Account
Logo
Zoeken
5.7 °C

Varende villa te water gelaten in Opeinde

Publicatie: 26 september 2015, 11.15 uur

Reacties

henkdijk uit Ezinge

wat een mooie boot

26-9-2015
jellej uit Drachten

Idd mooi bootje! Maar dat mag ook wel voor zo'n

26-9-2015
simpele uit Hurdegaryp

Bij hoog water zit je met een dergelijke boot goed.

26-9-2015
age uit Uithuizen

Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat he.

Zou wel mooi zijn, als het concept gebruikt kon worden, om meer zulke 'varende villa's' te maken bv in serie en dan goedkoper.

26-9-2015
advertentie

heerolivier uit Surhuisterveen

prachtig

26-9-2015
schim uit Opeinde

Mooie woning/boot. Misschien iets voor de toekomst. Denk dat alleen de postbesteller er "het heen en weer" van krijgt. En heb je hier ook een vaarbewijs voor nodig?
Gelukkig weer wat positief nieuws uit 't dorp.

26-9-2015
wijzer uit Feanwâlden


TE KOOP ....................

Deze boot kan je aan de straatstenen niet kwijt.

26-9-2015
kadoenzo uit Drachten

denk niet dat dit overigens mooie "vaartuig"harder kan dan 20 km/uur of dat er meer dan 12 betalende passagiers mee gaan. dus een vaarbewijs lijkt me niet nodig. frappant trouwens dat een burgemeester zich hiervoor leent??? of waren de honderd jarigen op?

26-9-2015
wijzer uit Feanwâlden


Ik mis nog een paar RODE lampjes ...............

26-9-2015
jellej uit Drachten

Zo, we zitten weer op w

26-9-2015
age uit Uithuizen

Gruwel schreef ergens anders: "spreek nooit weer iemand aan op een mening Age" en Teunswart riep daarna : "Age verpest het voor ons allemaal"
??
Vrijheid van meningsuiting ja, maar anderen op hun mening aanspreken mag dus niet, dan verpest je het?

Sorry Gruwel, Layka, en Teunswart, maar ik reageer toch ff en geef mijn mening dat ik de reacties hierboven van Teun en Layka achterlijk en vreselijk onbeschoft vind.

Vlgs mij vertegenwoordigen jullie een schreeuwende minderheid, die hier regelmatig hun onderbuiken leegt en reageert de zwijgende meerderheid al niet meer op malloten als jullie.

Ik heb niet het idee, dat ik ezels in Friese paarden kan veranderen, maar ik reageer toch maar ff, zodat buitenwalders niet denken, dat op Wadnet alleen zulke..als jullie...

Sorry Teunswart, dat ik jullie feestje verstoor.
Graag gedaan!

Prettig weekeinde!

26-9-2015
schim uit Opeinde

Age, ben het niet altijd met je eens, maar met dit commentaar van jou hierboven ben ik het volledig eens. Helaas schaam ik me regelmatig voor wat anderen als reactie schrijven op Waldnet. Blij dat ik toch niet de enige ben.
Soms denk ik wel eens dat ik niet meer moet reageren. Maar ik weiger me neer te leggen bij mensen die blijkbaar het menselijke ras in verschillende hokjes willen plaatsen. Blijkbaar is er sinds de jaren veertig van de vorige eeuw voor sommigen geen les getrokken. Gelukkig blijkt dat de meerderheid van het Duitse volk die les wel geleerd heeft en wel barmhartig kan zijn. En ik weet zeker dat dit in Nederland/Friesland ook nog zo is.
En dat het gebod uit Animal Farm niet in Friesland geldt.
'all animals are equal but some animals are more equal than others'.
(lees voor 'animals' maar mensen)

26-9-2015
teunswart uit Wergea

@ age en schim willen jullie wel even bij het onderwerp blijven A.U.B jullie dwalen een beetje af

26-9-2015
schim uit Opeinde

Mooie villa. Prima takelwerk. Beiden vakwerk.

