Account
Logo
Zoeken
3.3 °C

Hennepkwekerij opgerold in Drachten

Publicatie: 21 februari 2010, 12.38 uur

Reacties

triskenbadboy uit Drachten

Er was weer iemand jaloers!!
Daarom vertrouw niemand....
Afgunst is het ergste wat er is...

21-2-2010
edward uit Eastermar

Goedzo,allemaal oppakken die klootzakken met die plantages.Mensen als je iets weet,hoort en ziet of ruikt? bel de politie!Weg met die rotzooi,de wereld is al genoeg vergalt.

21-2-2010
pykefanger uit Bombats

Helemaal mee eens dit keer Edward.

21-2-2010
ren78 uit Mont Blanc

Edward jongen, rustig aan, je houd jezelf alleen maar voor de gek.
Thuis kweken kan niet ben ik mee eens, te gevaarlijk, maar dan moeten ze het eindelijk maar eens gaan reguleren.
En die rotzooi waar jij over praat zit tussen je oren. De echte troep kan je toevallig wel op elke straathoek kopen ; Alcohol & tabak, oftewel harddrugs.

De wereld is niet kapot gegaan aan drugs zelf, maar de heksenjacht en de oorlog er om heen.

http://video.google.com/videoplay?docid=-9077214414651731007#

Goed opletten en als het te moeilijk word laat je het maar even weten, want dan heb ik nog veel meer informatie om te bewijzen dat jullie er helemaal naast zitten.
Niet jullie schuld hoor, ik snap jullie gedachtegang wel, maar sta dan ten minste open voor discussie met mensen die er verstand van hebben.

21-2-2010
advertentie

teuvo uit Feanwâlden

ren78 uit Mont Blanc Zo te zien ben jij wel aardig op de hoogte met drugs Ik gebruik helemaal geen drugs , en ik wil er ook geen verstand van hebben !! Ik geloof (weet het wel zeker) dat dat het beste is !! En iedereen die zichzelf naar de kloten wil helpen GO AHEAD !!!!!

21-2-2010
westereender uit De Westereen

helemaal mee eens teuvo uit feanwalden!

en niet eens meer reageren op ren78
word al moe van het lezen van zijn reactie

hij heeft altijd het zwakke excuus met de echte troep de alcohol/tabak

21-2-2010
rapklap uit drachten

Gvd Hebben ze me plantjes weer ondekt kut politie.
maar ja zolals we allemaalweten er is GENOEG WEED, vooral in de trisken hahahahaha

21-2-2010
eksteroog uit Eastermar

Zo ren 78 ,ben je nu al van je bedje af ,het was vanmorgen 4 uur toen je op je bedje lag ,het valt niet mee ,jong ,die rommel sloopt jou

21-2-2010
rapklap uit drachten

wiet planten zijn niks je kan beter coca planten verbouwen daar heb je nog wat aan,

21-2-2010
ren78 uit Mont Pellier

Teuvo, Inderdaad, ik heb hier op gestudeerd.
Drink jij nooit een biertje? en je rookt ook niet? Netjes.....

Westereender, zoek hulp.

Eksteroog, niet met mijn priveleven bemoeien. Ik heb mijn zaakjes heel netjes voor elkaar, hoe staat het met jou zaakjes eigenlijk?

trouwens, ik was er om 4 uur af om met de hond te wandelen, zoals ik elke zondag doe als je je zo graag bezig houd met andere mensen.
Is je eigen leven zo miserabel dat je het niet aan kunt zien dat anderen wel gelukkig en gezond zijn?
Triest hoor... CDA zeker?

21-2-2010
westereender uit De Westereen

@ren78 ik hoef geen hulp
de enige die hulp moet zoeken ben jij

aandachttrekker!

21-2-2010
westereender uit De Westereen

@ren78 denk dat jij al zo overgeleerd bent
dat je het verschil tussen medisch en privegebruik niet eens meer weet

21-2-2010
westereender uit De Westereen

en dan nog iets het gaat om zelf verbouwen
en niet om het gebruik etc
je kunt het spul toch gewoon bij de koffieshop weghalen
net zoals tabak uit supermarkt en alcohol uit de kroeg of slijterij
dat is ook verboden om zelf te brouwen etc

daar gaat het om!

maar jij gaat hier telkens maar dicussie aan over het verschil bla bla
en daar word ik zoooo moe van bah!

21-2-2010
siepeltsje uit Harkema

Jim matte ollegjerre net sa jammerje. Lykje wol een stel pyken te tokkeljen

21-2-2010
advertentie

kip uit Twijzelerheide

wie ben jij eigenlijk westereender? vroeger had je N.S.B. Hoe noemen ze dat tegenwoordig?

21-2-2010
2gebroeders uit Drachten

Jammer,sterkte met de wederopbouw!

21-2-2010
ikkewel uit Drachten

Als je dan zonodig de boel moet verlinken, wees dan eens een echte kerel en doe het dan niet anoniem. Zal wel een actie zijn van een jaloerse ex ofzo. Zo'n hekel aan dat soort mensen!!!

21-2-2010
drachten0101 uit Drachten

inderdaad echt weer zon jaloersje.. heel erg lullig, tegenwoordig zijn de mensen niet anders.
maar vind wel doe zoiets niet thuis dan wel op een veilige plaats.

21-2-2010
eksteroog uit Eastermar

Ren 78 ,je maakt mij nu wel erg nieuwsgierig ,wat voor ziekte heeft jou hond dan ,dat je morgens om 4 uur al met dat beestje te wandelen moet.

21-2-2010
fm uit Burgum

Goedzo, oppakken die rotzooi. Drugs maakt onze hele maatschappij kapot!

21-2-2010
izo24 uit dokkum

roken/junkfood/drinken en weinig beweging zijn net zo slecht!

21-2-2010
westereender uit De Westereen

waar is @ren78 nou dan?
spreek nou es de waarheid gaat het hier niet om het verplanten etc
iet om het gebruik staat ie met de mond vol tanden he!
het mag niet punt uit
je ziet toch ook geen mensen eigen bier brouwen voor anderen?

22-2-2010
ren78 uit Mon Dieu

westereender, hier ben ik!
Nee, natuurlijk staan mensen niet zelf bier te brouwen, omdat die troep op elke straathoek wel legaal te koop is! Ben je echt zo onozel??
Enig idee wat er voor nodig om je eigen biertje te brouwen?
Snap je de logica dan echt niet? Als Cannabis legaal te krijgen is in elk dorp en stad, is er geen reden om zelf te kweken, mits de prijs van het product fatsoenlijk blijft.
Zolang het steeds duurder word zullen mensen het zelf gaan kweken. Mag niet, maar ze doen het toch wel omdat achterlijke idioten zoals jij er niks van snappen en de oorzaak zijn van het sluiten van de gedoogde Coffeeshops.
Maar ja, je komt waarschijnlijk nooit uit je dorp en wat er op de rest van de wereld gebeurt is voor jou blijkbaar niet belangrijk. Tot dat de heroine dealers uit de Balkan straks bij jou op de stoep staan! Dan ga je het misschien begrijpen...

22-2-2010
eksteroog uit Eastermar

Ren78,hoe is het met snuf snuf de hond ,en trouwens ben je nou zo dom of houd jij je zo dom,nog nooit van gehoord zeker dat jij je met verslaafende troep bezig houdt,vandaar dat de prijs omhoog gaat omdat de dealers toch wel weten dat jij het nodig hebt en die prijs betaald, de cirkel is rond en jij zit erin gevangen ,mooi toch!!

22-2-2010
westereender uit De Westereen

idd @eksteroog hij wil niet toegeven dat ie verslaafd is aan die troep

het mag niet punt uit

en niet altijd als zwak excuus die alcohol/tabak erbij halen

dat is het nieuwsbericht niet
en het gaat ook niet om het gebruik wat goed of verkeerd is
maar geef dan eerlijk toe dat je verslaafd bent en zooo goedkoop mogelijk wil hebben!

22-2-2010
ren78 uit Monster

Eksteroog, In plaats van commentaar te leveren moet je met bewijs komen.
Je zet jezelf voor lul door te praten over dingen waar je nog nooit in hebt verdiept.
Trouwens, hoe komt het dat de mensen die zo anti Cannabis zijn, zo'n grote moeite hebben met de Nederlandse spelling of het fatsoenlijk formuleren van een zin?
Zodra je met een degelijk tegenargument komt vergezelt met serieus wetenschappelijk bewijsmateriaal, dan pas zal ik je serieus nemen.
Nu heb ik alleen medelijden met je.
Omdat je er niks van af weet ga je over mijn hond praten en probeer je me persoonlijk aan te vallen, wat juist aan geeft dat je discussie waar het echt over gaat niet aan kan.

22-2-2010
hendrik1980 uit Drachten

vind dit altijd een moeilijke discussie, snap dat het niet mag. maar...
waarom mag het wel verkocht worden in nederland. en niet verbouwd worden. moeten wij dan de andere landen opzadelen met dat beleid dat nederland voerd.want daar komt het dan op neer.

dus de politiek(hihih die net gevallen is) die veroorzaakt het probleem.een echt CDA PVDA probleem.

22-2-2010
friesegozer uit Uithuizen

anoniem hoefde de tip niet te zijn hoor er was duidelijk een kwekerij ,de ramen waren er gewoon van beslagen ,er woonde ook een stel buitenlanders in .en ze deden gewoon of ze de oude eigenaars waren door het oude spul te laten staan voor het raam

22-2-2010
pietermaster uit ergens of anders

Jullie zijn allemaal dom. ren78 is de enige gat hier die wat verstand in zn kop heeft zitten en weet waar die over praat. Hoe denk je dat de coffeeshop aan zn wiet moet komen.. legale wijze is er niet dus zonder kwekerijen kunnen de coffeeshops niet eens aan hun wiet komen. De coffeeshops sluiten is ook totaal geen oplossing dan verhoog je de kans op kwekerijen alleen maar. Drugs maakt de maatschappij kapot? Ja dart klopt misschien wel maar ga wel na.. als jij elke dag een jointje rookt zou het beter voor je zijn dan dat je elke dag een biertje zuipt die je lever naar de tyfus helpt

22-2-2010
westereender uit De Westereen

@hendrik
er zijn zoveel dingen in nederland dat wel word verkocht in nederland maar niet zelf mag worden verbouwd
vreemde reatie:(

22-2-2010
wolfmother uit nijega

Wat pas echt schadelijk is is alcohol,kijk maar naar westereender.Is wel duidelijk dat die reeds wat te veel lidl bier gezopen heeft....

22-2-2010
hendrik1980 uit Drachten

noem dan eens wat westereen

22-2-2010
wolfmother uit nijega

Westereender is even naar de lidl...

22-2-2010
ren78 uit Montevideo

Hendrik , Het is altijd al een CDA probleem geweest, omdat zij niet willen dat de bevolking achter de waarheid komt en eigen conclusies gaat trekken! Was het kabinet nu niet gevallen dan was dat rond 4 maart wel gebeurt, wanneer er weer een "hoofdlijnen drugsdebat" is in de Tweede Kamer....

http://www.voc-nederland.org/persberichten_pdf/Peil.nl_over_softdrugs_februari_2010.pdf

http://www.cannabistribunaal.nl/cannabis-tribunaal-stelling.html

http://video.google.nl/videoplay?docid=9032341679122795858&hl=nl#

http://www.youtube.com/watch?v=VU5p8I93_OY&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Yl4pldjizh4&feature=related

http://www.leap.cc/cms/index.php

Pietermaster, bedankt voor de steun! fijn om te weten dat er toch nog competente mensen rond lopen!

22-2-2010
soosiaal uit Westereen!

ik word echt zo ziek van die lui hier (westereender en kornuiten) die zeggen dat het niet mag.
heb je ooit wel eens van het gedoogdbeleid gehoord??
allemachtig man,haal je kop eens uit je reet vandaan,het mag al meer dan 30 jaar,en jij maar stug volhouden van niet.
en niet alcohol etc erbij halen?hoezo niet,omdat dan jou hele redenering niet meer klopt zeker....

22-2-2010
westereender uit De Westereen

waarom zeggen de meesten dan als ze weer zo'n gezond leven na een leven blowen
dat het allemaal troep is bla bla bla
terwijl ze in die tijd dat ze nog blowden zoals jou @soociaal en @ren78het precies hetzelfde als jou zeiden
maar over een paar jaar roep je het ook(kun je je nou nog niet voorstellen he!)
moet je dan ook stil houwen
misschien moet jij @soociaal en @ren78 es een keer je kop uit je reet steken en kom je dr dan achter

22-2-2010
soosiaal uit westereen

leer toch gvd eens lezen man,er staat SOOSIAAL

in ieder geval,ik beweer hier niet dat het geen troep is,alles wat je geestelijke toestand verandert is in principe troep,maarja,de een vindt een biertje lekker en de ander een blowtje,verschil moet er zijn toch?
ohnee,dat kan in sommige mensen hun kleine wereldje niet

22-2-2010
ren78 uit Montreal

westereender, Kom dan met bewijs! Ik deed dit onderzoek omdat ik ook begon te twijfelen nadat mensen zoals jij mij probeerden te kleineren.
Maar in plaats van me te laten hersenspoelen door idioten die er helemaal geen verstand van hebben heb ik contact gezocht met de mensen die dat wel hebben. Professor Robert Melamede van de Universiteit van Colorado bij voorbeeld.
Na 2 jaar intensieve studie naar Cannabis en alles wat er bij komt kijken kom ik samen met al de experts, wetenschappers en medici tot de conclusie dat jullie er naast zitten en we met z'n allen zijn voor gelogen. De informatie is redelijk nieuw en ik wil dat iedereen dit weet zodat men daar zijn opinie op baseert!
Dat jij daar niet mee kan leven is jou probleem.
Als jij liever in en wereld van leugens blijft leven moet jij dat weten, maar bemoei je dan niet met dingen waar je geen verstand van hebt!

22-2-2010
eksteroog uit Eastermar

Ren 78 ,wat toch een geluk dat wij een professor Balkenende hebben,weet je,de politie komt er nu zolangzamerhand achter dat door deze bedwelmende drugs verkeerdoden zijn gevallen ,dan moet je dit ook even meenemen bij jou onderzoek

22-2-2010
advertentie

waldpykje15 uit Damwâld

wat een geruzie hiero

de 1 drinkt af en toe een biertje(maakt niet uit ieder zn plezier
de ander zuipt de hele dag (slecht)
de 1 roookt af en toe een jointje ( maakt niet uit ieder zn plezier)
de ander rookt de hele dag (slecht)

laat tog iedereen in zn waarde
kijk eerst naar je eigen


22-2-2010
ren78 uit Monsterat

Eksteroog, bewijs graag.
Ik weet ook wel dat je daarin gelijk hebt, dat geef ik ook toe, maar dat is dan ook één van de redenen waarom ik nu juist van mening ben dat elk dorp of gemeente minimaal 1 legaal verkoop punt moet hebben, zodat de Cannabis Consument en de mensen die een coffeeshop willen bezoeken voor de gezelligheid, zo weinig mogelijk deel hoeft te nemen aan het verkeer.
En dat is nog maar 1 reden een hé! wil je de andere 100.000 ook horen?
Professor Balkenende? Die gast die onze jochies naar Afghanistan wil sturen omdat de Amerikanen dat zo graag willen?
De zelfde Balkenende die al 4 keer een coalitie naar de kloten heeft geholpen en samen met zijn zielige venootschap met de CU dit land meer ellende heeft aangedaan dan welke kabinet ooit?
Dezelfde Balkenende die criminaliteit steunt door onnodig dingen de illegaliteit in te drukken waardoor de georganiseerde misdaad nog meer geld verdient?
Een groter hypocriet heeft dit land nooit eerder gekend.

22-2-2010
keimpe112 uit Drachten

@ waldpykje, Juist !!
@ eksteroog, gelukkig vallen er door drank vrijwel nooit verkeersdoden....

En trouwens door drank word men aggressief, een blowtje niet.

22-2-2010
wolfmother uit Nijega

195000 doden door alcoholgebruik in de eu per jaar
0 doden door cannabisgebruik in de eu tot nu toe

22-2-2010
westereender uit De Westereen

keimpe112 heb je het over je zelf
word jij agressief van de drank
niet iedereen hoor
en een blowtje worden ze ook wel vervelend en agressief hoor
heb er tussen gewoond en zelf wel meegemaakt

22-2-2010
edward uit Drachten

Meld het bij de politie als je onraad ruikt (letterlijk).

22-2-2010
eksteroog uit Eastermar

ren 78 ,jij wilt bewijzen hebben ,nou okéé ,je kunt ze krijgen ,ik stelde mijn internet de volgende vraag van; is cannabis gevaarlijk en hier een paar voorbeelden;
Jazeker, cannabis is gevaarlijk
Cannabis doodt op indirecte wijze, aldus de specialist. “Jongeren sterven onder invloed (van cannabis) in het verkeer. Als een jointje slecht valt, kan je je extreem angstig voelen, een paniekaanval of zelfmoordneigingen krijgen”.
Het gevaar dat men psychotisch worden van cannabis is vrij groot: “Bij jongeren die kwetsbaar zijn voor psychosen, vervijfvoudigt het risico op een psychose (…) Hoe jonger je met blowen begint, hoe groter ook het risico dat je een psychose krijgt (…) Als je weet dat jongeren soms al experimenteren met cannabis op hun 13, 14 jaar”.
wil je nog meer bewijs hebben dan krijg je straks nog meer .

22-2-2010
ren78 uit Monnikendam

Eksteroog, je moet alles geloven wat er op het internet staat, dan komt het wel goed met je....
Hier : http://www.rivm.nl/bibliotheek/digitaaldepot/CAM_risicoschattingsrapport_cannabis_2008.pdf

http://www.swov.nl/rapport/Factsheets/NL/Factsheet_Drugs_en_geneesmiddelen.pdf

Juist de reden om het te reguleren vind je ook niet?
Omdat er geen fatsoenlijk beleid is komen de jongeren dus makkelijk in aanmerking met Cannabis, simpelweg omdat er geen controle mogelijk is.
D66 snapt het helemaal :
http://www.d66.nl/d66nl/document/drugsnota_d66_2009/f=/vi6ejccy7xva.pdf

Je komt met oud nieuws waar je van dacht dat ik er geen rekening mee gehouden had.

Waar zijn de ouders van die jongeren altijd in dit verhaal? "ga maar buiten spelen, het is mooi weer"

Vreemd he? En dan alles maar op de maatschappij en genotsmiddelen afschuiven.....

22-2-2010
westereender uit De Westereen

Eksteroog, je moet alles geloven wat er op het internet staat, dan komt het wel goed met je....

wat doe jezelf dan? @ren78

22-2-2010
wolfmother uit Nijega

westereender,had je zelf planten dan?
"heb er zelf tussen gewoond"
hoeveel finkenbrau heb je vandaag al soldaat gemaakt?

22-2-2010
ren78 uit Mont Saint Michel

westereender, Ik lees artikelen door en dan check ik alles hoogst persoonlijk na bij de bron, zoals ik eerder al vermelde.
Telefoontjes en chatconversaties met professors, mensen van Justitie, biologen, archeologen, spirituelen, instituten over de hele wereld.
Wat voor onderzoek heb jij gedaan behalve het etiket van het flesje bestuderen?

22-2-2010
eksteroog uit Eastermar

Nog één keer en dan is het voor mij genoeg geweest;Er zijn door de Amerikaanse marine experimenten uitgevoerd met flight simulators. Vierentwintig uur nadat ervaren piloten met vliegbrevet slechts één enkele joint gerookt hadden, maakten ze nog ernstige besturingsfouten. Niet één van hen bleek in staat een volkomen horizontale landing te maken. Toch beweerden alle piloten in prima vorm te zijn! (2)
Bij mannen verandert cannabis de structuur van spermacellen. Dit kan leiden tot tijdelijke onvruchtbaarheid. Bij vrouwen verstoort cannabis de menstruatiecyclus. Als vrouwen cannabis gebruiken tijdens de zwangerschap, verlaagt dat het geboortegewicht van haar kind.
Geestelijke gevolgen van het gebruik van cannabis:
Minder goed kunnen leren en onthouden
Verandering van de persoonlijkheid en van het humeur
Apathie (=afgestompt, gevoelloos zijn)
Slaperigheid, traagheid
Kans op waanideeën
Niet meer helder kunnen denken
ren78,het is nog erger dan dat ik dacht

22-2-2010
izo24 uit Dokkum

ook al zitten er gevolgen aan ze kopen het toch wel
en het is nu ongereguleerd en daardoor makkelijk verkrijgbaar voor jeugd onder de 18.maak je het legaal wordt het moeilijker voor jeugd omdat ze zich moeten legitimeren bovendien kan de overheid er dan belasting over gaan vragen.maak je het illegaal dan wordt de prijs iets duurder maar het aanbod neemt niet af maar zelfs toe omdat het lucratiever voor de crimineel wordt

22-2-2010
ren78 uit Mon Tresor

Eksteroog, ik ken dat rapport en dat is afgeslacht als Amerikaanse defensie propaganda die word gesponsord door de farmaceutische industrie.
Bovendien is dat rapport onbetrouwbaar vanwege het niet vrijgeven van de gebruikte substantie.
Over zwangerschap, deze mevrouw deed een vrij extensieve studie in Jamaica: http://video.google.nl/videoplay?docid=-5229180006956120312#
Maak daar uit op wat je wil.
De rest van je bericht is allemaal nonsens dat word weerlegt door de nieuwere studies door echte experts met meerdere jaren ervaring in dit gebied, zoals Raphael Mechoulam uit Israel en Robert Melamede uit Colorado.
En je gaat er van uit dat deze uitwerkingen die jij hier noemt voor iedereen geld, maar dat is toch ook niet zo met alcohol? Scheelt van persoon tot persoon.
Als je zo bezorgd bent, is het dan niet beter dat er een controleerbare situatie komt? Of heb je liever een gewapende straatdealer in je wijk?
Of kun je nog meer propaganda vinden?

22-2-2010
ren78 uit monte verde

Ik probeer dat ene rapport weer te vinden maar dat is toch iets anders maar wel vergelijkbaar, maar zei je nou Amerikaanse Marine en vlieg simulatoren?
Klinkt betrouwbaar!
Verder iets bekend over die simulatie omstandigheden? noodweer, defecte motoren, turbulentie etc... Was die Simulator misschien gesaboteerd? We hebben het wel over de Amerikanen!
Waar haal je deze troep eigenlijk vandaan? Ik kan het niet vinden namelijk. Niet bij de betrouwbare bronnen in ieder geval.
Moet je vast een tijd hebben gekost om dan ook maar iets negatiefs te vinden behalve de gewoonlijke leugens, alhoewel dit Amerikaanse Marine verhaal er precies bij in het straatje past. Ook van dat gehersenspoeld volk...

23-2-2010
soosiaal uit De Westereen

als ik stoned met flight simulator bezig ben gaat alles prima hoor :P

23-2-2010
westereender uit De Westereen

@ren78 je bent al een echte doorgedraaide.....
je bent net een klein kind
van oeh @eksteroog kom met bewijs komt ie met bewijs
is het bla bla je moet niet geloven wat op internet
en kom je zelf weer met een verhaal
je bent echt zo'n persoon die als klein kind zijn zin altijd kreeg om maar van jou gezeur af te zijn

volgens mij ben je zelf al zo gestoord geworden van die troep dat je niet beter weet

@eksteroog laat hem maar
zo kreeg ie ook als klein kind ook altijd zijn zin


23-2-2010
ren78 uit Leeuwarden

westereender, Blijf maar schelden, dat doet me echt helemaal niks.
In plaats van dat jij of eksteroog een link plaatst naar een site met informatie om je standpunt te onderbouwen, flip je weer helemaal nadat ik jou een beetje commentaar geef.
Ik ben niet degene die hier zomaar wat neer typt zonder het argument te onderbouwen of wel dan? Of, wacht.. je kent zeker geen Engels!
Anders had je nu toch echt wel je mondje gehouden.
Jij zet jezelf hier neer als klein kind door mij proberen te beledigen in plaats je achterlijke argumenten te onderbouwen.
En ik voel me niet eens beledigd ook nog omdat wat je zegt helemaal nergens op slaat en bovendien niks toevoegt aan de discussie.
Ook CDA zeker? of ChristenUnie?


23-2-2010
westereender uit De Westereen

tjongejonge word je niet eens moe van jezelf

al komen anderen met groots bewijs
dan is het nog bij jou leugens en niet alles geloven wat op internet staat

ben blij en dat zijn er meer met mij dat jij het gelukkig niet voor het zeggen hebt
want dan zou onze jeugd ECHT naar de klote gaan

23-2-2010
ren78 uit Leeuwarden

Nee, ik worden moe van mensen zoals jou.
Ik pleit juist voor een gecontroleerde situatie zodat de jeugd er minder makkelijk aan kan komen, en niet zoals jij nu beweert makkelijker.
Ik heb hier nog geen tegen bewijs gezien behalve wat getypte woorden die Eksteroog zelf wel kan hebben verzonnen.
Bovendien zal ik net zo lang door gaan tot dat iedereen het wel snapt.

23-2-2010
advertentie

westereender uit De Westereen

ja tuurlijk omdat je zo'n verslaafde drugsgebruiker bent

och heden eksteroog heeft het weer verzonnen en ja meneer @ren78
die is de man he van jongens luister es IK SPREEK HIER DE WAARHEID!

tjongejonge ben blij dat de meesten er toch anders over denken!

23-2-2010
ren78 uit westereender

nog steeds niks kunnen vinden dus gaan we maar weer discrimineren?
Luister eens jochie, jij bent persoonlijk verantwoordelijk voor het gemiddeld lage IQ in jouw dorpje, dit ten koste van al die goeie mensen uit Zwaagwesteinde.
Als ik jou was zou ik me doodschamen!
"de meesten" waar jij het over hebt zijn die stemmen in je hoofd. Ik zou mezelf na laten kijken als ik jou was!

24-2-2010
westereender uit De Westereen

hou es op man te zeuren
en steeds maar door te gaan
tegen eksteroog
kom met beter bewijs

dram niet zo door man
je lijkt wel niet goed wijs zo!

24-2-2010
ren78 uit Drachten

westereender, Jij bent de zeur die maar doorgaat en de feiten niet onder ogen wil zien, hopend op reacties, die ik best bereid ben om te geven om de discussie maar gaande te houden.
Ik ben echt heel goed wijs, heb de diploma's en creatieve producties en denkwijze om dat te bevestigen en ga net zo lang doordrammen tot deze hele heksenjacht rondom Cannabis ophoud en jullie toegeven dat jullie het verkeerd hebben.
Niks om je voor te schamen hoor, want ook jij bent voorgelogen alleen wil je dat maar niet beseffen.
Is ook moeilijk, dat snap ik zeker wel.
Maar geef dan de Amerikanen de schuld en niet mij, want ik doe er toch niks mee.
Mijn opinie is wel duidelijk dacht ik zo, en die ga ik voor niemand bijstellen. Zeker niet na de informatie die ik heb opgedaan.
Wees verstandig en sluit je bij de meerderheid aan!
http://www.voc-nederland.org/persberichten_pdf/Peil.nl_over_softdrugs_februari_2010.pdf

24-2-2010
westereender uit De Westereen

pppffffff ben jij doorgedraaid ofzo
je gaat maar door door je lijkt wel niet goed wijs man
ik zeur niet door wat interesseert mij die drugs
ik gebruik het GELUKKIG niet eens(rook niet eens gelukkig)

heb ook mijn motto
diegenen die al die troep gebruikt
doe het aub dan ook goed
des te gauwer zijn we van je af

24-2-2010
wolfmother uit Nijega

Westereender drink je zelf toch lekker dood joh...

24-2-2010
ren78 uit Drachten

westereender, nou zeg je "wat interesert mij die drugs", maar waarom reageer je dan?
Als het je niks intereseert hou dan je handjes van het keyboard en doe iets nuttigs.
"ik gebruik gelukkig niet eens", nou, medicatie lijkt mij voor jou toch niet een verkeerde oplossing.
Ik heb het beste met iedereen voor, en jij hoopt dat mensen die een genotsmiddel gebruiken zo snel mogelijk van de aardbodem verdwijnen?

Maar gauw weer naar de Lidl om goedkoop bier en neem er dan zeker één op mij! Ik gun het je van harte! Ieder z'n eigen.
Maar de volgende keer als je hier weer onzin uitkraamt over Cannabis zal ik je weer moeten corrigeren.

24-2-2010
westereender uit De Westereen

tjongejone hahahahaha!

ik lach je niet toe maar eerder uit
en bier uit de lidl(hebben we hier niet)hoef ik niet
amstel
maar drink alleen voor gezelligheid!

hoop dat je kind van 15 hebt en goed al aan verslaafd is
dan weer es zien hoe je dr over denkt

maar je zal zelf wel een goeie gebruiker zijn
want waarom interesseert het je dan als het op elke hoek v/d straat zou moeten zijn

ga iets nuttigs doen ipv zo dom te lullen!

24-2-2010
ren78 uit Drachten

Westereender, Als ik een zoon of Dochter zou hebben zou ik er hoogst persoonlijk voor zorgen dat hij of zij goed geinformeerd was en vertellen dat ze altijd bij mij konden komen voor advies, zoals nu al vele andere mensen doen, van alle leeftijden uit alle posities van de samenleving.
Ik wil legale verkoop punten zodat de georganiseerde misdaad uit mijn buurt blijft en ik er voor kan zorgen dat de Cannabis die ik rook betrouwbaar is.
Ik doe nu iets nuttigs! Ik leer een primitieve levensvorm hoe de vork echt in de steel zit!

24-2-2010
westereender uit De Westereen

volgens mij zijn er genoeg verkoopplaatsten waar je die TROEP kunt kopen
leeuwarden/drachten noem maar op

dus al deze reacties van jou slaan nergens op
het gaat hier om dat ze ergens wiet kweken en bij willen verdienen meestal
gaan ze maar naar de stad
als je het zonodig wil hebben maakt het je niks uit hoeveel je dr voor betaalt

maar jij als cannibas verslaafde wil dat het overal zo'n beetje kunt kopen en dan goedkoper word

nou gelukkig komt dat hopelijk nooit

24-2-2010
ren78 uit Drachten

westereender, Geef nou maar gewoon toe dat het je allemaal te veel word en een discussie voeren niet jou sterkste punt is.
Sterker nog, een zin met meer dan 5 woorden word al gauw te moeilijk zie ik wel!
Alles waar je mee komt is al weerlegt maar je taalkennis is zo beperkt dat je het niet begrijpt.
Je kan je eigen mening niet eens onderbouwen!
Ik ben geen "verslaafde" omdat Cannabis niet verslavend is! Dat denk jij nu omdat dat jou vroeger is wijsgemaakt. Jou mentale probleem, niet op mij afschuiven.
En zeg je nou dat mijn reacties nergens op slaan?

Lees je eigen reacties eens terug en leg de logica daar eens van uit.
Gezien jou mentale capaciteiten zou ik zeggen dat ze Alcohol per direct zouden moeten verbieden!
Maar dat is niet eerlijk tegenover diegenen die er wel goed mee overweg kunnen....

Nog meer?

24-2-2010
westereender uit De Westereen

hahahahah dom figuur!
de cannabis is je al aardig naar je hersenen geslagen hahahahah

24-2-2010
ren78 uit Drachten

Zie je wel? weer schelden, geen argument, you lose.

Nog meer kandidaten?

24-2-2010
izo24 uit Dokkum

westereender heeft het niet echt gesnapt de enige manier waarop het gaat verbeteren is door het te legaliseren.op alle andere manieren speel je het de criminelen in de handen.en maak je het makkelijk verkrijgbaar voor alle jeugd onder de 18!

25-2-2010
sirhc1982 uit Drachten

Even ontopic.

De eigenaar van de woning had deze verhuurd. Hij heeft dus niet zelf geplant/geoogst.

2-3-2010

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan