Account
Logo
Zoeken
9.5 °C

Snelle rijder gepakt na tips uit buurt

Publicatie: 2 december 2011, 9.45 uur

Reacties

blackpanther uit Kollumerpomp

Dan wordt het heel gauw artikel 5. (Het kapstok artikel)

2-12-2011
pasbeer uit us mem

hij zal wel een art.5 hebben gekregen, aangevuld met een LEMG-cursus voor beginnend bestuurders

2-12-2011
dr88en uit Drachten

119km/u (gereden) - 60km (max.snelheid) = 59km overschrijding @harkemacity.

Laat deze 19jarige gelijk zijn pasje maar door de shredder halen.

2-12-2011
stormvloed uit twijzel

Voor gevaarlijke weg gedrag , kan dit wel .
Artikel 5 Van weg en verkeer wet.
Als je zo kort je rijbewijs hebt , ben je er zeker niet zijnig op .
Helaas eigen schuld .

2-12-2011
advertentie

eiber uit Tytsjerk

Rekkenjen wie net dien sterkste punt tink Harkemacity :)

2-12-2011
thor uit Drachten Azeven

die man heeft geluk gehad ik denk dat als die barbaren daar aan de feart die man hadden staande gehouden was hij vast meer kwijtgeraakt dan alleen zijn rijbewijs had ie nu misschien een hele hoge stem gehad

maar inderdaad ik dacht ook dat je het alleen maar kwijtraakte bij 50 + km

2-12-2011
macanudo uit Drachten

Beetje waardeloos van die mensen die de politie hebben getipt, ze hadden mi beter die jongen kunnen inlichten over zijn rijgedrag.

Mocht dit tot niets leiden, dan kun je alsnog de politie erbij halen.

2-12-2011
19flierefluiter78 uit Garyp

Art. 5 Wegenverkeerswet is dus niet van toepassing.
Dat wordt gebruikt als er een overtreding wordt geconstateerd dat onder geen enkel artikel valt. Hier is dus het snelheidsartikel van toepassing.

2-12-2011
hakkeplof uit Terwispel

thor:
59 km te hard is toch 50+
Hij mocht er 60 en reed er 119.

2-12-2011
meneerfrispeer uit Drachten

Macanudo;

dat ben ik niet met jou eens,je draait de rollen om.
iemand die het rijbewijs in bezit heeft,weet dat dit niet mag,anders had men het rijbewijs niet gehaald,je bent op de hoogte van de verkeersregels,anders slaag je niet.

Bovendien is dit naast dat het niet toegestaan is,ook uitermate A-sociaal en gevaarlijk rijgedrag,in een buurt,niet eens "in the middle of nowhere"

Dus inlichten zo'n jongen?,nee,daar geloof ik niet in,hij was slim genoeg om z'n rijbewijs te halen.
Dan had hij ook slim genoeg kunnen zijn om zelf te bedenken dat dit "de prijs" is voor zijn "achterlijke" rijgedrag.

Ze weten echt wel dat het niet mag maar doen het gewoon toch,dus aanpakken die hap,laat ze maar voelen,dat het hopelijk doordringt.

119 waar je 60 mag,in een buurt,dat is geen geintje meer,dan ben je niet gezond genoeg voor het rijbewijs,of nog te jong,geestelijk gezien dan.

Groot gelijk geef ik de tipgevers uit de buurt,had ik ook gedaan.

2-12-2011
meneerfrispeer uit Drachten

Kleine aanvulling;

bedenk ook even dat in een buurt meestal ook kinderen wonen.

Niks meer aan toe te voegen,duidelijk en simpel zat,aanpakken die aso's,allemaal,wil je je niet gedragen?,dan maar fietsen,en succes ermee.

2-12-2011
macanudo uit Drachten

Frispeer,

Er hoeft tegenwoordig niks meer te gebeuren of men haalt politie, brandweer, etc erbij.

Een gesprek is er niet meer bij, er wordt ook direct aangifte gedaan, hoe onnozel de zaken soms ook zijn, die mi inziens heel anders opgelost zouden moeten worden.

Maar een ieder zijn mening.



2-12-2011
meneerfrispeer uit Drachten

@macanudo;

dat klopt en sommige zaken daarbij is het misschien overdreven.
Maar in dit geval bij deze jongen is dat niet overdreven.
Hij kon zich wel gedragen bij het halen van zijn rijbewijs,en,zoals heel vaak,plotseling kunnen die jongetjes dat niet meer,sommige volwassenen zelfs niet.
Als je nou een beetje over de schreef gaat,ach ja,iedereen rijdt wel eens te hard,een beetje.

Maar wees nou eerlijk;119 waar je 60 mag,in een buurt.

