcoaxe uit Houtigehage

Het is geen complot theorie ....maar het is al bewezen!
De zelfde tijd , zelfde verhaal , zelfde schrijf fouten zelfde zinsopbouw enz enz.
Inhoudloos , niet kunnen lezen .....wil je nog meer?

''Verkonigen '' houden we er in!
Je wou mij laatst toch verbeteren? En het zelf daarna niet voor elkaar krijgen ! hahaha

23-8-2018
unbeliever uit Boelenslaan

ls de ELP een fatsoenlijk en transparante wilt neerzetten , zie je maar weer es dat het niet zo is.
Wel van de hoogte schreeuwen ,maar de keerzijde daarvan weglaten , dan ben je niet transparant.

Totdat de autistenknop weer om gaat en het narcisme weer de kop op duikt. (Steekt) sukkel.

Unbeliever ; Je schrijft al zijnde je niet op de hoogte. ???? Adacadabra
Het SGP landelijk heeft Nee gezegd. In de grondbeginselen staat duidelijk Nee.
Maar er zijn in de landen die ja zeggen,dus tegen in gaan.
Voor 1 Juli is niet voor de verkiezing,want voor de verkiezing heeft men er niet aan getoornd.
In de landen die ja zeggen? (Sukkel)

zelfde schrijf fouten (moet aanelkaar) sukkel.

Wat dan het grote verschil is met PVDA en ELP is dat de burgers voor de kosten op draait . (draaien) sukkel.

Maar eigenlijk is het ook een goede zet van de ELP om de parkeren te laten betalen. ( de parkeren te laten betalen??) sukkel.
Het is inhoudsloos (sukkel). SUKKEL, DIE houde wij er in.

23-8-2018
riemer uit Achter de hage

Kom op zeg: je gebruikt op zondag een parkeerplaats? Dan betaal je de kosten voor die parkeerplaats.
Het is gemeentelijk eigendom en wie er wil staan betaalt per minuut zo'n beetje de huurprijs. Heel terecht.

Per saldo betaal je als huurder op zondag ook geldt aan de eigenaar van je huurhuisje in Twijzel of Houtigehage of waar dan ook want je woont op zijn grond en maakt daar gebruik van.

Ik vermoed nu wel dat er een gebruiker hier is die de huur van zondag niet betaalt aan de verhuurder omdat hij (of zij) op zondag niet mag betalen.

24-8-2018
marcoaxe uit Houtigehage

Unbeliever; Schrijf jij beter?
Je negeert zo ie zo komma's . Bij bv ''maar''.

Dus als een ieder die niet wil betalen voor parkeren, vóór 12.00 uur hun boodschappen, mocht dit nodig zijn , halen, hoeven ze niet te betalen.
Wat een komma's en de zin klopt niet eens!

Van elders nog ; bv Drachtstervaart West ;'' strarechtelijk'' (strafrechtelijk) 13-7-16

''Koopzobdag''
Bij CU K'land tegen koopzondag ; regeerd ipv regeert.
''excecutie'' (executie), '' omdat er veel tege (n) ware''

Toen al zei ik ; Als je fouten bij anderen moet laten presenteren......doe het zelf dan beter.
Dus zelf ook een sukkel!

Riemer draait 180 graden met de vorige keer!
Riemer ; liegt al eerst over zijn woonplaats!
En nee ,ik betaal zondags geen huur.
Dat is goed geregeld met de bank dat de huur vooruit word betaald en op werkdagen ipv zon- of feestdagen. Daar kun je bv met de verhuurder afspraken over maken!

24-8-2018
marcoaxe uit Houtigehage

En de parkeerplaats is al betaald om te maken.
En het was in de weekenden en avond om niet te hoeven te betalen.
In de regel gaat maar een klein deel van het parkeergeld terug naar parkeren.
De rest gaat algemeen.

Dus de blunder van De Lawei. En de toekomst van het zwembad.
Raar dat Riemer nu ineens zo voor is en een tijdje terug zo tegen ivm de kerken.
Heeft ''ik'' het voor elkaar gekregen om bij de Hoeksteen een eigen plek te krijgen en vandaar de kant vd wereld te kiezen en ineens voor is?

24-8-2018
heldere uit Drachten

Niet te geloven, toch unbeliever? Hij heeft twee jaar oude voorbeelden nodig van tikfouten, terwijl hij zelf kwalijk een fatsoenlijke zin in het Nederlands weet te produceren. Dan ben je knettergek.