26-9-2015
advertentie

age uit Uithuizen

Laatste bijdrage van mij over 'Varende villa te water gelaten te Opeinde'

Dank voor je vraag Teunswart.
Het mooie van Waldnet is dat iedereen, als hij/zij wil de nieuwsberichten kan lezen en ook de reacties van iedereen.
Jij kunt dus ook de reacties lezen onder dit nieuwsbericht.
Vlgs mij gingen de meeste reacties, in het begin, ook die van Schim en mij over die 'varende villa'?
Vlgs mij begon Ovj, over asielzoekers, wilde jij 300 terugvaren naar de Middellandse Zee en wilde Layka er dan een bom opgooien?
Als jullie je reacties teruglezen, Teunswart, schaam je je dan niet diep, of ben je de schaamte al lang voorbij?

Stel je bent bootvluchteling,en je hebt onderweg veel ellende mee gemaakt op zee en je leest dan zulke idiote onbeschofte reacties..

Zo dat was het wel zo'n beetje.

Nogmaals, prachtige boot!

Prettige vredige kleurige zondag !

27-9-2015
gruwel uit Drachten

daar hebben we AGE weer die alles maar ook alles weer compleet uit zijn verbande trekt , en hij krijgt hier bijval van schim die ik toch wat hoger in het vaandel had dan de waldnet rechter AGE.
het feit dat je steeds mijn naam gaat noemen zegt iets over je zelf kerel , of heb ik op die lange tenen va jou staan dansen.
het is jammer dat je de andere reacties van mij vergeet maar dat zal wel niet in jou straatje komen.
en ook nu weer mensen naar beneden halen op jou eigen manier SNEU noem ik dat .
er zijn mensen in deze samenleving die eerst opkomen voor hen eigen volk [waar niets mis mee is ]
en iedereen brengt het op zijn/ haar manier .
en jij doet niets anders dan mensen compleet afzeiken op jou manier , je weet niets van deze mensen en misschien hebben ze de klappen van onze maatschappij aan de lijve ondervonden.
en jij maar brullen en bl

27-9-2015
frontaal uit Groningen

@layka: Ga je daar even goed de fout in, een hele groep mensen vluchtelingen weg zetten als terrorist, strafbare reactie.

27-9-2015
teunswart uit Wergea

@ gruwel die klappen van onze maatschappij heb ik zeker moeten ondervinden en jij begrijpt dat, extreem linkse mensen zoals Age zullen nooit over een ander en zeker geen landgenoten denken volgens mij is hij een communist met zijn denken zoals alles is van iedereen we moeten alles delen en die oudjes in bejaarde tehuizen daar maar flink op besparen want dat toch duurt niet zo lang meer.Nou Age die oudjes die hebben Nederland wel opgebouwd jij bent sociaal bezig!

27-9-2015
marko22 uit Drachten

nou maar wachten tot het gekraakt wordt door extreemlinks, want volgens mij kan het best nog weleens lang duren met de verkoop van deze mooie boot.

27-9-2015
marko22 uit Drachten

frontaal
is het strafbaar als je een reactie plaatst die niet kloppend is door gebrek aan kennis.
ik zeg, respecteer ieder zijn mening hoe kortzichtig en wereldvreemd die ook mag zijn.

Lange leve de democratie en het vrije woord.

27-9-2015
frontaal uit Groningen

Als je geen Kennes hebt dan moet je niet reageren. Ik zie vaker reacties van deze persoon die niet door de beugel kunnen.
Wees gerust ik doe er niks mee.
De social media Twitter Facebook staat vast al vol.
Daar is waldnet geliefd om zijn of haar reacties.

Laatste reactie vandaag.

27-9-2015
age uit Uithuizen

Ik had mijn laatste reactie geschreven,maar voor Gruwel bij uitzondering,nog 1 reactie.