Sorry dat ik het zeg,dan spoor je gewoon niet helemaal,er zal maar een kind onder die auto komen en dan,wat zal die automobilist dan te zeggen hebben?

"Ja sorry dat hebben ze mij nooit verteld bij theorieles,dat je niet 119 mag rijden in een buurt waar je 60 mag"

Nou?,ik weet het antwoord wel,jij uiteraard ook wel.

2-12-2011
rommie uit De Westereen

macanudo, hadden de buurtwoners daar met een bord moeten staan. Rollen omdraaien is wel zo makkelijk. De poltie is er voor om deze gekken van de weg te halen en in te lichten!

2-12-2011
advertentie

macanudo uit Drachten

@frispeer,

Toch blijf ik erbij dat eerst een gesprek ook had gekund, had je mi ook nog eerder resultaat gehad.

Jij bent zeker nooit jong geweest, maar idd hij had beter "moeten" weten.

Prettig k weekend.

2-12-2011
peuter uit Surhuisterveen

@macanudo hoe zie jij dat voor je dan? dat gesprek? wil je dat ter plaatse doen als dit jong met 119km/h voorbij komt blaffen? wil je hem thuis opzoeken? volgens mij is(was) hij in het bezit van een rijbewijs en weet hij dat hij daar niet zo snel mag rijden, hoe jong hij ook is (of geweest is). persoonlijk had hij van mij op een boom mogen rijden. dan had ik nog ff gecondoleerd en was het euvel ook opgelost.

2-12-2011
meneerfrispeer uit Drachten

@macanudo;

tot zekere hoogte heb je gelijk;als het gaat om gedrag waarvan men zich niet bewust is dat het niet toegestaan is,of vervelend voor anderen,dan zal ik zelf ook proberen te praten met de ander alvorens maatregelen te nemen,niet meteen op de achterste poten staan is wat je bedoelt,ben ik met je eens.
En idd ik ben ook jong geweest en ook wel eens wat uitgevreten.

Maar die vlieger gaat hier niet op;
119 in een buurt waar je 60 mag,
dat is geen kattekwaad.

Maar ja,alles moet kunnen tegenwoordig hé.

I must be getting old :-)

2-12-2011
bierbrouwer uit drachten

Douwe ?

2-12-2011
macanudo uit Drachten

@peuter,

waarom die vragen als jezelf de antwoorden al geeft.

Alles waar je nu 60km moet rijden, mocht je 80km, dus is het geen bebouwde kom.

En als je wel weet wanneer hij langskomt blaffen hou je hem toch even aan, is dat zo moeilijk?

Mocht dit niet lukken, je bent er tegenwoordig zo achter waar iemand vandaan komt, dus waar hebben we het over.

Nee, direct de politie bellen, of laat hem bij een boom opblaffen, goh wat een geweldige oplossingen heb jij in petto zeg.

2-12-2011
befrys uit Burgum

Het blijkt geen incident te zijn van deze snelrijder.
Hulde voor de buurtbewoners en politie.
N.b. de politie is waarschijnlijk ook niet eerst met hem gaan praten alvorens hem te controleren.

2-12-2011
meneerfrispeer uit Drachten

@macanudo;laat ik het anders uitleggen;

stel je hebt een kind,en dat kind wordt geklierd door een buurman die hem achterna rent met een waterpistool en hij weet niet van ophouden.
Dan zul jij zoals je zegt met hem gaan praten,logisch,zou ik ook doen.
Het is waarschijnlijk humor,goed bedoeld maar de buurman heeft niet door dat je zoon er bang van wordt of dat hij te lang doorgaat.
Zul je waarschijnlijk wel uit kunnen praten en alles wordt weer oké.
Maar,als je nou een buurman hebt die jouw kind achtervolgt met een echt vuurwapen,geladen,zou jij dan met hem willen praten?,ook al deed hij het maar 1 keer?

Moet je eigenlijk wel willen praten met zo een persoon?,die vindt dat dat leuk is?
Ik niet,dat is geen humor,dat is ziekelijk en gevaarlijk.

Hij zal misschien nooit de bedoeling hebben om te schieten,maar de kans dat dat per ongeluk gebeurt is aanwezig,en dan helpt praten niet meer zoveel,dan is het over en uit.

Praten prima,maar hard aanpakken soms noodzakelijk.

2-12-2011
meat uit Driezum

@ boukejansma,

in 40/45 was het veraad waardoor mensen vermoord werden.Nu is het getipt worden om juist dood en of verwonding van de bstuurder/ andere mensen te voorkomen.
Goed dat deze bestuurder aan de kant gezet is.

2-12-2011
meneerfrispeer uit Drachten

@meat;

ik had het niet beter kunnen verwoorden :-)

2-12-2011
stdcynisch uit Drachten

sympathiek gebaar van de agenten om hier even maatwerk te leveren. De bestuurder zal er minder blij mee zijn, die had voor hetzelfde geld een postbode mogen proberen te zoenen. Mogen bumperkleven en degene bij wie hij bumperkleeft nog even mishandelen, bij thuiskomst de politie nog even bedreigen. Hij kon dan ook nog een klomp door zijn voordeur raam gooien op het moment dat er twee agenten voor de deur stonden en er later nog een mes naar toe gooien ook. Al met al was ie er dan waarschijnlijker goedkoper van afgekomen dan nu het geval zal zijn. Eigenlijk best wel logisch dat je dan als politie zijnde om zes uur even paraat staat.

2-12-2011
crossagek uit Sexbierum

@ manacunda je ziet het wel heel simpel voor je he .

iemand komt elke dag met zo'n noodgang voorbij vliegen en dan zal jij als moraalridder zo'n persoon proberen tot stoppen te dwingen ??

hoe had je dat in het hoofd ??

-er voor springen en hopen dat hij op tijd stopt ?
-bordje omhoog houden of hij aub even wil stoppen ?

denk even logisch na , dat werkt voor zo'n persoon als een rode lap en verergert de boel alleen maar omdat zo'n snelheidsduivel de boel dan gaat uitdagen + je kunt als burger geen rijbewijs afpakken , dus helpt geen zak .

is gewoon beter dat ze hem nu gepakt hebben en rijbewijs afgenomen hebben . Denk dat er menig buurtbewoner graag een klinker door zijn raam gemieterd had .

je zou bijna denken dat je een maatje van de dader bent zoals je hem de hand boven het hoofd houd . 60 km zones zijn er niet voor niks , is omdat de wegsituatie niet meer geschikt is voor 80 km/u .

en bijna 120 is het dubbele van toegestaan dus ook bijna auto kwijt geweest.

2-12-2011
macanudo uit Drachten

@crossagekkie, "dat werkt als een rode lap"

Ken jij deze persoon? Hou eens op met je vooroordelen, jij schijnt zelfs te weten wat de buurtbewoners denken?
Over simpel gesproken........

De achterliggende gedachte is dat men tegenwoordig voor alle wiswasjes de politie, brandweer ed erbij haalt.

Is dit misschien geen goed voorbeeld van, maar ik had het toch anders opgelost ipv de politie te bellen.

voor mij end dis, blijf anders maar aan het herhalen!

2-12-2011
thor uit Drachten Azeven

bij mijn weten stond er vanmorgen echt wel 80 km in het artikel hoor

2-12-2011
meat uit Driezum

@ thor,

het zal wel een reactie van de redactie op een reactie zijn ;-)

2-12-2011
meneerfrispeer uit Drachten

@macanudo;

Je hebt het over wittewasjes en dat meteen gebeld wordt.
Klopt,veel van die wissewasjes kunnen uitgepraat kunnen.
Maar je hebt wissewasjes en kattekwaad die over niks tot een klein beetje gaan,en je hebt gedrag waarvan overduidelijk is dat dat absoluut niet door de beugel kan.

Een kind vreet kattekwaad uit en krijgt een fikse waarschuwing dat het niet mag,doet hij iets wat absoluut niet door de beugel kan dan krijgt hij straf en wordt er later,nadat hij straf heeft gekregen,met het kind gepraat waarom hij straf heeft gekregen,maar de belangrijke boodschap is meteen duidelijk,kort en krachtig,het houdt op,nu meteen.

Bedenk wel dat het om een kind gaat die niet alles kan weten,dat kun je hem niet kwalijk nemen.

Bedenk dus ook dat deze jongen met z'n auto wel jeugdig is,maar GEEN kind,plus dat hij WEL alles weet over autorijden en regelgeving omdat hij in bezit van z'n rijbewijs was.

Dat mag hem gerust zeer kwalijk genomen worden,en dus afgestraft worden.

2-12-2011
vogelbekdier uit 't Kret

@Macanundo, noem jij zulk gedrag een wissewasje?? Snap ten eerste niet dat je in zo'n geval als dit zo kan denken en ik snap er nog minder van dat je het ook nog probeert te verdedigen. Dit is gewoon associaal weggedrag welke in vast patroon elke dag willens en wetens herhaald wordt door deze gek. Als deze persoon ook maar iemand had laten verongelukken is het naar mijn mening regelrechte moord omdat het doelbewust gebeurd. En ik vraag mij af hoe je reactie was als er daadwerkelijk iemand was doodgereden door deze maniak die elke dag met zulke snelheden door deze straat sjeest en de politie had niet gecontroleerd, dan was de politie weer slappe hap etc etc. En zoek eens op wat een wissewasje is, daar valt dit namelijk niet onder.

2-12-2011
age uit uithuizen

Mschn was de snelle rijder door buurtgenoten al eens'vaker gevraagd om 'ff normaal te doen'?

Ik vraag mij net als anderen ook hier af wat degenen die nu roepen dat de politie moeilijk doet met regels en dat ze beter boeven kunnen gaan vangen gezegd zouden hebben als er iemand was doodgereden.

2-12-2011
macanudo uit Drachten

Misschien wel Age, dat zou mijn mening ook doen veranderen..........

2-12-2011
crossagek uit Sexbierum

@ manacunda , er staat gewoon crossagek en niet gekkie .

denk dat ik maar even met je moet praten want ja dit kan niet door de beugel en komt nogal minachtend over . maar ja hoe groot is de kans dat ik je tegen kom en hoe groot is de kans dat je dan voor me stopt .

zal ik de politie maar bellen ?? die kunnen je makkelijker vinden en het dan meteen afhandelen en dan gebeurd het niet weer .

nou ja zeg , dat is apart mijn verhaal lijkt wel op dat verhaal wat vanmorgen met die bestuurder uit boelenslaan is gebeurd

2-12-2011
chemicomoeloos uit de westereen

wat een publiek

2-12-2011
issemij uit Gorredijk

Goede actie van de politie en de buurtbewoners! Laat die jongen zijn zonden maar eens overdenken.

2-12-2011
amanda666 uit Kootstertille

Goed gedaan van de buurtbewoners, hij is wijs genoeg om zijn rijbewijs te halen dus ook wijs genoeg dat je op die plekken geen 119 mag rijden. Hij zou maar een kind doodrijden, de ouders van het kind zijn danvoor het leven getekend maar de 19jarige jongen zelf ook, het is geen pretje hoor als een kind dood op de weg ligt omdat jij zonodig hard moet rijden. Deze jongen zou de rest van zijn leven nachtmerries hebben.



2-12-2011
meat uit Driezum

Beter dat hij op deze manier gestopt wordt dan op een andere manier....

http://link.marktplaats.nl/503397241

sarcastische modus

2-12-2011
johan1995 uit houtigehage

dit wurdt een beste bekeuring

2-12-2011
cavello uit boelenslaan

net sa toek jonkje
hiest mie better die 7 bankjes jaan kent
houwdoe

2-12-2011
advertentie

atheist uit Dokkum

Aanpakken die lui.

Rijbewijs innemen
Beste boete geven. Bij niet betalen. Beslag leggen op inkomen.

2-12-2011
virtualizer uit burgum

wie zo idioot hard rijd,en naar het schijnt,vaker dan 1 keer,daar is een gesprek niet op zijn plaats.
deze piloot heeft zijn verdiende loon gekregen na het solliciteren naar.
geen medelijden mee dus.

2-12-2011
galopsprong uit Driezum

knap dat oom agent zo vroeg al langs de weg stond te controleren, mijn inziens was dit de enige optie voor de buurtbewoners, deze snelheidsduivel is een recidivist en dat betekent dat hij overal te hard rijd, dan is het wachten tot het misgaat, voorkomen is beter dan genezen. Voortaan maar om 5 uur op het fietsje, snelheid is nu dus gereduceerd tot plusminus 15 km per uur en kunnen de buurtbewoners opgelucht adem halen.

2-12-2011
tokkie uit Ureterp

kinderen spelen daar niet om 6 uur smorgens!
hij heeft geluk dat hij niet bij ons door de straat vloog, dan had hij waarschijnlijk een klinker door zijn voorraam gehad!

2-12-2011
crimson uit boelenslaan

wist niet dat ik zulke buren had ,zie ze regelmatig zelf keihard jakkeren en dan nu het heilig boontje spelen

2-12-2011
dappered uit Heerenveen

Ik ga bidden voor die arme jongen die nu moet lopen, maar ook voor de buurt omdat die nu weer wat veiliger is geworden. Goed zo buurt. En ik ga ook bidden voor de stakkers die het allemaal niet zo nauw willen nemen met onze wetten.

2-12-2011
uracco uit Vanuatu

Voor de reaguurders voor 16.00 uur.

MOETEN JULLIE ZEIKERDS NIET EENS AAN HET WERK??




2-12-2011
meat uit Driezum

@ uracco,

wel eens van ploegendiensten, flexwerken, ouderschapsverlof en vakantiedagen gehoord??

2-12-2011
meneerfrispeer uit Drachten

@flappered uit heerenveen;

das goed kerel,en als je dan toch aan het bestellen bent,doe mij maar een patatje pinda en een berehap.

2-12-2011
atheist uit Dokkum

@dappered,
Bidden is voor zwakke zielen. God is dood!!!

2-12-2011
virtualizer uit Burgum

en zo is het,want spijkers van van leeuwen....

2-12-2011
dappered uit Heerenveen

Onze lieve heer dood? Dan snap ik niet waarom ik altijd hoor van mensen in nood....oooheer help mij. Maar jullie zijn zeker nog nooit in nood geweest, houden zo. Ik blijf bidden en misschien wel een patatje oorlog vanavond bij de buis. Heerlijk en dan even weer danken voor de heerlijke maaltijd. Wat hebben wij het toch goed hé.

2-12-2011
edebruin uit Burgum

al is de bestuurder nog zo snel , na aantal tips uit de buurt achterhaald de politie hem welXD

2-12-2011
age uit Uithuizen

Voor hen,die (zeggen)te geloven...(de Dappersen) :

-Jezus noemde mensen die opzichtig bidden voor (de zonden van) anderen 'schijnheilige Farizeeen'


Voor het Dokkumer atheistje een mopje uit een Benny show:



Gelezen op muur

God is dead....Peter 12-03-1978




Gelezen op zelfde muur

Peter is dead.......God.......12-10-1982


Zo weer genoeg gepredikt voor de dekselse dwalende schapen..


Amen

2-12-2011
atheist uit Dokkum

@dappered,
Quote: Maar jullie zijn zeker nog nooit in nood geweest,

Jij ook niet, want dan wist je wel beter!!!
God is alleen maar een woord, niets meer niets minder!!!

2-12-2011
vogelbekdier uit 't Kret

@tokkie, kinderen spelen om 06:00 niet op straat. Nee maar je 16 jarige zoon doet misschien dan wel net zijn krantenwijk!!!

2-12-2011
pft uit westereen

ik denk dat ze op dat tijdstip wel een rijbewijs inlever actie kunnen beginnen voor bouwvakker busjes
enne het had ieders zoon/dochter kunnen zijn
maar het zal wel door de rechter worden bijgeschaafd
veroordeeld is hij in ieder geval al, hier op waldnet
maar gelukkig krijgt hij het vonnis niet hier maar in leeuwarden te horen

2-12-2011
zakhooi uit Houtigehage

en de mensen die klagen rijden zelf met 60 door het 30 km gebied

2-12-2011
vogelbekdier uit 't Kret

@Pft, hebben we het hier over een rechtzaak dan?? Deze rijder is op heterdaad betrapt en zijn rijbewijs ingeleverd. Daar beslist de rechter niet over en daar volgt geen veroordeling op, alleen de OvJ gaat bekijken hoelang hij zijn rijbewijs kwijt is en hoe hoog de bekeuring zou zijn. Je reactie slaat dus kant nog wal en lijkt zelfs symphatie te herbergen voor het gedrag van die jongen.

2-12-2011
thor uit Drachten Azeven

@uracco uit Vanuatu ja er zijn toevallig ook mensen die al voor 1600 uur opstaan

daar sta je van te kijken he?

2-12-2011
advertentie

amanda666 uit Kootstertille

@uracco uit Vanuatu


ik werk overdag van 7.00 tot 15.45 reistijd niet meegerekend en mijn vrouwtje is huismoeder moet ook iemand voor mijn zorgen
wij zijn nog ouderwets niet iedereen zit in de soos moet ook gewerkt worden om de soos in stand te houden haha

gerust geteld?

2-12-2011
kikker uit rohel

zo is dat hufterig gedrag moet aangepakt worden!!!En wat betreft het werken van mensen ik denk dat er genoeg mensen op dat tijdstip op pad zijn van/naar het werk toe..ik reageer op een laat tijdstip had late dienst dus overdag ook gewoon thuis.....hoeveel mensen zijn er de laatste 2 jaar wel niet werkloos geworden en die graag aan het werk willen???hou niet van dat gezeur waarom overdag mensen hier reageren of het zijn mensen met de VUT, AOW what ever!!!

2-12-2011
macanudo uit Drachten

Oh my god, Amanda ben jij een haar of ben jij een hem???

En nee, ik ben niet gerust geteld?..........haha?

3-12-2011
amanda666 uit Kootstertille

hahahaha @macanudo ben je geschrokken, nee hoor mijn poesje is er nog. Dat is mijn mannetje die met mijn naam had gereageerd.

Ben je nu gerust gestelt?

3-12-2011
black uit Burgum

Ik vind het super dat ze deze gast het rijbewijs hebben afgenomen., als je wilt racen dan moet ie dat maar doen op het cirqui in assen ha.,ha.,ha.!

3-12-2011
macanudo uit Drachten

Whahahaha, hier had ik geen rekening mee gehouden, dat een man kan reageren als een wijf, moet wel een homo zijn.

succes met jullie complexe leven.

3-12-2011
meneerfrispeer uit Drachten

Tja,denk je dat het eindelijk knap kudt begint te worden,blijkt het stiekem gewoon klote te zijn:-(

3-12-2011
macanudo uit Drachten

Tsja, klote hè dat internet, het is gewoon kudt, of andersom.

lekker kudt weekend toegewenst( of ben je stiekum ook een wijf, frispeer:)

3-12-2011
meneerfrispeer uit Drachten

@macanudo:

ja,een oud wijf,volgens sommigen :-)

3-12-2011
amanda666 uit Kootstertille

@macanudo je moet niet zo moeilijk denken, dat is niet goed voor jou hersenen.

En over homo's gesproken jullie 2 (macanudo en frispeer) zijn de laatste tijden ook maar close, wil je er over praten en uit de kast komen, dan houden we een IBH sessie hier op waldnet.

Prettig weekend heren?

3-12-2011
juist uit Damwâld

Om 06:00 met 119 km/h? Dan moeten ze er de avond ervoor even een heuvel in aan brengen. Kan hij lekker vliegen in het donker! Dat kinderachtige gecontroleer. Ze wisten toch al dat hij veels te hard reed. Spijkermatje was ook leuk geweest.

juist

3-12-2011
chemicomoeloos uit westereen

hij rijd in ieder geval elke dag naar het werk, kunnen de meesten nog wat van leren
wie de schoen past trekke hem aan

3-12-2011
meneerfrispeer uit Drachten

@chemicomoeloos;

correctie;hij REED elke dag naar z'n werk.

Er zijn ook mensen die op tijd uit bed stappen en op een normaal tempo naar hun werk rijden,waardoor zij punt 1 een ander niet in gevaar brengen en punt 2 hun baan eventueel niet kwijtraken omdat ze zelf hun rijbewijs kwijt raken door eigen schuld.

Kansloze poging om sympathie te wekken chemicomoeloos,hou maar op als je niks beters kunt bedenken.

3-12-2011
meat uit Driezum

Er zijn gelukkig meer mensen aan het werk dan dat er van die BEWUST zelfgekozen uitkeringtrekkers zijn.
Ik doel hiermee NIET op mensen die om externe redenen niet kunnen of mogen werken.
Misschien een ideetje voor een poll op Waldnet?
Om te beginnen:Ik heb een legale baan (minimaal 40uur/pw)

3-12-2011
amanda666 uit Kootstertille

mancanogwat

in jou situatie is het mischien moeilijk te begrijpen dat een man en een vrouw met een en de zelfde account reageren maar dat komt vaker voor dan jij denkt
ook wel logisch natuurlijk als je een relatie hebt
zou ook weleens goed voor jou wezen
en dan doel ik op relatie tussen man en vrouw dan begrijp je het ook wat beter en wil hiemee je geaardheid niet aanvallen daarintegen ben je niet minder dan wij



mvg de man van amanda (denk zet het er maar bij)

3-12-2011
chemicomoeloos uit westereen

meneer pispeer heeft de schoenen aangetrokken

3-12-2011
meneerfrispeer uit Drachten

@chemicodoelloos;

gast,je schrijft wat jou het beste uitkomt.
veel plezier,geniet er maar van.

Als je iets nuttigs te vertellen hebt,of iets wat je kunt onderbouwen,dan hoor ik het wel,tot die tijd de groeten.

3-12-2011
vogelbekdier uit 't Kret

Aha kijk de heren kunnen het weer eens niet met elkaar overweg. Om onbewust te onderstrepen dat hun kwaliteiten tot het volgen een normale discussie een bedenkelijk niveau heeft gaan ze schelden. Zoiets heet een gebrek aan woorden, inlevingsvermogen, creativiteit en concentratie op het onderwerp hebben.

3-12-2011
meneerfrispeer uit Drachten

Nou vooruit dan,ons vogelbekdiertje wil ook even meedoen,oke je krijgt de aandacht.

Nou kerel,leg mij maar uit over welke kwaliteiten ik moet beschikken mbt het volgen van een discussie,als constateerbaar is gebleken dat deze discussie nergens toe zal leiden omdat tegengestelde partij niet voldoet aan het niveau van discussie?

- Antwoord zal moeten zijn dat je als individu een andere kwaliteit moet gebruiken om de discussie af te bouwen omdat inhoudelijk niks van toevoeging verkondigd zal worden,waarmee de discussie nieuw leven ingeblazen kan worden.

En wat versta jij onder schelden?
- "chemicodoelloos" is een alternatieve benaming met daarin een verwijzing naar het niveau van de voorgaande reaktie van benaamde,en is niet per definitie een scheldwoord,alleen als deze zo door benaamde geïnterpreteerd wenst te worden.

Gebrek aan woorden?inlevingsvermogen?,creativiteit en concentratie op het onderwerp?,heb ik dat vogelbekdier?
- Dat mogen anderen beoordelen :-)


3-12-2011
uujko uit Zwagerbosch

zo zijn er toch weer een paar uren dagen opgevuld met allemaal energie verspillende reactie,s prettig weekend allemaal, en pak een paraplu ga naar buiten

3-12-2011
advertentie

meneerfrispeer uit Drachten

@uujko;

inclusief jouw eigen verspilde tijd;-)

3-12-2011
macanudo uit Drachten

Hey chemico, heb je het breiwerk weer aan kant, of is het spinnenwiel vastgelopen.

3-12-2011
macanudo uit Drachten

@Amanda/Amando, Als je als man onder de naam Amanda gaat reageren, moet je volgens mij wel even nadenken.

Wie of wat je ook bent, heb er geen intresse voor.

Maar ga de rollen niet omdraaien{waar heb ik dit eerder gelezen} als je vrolijk wordt om met de naam Amanda door het leven te gaan en te reageren hier, succes.

3-12-2011
amanda666 uit Kootstertille

@macanodo volgens mij ben je erg geraakt maar dat geeft niet, nogmaals ik ben een vrouw en mijn man die heet Johan en die reageert wel eens met mijn naam amanda666. Gelukkig zijn er mensen uit kootstertile die hier ook wel reageren en die mij kennen,zij kunnen jouw wel bevestigen dat ik gewoon een vrouw ben. Maar als jij wilt geloven dat ik een man ben, is dat misschien jou probleem ( je zou bijna gaan denke dat je maar erg graag wil dat ik een man ben, misschen moet je daar even over nadenken)

Geloof me ik heb ook geen interesse voor jouw, al was je de laatste man op de wereld, ik word liever spontaan lesbisch ( hey nog meer poesjes)

3-12-2011
amanda666 uit Kootstertille

ps @macanudo anders zoek je me op, op hyves er zullen vast niet heel veel amanda's zijn in kootstertille.

3-12-2011
chemicomoeloos uit De Westereen

oooeeee lekker kom maar op met de reakties vind het zo heerlijk

3-12-2011
meneerfrispeer uit Drachten

@chemicomoeloos;

vind je dat heerlijk,die reakties?

Of weet je niks meer te zeggen.

Het antwoord heb je eigenlijk al gegeven dus laat dat maar achterwege.

3-12-2011
vogelbekdier uit 't Kret

@Frispeer, een eerste kwaliteit die je kennelijk niet hebt is het normaal aanspreken van iemand. Het verkleinen van iemand zijn naam is al een teken van hetgeen wat ik eerder geschreven heb. Ben wel verwonderd dat jij je aangesproken voelt terwijl ik niet op jouw reakties doelde

3-12-2011
meneerfrispeer uit Drachten

@vogelbekdier;

het verkleinen van iemand's naam geldt alleen als dat door de betreffende persoon als zodanig wordt geïnterpreteerd:-)

Bovendien is het geen verkleining,het is een verrijking voor de ander,ik bied hem een alternatieve benaming voor zichzelf die hij zelf misschien wel nooit had kunnen bedenken.

Prettig weekend kerel:-))

3-12-2011
macanudo uit Drachten

Whahhahahah, Amanda Okè, ik geloof je wel, maar ben wel teleurgesteld dat je helemaal geen intresse in mij hebt.

Maar wat niet is, kan komen. Maar een vent die inlogd onder de Amanda vind ik niet kunnen.

Gr aan jouw poesje en man???

3-12-2011
chemicomoeloos uit westereen

ja heerlijk vind ik het klopt precies en ja heb jou niks te zeggen

3-12-2011
meneerfrispeer uit Drachten

@chemicodoelloos;

das mooi jonge,mooi houden zo.

3-12-2011
chemicomoeloos uit westereen

heeey pispeer snap je het nou echt niet dat jou mening mij niet interesseert

3-12-2011
meneerfrispeer uit Drachten

@chemicodoelloos;

insgelijks.

3-12-2011
vogelbekdier uit 't Kret

@Frispeer, zoals een ander het interpreteert is hoe het is geschreven, bedoel je iets anders dan is dat een manco in het overbrengen van de boodschap.

En van hetzelfde;-)

3-12-2011
meneerfrispeer uit Drachten

@vogelbekdier;

dat klopt,dat betekent dus ook dat als het als een compliment wordt geïnterpreteerd,het ook zo is geschreven.


Groeten:-)

3-12-2011
amanda666 uit Kootstertille

Whahaha macanudo nee die intresse komt er niet maar hier op waldnet vind ik je een leuke vent.

