Valse start voor nieuwe trein Arriva
Publicatie: 29 januari 2007, 18.10 uur
Reacties
Uit en aan gezet...
vooral wat er zo ongeveer omgeroepen werdt is wel heel belangrijk nieuws ja:S
een grutte rotbende mei die dingen.de kaatsjes wurre steeds djoerder en kist ek nog net ies sitte.se sitte oan de hasses ta fol mjaans betied.een grutte ergernis dus.
durk
Zou je niet verwachten van die nieuwe treinen ?
Dat was nog niet alles, Sommige Buitenposters konden pas een uur later weg, en bovendien werd het even gevaarlijk toen er twee stoptreinen bij het station stonden en er twee sneltreinen aankwamen.
Dat viel wel mee!
Alle passagiers konden met de sneltrein, en vervolgens met de Stoptrein naar Groningen.
Geen v/d passagiers werd gedwongen om een uur te wachten zoals feanatieke zegt.
Verder is er niks mis met die nieuwe treinen hoor! Met die oude vertrouwde Wadlopers & Buffels is ook heel vaak wat. Die nieuwe treinen zien er fantastisch uit en rijden heerlijk. Jammer dat er dan weer zoiets gebeurd...
Ach, Arriva en treinen gaat nooit helemaal goed samen
Lang leve de auto!
@N0c3r
Ik moest naar Zuidhorn, en dan kan je niet met de sneltrein. Eerst heeft de stoptrein 10 minuten vertraging, dan is ie opgeheven. Dan komt de sneltrein met vertraging maar die stopt niet in zuidhorn. Later komt de stoptein op een ander spoor, wat ook weer op talloze minuten uitkomt.
Ik stond vijf voor acht op het station en de trein naar Zuidhorn vertrok tien voor negen.
Dat alles is Arriva. Sinds de invoering van de nieuwe dienstregeling staan we elke morgen in de trein van 7.43. richting Leeuwarden. De nieuwe trein kruist met 3 (lege) bakken naar Groningen. Beste Arriva hoe kan het: meer treinen inzetbaar door de komst van de nieuwe en nu staan, terwijl dat in het verleden niet zo was. Hang er snel een 'tweetje' achter !!!!!!
De treinen hebben in 2007 wel meer dan 80% vertraging op het trajct grunn-leeuwarden. dit kan er ook nog wel bij..
Hadden we de NS DE 3 nog maar. Nooit iets mee aan de hand. Toen was het nog wel een staatsbedrijf. Dus meer centen.
Goud van oud! Met die (oude) vertrouwde trein kwamen de mensen er ook!
Och deze ellende kón je verwachten van dit 'bedrijf'. ze hebben gewoon lak aan de passagiers en hun eigen personeel.
*conducteur roept om*: Dames en heren ik heb goed en ik heb slecht nieuws.... Het slechte nieuws is dat de motor is uitgevallen.... Het goede nieuws is dat wij niet in een boeing 747 zitten...
Waldmantsje. Arriva heeft dan wel nieuw materieel aangeschaft, maar veel oude stellen zijn overgegana naar Veolia voor de lijn Nijmegen-Roermond. Verder is het niet altijd mogelijk om er zomaar even 2 bakken extra achter te hangen, er bestaat namelijk zoiets als maximale treinlengte, treinen kunnen soms niet langer omdat de perrons dan te kort zijn. Ook kun je niet zomaar even een wadloper verlengen door er een spurt aan te hangen ... dat past niet. Met dank aan de provincie die alles uitknijpt.
Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.
Inloggen
Nog geen account? Meld je gratis aan