Gruwel,iedereen kan lezen, wat iedereen hier wel en niet schreef.
Kun jij mij vertellen, wie ik CONSTANT hier op zijn haar GEDRAG heb aangevallen, zoals jij schreef?
Ik weet niks van ieders gedrag en reageer vlgs mij alleen op reacties die ik hier lees.
Je schreef hier ook: "Spreek nooit iemand aan op een mening Age".
Wat een onzin!
Wie bepaalt hier dat ik anderen niet mag aanspreken op een mening Gruwel?

Als ik reacties met woorden als 'achterlijk woestijnvolk, vieze gore zeikers'etc lees, kan ik denken ach laat die gekkies maar, maar ik kan ook reageren.

Als mensen vluchtelingen weer met een boot de zee opsturen en er een bom opgooien normaal vinden, ik niet.
Ik vind dat walgelijk.

Iedereen mag een mening hebben en iedereen mag daar op reageren.

Goed weekeinde.

27-9-2015
marko22 uit Drachten

'Als je geen Kennes hebt dan moet je niet reageren'

Jouw statement zou in het wetboek opgenomen moeten worden als strafbaar feit.

Heil frontaal

27-9-2015
frontaal uit Groningen

Kleine Corr: Als je geen kennis van zaken hebt niet reageren.

Nu echt Laatste reactie vandaag.

27-9-2015
marko22 uit Drachten

commentaar hebben is makkelijker dan een goed onderbouwde mening.

kies daarom niet te vaak de makkelijkste weg

27-9-2015
gerritpruts uit Twijzel

We hebben het hier dus over een hele mooie varende villa die te water gelaten is in Opeinde...
Nu nog een ligplaats...

27-9-2015
gruwel uit Drachten

ligplaats bij age die kan heel veel mensen op vangen.
nog 1x voor de rechters frontaal en age jullie geven een mening over mensen hier op een hele kinderachtige manier maar dat is al door menigeen bevestigd .
en age kerel jij wordt heel persoonlijk aar mensen toe ik hoef ze niet eens op te noemen en ook nu weer toch een reactie plaatsen hoe sneu kun je dit gaan noemen .
zoek ee leven kerel en wordt nu eens een vent

27-9-2015
teunswart uit Wergea

Gruwel heeft groot gelijk !!

27-9-2015
layka uit Harkema

Gruwel heeft zeker gelijk waren er maar meer van die nuchtere mensen

27-9-2015
age uit Uithuizen

Dus Gruwel, jij schrijft dat ik constant mensen op hun gedrag heb aangevallen en je kunt als ik vraag geen eens 1 voorbeeld, citaat noemen van wie ik, waar en wanneer op hun gedrag heb aangesproken?

Ach dat mag jij hoor:)
Dan mag ik zeggen dat jij gewoon uit je nek kletst.
Jij mag ook zeggen: "Spreek nooit iemand op zijn mening aan Age"
Dat zal ik graag blijven doen,dank je!:)

Ik zal proberen hier geen onwaarheden te verspreiden over anderen. Als ik dat doe word ik hoop ik direct daarop aangesproken, waar, wanneer en over wie ik nu weer..
Met onzin als 'constant' en 'menigeen'kan ik niks

Iedereen kan lezen, wat jij en ik hier wel en niet geschreven hebben, dus ook dat jij geen citaat kunt noemen, als bewijs.

Excuses voor je leugens aanvaard !

Discussie wat mij betreft gesloten.

27-9-2015
age uit Uithuizen

Menigeen is dus al DRIE !

Oeps..

Op naar de HONDERD, mijn steun heb je !:)

27-9-2015
age uit Uithuizen

Ach,ik zie dat de redactie van Waldnet de onbeschofte achterlijke reacties, waarin Teunswart vluchtelingen op een boot naar zee wil zetten en Layka daar een bom op wil gooien, heeft verwijderd!
Die vallen dus toch niet onder algemeen aanvaarde voorwaarden en regels van fatsoen van Waldnet?
Nou beter laat dan nooit.

Voor alle duidelijkheid, ik heb niet gevraagd ze te verwijderen. Ik vind dat de schreeuwende minderheid ook gelegenheid moet krijgen hun onderbuikjes te legen,zolang zij die dat walgelijk vinden ook de ruimte krijgen hun mening te geven.

Maar het lijkt me verstandig dat de redactie sommigen hier in bescherming tegen zichzelf neemt.

Vrede zij met u!

27-9-2015
teunswart uit Wergea

Ok Age jij kraakt mij zowel layka en gruwel af om dat jij beter bent dan ons zelf heb jij geen werk anders houw jij onze reacties niet 24 uren per dag in de gaten zeker een beetje van ons belasting geld leven en daarom houw jij het met de asielzoekers jij hoeft er niet voor te werken

27-9-2015
dr88en uit Drachten

Leuk dat deze villa daar in het water ligt maar past ie wel onder de Peinder bruggen door?

27-9-2015
teunswart uit Wergea

nee dr88en dat past niet heeft Age niet goed over nagedacht hij is te bezig om asielzoekers hierheen te halen

27-9-2015
layka uit Harkema

Dit is een vrij land toch? Dan mag iedereen zn mening hebben grof of niet!

28-9-2015
age uit Uithuizen

Layka, iedereen mag zijn mening hebben, ja en iedereen mag dus ook van mening zijn dat een mening van iemand grof en onbeschoft is, toch?

Maar, je mag in dit vrije land geen mensen op een boot zetten en daar een bom opgooien!
Dat is niet alleen walgelijk, maar ook verboden!

Blonde Geert zal nooit durven roepen: 'Zet die vluchtelingen, maar op een boot en gooi er maar een bom op'! Dan wordt hij aangeklaagd en veroordeeld voor het oproepen tot geweld, zelfs moord.

Als dat door 'gewone mensen'wordt geroepen bv op Waldnet is dat dus ook ook 'fout'en dat zou een rechter ook (kunnen) vinden..

Wees maar niet bang hoor, de kans is klein, dat jij en Teun aangeklaagd zullen worden, zeker niet door mij.

Maar wees de redactie van Waldnet maar dankbaar, dat ze jullie tegen jezelf beschermd hebben.

Snappie?

28-9-2015
peerke2 uit Jutryp

ik ga sparen ik wil ook zoeen

28-9-2015
layka uit Harkema

Ik zeg wat ik denk en ik blijf er ook zo over denken ik kom voor ons eigen volk op en dat blijft ook zo en zal nooit veranderen maar we horen wel weer als de eerste aanslagen hier vallen met dat tuig hier ben benieuwd wat de hoge heren dan gaan zeggen met hun leuke ideeen

28-9-2015
advertentie

frontaal uit Groningen

Vrijheid van meningsuiting is wat anders dan verwensingen, schelden, beledigen, en haatzaaien.
Er zijn grenzen die de wet stelt aan de vrijheid van meningsuiting.
Je bent strafbaar als je in het openbaar bewust aanzet tot haat.

PS Tweede Kamerleden hebben Parlementaire onschendbaarheid.
Sinds vorig jaar, zijn daar ook ongepaste uitlatingen verboden.

https://www.rechtspraak.nl/actualiteiten/nieuws/pages/vijf-vragen-over-haatzaaien-en-vrijheid-van-meningsuiting.aspx

Proces

28-9-2015
gruwel uit Drachten

oohhhh AGE ben jij op je tenen getrapt en is jou geheugen niet zo goed meer omdat jij op jou manier geen mensen op kan noemen die echt een strot hekel hebben aan jou opmerkingen en de mensen wat lopen te bespotten tjonge jonge klei van geest noem ik dat.
wie was dat toch die zij dat je van ezels geen friese paarden kon maken aha nee age dat zal jou niet lukken want het is je ouders namelijk ook niet gelukt.
tussen zeggen en doen zit een groot verschil age e frontaal ik weet bijna zeker dat layka geen bom er op zou gooien het is om mensen zo als jullie duidelijk te maken dat het uit de hand loopt.
age jonge een grotere ezel als jou zal er nooit weer geboren worden en het spreek woord klopt wel iedere AGE hoort zichzelf het liefst balken

28-9-2015
layka uit Harkema

Gruwel snapt het helemaal :D

28-9-2015
frontaal uit Groningen

Zomaar 2 van de vele links veroordeling via waldnet.

Werkstraf voor tekst op W

28-9-2015
teunswart uit Wergea

@ Age, en schim jullie noemen mij een racist omdat ik tegen asielzoekers ben.
Waarom interesseert jullie helemaal niets het enige wat jullie interesseert is dat ik een andere mening heb en dat kraken jullie af .
Als jij mij zou vragen of ik tegen buitenlanders ben zeg ik volmondig NEE. En dat snappen jullie helemaal niet h

28-9-2015
gruwel uit Drachten

prachtig gesproken teunswart.

frontaal ze mogen mij op alles aanspreken wat ik hier neer zet , totaal geen probleem en ik kan het nog onderbouwen ook dus ga je gang en doe maar een melding.
het is wel vreemd te noemen dat mensen zo als jij en age x op x naar reageerders hier bijzonder hufterig gedragen, en dan nog een ander er op aanspreken over hen mening omdat het toevallig niet jullie mening is

28-9-2015
age uit Uithuizen

Nou Gruwel, een voorbeeld, waarin ik op Waldnet anderen op hun GEDRAG aanval kon je dus niet vinden?

Grappig, dat jij mijn reactie over ezels overneemt, (dat kost je niks hoor:) maar ik had het daarin niet over het GEDRAG van reageerders, of ezels!

IK lees je inhoudloze reacties, die bijna nooit over het nieuwsbericht gaan, maar meestal over mij,(teveel eer:) altijd vluchtig.
Ik las nu pas ,dat jij hier ook schreef:
'daarom snap ik ook dat je gescheiden bent'?

Dan ken jij mij beter dan ik mezelf ken:)

Ik ben nooit getrouwd geweest,dus ook niet gescheiden en al jaaaren gelukkig samen, met mijn vriendin.

Misschien kun je proberen voortaan op de inhoud van nieuwsberichten en reacties te reageren ipv leugens te vertellen over mensen, die je nog nooit ontmoet hebt?

28-9-2015
frontaal uit Groningen

@gruwel: Waar staat dat ik een een melding ga Doen! Bang? Sorry meer passen niet.

Beledigende reacties op W

28-9-2015
age uit Uithuizen

Sinds wanneer is het verboden anderen anderen aan te spreken op hun mening Gruwel?
Vlgs mij gaat de redactie van Waldnet daarover en niet jij?

Ik vind vluchtelingen weer op een boot zetten en daar een bom op gooien hufterig, jij dus niet?

Nou dan zullen we het denk ik nooit eens worden..

Dank voor je reactie Teunswart,interessant, maar dan nog blijf ik van MENING, dat jouw MENING over
vluchtelingen op een boot zetten en terugsturen op zee walgelijk en HUFTERIG is.

Ik zeg dus niet dat jij jouw mening hier niet mag verkondigen, daar ga ik niet over en Gruwel ook niet.

Gruwel mag hier zelfs liegen,bv dat ik gescheiden ben:)! FANTAST isch!

Zo dat was het weer voor vandaag:)
Het was me weer een genoegen !

28-9-2015
teunswart uit Wergea

Age jij snapt het nog steeds niet dus .
Echte vluchtelingen helpen moet kunnen in een nootsituatie maar plaats dan geen azc met honderden inwoners dat wekt argwaan bij de lokale bevolking (heel logisch )als alle asielzoekers een visum zouden moeten aanvragen in Nederland heb je veel meer controle op wie er wel of niet inkomt .
Ik heb ook in een land gewoond waar het een immigratiewet was zonder papieren meteen terug naar het land van herkomst waarom kan dat in Nederland niet??.
In Nederland vind men het gewoon om vluchtelingen jaren in onzekerheid te laten zitten , en dat wekt weer argwaan bij de azc s (ook begrijpelijk) daarom ben ik van mening eerst papieren halen dan naar jouw nieuwe thuis zo niet ben je illegaal wat in vele landen een overtreding is en word men terug gestuurd.
Ik denk dat het probleem in Den Haag zit waar wetten worden gemaakt.
En dat van die bom ;heb ik gezegd dat ik het daar mee eens was .Even opletten Age

28-9-2015
gruwel uit Drachten

age te sneu voor woorden en volgens jou bedoel je nooit iets maar reageer je wel altijd .
ook op dingen die er niet toe doen.
teunswart probeer het niet uit te leggen kerel onze waldnet rechter gelooft in zichzelf en zal dit ook blijven doen .
ook nu weer draait hij weer alles om en heeft hij het over inhoudsloze acties , en nogmaals spreekt hij/zij weer over zichzelf maar dat ziet hij weer anders.
en onze aller frontaal denkt dat ik bang ben sorry kerel elke uitdaging van onze waldnet rechters neem ik graag aan dus bij deze.
en laat age zijn eigen boontjes eens doppen misschien zien we dan ook eens een volwassen actie van onze held

28-9-2015
teunswart uit Wergea

@gruwel zoals ik al schreef jij begrijpt het, mensen zoals Age hebben geen respect om naar andere mensen te luisteren met een andere mening al weet ik zeker dat ik meer voor de kiezen heb gehad dan hem .Toch probeert hij op iedereen te beoordelen met meningen niet met feiten en dan toch te veroordelen .In elk land op de wereld valt wat te leren maar mensen zoals Age menen dat ze altijd gelijk hebben ook zonder enige ervaring maar het bekje wel altijd open.Zoals jij zei; een held maar wel op sokken voor mij is hij niets meer dan een blaaskaak die nog nooit iets heeft gepresteerd .
Bedankt voor jouw hulp gruwel!

28-9-2015
age uit Uithuizen

Goedemorgen, LAATSTE REACTIE (hier:)

Layka:"Gruwel snapt het helemaal".
Teunswart:"Gruwel heeft groot gelijk"
Gruwel:"Prachtig gesproken Teunswart"
Fijn!

Age:"Ik snap er niks van"!

Kan iemand mij vertellen, waar ik hierboven schrijf, dat ik een melding wil doen?
Kan Teunswart mij vertellen, waar ik hierboven hem een racist noem, zoals hij hierboven schrijft?
Kan Gruwel, mij vertellen,hoe hij er bij komt hier te roepen, dat ik, die hij niet kent 'ooit gescheiden ben'?
Kan Gruwel mij eindelijk eens vertellen, WIE ik WAAR, WANNEER op zijn/haar GEDRAG aangesproken heb, wat ik vlg hem constant doe?

Ben ik nou ZO dom dat ik iets wat ik geschreven heb niet eens kan lezen, of zijn Teunswart en Gruwel jokkebrokjes?

Als ik een reactie racistisch noem, zeg ik niet dat iemand racistisch IS!

Zo dit was echt de LAATSTE(hier)..van leugenaars kan ook ik niet winnen.

29-9-2015
gruwel uit Drachten

jij ook bedankt teunswart .

age is zeg niet dat je dom bent , maar dat je dom doet is in mijn beleving gewoon zo en zo nu en dan wat steun van frontaal en jij voelt je het heertje.

nog eens voor jou duidelijkheid jullie twee pakken alles wat geschreven word wel serieus op en daar branden jullie de mensen op af van ooh dat is een racist of ooh dat kun je niet zeggen ,maar neem van mij maar aan dat de mensen alleen een punt willen maken , en echt niet de dingen gaan doen die ze er soms neer zetten.
en jullie beide dulden geen tegenspraak en zoals hier ook weer meteen reageren en zeiken over statistieken .
ik heb wel in de gaten dat wat negatief is kun je heel goed onthouden , en dat zegt ook weer genoeg over jullie.
hierbij de laatste woorden die ik er vuil over wil maken [de moeite niet waard verder]

29-9-2015

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan