Komst trajectcontroles op N351 en N381
Publicatie: 5 juli 2017, 14.01 uur
Reacties
Ga boefjes vangen. Alleen maar voor extra geld.
Begint die flauwe kul nu weer.en Idd gaat puur om het geld.de auto de melk koe...
Leggen ze een tweebaansweg aan, gooien ze er trajectcontrole op.... Kunnen we alsnog achter de vrachtwagens aanplakken om maar niet boven de 100 uit te komen.
Een heel goed idee dat ze weer gaan meten, want er zijn van die doelloze lui die elke regel aan de laars lapt. De borden staan er echt niet voor de zeevogels. Zeur niet hou je aan de snelheid en er gebeurt je niks.
poepjes heeft geld nodig om de onderbetaalde buitenlandse arbeidskrachten te kunnen betalen
Als ze al het gevaar zouden aanpakken bleef er geen fietser over.
Valt me op dat vrouwen zoals Lisanne het altijd er wel mee eens zijn. Wat pit in het verkeer mag best hoor. Ik zie meestal aan de rijstijl wel of er een vrouw of man achter het stuur zit.
veel beter is om al die figuren die met die rot telefoon zitten te spelen onder het rijden eens flink aan te pakken,maar dat is weer teveel werk vrees ik...
Dan ook die op de fiets
Tja, ze moeten geld hebben om die chirurgen en tandartsen uit het oosten te kunnen betalen.
Niks beters te doen!!!
Veel ongevallen op een nieuwe 4 baans weg ? Wanneer dan ?rot toch op vuile leugenaars het gaat ze alleen maar om het geld.
wie ze hier in Nederland kunnen plukken die word hier geplukt er komen steeds meer bijstandtrekkers bij dankzij de immigranten het feestje in 2018 in Leeuwarden word steeds duurder het geld in Friesland is op
zo word de automobielist onder de duim gehouden
maar wel te weinig politie voor boeven
Media geil, dat heb ik weer even bedacht lekker ....van achter het bureau niet bedacht traject controle voorbij en weer gassen wat nog meer inhaal en gevaarlijker is op zo'n weg .
.
Met Snelheidscontroles is niets mis mee , maar doe ze dan wel op de "onveilige" plaatsen met een toevoeging op de verkeersveiligheid !
De voormalig N381 (oude weg oosterwolde--> drachten) is een 60km weg geworden, daar worden doorgaans snelheden gehaald van ver boven de 100km/h daarbij zijn er meerdere voorrangswegen van rechts die compleet genegeerd worden .
DAAR zijn trajectcontroles nodig!
Het is niet de vraag OF deze reactie binnen kort word toegelicht met een "aktiefoto" (ongeval) maar WANNEER.
Trajectcontrole op de Centrale As is nog een kwestie van tijd ..............
Ja omdat er weer een aantal doelloze dombo's plankgas geven en of met hun smartfone aan het klooien zijn komt er nu traject controle . Bedankt sukkels, bedankt.
Prima eerlijk systeem die traject controle.
We hebben nu eenmaal regeltjes afgesproken.
Wanneer je je aan de snelheid houd is er niks aan de hand en kost het je niks. Geen stress!
Dit is duidelijker en eerlijker dan een verstopte lasergun .
Fryskebtw 134km/h op die weg rijden is asociaal.
Nou ,fryskbtw, stoere woorden voor een klein mannetje.
terwijl je niet eens een rijbewijs laat staan een auto hebt.
laat dit nou maar aan de grote mensen over.
De meeste reageerders hierboven doen er goed aan om eerst naar de basisschool te gaan en de Nederlandse taal (opnieuw) te leren.... of spellingscontrole op 'aan' te zetten!
hoeky, wat heeft dit met het onderwerp te maken?
of wil jij even laten zien dat je beter bent dan iedereen?
Dit is moai yn e war.
Jammer hoor, heb je een fijne weg moet het rijplezier er weer snel afgehaald worden.
Ik rijd iedere dag op deze weg en de keren dat er wat mis gaat kun je op een hand tellen en dan vaak ook nog door onbenulligheden als in slaap vallen o.i.d.
De oude weg was echt een gevaarlijke route dus deze weg is wel een verbetering maar om dan direct een traject contole op te zetten om die paar ongelukken daar zet ik dan vraagtekens bij.
En weer zijn de goede mensen de dupe van de slechte. Dit is altijd zo..
Zelfs mensen die altijd op hun snelheid letten en zich gedragen naar de regels kunnen wel eens bij een leuke nummer, of na een lange werkdag eens 5 km of zelf 10 (ochjee) erboven komen voor een kort stukje.. en KASSAAA
Wat je cre
Is het nou zo moeilijk om je aan de snelheid te houden?
Zit het testosteron in de weg?, of speelt het gebrek aan IQ parten?.
En snelheidsmaatregelen zijn er voor de veiligheid en niet voor de kassa.
Handhaving kost meer dan de bekeuringen opbrengen maar bespaart een hoop in de gezondheidszorg.
Ongelukken kosten de nederlandse samenleving bakken met geld.
hoeky uit Kollum
geen respect hebben voor een ander zijn typ fout taal cursus aan bieden en de gek hier mee hebben
Een ander kan ook dyslectisch zijn en daar hoef je de gek niet mee. Mocht het zijn dat jij je boven deze groep geheven voelt. Mag je deze site ook verlaten .Laat een ieder in zijn eigen waarde en kunnen .We hadden op school niet allemaal een 10.
Hier zit een luchtje aan!
Dus je denkt dat met een trajectcontrole het aantal ongelukken verminderd op een 4baans weg tussen Drachten en Donkerbroek quapatetpenis? Ik denk dat er iets mis met je eigen iq is wanneer je niet inziet dat dit puur is om geld van de burger in te pikken en Helemaal NIETS met veiligheid te maken heeft. Als de overheid zo betrokken was met onze veiligheid dan zouden ze wel andere prioriteiten stellen zoals het opsporen van harddrugs en zware criminaliteit en het uitdelen van straffen .Maar nee daar is geen geld voor zie bv http://m.telegraaf.nl/article/28557297/coke-bedreigt-de-kust . En elke zware crimineel komt met de meest lachwekkende straf hier weg in Nederland.Maar het zal er wel een stuk veiliger op worden in Nederland met die trajectcontrole van je... NOT!
poepjes heeft een chauffeur zeker en als die te hart rijdt moet ie zelf de bekeuring betalen want hij rijd te hard poepjes rijd waarschijndelijk zelf nooit maar haar 3ton moet wel betaald worden
en de hard werkende arbeiders klasse is weer de klos voor 2/3 km te snel
Ik denk datpoepjes een 30 km voertuig heeft
Ik trek het kenteken er wel af, kun je tenminste gewoon door rijden...
De toekomstige ongelukken ten gevolge van de trajectcontrole zijn de KOP-STAART-ongelukken .......
Door de automatische trajectcontrole kan het politiekorps meer capaciteit vrijspelen voor het "vangen van boeven". En te hardrijden is een keuze die je zelf maakt, met eventuele gevolgen voor extra belastingheffing. Achteraf niet de schuld van de gevolgen van je eigen keuze aan een ander geven, dat is het gedrag van kleuters in een zandbak.
In plaats van het traject Drachten-Donkerbroek (2x 2 rijstroken) zou het volgens mij beter zijn om pas daarna zo'n controle in te voeren. Na Donkerbroek heb je slechts 1 rijstrook tot je beschikking en is het risico op ongelukken stukken groter. Ik kan het mis hebben, maar 100 km/u (of meer) op een tweebaansweg lijkt me stukken gevaarlijker.
Ik zou graag zien dat deze tekst wordt voorzien van cijfers van het aantal ongevallen op deze mooie weg, dat zou de beweegredenen van poepjes wat begrijpelijker maken voor mij.
Traject controles is een ongeluk veroorzaker. Je kijkt constant op je km teller als je geen cc hebt.
Mensen die 90 gaan rijden. Wat is gevaarlijk.........?
Vluchtstrook ernaast en 130 km van maken en gelijk de A7 ook een rijstrook erbij dat lost alles op
Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.
Inloggen
Nog geen account? Meld je gratis aan