Hij gelooft in zijn eigen complottheorieën en denkt op zijn eigen manier de waarheid te hebben bewezen. De rest van de wereld weet gelukkig beter.

25-8-2018
advertentie

unbeliever uit Boelenslaan

Ach weet je Heldere? Je mag heus wel eens een lettertje vergeten. Maar wat deze man produceert is onbeschrijflijk. Het ergste is nog dat hij mij zelf op een verkeerd woord attendeerde, dus ik kaart het niet eens aan. Als ik hem dan vervolgens van Repliek dien en hem voorbeelden van zijn recent geschreven teksten laat zien, komt hij met dit. Ik schreef het ook al aan Riemer, het gaat mij te ver, maar je zou in feite nog medelijden met dit sajuut moeten hebben ook. Ik heb nog nooit zo’n zielepiet meegemaakt. En het ergste is nog en wellicht komt dit ook wel omdat hij geheel van het padje is en lang geen 100 punten is, hij het zelf niet eens leest. Ach, elke keer als hij er niet meer uit komt, komt hij met nonsens en geen antwoorden. Simpelweg omdat hij die niet heeft. Ik vraag, waar staat ergens in een verkiezingsprogramma dat er geen parkeergeld op zondag hoeft worden betaald. Geen antwoord. Hij lijkt mij ook schizofreen.

25-8-2018
marcoaxe uit Houtigehage

Wel es een lettertje vergeten of (wat toevallig! Wat elcapitan ook van je overnam) een ''v'' er bij te plaatsen.
Het gat niet om een lettertje vergeten , maar met opzet 2016 voorbeelden genomen , dat het niet gaat om '' wel eens'' ,maar structureel!
Ik maak fouten en ook kromme zinnen. Gaf ik al reeks lange tijd toe!
Er zijn ook mensen zoals de familie nicknamepjes die ontkennen !
Dus ga eerst zelf foutloos schrijven. Geef het goede voorbeeld!

Die aap van de oerknal had de zelfde tik als jullie hahaha
En al bewijs gevonden. Nee dus! Maar wel weglopen en geen antwoord geven!
Simpelweg omdat ze niet bestaan!

Ps; Heldere liegt ook weer es. Je zei dat je klaar met mij was. Ik merk toch duidelijk in jou schrijven dat je dat niet bent.

Ps ; Je hebt antwoord gehad op de vraag ; parkeergeld op zondag.
Maar ja lezen Unbeliever.... is niet aan jou toevertrouwd.

25-8-2018
unbeliever uit Boelenslaan

Marco, o ja, welke datum en tijdstip dan? 18/08 20:43 schrijf je ook al dat je daar antwoord gaf op het parkeergeld waar niet aan getornd zou worden. Ik zie het niet, je antwoord. dat heb je ook niet. Ik vraag je toch gewoon, wie zou er niet tornen aan betaald parkeren op zondag? Wie? Welke partij. Daar kun je toch gewoon antwoord op geven? Je doelt wellicht op de ELP, maar die schrijven dat niet in hun programma. Dus...nog 1x waar staat dat er niet aan betaald parkeren op zondag zal worden getornd? Kom niet aan met partijen die nu niet het college vormen, die hebben daarover na de verkiezingen niets meer te zeggen. Kun je geen antwoord geven, je linkje dus graag, laat het dan maar. Het is allemaal verspeelde tijd met jou. Nee Heldere zou niet meer op jou reageren en dat doet hij ook niet toch? Wie moet er nu lezen? Hij spreekt mij aan in zijn laatste reactie dus wat lul je nou? Zie je nu ook v-tjes? Nee, op de PC typen is makkelijker. Die moeite neem ik zelfs noch voor je.

25-8-2018
riemer uit Achter de hage

Nou Marco: ik woon wel degelijk achter de Hage. En dus lieg ik niet.
En jij betaalt vrolijk huur over je huisje aan de XXX te Houtigehage op zondag hoor. Accolade en elke andere verhuurder wil ook voor het gebruik op zondag geld ontvangen.
Dan kun je wel op zaterdag betalen voor de zondag maar per saldo: je betaalt voor het gebruik op zondag.
En ik denk dat jij op zondag ook gewoon de koelkast aan hebt staan en dat je niet lopende naar de kerk gaat.
En waar maak jij je druk om? Jij kunt bij de kerk parkeren zonder kosten toch? En als je niet wilt kopen op zondag dan is er voor jou toch geen probleem?
Blijf lekker doen wat je denkt te moeten doen en vermoei anderen niet met je complottheorie over wat dan ook.

En wat is de reden dat je mijn privésituatie steeds moet betrekken in je verweer?

Ik lees alleen maar frustratie bij jou en als je daar over wilt praten dan is daar ruimte voor op andere manieren.

27-8-2018
marcoaxe uit Houtigehage

Riemer ; Ik betaal geen huur voor mijn huis.
Dus daar gaat jou ík denk'' verhaal!
Je woont ook niet ''achter de Hage'' !
Nee , als je betaald ben je op dat moment eigenaar voor dat tijd dat je er voor geld uit geeft.
Het is net als bij benzine. Het is niet zo dat als je op zondag gaat rijden dat je dan het betaalde in gaat. Je betaald bij de pomp bv op zaterdag. Dan is het je eigen.
Bij bv de koelkast betaal je in het vooruit. De naberekening komt later!

Het gaat nog steeds niet dat ik gratis kan parkeren. Maar ik wees jou juist dat je zo 180 graden met je kont aan het draaien bent!

Waar leest Riemer dat ik zijn privesituatie er bij betrekt?

En ik bepaal zelf of ik een complot ziet of niet. En in deze is duidelijk de zelfde mensen in verschillende namen hier aktief.
Maar dat wil je niet zien ,omdat deze wereldse jou helpen.
En ik lees in jou veel frustraties , want je zoekt mij wel vaak op. Net als die andere 1 persoon !

27-8-2018
poezenbeest uit Holwerd

Jullie zijn gek dat jullie nog steeds op elkaar reageren met oeverloos gezwam. Doe de mensheid een plezier en kap ermee.

27-8-2018
marcoaxe uit Houtigehage

Unbeliever ; lees goed.
Je eisen worden steeds meer en mijn schrijven wijzen duidelijk naar 1 doel!
Eerlijke transparante partijen hadden voor de verkiezingen het met 1 zin met de koopzondagen vermeld.
De ELP had juist bij de verkiezingen BELOOFD naar de kiezer te luisteren en hun bij alles te horen wat ze vinden. Nu dat was net na de verkiezingen al een punt dat ze niet na kwamen!
Dit zo hadden ze bij voorbaat al bedacht gezien ook de tijd van invoer.
Zoiets zet je niet in een verkiezingsprogram.
Dat ketst kiezers af!
Dus zeg je niks en voer je gelijk in !

De vorige partijen qua coalitie hebben nooit een punt gemaakt om zondag alles gratis te houden.
Nu voeren ze koopzondag in en sniekie zetten ze dat op de smallingerland site.
Als je transparant bent als ELP zeg je dat ronduit als Krantnieuws.
Je zet je kiezers dus te kak! Duidelijk!

27-8-2018
unbeliever uit Boelenslaan

Duidelijk!! En bij deze geef ik graag gehoor aan Poezenbeest zijn verzoek.

27-8-2018
riemer uit Nij Beets

Ook ik trek mij terug uit dit zinloze gesprek.
Er is getracht om helder te zijn door meerdere partijen maar kennelijk wordt dat niet begrepen.

Het ga u goed!

27-8-2018
elcapitan uit Drachten

Lijkt mij ook een wijs besluit. Salut.

27-8-2018
marcoaxe uit Houtigehage

Dat iedereen er van tussen gaat lijkt mij logische stap.
Waar het om draait is dat ook bij deze nieuwe college de Zondag niet heilig is.
Wat onder christelijke gratis was ,ook omdat het bij hun geen koopzondag was. Moet nu ineens ook op de schop.
Maar dat is in de landelijke politiek het zelfde. Je zag dat eerst bij abortus , euthanasie , geknoei met het menselijk lichaam ,Het afbreuk doen met man vrouw ( onzijdig in je paspoort ed) en zo zijn er tal van zaken dat Gods Woord aangetast word.
Men heeft ook niet meer de vrijheid om bv werk te weigeren op zondag ( als je werkzoekende bent).
In alles zie je politiek op welk niveau Gods Woord aantasten.
Zo als je in alles ziet word het aangetast.
Dat DAT niet door alle partijen hierboven word gezien en dat als zinloos gesprek word gekenmerkt zegt iets over de persoon die wel zegt dat hij christen is ,maar kennelijk zelf de inhoud daarvan niet weet!
En als het dan op inhoud aankomt wegloopt!
Kenmerkend en typerend.

28-8-2018
riemer uit Foar de Sleat

Wat heb je bereikt?
Inderdaad: het gesprek is dood.

Je negeert alle policy van Waldnet door gegevens van andere mensen te delen, je gaat niet in op de zaak van de koopzondag maar brult enkel datgene waarvan jíj denkt dat "de HEER" het zegt.
En dus heb jij zélf het gesprek gedood op meerdere plaatsen.
Er is met jou kennelijk niet te praten.
En dat is ook mijn ervaring: ik heb je uitgenodigd voor gesprek bij mij thuis maar dan kom je alleen op basis van allerlei eisen.
Ik ga niet in gesprek met mensen die vooraf allerlei eisen stellen. Dat weet jij inmiddels ook wel.
Het onvoorwaardelijke gesprek heb jij geweigerd. Prima. Dat is je recht maar verbaas je dan niet over het feit dat mensen je negeren....
Het ga je Goed!

29-8-2018
marcoaxe uit Houtigehage

Was het niet jij die mijn gegevens hier plaatste!!!!
Dus ga absoluut niet de ''heilige christelijke ik'' uithangen!
Ik ''denk'' niet dat ''De HEER'' het zegt, ik toon het alleen aan dat HIJ het op hebt laten schrijven en ons gegeven heeft.
Dat is even net wat anders en secuurder.
En ik zou niet ingaan op de zaak ''koopzondag''?
Jij brult dat het eenvoudig te weerleggen was en met exegese en hermeneutiek !
Wat is daar nu van gekomen? Je weerlegt niks terwijl ik er iedere keer weer naar vraag.

Dus omdat ik niet met jullie ''ik denk'' mee ga valt er met mij niet te praten?
Dus ik ''moet'' jullie denkwijze aannemen.
Want dat zeg je in wezen!

Nogmaals Riemer ; Ik weiger geen gesprek.
Ja ik heb eisen gesteld. Maar als je goed leest stel ik ook wat anders.
Jij hebt tal van dingen ongefundeerd gezegd over mij.
Dus je was een vent om over mij openlijk ongefundeerde dingen te zeggen? Dan mag je ook nu een vent wezen openlijk dat te bewijzen.

29-8-2018
marcoaxe uit Houtigehage

Riemer ; mensen mij negeren?
Het is juist al weer anders om.....jullie reageren op mij.
Je leeft wel in de omgekeerde volgorde.
Zo oordeel jij wel althans /gezien jou reacties.
Het is totaal 1 richtingsverkeer en onderweg nog es 180 graden gedraaid om met de rest in aansluiting te komen.
De wereld heeft wel invloed op jou.
Hebben vroeger uit huis niet zo geleerd. Heb je nu aangeleerd.

29-8-2018
elcapitan uit Drachten

Zelfreflectie is totaal niet aanwezig, waarde Marco! Tijdje terug de discussie gesloten door Waldnet bij de koopzondag van Achtkarspelen, de discussie van de koopzondag alhier is onlangs ook door Waldnet gesloten. Je mag bij jezelf te rade gaan en je zelf eens afvragen waarom ze dit hebben gedaan. Blijkbaar heeft men bij Waldnet ook wel eens genoeg van je ongenuanceerde vergelijkingen en het verkondigen van iets waar je anderen geen ruimte geeft en ze van alles uitmaakt. En niet als laatste, ook nog eens privézaken opsomt waar jij je kennelijk aan ergerd en die hier en overal waar jij de discussie aangaat, rondstrooit. Terwijl dit totaal niets met het onderwerp van doen heeft. Dit wilde ik nog wel even kwijt. Dat het je maar goed mag gaan!

29-8-2018
marcoaxe uit Houtigehage

Elcapitan ; voor jou het zelfde pak een laken.
De koopzondag in Achtkarspelen was aan u eigen te danken en aan Riemer ivm MIJN privézaken en niet andersom dat u beweerd!
Maar dat verteld u er niet bij,want zo hypocriet bent u wel!
De vorige koopzondag discussie moest Riemer zo nodig ONGEGROND! naar Waldnet ,omdat ik volgens hem reageerders vergeleken heb met Hitler,maar helaas......6x heb ik Riemer gevraagd om bewijs ,maar hij kon het niet weerleggen!

En wat u nu aan het doen bent heeft niets met dit onderwerp te maken en je bent alleen maar bezig met het bekende stemmingmakerij .

Raar dat u stopt terwijl u gewoon door gaat. Net als Riemer.

29-8-2018

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan