Account
Logo
Zoeken
9.1 °C

Dongeradeel blijft gokhal weigeren

Publicatie: 16 oktober 2009, 0.16 uur

Reacties

flexa uit Dokkum

Zucht....

Tijd voor een nieuwe gemeente in Dongeradeel!!
er is hier immers al niks!
doe niet zo moeilijk mensen en doe ook eens wat leuks voor de gemeenschap ( koffieshop,casino,Mac,grote uitgaansgelegenheid, dan komen er misschien ook wel wat extra toeristen naar Dokkum en omstreken !

16-10-2009
izo24 uit Dokkum

ik denk dat dit toch de laatste dingen zijn die hier echt ontbreken in dokkum.voor ik het echt een stad kan noemen

16-10-2009
madeliefje2004 uit Dokkum

Mooi houen zo! geen gokautomaten hiero!

16-10-2009
kuifkabouter uit Dokkum

Ik bied me aan om daar dan als beveiliger aan het werk te komen, of moeten daar dan ook buitenlanders voor komen???????????

16-10-2009
advertentie

deathdealer uit Dokkum

*zucht*..Dongeradeel wil zo graag mee doen maar de ingeburgerde Christelijke structuur verbied alles wat leuk is en essentieel om mee te draaien. Van al die nieuwe inkomsten zou de gemeente zich niet hoeven te buigen over de Trimmer wat weer een vergadering scheelt en ons weer belastinggeld voor de broodjes en koffie en wie weet shoarma nadien.
Verslaving voor komen is ook echt niet aan orde. Je kunt op internet wel 5 keer je maandloon per dag vergokken. Bekrompen zooi in Dokkum.*herhaal*

16-10-2009
mano uit dokkum

diegene die zijn maandloon wil vergokken moet dat maar mooi op internet doen, niet alles, wat sommige mensen leuk vinden, is goed voor de maatschappij, een mac,een gokhal, een sexshop en een koffieshop zijn zeker niet essentieel voor de gemeenschap, voor sommige zielige figuren misschien wel.

16-10-2009
age uit Uithuizen

Eigenlijk brengen zowel Deathdealer als Mano een interessant punt,aantonend,dat Dokkum hier op Waldnet niet alleen vertegenwoordigd wordt door malloten:)
Vraag is,of de meerderheid,iets ze wat niet goed vindt en waar ze dus zelf niet aan mee zal doen aan anderen,die dat wel leuk vinden,mag onthouden?
Vraag is ook,als je op Internet al 5x je maandloon per dag kan vergokken,je het ook in Dokkum moet kunnen?

Zij die een beter bestuur,een nieuwe gemeente willen: begin een eigen partij!!

16-10-2009
kroade uit Westergeest

Jeps: Partij Eigenbelang!

16-10-2009
gp500 uit Damwâld

lokkich mar dat se d'r net mei yn wolle.

16-10-2009
piterhenk uit Dokkum

ik wil hier graag een hoerenkeet beginnen .
bordeel ook wel genoemt.
de mooiste plek daar voor is de carpool parkeerplek.
zou dat wel mogen van de gemeente.

16-10-2009
deathdealer uit Dokkum

Zoals het de CDA betaamt tracht de gemeente met betuttelend gedrag te bepalen wat goed voor zijn inwoners is. Helaas is al zo vaak gebleken dat zij daar mee volkomen de plank mis slaat. Vraag iemand op straat in Dokkum naar zijn mening en er zal geen goed woord over zijn lippen komen. Hoe het CDA elke keer weer de meeste stemmen krijgt is voor mij een mysterie nog groter dan de grote oerknal. En daar snap ik nog iets van notabene ;-)

16-10-2009
deathdealer uit Dokkum

Oh ja en @Mano; je hebt gelijk maar ik zei niet dat het essentieel voor de gemeenschap is maar voor het (economisch) meedraaien.
Vergeet niet dat Dongeradeel een 'arme' gemeente is volgens hun zelf en deshalve elke cent kan gebruiken. Over de ruggen van hun inwoners geld spenderen is geen probleem dus waarom dan niet verdienen? Of is dat Christelijk niet verantwoord?

16-10-2009
piterhenk uit Dokkum

ben dan toch bezich kan net zo goed een sexshop en koffieshop bij het bordeel op de carpool parkeerplek doen.
o ja en homo ontmoetings plek maken.
lijkt mij best wel leuk voor dongeradeel.
echt een aanwinst

16-10-2009
cimdokkum uit dokkum

waarom niet?
bang dat dokkum anders een stad wordt?

16-10-2009
advertentie

woestewillem uit Gerkesklooster

@ Piterhenk,
zorg je dan ook even voor een pinautomaat?

16-10-2009
piterhenk uit Dokkum

natuurlijk komt er een pinautomaat en patattent.
lijkt mij echt een heel goed plan.
en bij dit alles komt dan ook nog een parenclub omdat amsterdam zo ver rijden is.

16-10-2009
uit Dokkum

death dealer hoeft hem niet zo druk te maken over gokken, hij belt vanavond zijn boekie weer op en zet zijn maandloon op heerenveen vanavond in, toch?
die c staat die voor christelijk of corrupt?
die a van age hutkul staat zowiezo voor achterlijk, blijkbaar de enige met internet verbinding in uithuizen

17-10-2009
age uit Uithuizen

Ach kijk daar eens ons vriendelijke Kritische zielepootje komt ook weer eens zijn liefde voor mij tonen:)
Grappig,iemand'achterlijk'noemen en zelf gemiddeld 5 spelling/interpunctiefouten maken en dan heb ik het nog niet eens over stijl en inhoud(ha ha)
Ik begrijp weer eens waarom Wilders zijn partij niet in de gemeenteraad wil:)
Goed,dat het gemeentebestuur van Dokkum,wat verstandiger is dan sommige mallotige burgers(maar dat is niet moeilijk:)en hen behoedt voor de kwade dingen!

17-10-2009
uit Dokkum

inhoudelijk voeg je al lang niks meer toe dus begin je nu maar over spelvvvvouten die er niet zijn....

17-10-2009
age uit Uithuizen

Excuus,Kritisch,ik ga er automatisch van uit,dat het u nooit om de inhoud gaat,omdat u inhoudelijk niks te melden heeft en liever scheldt....FOUT!!..Ik zal voortaan wat u betreft,alleen nog reageren op het onderwerp en de onzin die u daarover spuit:)
Op uw scheldwoorden en fouten zal ik SowieSo niet meer reageren,omdat ik weet,dat wat iemand zegt over anderen,hij eigenlijk zelf is,of wil zijn.
Maar vindt u het dus niet goed,dat de overheid/gemeente,malloten tegen gokken beschermd?

17-10-2009
age uit Uithuizen

pssst..beschermd?? beschermt !!..
erg he:)

Even inhoudelijk,voor u Kritisch en ook Deathdealer:

Vlgs mij is het CDA wel de grootste partij in de gemeenteraad,maar heeft het(nog:)niet de meerderheid en is de burgemeester PvdA,dus dingen bepalen lukt nooit zonder andere partijen.
Iemand op straat vragen,is dat vlgs u DE publieke opinie Deathdealer:)?
Als het op stemmen aankomt kijken mensen gelukkig iets verder..

Ik raad u beiden aan politiek actief te worden!

17-10-2009
deathdealer uit Dokkum

Maurice de Hond vraagt mensen op straat en die peilingen worden lukraak overal gebruikt. Ok, niet echt op straat maar zo willen ze het doen geloven.
Age, ik ken niemand die het eens is met de huidige gang van zaken in Dongeradeel.
Politiek actief worden zou ik alleen willen met perspectief en dat is in Dongeradeel niet echt voor handen.
Stemmen is een momentopname en dat zegt dan ook meteen hoe serieus je dat moet nemen, age!
Als je in de diaree bent en de CDA geeft Norrit gratis weg.....

17-10-2009
age uit Uithuizen

Dank u voor uw aardige reactie Deathdealer,dat is ook wel eens leuk,al doet u dat vlgs mij meestal wel:)
Ik weet niet of Maurice de Hond mensen op straat(hoeveel?)in Dokkum de mening gevraagd heeft over het bestuur in Dokkum?
Als er niemand,in uw kennissenkring,tevreden is over de huidige gang van zaken,lijkt er zeker perspectief voor een nieuwe partij!
Uw opmerking over stemmen,als momentopname,is helemaal correct Deathdealer,maar ik ken geen betere methode..

17-10-2009
deathdealer uit Dokkum

Er is ooit door een ondernemer geprobeerd een afdeling van de LPF hier op te richten. Helaas zijn de CDA stemmers ook meteen de kapitaal krachtigen in Dokkum die alles er gewoon uit werken. Geld en geloof horen niet samen te gaan. Jezus gooide de tafels met geld om toen hij ze zag ( mijn bijbelkennis laat me hierover in de steek...) Alleen in Dongeradeel gaat dit wel op...het Duivelse Pact..honger naar geld en macht. CDA ten voeten uit!

17-10-2009
fedor uit dokkum

helemaal mee eens, ze hoeven niet voor mij te bepalen wat wel en niet goed voor me is ,dat beslis ik liever zelf. De cda stemmers zijn (met alle respect) de ouderen die al 40 /50 tig jaar trouw cda stemmen

18-10-2009
age uit Uithuizen

Met alle respect Fedor,het CDA is opgericht,als fusiepartij(KVP,AR en CHU)in 1980 dus is het onmogelijk om al 40/50 jaar CDA te stemmen.
Dat ouderen vaker CDA stemmen,is trouwens al jaren zo,dus als de jongeren van nu ouder worden en wijzer??:)
Deathdealer beweert,dat CDA stemmers kapitaalkrachtigen zijn?enig bewijs?
Dan zijn er in Dokkum dus wel veel kapitaalkrachtigen:)
Het CDA durft tenminste te besturen/regeren ipv alleen roepen in de oppositie,of op straat,of aan(lager?)wal....

18-10-2009
geelblauw uit Dokkum

Waarom zou een amusementenhal iets toevoegen aan Dokkum? Als ik een gokje wil wagen gooi ik mijn kleingeld wel in een fruitautomaat in de kroeg. Die McDonalds hebben we ook niet nodig, dan nog liever een Subway. Coffeeshop is ook geen must en hoeren hebben we al in Dokkum e.o.

Ik ben niet tegen een grotere uitgaansgelegenheid. Een discotheek die bestaat uit twee delen. Een voor 16 jaar en ouder en een voor 21 of 25 jaar en ouder.

18-10-2009
deathdealer uit Dokkum

Age..ik heb geen zin me te bewijzen. Zinloze discussie.

18-10-2009
age uit Uithuizen

Nou,dat is duidelijk Deathdealer.
U hoeft zich,wat mij betreft niet te bewijzen hoor:)
Maar,als U iets beweert,is het dan teveel gevraagd,waar u die informatie vandaan haalt?
De enquetes van Maurice de Hond bv,blijken vaak niet betrouwbaar en er is altijd wel iemand op straat te vinden,die'geen goed woord voor het CDA over heeft..
Beetje armoeig hoor...maar goed discussie gesloten?
Misschien heeft Kritisch nog wat inhoudelijks te melden?

18-10-2009
fedor uit Dokkum

wat ben jij een irritant mannetje age bemoei je met je eigen klote gemeente

18-10-2009
chemico uit Amsterdam

@fedor: Jij bevestigd meteen weer vooroordelen over achterlijke mensen en hun spelling..

@deathdealer: Perspectief moet je creëren, niet afwachten. Dan gaat iemand anders er mee aan de haal.
Geloof mij, als er een verstandig iemand op staat om daar in Dongeradeel om politiek op te starten, dan veegt ie zo de zittende partijen onder de tafel.

19-10-2009
fedor uit Dokkum

@ chemico: jij bevestigd meteen weer de vooroordelen over ambtenaren en hun gezeik over spelling

20-10-2009

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan