Locomotor van Morra naar Marrum
Publicatie: 16 maart 2013, 13.20 uur
Reacties
Mooie reportage en een mooie 110 super.
Moai putsje foar Siebe Kraentsje, werris wat oars as beton as in boat yn e haek.
De Vabis makket der wol in moai gehiel fan sa mei de Sik.
mogen zij mij wel geven dan snel in het aud ijzer
Nu maar gauw het spoor aanleggen naar dokkum en leeuwarden, kan betaald worden van het NUON geld.
85 pk ?? hat san ding net meer kracht ?
wer klauwe se dat ding wei ut morra liket wol roemenie wat een alde troep der, eerst mei een protte bombarie dat ding der del set ivm spoar yn morra en no der wer wei, je hiene better mei die kraan ut alde fabrik er a veegje kent
Bij de Stoomtram Hoorn-Medemblik knappen ze momenteel 2 oude sikken op voor gebruik. Daar kan deze ook wel heen. Dat is een echt rijdend museum geworden.
dit is toch de oude zuivel fabriek in
Morra
Ik heb de Sik vroeger goed meegemaakt: die is echt geen elf meter lang.
Hmm heb vroeger cursus gehad om met een hijskraan te werken , maar heb toch echt geleerd om never nooit niet over de chauffeurs cabine te werken ivm het kantelgevaar omdat de machine daar niet gestempeld is . Maar voor de rest een mooie reportage .
Uit onderzoek gedaan door mij, bij de STAR, het volgende gevonden,een Sik diesel lok op transport naar een truck festival, de zelfde met het zelfde nummer.
De volgende vraag komt vervolgens bij mij op, waarom is de Sik diesel lok 320 op zwerftocht gegaan? en niet terug gekomen?
Ik lees op Waldnet en zie de foto,s dat deze uit de begroeiing word gehaald bij het plaatsje Morra van achter het oude melkfabriek. En nu mag rusten op de open vlakte van van Marrum-Westernijkerk. Gaat men bij de S.T.A.R. zo om met het gegunde?
Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.
Inloggen
Nog geen account? Meld je gratis aan