Toename aantal storingen bij Chello
Publicatie: 14 augustus 2005, 12.37 uur
Reacties
Nergens last van hoor....Ik ben een zeer tevreden Chello gebruiker!
wij hadden dat probleem afgelopen zondagavond van 19:00 tot maandag ochtend 10:30.Als je dan upc belt dan hoor je het hele grote smoezenboek voorbij komen,varieerend van een landelijke storing tot blikseminslag,tot regionale storing.Als je dan zegt dat je voor deze diensten dus niet betaalt,is het toch verbazing wekkend dat je binnen 10 minuten na het telefoontje weer aangesloten bent.
ook ik heb er veel last van, heb de verbinding beroepsmatig nodig en ervaar dus dat het er de laatste 3 weken geregeld uit ligt van enkele minuten tot wel 24 uur.
Denk er ook sterk over om een andere provider te zoeken.Ik betaal voor goed en op deze mannier kost het me geld omdat ik mn opdrachten noiet kan afleveren. Misschien maar eens de schade gaan claimen.
op dit moment is het weer mis zondag
bepaalde sites lukt niet zelfs met proxy arnhem niet
Lang leve @HOME
zelden een storing
Hier hetzelfde probleem. radionl.fm en xs4all.nl werken hier wel, zo ook waldnet.nl. Het is weer enigzins selectief. Voor zover ik kan zien kan ik geen enkele site uit het buitenland bekijken... we wachten maar weer af...
ja chello is waardeloos, ze hebben het niet goed voor elkaar. of de telefoon ligt er uit of internet werkt niet soms beide en dan nog dat digitale tv moest zo goed zijn nou praat me er niet over.het beeld hapert regelmatig, nou dat is mooi film kijken!!!!
ken dat probleem vandaar ik ben overgestapt naar adsl geen problemen meer
Wat een ellende met hun. Wij hebben deze problemen gehad. Het inbelkastje en andere randapparatuur zijn herhaaldelijk vervangen (niet meer op 2 handen te tellen). Meestal konden we er een paar dagen van genieten (soms maar 1 dag) om daarna weer zonder te zitten. Na een jaar chello te hebben gebruikt (zij hebben ons meer gebruikt dan wij hun) zijn we toch weer overgegaan naar KPN. Nu kunnen we tenminste weer rustig bellen en internetten.
in acht dagen 3x storing mooi klote is dat ja meneer word aan gewerkt is het antwoord gewoon zorgen dat het niet weer gebeurt onderhoud is behoud!
Ik kin mij der bij aansluutte het is hier ook constant storingen met chello. Mooie dikke bende is het. betaal direct een maand niet.
Ja ik het net ook weer problemen met chello hij viel net ook weer weg en dat heeft die wel vaker en na een half uurtje doet die het weer
Ik gebruik chello en heb aan nu toe geen problemen met upc.
klop het wel ff af hahaha.
Geen storing gehad.
Ook hier is het de laatste tijd met regelmaat mis,meestal van korte duur dat wel maar het is vervelend.
Nu (13.30u) doet hij het weer na een half uurtje eruit te zijn geweest.
En maar bellen voor 10 cent p.m.
Zelf heb ik geregeld last van kwello gehad. Na de zoveelste aanvaring met de \"klantenservice\" de hele bende opgezegd, ook de TV. Kijk nu TV via schotel en internet via ADSL en no problem anymore.
UPC??
Bléhhhhh
ja ik heb er soms ook last van erg iritant zeg
laatst hier 4 dagen daarna de telefoon 3 dagen niet best
Ook hier de laatste weken regelmatig storingen en ook vanmorgen steeds storingen
Hier in buitenpost ook.. Dan doen enkele site's het weer niet dan weer wel dan weer traag dan weer langzaam..
Ik had het net ook. Een klein half uurtje storing. En laatst ook al es een avond. Krijg ook een beetje genoeg van chello....
Ik heb er ook last van ik word er COMPLEET GESTOORD van!!
Mijn chello vliegt er minstens elke twee uren uit, dan moet ik de pc opnieuw opstarten en het modum resetten. Weg msngesprekken weg downloads.
Ik heb al een paar gebeld. De een zegt ik kan er niks aan doen. De ander laat me instellingen in de pc veranderen en dan weer moet ik een geaard stopcontact gebruiken. Al met al helpt het geen BIET en word je gestoord ervan!
(heerlijk dit onderwerp om je hart te luchten haha)
Kome net terug van vakantie denk ff kijken wat er gebeurd! wat denk je..... Ik moet weer mee schuiven zo snel is het internet van chello weer ! BAH...
Het internet ligt er veel te vaak af :S
Vanmorgen deed het internet het ook niet, toen weer even wel en net even later lag het er weer af :S :S
Ook ik ben een vaste chellogebruiker en hier is het ook de laatste week 1 grote ramp.
Hier zijn de kabels vernieuwd meerdere malen nieuw modem, en dan is het ff goed, maar daarna weer puinzooi evenals ned 1 2 en 3 1 grote streepbende, maar uiteraard ligt het niet aan hun. Telefoon nog nooit gene last gehad, maar intersnert is echt een ramp, hele week stapelen ze storing op storing, meels reageren ze niet op, dus maar weer eens een maand overslaan met betalen.
Vorig jaar overgestapt van telefoonsnelheid naar kabel. Vanaf dat moment één groot drama bij chello. Dan weer geen telefoon en om de dag internet eraf. Heeft veel geld gekost aan belkosten. Nu overgestapt naar KPN. Geen problemen meer. Lang leve de ADSL van planet
Het is inderdaad een puinhoop de laatste tijd. Sinds ik een sneller modem heb gekregen neemt het aantal storingen ook flink toe. Laatst ook een dag en enkele andere avonden zonder internet gezeten. Ben het best beu, ik neem aan dat je betaald voor een product dat het doet.
hier ook klote, vanmiddag weer niks.
nu doet hij het weer , maar voor hoelang???
ik betaal al 3 maand niet meer, en heb nog steeds internet van chello(als het werkt)
In het Noord-Oosten van Fryslân kun je via de kabel van Kabelnoord kiezen tussen Chello(UPC) en @Home.
Ik heb 2 keer in 2 jaar een storing gehad via de aansluiting van @Home.
Zeer tevreden klant van @Home !!!!!!!!!!
lang leve planet.nl
Hier afgelopen week twee keer verbinding verbroken, vrij snel daarna weer on-line.
Chello gebruiker
ja klopt de zelfde problemen hebben wij ook dikke zooi
Ik heb ongeveer drie keer per dag dat mijn internet uitvalt..na de stekker er weer uit en in van de modem..is het weer eventjes goed..a.s donderdag komt er een monteur langs om de modem te vervangen
Vanaf het begin vrij vaak storing maar de laatste maanden is het wel heel erg hopeloos. Als je de klantenservice belt dan krijg je van die opmerkingen"hoe lang is uw kabel"of men is niet in staat behoorlijk een mens te woord te staan en gooit de hoorn op de haak..hoezo KLANTENSERVICE. UPC????????
hier is het ook regelmatig mis met Chello!! Vanmorgen rond 12 uur, had ik ook weer geen internet, en een uur later was het weer goed!!
maar ik heb het de laatste tijd regelmatig, dat ik ineens geen internet meer heb!!
gewoon masaal niet betalen, weet zeker dat er dan wel aan gewerkt wordt.
dus hierbij iedereen geen abonement meer betalen vanaf nu.
weet zeker dat binnen nu en een week het internet stukken beter werkt.
Ben al vanaf het begin Chello gebruiker. In één woord fantastisch! Zelden storingen, niet met internet, televisie en de telefoon. Prima!!!!!!!!
heb het in het verleden ook gehad, gaat de laatste paar maanden goed.
(klop het wel af)
Heb bij de laatste twee storingen terug claimd, twee maand bedragen geen abonnement betaald.
Is mischien ook een optie voor de "gestoorden" ,lol!
Ook zondagmiddag rond het middaguur lag de boel weer even plat. Wordt er niet goed van. Kabel Noord maandag maar weer bellen.
Check je pc eerst 's op spyware en virussen, grote kans dat het daar aan ligt. Vooral spyware (van Kazaa!) kan zo veel bandbreedte opslurpen alsof het lijkt dat je geen internet meer hebt. Na een paar minuten doet ie het "ineens" weer.
Ook ik heb deze ochtend last gehad. Al had ik wel een goeie verbinding. Maar Nu.NL, Waldnet en andere sites kon ik toch niet bereiken. Waarschijnlijk is er toch een groot probleem geweest. Jammer dat de Site van Chello op dat soort momenten dan niet gevuld wordt met informatie. Want natuurlijk was deze site wel te benaderen. Maar dat zal waarschijnlijk zijn omdat je dan op het interne netwerk van Chello Zit. Elk telefoontje is geld, dus geen melding doen en laat de klanten maar bellen.
De adminitratie is ook een grote ramp. Laat ik dit zeggen zolang ik en telefoon en internet heb gehad van UPC, heb ik geen verbinding soringen gehad wat lag aan, geen contact. Wat wel is gebeurt is dat de rekeningen wel waren betaald en dat de heren mij af gingen sluiten. Tel kontact"meneer u hebt niet betaald" de bankafschriften voor mijn neus wel betaald"o ja sorry hoor foutje aan deze kant komt goed"de tweede keer heb ik hun er gelijk uit geschopt. Nooit meer UPC. zoiets is nog erger.
Als ik zo de reacties lees, is het daar bij chello (upc van die arrogante Amerikanen natuurlijk)een flinke puinhoop...!!! Ik had al vaker gehoord van de geschetste problemen en was dus reeds gewaarschuwd. Bij mijn provider tot op heden geen enkele storing of klacht. Ben dus zeer tevreden met mijn keuze destijds.
een grote puinzooi bij chello zo gauw als het kan naar adsl
Hier in Hurdegaryp de laatste tijd ook regelmatig storingen; overigens zo opgelost door het modem even te resetten.
Voor de mensen in bergum weer een geluk dat er binnenkort friwi komt dus.
ik ha san swarte motarola krygen.
Datding is lang sa best net, crashed wolles.
ik bel nog in op de ouderwetse manier, nooit geen trammelant.
het hoeft ook niet allemaals zo snel.
sinds de nieuwe modem is het dikke ellende met chello.en ik ben niet de enigste hier in dokkum en omstreken...en bellen naar upc heeft geen effect.en zeker niet mobiel bellen.en bellen naar kabelnoord ook niet,word gewoon gezegd dat het aan JOUW systeem ligt.dus jawel,van het kastje naar de muur..maar niet vergeten,wel betalen.
Heb nu 1½ jaar Chello , eigenlijk weinig storing , en nu sinds 2½ week ook telefonie erbij , draaid als spoor .
met acces4all heb je nooit problemen
Hemel @home maar niet op hoor, is ook vaak storing hoor!!!
Al een paar jaar Chello klant. Regelmatig (eens in de twee maanden) storing maar sinds 3 weken bijna iedere dag wel een kleine tot grotere storing (van paar minuten tot uren).Zeer slecht natuurlijk. Word tijd om over te stappen denk ik.
Iedereen met chello sterkte !
al vanaf het begin ik meende nu 4 en een half jaar chello...
Nooit geen problemen (nauwja soms wel een storing) snelle verbinding..
En werkt als trein..
(klop klop eff aftikken)
Sinds ik bij @home (iets meer dan een jaar geleden) heb ik maar 1x een storing gehad. Bij chello was dat wel anders. Maar gelukkig kan je bij Kabelnoord kiezen bij welke provider je wilt.
Tja,inderdaad.Zit je op internet begeeft de boel het in 1 keer!Dat is wel vervelend.Maar ik denk dat er bij alle providers wel eens een keer iets mis gaat.
Maar het klopt dat er momenteel veel storing bij Chello is.Echt irritant!!Maar ik zit nu eenmaal bij Chello,en dan heb ik zoiets van:Hier heb je wat en daar laat je wat.Hoop toch wel dat het in de toekomst wel beter wordt.
Ook hier in Hurdegaryp veel te vaak een storing. Bellen om je beklag te doen helpt geen bal. Altijd wel een niet te controleren oorzaak. Service is zeer matig, terwijl je wel onverminderd je vaste nota moet betalen. Het argument dat het aan virussen of spam zal liggen is kul. Zodra er een storing is en je belt hoor je automatisch dat er een storing is. En een medewerker aan de lijn te krijgen.... de paus is nog makkelijker te bereiken!!!! Chello, ga zo door en er blijven weinig klanten over hier
door dit soort dingen, ben ik overgestapt naar de OUWE VERTOUDE PLANET;..sinds dien GEEN problemen meer!!
Ik heb zelf de indruk dat chello vooral in de zomermaanden problemen heeft.....
Voor alle Gebruiker die over willen stappen. De KPN komt straks met VOIP. voor uitleg daarvan verwijs ik graag naar http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=626159 Daar kun je meer info opdoen. Wel wil ik voor de wijsneuzen aan merken dat ik ook wel weet dat eral voip is. Bellen met je pc aan en dan via je pc. Nee dit is iets heel geheel anders.
ik heb veel mensen geholpen met computers en uiteraard internet met chello ist altijd donderen ik adviseer de mensen dan ook altijd neem toch @home. heb je weinig tot nooit problemen.
Meneer bas Dokkum: als wij uw reactie lezen, bent u een expert op gebied van helpen. Maar uw hulp raakt kant nog wal. Want de KPN moet alle lijnen open zetten voor andere aanbieders, maar de kabelaars hoeven dat niet. M.A.W daar waar chello actief is, kan je (op dit moment)geen home o.i.d krijgen. Dan kan je alleen maar over op ADSL. Wel moet ook ik toegeven dat de kabelaars nog altijd wat goedkoper zijn. Maar bedenk wel of je die snelheid wel nodig bent, Meestal NIET?! Scheelt wel veel geld!!
Heb al 7 jar chello (Classic) en nooit problemen gehad. Sinds vorig jaar \\\"sneller\\\" modem. Sindsdien storingen: geen internet of telefoon. Het ligt altijd aan je bekabeling: slijtage (?) aan de coaxkabel. Sturen ze iemand langs vertel je dat je pas 16.45 uur thuis bent overdag is er niemand thuis...komen ze om 14.00 uur gooien ze een briefje in de bus dat er niemand thuis was! Stelletje onnozelen!!
het is altijd wat met chello ik heb er ook genoeg probleemen mee gehad, en zit nu ook nog wel eens zonder internet maar ben toch van plan over te stapen op wat anders.
Het is altijd wat bij Chello. Sinds 1 januari van dit jaar overgestapt naar Wanadoo (ADSL) en dat bevalt me 1000x beter. Ook het bereiken van de klantenservice en de hulp zelf is tig keer beter dan bij de amateurs van UPC.
Multi uit Buitenpost: De kabel is helemaal NIET GOEDKOPER dan ADSL. Sterker nog... ADSL is sneller, betrouwbaarder en hier en daar goedkoper dan het netwerk van UPC.
En als ik die medewerker van chello alles moet uitleggen dan is het hek helemaal van de dam.
massaal niet de rekening betalen????? wat denken jullie ervan om het massaal op te zeggen,gister was het weer eens zover!!! Benieuwd naar de volgende smoes van UPC,muisje aan een kabeltje zitten knagen?? wie weet!!!!!!!
@multi bij Kabelnoord en dus bij @bas (Dokkum) kun je op de kabel kiezen tussen Chello en @Home.
Dus niet te snel reageren !!!!!!
Heb al bijna 6 jaar Chello, en weinig problemen gehad. Download met 450 kb/s dus geen problemen :)
Al een paar weken regelmatig periodes dat we niet kunnen internetten of mailen met Chello.
Gebeld met UPC. Slecht signaal in onze omgeving was op afstand zichtbaar. Men zou een monteur activeren. Probleem is er nog steeds. Soms reset ik mijn kabelmodem dmv de stekker er even uit en dan heb ik daarna wel weer verbinding. Vreemd ????
chello is hier een drama, stap binnenkort wel over op @home
Toen ik nog kwello had moest ik minimaal 1 keer per week het modem en/of de pc resetten. Sinds ik overgestapt ben op ADSL van planet heb ik nog geen 1 keer hoeven te resetten (sinds februari dit jaar) kwello had altijd problemen als het vochtig weer was. Als je vrijdags belt dat je internet plat ligt zeggen ze doodleuk dat er woensdag een monteur komt kijken. En je weet dat die niks kan vinden.
Kan maar 1 ding op zeggen:
UPC? nooit maar dan ook nooit meer!
Oh ja,
hun administratie is idd een puinzooi.
Mijn dochter belde hun een keer om te zeggen dat UPC ondanks dat ze een machtiging had afgegeven voor automatische incasso, nog nooit een afschrijving had gezien. Na wat heen en weer gesteggel (ze waren nog geen abonnee zei men) werd er doodleuk gezegd dat hun internet geblokkeerd werd vanwege betalingsachterstand. Dus als UPC niet heeft geincasserd: niet bellen want je wordt meteen betiteld als wanbetaler.
Volgens mij kun je ook niet direct van af, want je heb een contrac voor een jaar.
Of je moet gewoon niet meer betalen.
Ook hier sinds begin deze maand een hoop ellende, elke keer lossen de storingen op wanneer je het modem reset. Wanneer je met de helpdesk belt krijg je altijd het verhaal over de signaalsterkte. Afspraken maken over het langskomen van een monteur is niet mogelijk. Wanneer je blijft "doorzeuren"verbreekt de HD medewerkerker gewoon de verbinding. Wanneer ik bovenstaande lees, ook meerdere in h'garijp, moet upc de oorzaak toch bij zichzelf zoeken en niet bij de klant.
Hier ook al een week lang storingen langzame computer en internet er af idd. van 5 minuten tot uur.
Heb ook gebeld met upc die meneer kon mij vertellen dat de router kapot was.
De router er tussen uit gehaald, deed het de volgende dag weer niet, toen was het waarschijnlijk het modum.
Nou lees ik dit en begrijp ik dat het aan u.p.c zelf ligt.
Gelukkig de boel nog niet nieuw gehaald.
Maar bljft dit langer aan de gang ga ik dus idd.de helft van abbon. betalen.
Sûnt april 2004: Planet.
It foldocht poerbêst; noch gjin inkelde stoaring hân.
Nou heb zelden problemen met @home dus heren en dames overstappen naar @home als chello je niet bevalt
Ik had voorheen Chello Classic en nu heb ik de goedkoopste van @home ,maar nog nooit was de verbinding zo snel
groetjes Theord
Sinds maart heel veel geen verbinding, bel je met een klacht, kunnen ze pas met een dag of 10 komen, alles bijna al vernieuwd, maar nog steeds geen betrouwbare verbinding van Chello.
Waardeloos!!!!!!!!
Vaker geen internet dan wel.
Wordt er stapelgek van en helemaal van de onbeschofte klantenservice.
Claims voor schadevergoedingen wordt niet op gereageerd.
Is dit service??
Denk er sterk over om naar een andere provider over te stappen, ergen dan bij Chello kan het nooit worden!!!
Zoals het nu ook bij mij gaat, dan ben ik ook van plan om bij chello weg te gaan.
Van de facturen klopt ook al niets meer van. En zeg je er iets van, dan ligt het altijd aan mij. En dat de fout bij hun ligt
wij hadden chello dat prima werkte in achtkarspelen. maar na een verhuizing kwamen de heren afspraken niet na, en bleek dat chello niet leverbaar was volgens hun in k-zwaag. na elke keer niet opdagen zouden we 25 euro ontvangen. dit proces duurde veel te lang waarop we besloten om @home te nemen, en maar goed ook !
ja waardeloos baal er stevig van wij hebben ook de telefoon via UPC ook niks waard staat storen of doet ie het niet
Laten we ons verenigen en massaal elke dag deze rubriek kopieeren in een mail zetten en sturen naar service@upc.nl dan kunnen ze niet meer om ons heen en zullen ze wel eieren voor hun geld moeten kiezen en zo ie zo iedereen die hier zijn beklag heeft gedaan ene vrijstelling van abonnementskosten van een half jaar moeten geven, zodat zij in die tijd de zaken kunnen .
de zaken op een rijtje kunnen zetten moest er nog bij
chello sucks een kut bende bij chello
Niet kunnen opzeggen i.v.m. contract, hoe zit dat dan met de naleving hiervan...het naar behoren leveren van internet of telefonie.Het leuke is nog de 10€ cent p.m. na een half uur aan de lijn te hebben gehangen wordt de verbinding verbroken met de mededeling"alle lijnen zijn bezet probeer het op een later tijdstip opnieuw..=30 x €0.10. per gesprek, wat geen gesprek was. En als je het geluk hebt ook nog telefoon van UPC te hebben..jammer dan,kun je hun ook niet bereiken als je storing hebt.
ik ben blij dat ik vorig jaar opgestapt ben bij kwello...
Ook hier hadden we regelmatig geen verbinding en telefoon maar ik moest maar me pc formateren.... niet gedaan dag later weer gebeld en lag de fout bij hun nou dat elke week een paar keer gek word je er van....
Nu asdl via kpn en nooit geen last meer gehad van storingen
Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.
Inloggen
Nog geen account? Meld je gratis aan