3-12-2011
pft uit westereen

vogelbekdier
59km per uur te hard word niet afgedaan als een geld sanctie door een officier van justitie
dit word wel door de rechter beoordeeld stomme ezel
trek je snavel open als je er verstand van hebt

3-12-2011
eksteroog uit Eastermar

macanudo,volgens mij maak je wel kans bij die amanda 666,die Johan kan haar lang niet aan jong,zij vraagt steeds meer en meer en meer,nee,het wordt niks met die Johan ,hij zal wel naar fitness moeten

4-12-2011
age uit uithuizen

Interessante vriendelijke gedachtenwisseling hier zeg:)

Ze vertellen elkaar,dat ze elkaar niks te vertellen hebben en dat het antwoord van de ander hen ook niet interesseert..en eigenlijk zijn ze het daarover wel met elkaar eens.

Pft is wel de slimste thuis in de Westereen,met zijn opmerking:
"Stomme ezel,trek je snavel open.."

4-12-2011
advertentie

macanudo uit Drachten

@eksteroog/age Ja het gaat hier weer helemaal nergens over, ben ik wel goed in hè.

4-12-2011
age uit uithuizen

Macanudo een poe sie liefhebber uit Drachten
miauwt graag zijn krolse gedachten
hij zou wel eens lekker spinne wille
met dat katje op e Tille
maar daar ligt een kater op hem te wachten
en dan zit hij echt in de pu dt
en denkt ku dt
was ik maar in Drachten..

4-12-2011
amanda666 uit Kootstertille

@AGE GEWELDIG HAHAHAHAHAA

4-12-2011
eksteroog uit Eastermar

amanda 666,vindt het mooi, ach,de schat krijgt nu eindelijk wat belangstelling,wat mooi toch voor die Johan

4-12-2011
amanda666 uit Kootstertille

haha eksteroog ben je een beetje jaloers, zoek jij nu om belangstelling?

4-12-2011
vogelbekdier uit 't Kret

@Pft, het eerder geschreven stukje van mij is zekers op jouw persoon van toepassing. Ik reageerde op jouw stukje (zonder te schelden overigens) omdat wij niet mogen oordelen. Maar dat mogen we wel omdat het een feit is dat deze wegmaniak is gepakt voor deze forse overtreding. Het OM gaat niet oordelen of deze overtreder schuldig is, maar die gaat de hoogte van de boete bepalen en bekeijken wanneer het rijbewijs retour mag.
Het mooie van deze reactie is dat ik mijn snavel niet hoef te gebruiken omdat ik mijn handjes gebruik.

4-12-2011
eksteroog uit Eastermar

nee Amanda,ik ben niet jaloers en ga ook niet in een goed huwelijk stoken ,maar een vrouw van een bepaalde stand ,gaat niet over haar poesje praten, toch

4-12-2011
pft uit westereen

vogelbekdier je hebt gelijk mijn excuses hiervoor
maar boven de 50 km per uur doet echt de rechter uitspraak hiervoor
en dan wil hij zeker de piloot zien en spreken
en over oordelen bedoel ik dat het morgen je zoon/dochter neef broer kan wezen die een domme actie heeft
ciao

4-12-2011
amanda666 uit Kootstertille

@eksteroog ik weet niet over wat voor poesje jij het hebt maar ik heb het over sjaakie mijn huisdiertje, dat is een poes. Je mist het hele verhaal een beetje, ga eerst alles maar eens terug lezen.

4-12-2011
vogelbekdier uit 't Kret

@Pft, kijk das netjes en geeft weer dat je het wel met woorden kan. Jazeker dat een rechter een oordeel velt, dit zal echter een oordeel zijn over de hoogte van de boete en het kwijt zijn van het rijbewijs. Vormfouten daargelaten zal deze rechter zich niet buigen over het schuldig zijn.

4-12-2011
eksteroog uit Eastermar

Amanda,met alle genoegen ga ik even terug,alhoewel ik wel zeker weet,waarover ik praat ,maar vooruit vertaal deze zin van jou dan maar eens ;

Geloof me ik heb ook geen interesse voor jouw, al was je de laatste man op de wereld, ik word liever spontaan lesbisch ( hey nog meer poesjes)

Meid,het straalt er toch van af,of moet je nu jouw Johan om raad vragen

5-12-2011
macanudo uit Drachten

Hahahahaha, Age, weer hilarisch dat gedicht, ben er zelf wat minder in:)

@eksteroog, Als je het een beetje hebt gevolgd, dan moet je ook weten dat het idd over sjaakie gaat:)Whahhaha

Je blijft lachen hier.

5-12-2011
amanda666 uit Kootstertille

Het enigste wat er staat is dat ik geen interesse heb in macanudo, dan wordt ik wel lesbisch en het liefst lesbische vrouwen met poesjes maar honden mag ook wel hoor die vind ik ook wel lief.

@macanudo die age kan wel dichten haha

5-12-2011
eksteroog uit Eastermar

nou,ja,jullie geilen nog maar even door,doei

5-12-2011

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan