Account
Logo
Zoeken
8.3 °C

Salaris Jorritsma boven Balkenende-norm

Publicatie: 12 januari 2013, 13.13 uur

Reacties

weethetbeter uit Surhuisterveen


De heer Jorritsma, ontvangt een salaris, Wat hij verdiend, is moeilijk te berekenen.

Meestal verdienen deze mensen geen geld voor de gemeenschap maar kosten ze klauwen met geld.

Een project hier en een project daar enz.

Heel vaak is de gemeenschap nog niet eens blij met de projecten ook.

12-1-2013
wijzer uit Feanwâlden


Een fusie met Groningen en Drenthe zou heel veel geld kunnen besparen ......

Of misschien moet de provinciale laag politiek maar afgeschaft worden.

12-1-2013
virtualizer uit Burgum

ook ik ontvang salaris,misschien verdien ik wel meer,maar krijg het simpelweg niet want het is cao gebonden.
maar mij hoor je niet klagen,ben blij dat ik nog werken kan,en mag in deze tijden van recessie,waar het ene na het nadere bedrijf op de fles gaat.
maar.....moet zo`n iemand nou echt een ton of twee ,,verdienen,,??
ik meende dat de balkenbende norm zou worden aangehouden,NIET dus!
dat gegraai gaat onverminderd door,zolang het maar niet naar jan met de korte achternaam gaat.
nee die mag meer en meer inleveren.....
waar houd het op en gaan ze nou eens daadwerkelijk die torenhoge verdiensten aanpakken??

12-1-2013
smiler33 uit Dokkum

Ach we weten nu teminste waarom gedeelten van de sionsberg in Dokkum dicht zijn/gaan.

12-1-2013
advertentie

wijzer uit Feanwâlden


Behalve dat Jorritsma woonachtig is in Tietjerk, heeft hij ook nog een boerderijtje in Frankrijk ...........

Het "KWARTJE" begint te vallen ..........

12-1-2013
grootstefan uit Ureterp

1 woord: Belachelijk

12-1-2013
nokko uit Houtigehage

graaiers!!!

12-1-2013
aquarius uit Kollumerzwaag

Als iemand het verdient,heb ik er helemaal geen moeite mee.
Maar krijgt men het zonder het te verdienen dan noem ik het stelen van gemeenschapsgeld.

12-1-2013
randa uit t waar

Wat zou een reden zijn om zoveel geld te verdienen?

Ik zou 1,2,3, niet eens weten wat ik met zoveel geld zou moeten en me daarbij de ogen uit de kop schamen als ik het al had en eens goed om me heen zou kijken.

Maar goed, ik heb het niet, is maar goed ook.

12-1-2013
ricky uit Drachten

Zonder dat loon gaan dit soort mensen de zakenwereld in. En zitten we opgescheept met mensen in de politiek van het niveau waar ze zelfs niet mee bij caparis aan het werk komen. Als deze mensen niet goed beloond worden dan gaan we naar een oostblok systeem. En hij verdiend trouwens net zo veel als de andere CvK's.

12-1-2013
randa uit t waar

Ok, Ik heb er gewoon geen verstand van.
Het is wel heel veel geld.

12-1-2013
watersport uit Nes (Dongeradiel)

SCHANDALIG.
Heb er geen ander woord voor.
Zijn ook mijn belastingcenten kerel.

12-1-2013
tjallingpostma uit Tytsjerk

Wil wel geloven dat ie zoveel verdient, want anders zou die nooit zijn gaan wonen in 't woonboerderijtje hier in Tytsjerk.

12-1-2013
wijzer uit Feanwâlden

Wander Blaauw van Zorgpartners Friesland heeft bijna 2 keer zo veel als Jorritsma.

Ik zeg hierbij, niet verdient maar krijgt.

12-1-2013
advertentie

schim uit Opeinde

Ik doe 't voor de helft!!!

12-1-2013
tsea uit Drachten

ricky,

CvK Jorritsma is best betaalde CvK van Nederland, zoals in diverse media vermeld staat. Dit volstrekt overbodig bestuursorgaan zou eigenlijk moeten worden afgeschaft, samen met de waterschappen. Kunnen de bestuurders van dit soort organen lekker het bedrijfsleven ingaan.

12-1-2013
wijzer uit Feanwâlden


Balkenende regeerde maar over Nederland en Jorritsma regeert over Fryslân.

Fryslân "BOPPE".............

12-1-2013
kapottestofzuiger uit Uithuizen

En steeds horen we dat ze de graaiers willen aanpakken.
Nou,geloof het maar niet.
En als dit soort mensen met zo,n salaris niet in staat zijn onze economie weer op poten te zetten,dan begrijp je natuurlijk wel dat dat ook helemaal niet de bedoeling is.
Als dit land volkomen is leeg geplunderd,vertrekken deze graaiers waarschijnlijk naar Dubai en laten dit derde wereld land leeg geplunderd achter.
En normen en waarden betekent gewoon je bek houden.
Vraag me af hoelang het duurt voor het volk massaal op de Dam verschijnt,zoals in Egypte.
Maar ja,het nederlandse volk kreunt alleen maar,en zal nooit in aktie komen,jammer genoeg!!
Dus niet zeuren maar gewoon afwachten dan maar.

12-1-2013
merg uit Kollumerzwaag

DAAR GAAT ONS GELD

12-1-2013
wijzer uit Feanwâlden


Het enige belang van de GRAAIERS is hun EIGENBELANG ...........

12-1-2013
jackofalltrades uit Broeksterwâld

@weethetbeter & virtualizer: helemaal waar!

@ricky: Jorritsma krijgt het hoogste salaris van alle CvK!
Verder: Alsof het huidige beleid het toppunt van niveau is!
Deze leugenaars en rovers mogen dan genoten hebben van een universitaire opleiding, maar dat zegt overigens niet dat ze ook maar beschikken over enige intelligentie over (landelijk)bestuur.

De betreurenswaardige resultaten zien we terug in de:
> Huizenmarkt - huizen veel minder waard, hypotheken lastiger te krijgen en daardoor geen doorstroming in koop- én huursector.
> Pensioenfondsen - tekort pensioenkas ivm verkeerd beheer en beleggingen. Kabinet Lubbers graaide uit de kas en verlaagde de pensioenpremie voor ambtenaren.
> Woningcorporaties - te hoge salarissen en verkeerd beheer - o.a. Vestia.
> Marktwerking zorg - stijgende kosten ipv beloofde daling, dure medicatie, te hoge salarissen t.o.v. andere EU-landen.
Enz.

A.U.B. laat deze incapabele bestuurders maar snel vertrekken naar de zakenwereld!

12-1-2013
wijzer uit Feanwâlden


Ik weet nog dat de vorige CdK van Fryslân, met 23 nevenfuncties, op kosten van de gemeenschap een slaapkamer in zijn boerderij had ingericht om eventueel de Koningin te kunnen ontvangen.

12-1-2013
bman uit Dokkum

Ik zeg maar zo het is beter vertoeven met boeven dan te zingen met ouderlingen.

zet deze graaiers eens in de bouw aan het werk en een bankrekeing blokkeren en geef ze eens 1450 euro per maand dan zal je zien dat deze graaiers verdrinken in de schulden .
NIET IN DE ZAKEN WERELD WANT DAN GAAN ZIJ NOG MEER GELD INPIKKEN DIT WILLEN WIJ TOCH NIET


IK WEIGER NOG LANGER OM ZIEKENFONDS TE BETALEN .
IK LAAT ME NIET BESTELEN DOOR DIE GRAAIERS

12-1-2013
trisken2 uit Drachten

Zolang de VVD en de PvdA word niets gedaan aan die graaierd cultuur.

12-1-2013
sieberenkeutel uit oberhausen

Het heeft ook een naam tegenwoordig: legale criminelen!ik wens ze het ergste toe!

12-1-2013
wijzer uit Feanwâlden


@trisken2: Niet alleen de VVD- of PvdA-politici zijn graaiers, maar elke politicus gaat voor zijn EIGENBELANG in de politiek .............

Dit is investering in de toekomst ..........

Er is namelijk altijd nog wel een CdK-functie of een burgemeesterschap.

12-1-2013
broodje uit Damwâld

graaiers worden nooit aangepakt , want die dat moeten doen zitten ook in het zelfde schuitje
dat zijn ook graaiers

12-1-2013
layka uit Harkema

hoe durfen ze het bekend te maken ze moeten zich dood schamen ONZE CENTEN

12-1-2013
age uit uithuizen

Helemaal met Virtu eens!
Waarom moeten sommigen zelfs in hetzelfde bedrijf zoveel tonnen! meer verdienen dan anderen?

Als sommige bedrijven willen,dat alle werknemers 10% salaris inleveren,mede ivm de crisis,zou het mschn een goed idee zijn,als de overheid begint met het goede voorbeeld te geven en iedereen die in de publieke sector werkt en boven de Balkende norm krijgt ook 10% in te laten leveren?

12-1-2013
mellem123 uit de Falom

Dit soarte fan ynkommens binne echt te gek foar wurden!
It is fansels wol sa dat wy, fia de polityk, it sels safier komme litten ha!

12-1-2013
broodje uit Damwâld

zou de HR Jorritsma zelf ook commentaar kunnen geven of zou hij dit niet lezen of zou hij zich schamen

12-1-2013
musky uit Rinsumageast

Hoe durft hij dat aan te nemen. een plaat voor zijn kop, hij en al die andere graaiers.

12-1-2013
truckerkoning uit Kootstertille

daarom moeten de ziekenfons premie's zo hoog zijn en ze kunnen niet van een arbeiders loontje van 1350,00 rondkomen dat moesten ze maar een jaar doen dan piepten ze wel anders en gingen zeook klagen van wat hebben we het slecht wil wel een jaar ruilen van salarisdan kon je wel weer eens wat sparen

12-1-2013
jackofalltrades uit Broeksterwâld

@Age: mee eens!

Inderdaad hoort de overheid het goede voorbeeld te geven, dus de salarissen, in de publieke sector en het aantal schnabbels van politici, aanpakken.

Verder moeten ze ex-politici, die altijd hun schande uitriepen over grootverdieners en nu zelf 2 of 3 maal de Balkenendenorm verdienen,hun partijlidmaatschap afnemen. Als partij ben je niet meer geloofwaardig als je deze mensen, die graaien prima vinden nu ze het zelf kunnen doen, lid laat blijven.
Om eerlijk te zijn heb ik er een hard hoofd in, of de politiek ooit het goede voorbeeld zal gaan geven.

12-1-2013
virtualizer uit Burgum

en dat werknemers akkoord gaan met salaris inleveren vanwege de crisis...
nooit doen mijns inziens,want als je ondanks dat toch werkloos word omdat het bedrijf alsnog op de fles gaat,gaan ze dus ook daarvan je uitkering berekenen...dus nog minder omdat je salaris hebt ingeleverd.
je hebt je dan dus alleen maar nog meer te pakken.

word nu echt eens hoog tijd dat dat graaiend volk eens keihard aangepakt word,want het gaat maar door.
maar ach,van rutte hoef je niets te verwachten,die smile word alleen maar breder op die verwaande studentenkop met een ruggengraat van rubber..
want hij zal nooit van z`n leven zijn achterban(de topinkomens)in de portemonnee durven aanvallen.
want u en ik hebben wel gezien hoe snel meneer zijn keutel weer introk toen zijn achterban begon te klagen over de inkomensafhankelijke zorgpremie...
keutels intrekken en liegen tot hij barst is meneer heel goed in,voor de rest is het een draaikont waardoor we als nederlander niet weten waar we aan toe zijn..

12-1-2013
walders uit Damwoude

Ooit kreeg de baas van de NUON plm. E 15o.000.- na privatisering plm. E 600.000.- Waarom kregen de managers bij het kleinste ziekenhuis van Nederland E 450.000.- mee terwijl zij de problemen waarvoor zij waren ingehuurd niet hadden opgelost Waarom moet de bazin van ziekenfonds De Friesland E 360.000.- verdienen Hoezo tweedeliong in de maatschappij Waarom moeten Henk en Ingrid zorg inkopen/wie betaalt de rekening van onze prins in Engeland welke al 1 jaar wordt verpleegd, bij Jan met de korte achternaam was de stekker er allang uit gegaan Hoezo crisis als de Grieken weer Euri's nodig hebbeb hoppatee Rutte heeft ze wel/Dàn wel!
Waar we nu inzitten is de schuld van de banken en de euro. Dààr begon de ellende mee en met privatiseringen van nuts/staatsbedrijven; zie waar de marktwerking in zorg tot leidt! Back to the basics!!! We hadden een oersterke gulden, en nu: Luie Grieken en maffiose Italianen welke wij met z'n allen sponsoren! Dààr komt de huidige rotzooi van!

12-1-2013
matahari uit drachten

als al die graais een normaal loon kregen.
was er geen crisis.
ze moeten zich de ogen uit de kop schamen om het elke maand zonder blikken of blozen aan te nemen.

12-1-2013
juist uit Damwâld

Ach..... 't is maar zakgeld. 230.000 "verdienen" en je leven lang een naar stront ruikende huichelaar zijn, of 20.000 verdienen voor hard werken en een goed gevoel.... Doe mij die laatste maar.

Juist

12-1-2013
ricky uit Drachten

Voor alle mensen die niet verder kijken: lees ook even de informatie die wordt gegeven over het inkomen van de CvK's. Ze verdienen het zelfde maar had Jorritsma over 2011 niet aanzienlijk minder dan de andere CvK's. Dat is in 2012 rechtgezet. En ook best leuk om even in u op te nemen is http://financieel.infonu.nl/geld/29553-topsalarissen-in-nederland-dit-verdient-een-ceo.html

12-1-2013
advertentie

johan88 uit Drachten

Vreemd. zoveel reacties en allemaal NEGATIEF.. wat ik dan niet snap is : waarom is GEERT WILDERS dan nog niet onze MINISTER PRESIDENT???? Het wordt tijd voor ACTIE en STAKINGEN net zoals ze altijd in FRANKRIJK enz doen als ze het niet eens zijn met de REGERING. Maar hier in NEDERLAND heeft iedereen alleen EEN GROTE BEK EN EEN HEEL KLEIN HARTJE. als grote voorbeeld lekker op waldnet discuseren en zeggen dat we het er niet mee eens zijn maar er zal verder NIKS GEBEUREN. HET IS TIJD VOOR ACTIE MENSEN TIJD OM TE STAKEN EN MET ZE ALLEN NAAR DEN HAAG!!!! VOOR DE TOEKOMST VAN ONS ZELF EN VOOR EVENTUEEL NAGESLACHT.. MENSEN WORDT WAKKERR !!!!!! TIJD VOOR ACTIE STEM PVV!!! als NEDERLAND EN JE GEWVULDE PORTOMONEE JE LIEF IS !!!! ACTIE ACTIE STAKING STAKING!!!!!!!

13-1-2013
sjors33 uit Surhuisterveen

JOHN 88
JIJ HEB DE KOE BIJ DE HORENS.
WE LATEN MET ONS ZOLLEN.
1 DURE BENZINE PRIJZEN, WEGENS BLOKKEREN
2 EEN 2de DE HUIS, PLAT GOOIEN.enz
wil je er helemaal van dat kapitaal lisme af bom op den haag
griekenland met pensioen 56 jaar nederland betaalt wij moeten door tot 68 jaar wat is europees belijd.

ps johan 88 volgens mij is er gesjoemelt met de uitslag van de verkiezing als je om je heen hoort hoeveeelen op de pvv heeft gestemt

13-1-2013
sjors33 uit Surhuisterveen

wiegel, kok, en medere oud minister zeggen tegen balkenende hee wij betalen niet meer ziektekosten en BOEM van tafel.

13-1-2013
destoomfluit uit Kollum

wander blauw verdiend even 1000 euro per dag

dit is echt onbegrijpelijk

13-1-2013
thefox uit Doodstil

IK BEN BOOS!
Ik ben boos! Nee, ik ben kwaad! Erger nog, ik ben ziedend!Wat? IK BEN DES DUIVELS!Ook mijn eigen Verenigde Arbeiders Radio Amateurs, stelt die gebakken luchtverkoper van DE WERELD DRAAIT DOOR: Matthijs van Nieuwkerk, in staat om met een topsalaris van bijna 500.000 euro per jaar naar huis te gaan!En waarom ben ik nu zo ziedend? Omdat het nog geen halve eeuw geleden is dat mijn vader (onze pap) voor een appel en ei, in weer en wind, regen en sneeuw, zich zelf de hakken onder de kont vandaan heeft gelopen om voor de rode socialis-tische familie, bestaande uit HET VRIJE VOLK-DEARBEIDERSPERS en vooral niet te vergeten de VARA, wekelijks de kranten en de gids rond te brengen.Het is uit eerbied voor mijn ouders dat ik NU nog lid blijf van diezelfde allang niet meer socialistisch zijnde VARA maar anders?!Ik durf rustig te stellen dat mede door een dergelijke opstelling van de VARA en het graaien uit depot met geld mede door de leden opgebracht, door deze presentator en zijn

13-1-2013
thefox uit Doodstil

Even het vervolg van mijn reactie hierboven;

zijnde Pauw-Witteman-de Leeuw en vele anderen, het geloof en het vertrouwen in de VARA danig is geslonken.
SALON-SOCIALISTISCHE ZAKKENVULLERS!

13-1-2013
mellem123 uit De Falom

Wat in kommentaar!
Net tinke dat it wat jout.
Lykas skiep dy't skeard wurde hearre jo neat fan de minsken dy't it oangiet!
Se fertrouwe der op dat de bui oerdriuwt.
De oare moanne ynkasseare se har ûnbidige salaris gewoan wer.

13-1-2013
jackofalltrades uit Broeksterwâld

@Thefox: juist uit respect voor uw ouders, zou ik, als ik u was, meteen het lidmaatschap opzeggen!

Waarom lid blijven van zo'n anti socialistische club, terwijl uw geld regelrecht in de zakken van Mathijs van Nieuwkerk, Pauw en Witteman, Paul de Leeuw en andere grootverdieners, verdwijnt?

13-1-2013
zehking uit Kollum

Iedereen moet eens ophouden met dat klagen op mensen met hoge salarissen. Deze mensen hebben blijkbaar iets goeds gedaan in hun leven en weten op deze manier flink wat geld op te strijken. En kom nou op zeg, 230000 euro is nog niet eens zo heel veel. Als je keihard werkt heb je dat ook zomaar.

13-1-2013
jackofalltrades uit Broeksterwâld

@zehking: Iedereen werkt HARD voor zijn geld!

Ik zie heel wat bouwvakkers die anders keihard werken, met als gevolg dat ze op 55 jarige leeftijd helemaal kapot zijn. In de verpleging, waar één verpleegster verantwoordelijk is voor meer zieken dan ze aankan. Schoonmakers die voor een habbekrats en in te korte tijd alles moeten schoonmaken. En ga zo maar door.
Of wil jij beweren dat deze mensen niet keihard werken en niet meer geld verdienen dan ze krijgen?
Of hebben deze mensen niet iets goeds gedaan in hun leven?

Laat ik je vertellen dat de gewone man meer goeds doet in één week tijd, dan een politicus ooit in zijn hele hebzuchtige leven kan bewerkstelligen!

13-1-2013
virtualizer uit burgum

nee hoor,230.000 euro is helemaal niet zo veel....
das een reactie van iemand die de VVD een warm hart toedraagt...
keihard werken zei hij....

13-1-2013
age uit uithuizen

Jackofalltrades,
Ik ben het met je laatste reactie eens,maar niet met de laatste zin.
Vlgs mij zijn er zowel politici,die goed doen,als gewone mannen en vrouwen en zijn er hebzuchtige gewone mannen en vrouwen en hebzuchtige politici:)

Het is wel raar dat sommigen die keihard werken veel minder verdienen dan anderen,die minstens even hard werken.

-Bij de VARA zitten een paar salonsocialisten die graag links lullen en rechts hun zakken vullen.
Maar dat gebeurde ook in de Communistische heilstaten..

-Sjors33 als je hoort 'hoeveelen om je heen PVV hebben gestemd' zou je mschn toch eens wat verder moeten kijken en luisteren.
Landelijk scoort de PVV steeds vlgs peilingen rond de 20 van de 150 zetels.

De PVV als gedoogpartner van de vorige regering was niet bepaald een succes he?

En Sjors33 als ik het GESCHREEUW van jou en John88 lees denk ik 'laat de PVV maar niet regeren'..:)

13-1-2013
zehking uit Kollum

Virtualizer, ja klopt ik draag de VVD een warm hart toe. Dit was de enige partij die nog enigzins mijn denkbeeld deelde. Ik als ondernemer stond volledig achter hun verkiezingsbeloftes. Ook al kon je er van te voren uitgaan dat die gebroken zouden worden (welke partij doet dat nou niet?!). Verder betreur ik het dat de belastingtarieven voor mensen die meer verdienen hoger zijn dan die voor de lagere inkomens. Ik ben eerlijk gezegd voor 1 belastingtarief. Het is onzinnig om mensen die meer te verdienen harder aan te pakken dan mensen met een kleiner inkomen.

Ik moet tot mijn spijt maandelijks meer dan de helft van mijn inkomen afdragen aan de staat. Alleen maar omdat hun landen zoals Griekenland willen steunen.

13-1-2013
virtualizer uit burgum

god oh god,je bent dan ook een echte he,huiliehuilie omdat je zoveel moet inleveren(de helft)
weet je,gewone arbeiders als ik dragen ook bijna de helft af aan allerhande premie`s,accijns en belasting.
je hebt er zelf op gestemd toch?,dus mooi dat men je zo hard pakt,ik mag hopen nog harder omdat jij geen ene mededogen hebt voor mensen met een kleine beurs,maar er eerder op neerkijkt lijkt het wel.
mooi dat jij dus niet kan graaien,volgende keer maar beter je verstand gebruiken en ergens anders op stemmen,wie weet kan je dan wel je ruif goed vol krijgen.....

13-1-2013
age uit Uithuizen

Zehking u schrijft dat U de helft van uw maandelijks inkomen moet afdragen aan de staat.

U zou ook kunnen schrijven : "Ik verdien zoveel dat ik best de helft kan afdragen aan de staat en dan nog houd ik veel meer over dan de meeste mensen in dit land..dus ik ben blij dat ik dat mag doen en zo iets goeds kan doen met mijn vele geld voor mensen die het wat minder hebben.
DAT zou u toch een blij gevoel moeten geven?

13-1-2013
zehking uit Kollum

Age, ik vind het heel redelijk om belasting te betalen. Ook iets meer dan de armste laag van de bevolking. Het enige wat mij steekt is dat het verschil tussen die lagen heel groot is qua lasten die we moeten dragen. Ik zou het prima vinden als ik op jaarbasis 100000 euro extra belasting moet afdragen aan de staat in vergelijking tot de armste laag. Maar het verschil is miljoenen. Is het dan raar dat ik dat onredelijk vind?

13-1-2013
age uit uithuizen

Ja Zehking,de armste laag betaalt veel minder belasting dan U,net als de modale inkomens.
De modale in komens houden per maand ong 1800 euro netto over en mensen met een uitkering nog geen 1000 vlgs mij.
Vlgs mij houdt u,nadat u de helft van uw inkomen aan de staat heeft overgemaakt aan de staat wel'iets' meer netto over?

Vlgs mij zijn er nog geen voedselbanken voor ondernemers,die in de problemen zijn gekomen,omdat ze,nadat ze de helft van hun inkomen aan de staat moesten afdragen,van de helft die ze overhielden niet meer rond konden komen?

Maar als U de wintersportvakantie een dagje inkort en nog maar 1 ipv 4 x per week in een restaurant eet en niet elke keer wanneer de asbakken in uw auto vol zijn een nieuwe auto koopt en uw suikertante in Amerika telefonisch feliciteert ipv haar met prive vliegtuig te bezoeken dan moet het toch wel lukken Zehking?

Starkte ouwe reus !

13-1-2013
zehking uit Kollum

Het lijkt me beter om eens naar betere financiële oorden op zoek te gaan dan zelf ergens op te gaan bezuinigen. Hou ik ineens nog eens een 40% extra over. (Isle of Man)

13-1-2013
thefox uit Doodstil

zehking, als ik zoveel als u verdiende dan maakte ik een minder bedeelde blij met een deel ervan.
Dus wilt u mijn banknummer? Of staan uw handen in de grijp houding in plaats van de geef stand?
Ik wou wel dat ik zoveel verdiende dat ik de helft aan de belasting moest afdragen. Dan is het inkomen er ook naar.

13-1-2013
virtualizer uit Burgum

nou wat let je zehking,rij naar schiphol en boek een enkele reis naar rusland,net als die volgevreten franse multimiljonair waar ik zo snel de naam niet van weet.
wie weet lebbert die corrupte poetin je ook nog lekker af bij aankomst...njet!

13-1-2013
advertentie

age uit uithuizen

Toch FANTASTisch,Zehking,dat u hier even kon doen, alsof u rijk was:)
U ging het ook bijna zelf geloven he!

Morgen maar weer gewoon kuilen graven voor anderen,ipv hier opscheppen en zand- en luchtkastelen bouwen..

If I were a rich man....

13-1-2013
macanudo uit Drachten

Beetje pochen op waldnet, kan iedereen, hahaha

13-1-2013
eksteroog uit eastermar

sorry hoor ,zehking,ik geloof je verhaal over je rijke leuzenleventje niet

weet je ,er zijn zovele sluipwegen voor de rijken ,zodat,als het puntje bij het paaltje komt jij nog minder dan een gewone arbeider aan belasting hoeft te betalen

volgens mij kun jij niet eens een fiscaal jurist voor jou hoog nodige belastingvoordeeltjes betalen

jij lijkt mij in ieder geval niet slim

13-1-2013
age uit Uithuizen

Potjandoriehinnekont nog es an toe zeg!
Vlgs mij ben ik wat dit nieuwsbericht betreft, helemaal met de reacties van Macanudo,Virtu en Eksteroog eens!
Potjandorihinnekont nog es an toe..

Het is inderdaad zo,dat iedereen kan pochen,maar dat doen alleen arme sloebers zoals wij.
Mensen die echt rijk zijn,pochen daar niet over,die zijn wel slim genoeg om te beseffen dat de belasting hen dan nog meer kan pakken!

Eksteroog,wij kennen de vele sluipwegen voor de rijken wel....nu nog ff rijk worden he:)

If I were a rich man...
I would not be here...

14-1-2013
jackofalltrades uit Broeksterwâld

Hahaha, Age, kostelijk jouw laatste reactie.
Zo zie je maar weer, dat ook al staan jullie meningen normaliter hemelsbreed uit elkaar, er toch nog overeenkomsten te vinden zijn met Macanudo, Virtu en Eksteroog. Wie had dat ooit gedacht?

14-1-2013

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan