Kantoren rond station Buitenpost
Publicatie: 18 november 2008, 11.19 uur
Reacties
Foar hokker bedrag moat de ûnreplik saak belesting dan wer forheeche wurde?.
De N.S sil der warskynlik net allinnich foar opdraaie wolle.
Heel goed idee!!
idd een hiel goed ding.
It is no mar een opstapke.
En een fietstunnel is nea een min idee.
Butenpost as dependance fan de sted grins!
van die 1800 ben ik er een van , vind het een goed idee , het is nu zo eentoning , van mij mag het wel. wie betaalt het?
Het moet niet gekker worden. Iets uittrekken voor openbaar vervoer!
Nou mooi dan, hoe eerder hoe beter. Next: volledig dubbelsporig Lwd-Gn en elektrificatie. Alvast bedankt.
Heel goed idee, dat gebouw wat er nu staat is ook niet functioneel voor het station. Persoonlijk hoop ik dat er weer een vergelijkbaar gebouw komt wat er eerst stond. Het is eigenlijk zonde dat dat gebouw gesloopt is. De fietstunnel is ook een geweldig idee: personen moeten heel vaak en lang wachten als de treinen het station passeren. Ook is het een geweldige locatie voor kantoren die een goede bereikbaarheid willen. Ik vind dit echt een geweldig idee van burgemeester Van Der Zwan!
De heer Van der Zwan is een geweldige burgemeester en ook nog iemand met een goede visie. Hopelijk zullen genoemde plannen snel gerealiseerd worden. Het zal voor Buitenpost nieuwe kansen bieden die weleens veel verder kunnen gaan dan de plannen zoals die er nu liggen.
Feantastisch! Heb het ontwerp al gezien op de website van 8karspelen. Vooral die fietstunnel, eindelijk verlost van al die honderden AOC/Lauwers scholieren die over de spoorwegovergang de gekste capriolen uithalen en mening autobestuurder tot stoppen dwingen als ze de stationsstraat inrijden. Veel parkeerplaatsen erbij. Nieuw gebouw. Indien dit uitgevoert word is Van der Zwan dé man.
Ziet er super uit! Ben benieuwd wat 't wordt
Ik hoop dat dit voornemen goed is onderbouwd, want ik ken enkele situaties bij stations waar ook kantoren gepland waren en zijn gerealiseerd, maar waar deze nu jammerlijk leeg staan. En deze situaties waren toch beduidend groter en belangrijker dan B\'post.
De markt voor kantoren is - zeker nu - niet echt florisant te noemen. Het nut van de fietstunnel zie ik zeker in, ben alleen benieuwd naar de uitvoering ervan; hier zal het gebruik sterk van afhankelijk zijn.
Maar toch: succes ermee!!
Einliks doche se der wat oan
klinkt goed :D
Geen metro???
En even wachten voor een trein van hoog uit 20 meter is ook geen ramp. Daarvoor heb je geen tunnel voor nodig.
Per dag stappen er 1800 mensen in de trein,wist ik niet,ik zie altijd lege wagons,of zouden de passagiers in de trein verstoppertje spelen dat je ze niet ziet zitten??
@ eksteroog, klopt wel stap maar eens tussen 7 uur en 10 uur 's ochtends op de trein.. wedden dat het geen lege wagons zijn ?.. ik kan iig 's ochtends niet zitten..
eksteroog, jij bent waarschijnlijk iemand die niet dagelijks reist. Wonderbaarlijk dat je dan over 'altijd' spreekt. Iemand die altijd in de trein zit, weet dat de treinen soms overvol zitten. Arriva heeft zelfs extra treinen moeten bestellen. Een keer mocht de trein maar 60 doordat de trein te vol zat. Gevallen van ademsnood en claustrofobie zijn bekend bij de vervoerder. Er zullen vast uren bijzitten op de dag dat de trein (bijna) leeg is, maar de trein zit vaak genoeg vol.
Grootse plannen van deze burgemeester. Komt hij wel eens op de Voorstraat ?? Één grote rij van leegstaande winkels. Ga die eerst eens opvullen voordat er kantoren gebouwd gaan worden. Heeft deze burgemeester al zoveel aanvragen van bedrijven die zich in Buitenpost willen vestigen ?? En 1800 mensen per dag de trein in ? 's Morgens en 's avonds zijn het er veel maar de rest van de dag ?? Fietserstunnel lijkt me een goed idee en anders bekeuren die gasten, zijn levensgevaarlijk bezig !
O,ja voor ik het vergeet, wat gebeurt er met De Oriënt ?? De mensen die daar werken weten nergens van, niet zo netjes meneer de burgemeester/gemeente Achtkarspelen !!
Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.
Inloggen
Nog geen account? Meld je gratis aan