Account
Logo
Zoeken
4 °C

Toename aantal storingen bij Chello

Publicatie: 14 augustus 2005, 12.37 uur

Reacties

smoothy uit Surhuisterveen

Nergens last van hoor....Ik ben een zeer tevreden Chello gebruiker!

14-8-2005
skipper uit Drachten

wij hadden dat probleem afgelopen zondagavond van 19:00 tot maandag ochtend 10:30.Als je dan upc belt dan hoor je het hele grote smoezenboek voorbij komen,varieerend van een landelijke storing tot blikseminslag,tot regionale storing.Als je dan zegt dat je voor deze diensten dus niet betaalt,is het toch verbazing wekkend dat je binnen 10 minuten na het telefoontje weer aangesloten bent.

14-8-2005
dirk uit damwoude

ook ik heb er veel last van, heb de verbinding beroepsmatig nodig en ervaar dus dat het er de laatste 3 weken geregeld uit ligt van enkele minuten tot wel 24 uur.
Denk er ook sterk over om een andere provider te zoeken.Ik betaal voor goed en op deze mannier kost het me geld omdat ik mn opdrachten noiet kan afleveren. Misschien maar eens de schade gaan claimen.

14-8-2005
loodgewicht uit bergum

op dit moment is het weer mis zondag
bepaalde sites lukt niet zelfs met proxy arnhem niet

14-8-2005
advertentie

spookrijderfm uit Hantum

Lang leve @HOME

zelden een storing

14-8-2005
moses uit Burgum

Hier hetzelfde probleem. radionl.fm en xs4all.nl werken hier wel, zo ook waldnet.nl. Het is weer enigzins selectief. Voor zover ik kan zien kan ik geen enkele site uit het buitenland bekijken... we wachten maar weer af...

14-8-2005
harrekiet uit Harkema

ja chello is waardeloos, ze hebben het niet goed voor elkaar. of de telefoon ligt er uit of internet werkt niet soms beide en dan nog dat digitale tv moest zo goed zijn nou praat me er niet over.het beeld hapert regelmatig, nou dat is mooi film kijken!!!!

14-8-2005
radiomorgenzon uit Surhuizum

ken dat probleem vandaar ik ben overgestapt naar adsl geen problemen meer

14-8-2005
az uit Noardburgum

Wat een ellende met hun. Wij hebben deze problemen gehad. Het inbelkastje en andere randapparatuur zijn herhaaldelijk vervangen (niet meer op 2 handen te tellen). Meestal konden we er een paar dagen van genieten (soms maar 1 dag) om daarna weer zonder te zitten. Na een jaar chello te hebben gebruikt (zij hebben ons meer gebruikt dan wij hun) zijn we toch weer overgegaan naar KPN. Nu kunnen we tenminste weer rustig bellen en internetten.

14-8-2005
kabelgek uit Zwaagwesteinde

in acht dagen 3x storing mooi klote is dat ja meneer word aan gewerkt is het antwoord gewoon zorgen dat het niet weer gebeurt onderhoud is behoud!

14-8-2005
heinekenbrother uit Dokkum

Ik kin mij der bij aansluutte het is hier ook constant storingen met chello. Mooie dikke bende is het. betaal direct een maand niet.

14-8-2005
truckhouse uit Damwoude

Ja ik het net ook weer problemen met chello hij viel net ook weer weg en dat heeft die wel vaker en na een half uurtje doet die het weer

14-8-2005
toemba uit Drogeham

Ik gebruik chello en heb aan nu toe geen problemen met upc.
klop het wel ff af hahaha.
Geen storing gehad.

14-8-2005
paperclip uit Buitenpost

Ook hier is het de laatste tijd met regelmaat mis,meestal van korte duur dat wel maar het is vervelend.
Nu (13.30u) doet hij het weer na een half uurtje eruit te zijn geweest.
En maar bellen voor 10 cent p.m.

14-8-2005
advertentie

gogem uit Drachten

Zelf heb ik geregeld last van kwello gehad. Na de zoveelste aanvaring met de \"klantenservice\" de hele bende opgezegd, ook de TV. Kijk nu TV via schotel en internet via ADSL en no problem anymore.
UPC??
Bléhhhhh

14-8-2005
staartmees uit oudwoude

ja ik heb er soms ook last van erg iritant zeg

14-8-2005
mannie uit Kollum

laatst hier 4 dagen daarna de telefoon 3 dagen niet best

14-8-2005
metsje uit Zwaagwesteinde

Ook hier de laatste weken regelmatig storingen en ook vanmorgen steeds storingen

14-8-2005
aleuh uit Buitenpost

Hier in buitenpost ook.. Dan doen enkele site's het weer niet dan weer wel dan weer traag dan weer langzaam..

14-8-2005
midro uit Dokkum

Ik had het net ook. Een klein half uurtje storing. En laatst ook al es een avond. Krijg ook een beetje genoeg van chello....

14-8-2005
wietsked uit Oentsjerk

Ik heb er ook last van ik word er COMPLEET GESTOORD van!!
Mijn chello vliegt er minstens elke twee uren uit, dan moet ik de pc opnieuw opstarten en het modum resetten. Weg msngesprekken weg downloads.
Ik heb al een paar gebeld. De een zegt ik kan er niks aan doen. De ander laat me instellingen in de pc veranderen en dan weer moet ik een geaard stopcontact gebruiken. Al met al helpt het geen BIET en word je gestoord ervan!
(heerlijk dit onderwerp om je hart te luchten haha)

14-8-2005
gejocomp uit Burgum

Kome net terug van vakantie denk ff kijken wat er gebeurd! wat denk je..... Ik moet weer mee schuiven zo snel is het internet van chello weer ! BAH...

14-8-2005
antje uit Burgum

Het internet ligt er veel te vaak af :S
Vanmorgen deed het internet het ook niet, toen weer even wel en net even later lag het er weer af :S :S

14-8-2005
pmfrl uit Drachten

Ook ik ben een vaste chellogebruiker en hier is het ook de laatste week 1 grote ramp.
Hier zijn de kabels vernieuwd meerdere malen nieuw modem, en dan is het ff goed, maar daarna weer puinzooi evenals ned 1 2 en 3 1 grote streepbende, maar uiteraard ligt het niet aan hun. Telefoon nog nooit gene last gehad, maar intersnert is echt een ramp, hele week stapelen ze storing op storing, meels reageren ze niet op, dus maar weer eens een maand overslaan met betalen.

14-8-2005
erlive uit Surhuisterveen

Vorig jaar overgestapt van telefoonsnelheid naar kabel. Vanaf dat moment één groot drama bij chello. Dan weer geen telefoon en om de dag internet eraf. Heeft veel geld gekost aan belkosten. Nu overgestapt naar KPN. Geen problemen meer. Lang leve de ADSL van planet

14-8-2005
martijna uit Rinsumageest

Het is inderdaad een puinhoop de laatste tijd. Sinds ik een sneller modem heb gekregen neemt het aantal storingen ook flink toe. Laatst ook een dag en enkele andere avonden zonder internet gezeten. Ben het best beu, ik neem aan dat je betaald voor een product dat het doet.

14-8-2005
sleatswetter uit Twijzelerheide

hier ook klote, vanmiddag weer niks.

nu doet hij het weer , maar voor hoelang???

ik betaal al 3 maand niet meer, en heb nog steeds internet van chello(als het werkt)

14-8-2005
trijekwat uit Veenwouden


In het Noord-Oosten van Fryslân kun je via de kabel van Kabelnoord kiezen tussen Chello(UPC) en @Home.

Ik heb 2 keer in 2 jaar een storing gehad via de aansluiting van @Home.

Zeer tevreden klant van @Home !!!!!!!!!!

14-8-2005
tinkywinky uit Harkema

lang leve planet.nl

14-8-2005
elbosman uit mûnein

Hier afgelopen week twee keer verbinding verbroken, vrij snel daarna weer on-line.

Chello gebruiker

14-8-2005
hillie uit Zwagerbosch

ja klopt de zelfde problemen hebben wij ook dikke zooi

14-8-2005
wikkes uit Buitenpost

Ik heb ongeveer drie keer per dag dat mijn internet uitvalt..na de stekker er weer uit en in van de modem..is het weer eventjes goed..a.s donderdag komt er een monteur langs om de modem te vervangen

14-8-2005
pietpaulusma uit drachten

Vanaf het begin vrij vaak storing maar de laatste maanden is het wel heel erg hopeloos. Als je de klantenservice belt dan krijg je van die opmerkingen"hoe lang is uw kabel"of men is niet in staat behoorlijk een mens te woord te staan en gooit de hoorn op de haak..hoezo KLANTENSERVICE. UPC????????

14-8-2005
geakomrij uit veenwouden

hier is het ook regelmatig mis met Chello!! Vanmorgen rond 12 uur, had ik ook weer geen internet, en een uur later was het weer goed!!
maar ik heb het de laatste tijd regelmatig, dat ik ineens geen internet meer heb!!

14-8-2005
sleatswetter uit Twijzelerheide

gewoon masaal niet betalen, weet zeker dat er dan wel aan gewerkt wordt.

dus hierbij iedereen geen abonement meer betalen vanaf nu.

weet zeker dat binnen nu en een week het internet stukken beter werkt.

14-8-2005
hassan uit Harkema

Ben al vanaf het begin Chello gebruiker. In één woord fantastisch! Zelden storingen, niet met internet, televisie en de telefoon. Prima!!!!!!!!

14-8-2005
fryslan66 uit Twijzelerheide

heb het in het verleden ook gehad, gaat de laatste paar maanden goed.
(klop het wel af)
Heb bij de laatste twee storingen terug claimd, twee maand bedragen geen abonnement betaald.
Is mischien ook een optie voor de "gestoorden" ,lol!

14-8-2005
zylstra uit Dokkum

Ook zondagmiddag rond het middaguur lag de boel weer even plat. Wordt er niet goed van. Kabel Noord maandag maar weer bellen.

14-8-2005
technician uit Surhuizterveen

Check je pc eerst 's op spyware en virussen, grote kans dat het daar aan ligt. Vooral spyware (van Kazaa!) kan zo veel bandbreedte opslurpen alsof het lijkt dat je geen internet meer hebt. Na een paar minuten doet ie het "ineens" weer.

14-8-2005
advertentie

hetallerbeste uit Buitenpost

Ook ik heb deze ochtend last gehad. Al had ik wel een goeie verbinding. Maar Nu.NL, Waldnet en andere sites kon ik toch niet bereiken. Waarschijnlijk is er toch een groot probleem geweest. Jammer dat de Site van Chello op dat soort momenten dan niet gevuld wordt met informatie. Want natuurlijk was deze site wel te benaderen. Maar dat zal waarschijnlijk zijn omdat je dan op het interne netwerk van Chello Zit. Elk telefoontje is geld, dus geen melding doen en laat de klanten maar bellen.

14-8-2005
multi uit Buitenpost

De adminitratie is ook een grote ramp. Laat ik dit zeggen zolang ik en telefoon en internet heb gehad van UPC, heb ik geen verbinding soringen gehad wat lag aan, geen contact. Wat wel is gebeurt is dat de rekeningen wel waren betaald en dat de heren mij af gingen sluiten. Tel kontact"meneer u hebt niet betaald" de bankafschriften voor mijn neus wel betaald"o ja sorry hoor foutje aan deze kant komt goed"de tweede keer heb ik hun er gelijk uit geschopt. Nooit meer UPC. zoiets is nog erger.

14-8-2005
koddebeier uit Zwaagwesteinde

Als ik zo de reacties lees, is het daar bij chello (upc van die arrogante Amerikanen natuurlijk)een flinke puinhoop...!!! Ik had al vaker gehoord van de geschetste problemen en was dus reeds gewaarschuwd. Bij mijn provider tot op heden geen enkele storing of klacht. Ben dus zeer tevreden met mijn keuze destijds.

14-8-2005
mechelseherder uit Burgum

een grote puinzooi bij chello zo gauw als het kan naar adsl

14-8-2005
bandit uit Hurdegaryp

Hier in Hurdegaryp de laatste tijd ook regelmatig storingen; overigens zo opgelost door het modem even te resetten.

14-8-2005
tjerky uit Hurdegaryp

Voor de mensen in bergum weer een geluk dat er binnenkort friwi komt dus.

14-8-2005
gp500 uit Damwâld

ik ha san swarte motarola krygen.
Datding is lang sa best net, crashed wolles.

14-8-2005
vogeltje uit Burgum

ik bel nog in op de ouderwetse manier, nooit geen trammelant.

het hoeft ook niet allemaals zo snel.

14-8-2005
tjerkieboy uit Dokkum

sinds de nieuwe modem is het dikke ellende met chello.en ik ben niet de enigste hier in dokkum en omstreken...en bellen naar upc heeft geen effect.en zeker niet mobiel bellen.en bellen naar kabelnoord ook niet,word gewoon gezegd dat het aan JOUW systeem ligt.dus jawel,van het kastje naar de muur..maar niet vergeten,wel betalen.

14-8-2005
tsjeard uit Oentsjerk

Heb nu 1½ jaar Chello , eigenlijk weinig storing , en nu sinds 2½ week ook telefonie erbij , draaid als spoor .

14-8-2005
dokkum81 uit dokkum

met acces4all heb je nooit problemen

14-8-2005
kuifkabouter uit Damwoude

Hemel @home maar niet op hoor, is ook vaak storing hoor!!!

14-8-2005
burgummmmer uit Burgum

Al een paar jaar Chello klant. Regelmatig (eens in de twee maanden) storing maar sinds 3 weken bijna iedere dag wel een kleine tot grotere storing (van paar minuten tot uren).Zeer slecht natuurlijk. Word tijd om over te stappen denk ik.
Iedereen met chello sterkte !

14-8-2005
wesley uit Twijzel

al vanaf het begin ik meende nu 4 en een half jaar chello...
Nooit geen problemen (nauwja soms wel een storing) snelle verbinding..
En werkt als trein..



(klop klop eff aftikken)

14-8-2005
rommie uit de Westerein

Sinds ik bij @home (iets meer dan een jaar geleden) heb ik maar 1x een storing gehad. Bij chello was dat wel anders. Maar gelukkig kan je bij Kabelnoord kiezen bij welke provider je wilt.

14-8-2005
gerrie uit Zwagerbosch

Tja,inderdaad.Zit je op internet begeeft de boel het in 1 keer!Dat is wel vervelend.Maar ik denk dat er bij alle providers wel eens een keer iets mis gaat.
Maar het klopt dat er momenteel veel storing bij Chello is.Echt irritant!!Maar ik zit nu eenmaal bij Chello,en dan heb ik zoiets van:Hier heb je wat en daar laat je wat.Hoop toch wel dat het in de toekomst wel beter wordt.

14-8-2005
nelson uit Hurdegaryp

Ook hier in Hurdegaryp veel te vaak een storing. Bellen om je beklag te doen helpt geen bal. Altijd wel een niet te controleren oorzaak. Service is zeer matig, terwijl je wel onverminderd je vaste nota moet betalen. Het argument dat het aan virussen of spam zal liggen is kul. Zodra er een storing is en je belt hoor je automatisch dat er een storing is. En een medewerker aan de lijn te krijgen.... de paus is nog makkelijker te bereiken!!!! Chello, ga zo door en er blijven weinig klanten over hier

15-8-2005
zwartemercedes uit Burdaard

door dit soort dingen, ben ik overgestapt naar de OUWE VERTOUDE PLANET;..sinds dien GEEN problemen meer!!

15-8-2005
wietsked uit Oentsjerk

Ik heb zelf de indruk dat chello vooral in de zomermaanden problemen heeft.....

15-8-2005
multi uit Buitenpost

Voor alle Gebruiker die over willen stappen. De KPN komt straks met VOIP. voor uitleg daarvan verwijs ik graag naar http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=626159 Daar kun je meer info opdoen. Wel wil ik voor de wijsneuzen aan merken dat ik ook wel weet dat eral voip is. Bellen met je pc aan en dan via je pc. Nee dit is iets heel geheel anders.

15-8-2005
advertentie

bas uit Dokkum

ik heb veel mensen geholpen met computers en uiteraard internet met chello ist altijd donderen ik adviseer de mensen dan ook altijd neem toch @home. heb je weinig tot nooit problemen.

15-8-2005
multi uit Buitenpost

Meneer bas Dokkum: als wij uw reactie lezen, bent u een expert op gebied van helpen. Maar uw hulp raakt kant nog wal. Want de KPN moet alle lijnen open zetten voor andere aanbieders, maar de kabelaars hoeven dat niet. M.A.W daar waar chello actief is, kan je (op dit moment)geen home o.i.d krijgen. Dan kan je alleen maar over op ADSL. Wel moet ook ik toegeven dat de kabelaars nog altijd wat goedkoper zijn. Maar bedenk wel of je die snelheid wel nodig bent, Meestal NIET?! Scheelt wel veel geld!!

15-8-2005
dulac uit Trynwâlden

Heb al 7 jar chello (Classic) en nooit problemen gehad. Sinds vorig jaar \\\"sneller\\\" modem. Sindsdien storingen: geen internet of telefoon. Het ligt altijd aan je bekabeling: slijtage (?) aan de coaxkabel. Sturen ze iemand langs vertel je dat je pas 16.45 uur thuis bent overdag is er niemand thuis...komen ze om 14.00 uur gooien ze een briefje in de bus dat er niemand thuis was! Stelletje onnozelen!!

15-8-2005
viking uit Harkema

het is altijd wat met chello ik heb er ook genoeg probleemen mee gehad, en zit nu ook nog wel eens zonder internet maar ben toch van plan over te stapen op wat anders.

15-8-2005
tilstar uit Kootstertille

Het is altijd wat bij Chello. Sinds 1 januari van dit jaar overgestapt naar Wanadoo (ADSL) en dat bevalt me 1000x beter. Ook het bereiken van de klantenservice en de hulp zelf is tig keer beter dan bij de amateurs van UPC.

Multi uit Buitenpost: De kabel is helemaal NIET GOEDKOPER dan ADSL. Sterker nog... ADSL is sneller, betrouwbaarder en hier en daar goedkoper dan het netwerk van UPC.

En als ik die medewerker van chello alles moet uitleggen dan is het hek helemaal van de dam.

15-8-2005
skipper uit Drachten

massaal niet de rekening betalen????? wat denken jullie ervan om het massaal op te zeggen,gister was het weer eens zover!!! Benieuwd naar de volgende smoes van UPC,muisje aan een kabeltje zitten knagen?? wie weet!!!!!!!

15-8-2005
trijekwat uit Veenwouden

@multi bij Kabelnoord en dus bij @bas (Dokkum) kun je op de kabel kiezen tussen Chello en @Home.

Dus niet te snel reageren !!!!!!

15-8-2005
binne uit Buitenpost

Heb al bijna 6 jaar Chello, en weinig problemen gehad. Download met 450 kb/s dus geen problemen :)

15-8-2005
jopevri uit Noardburgum

Al een paar weken regelmatig periodes dat we niet kunnen internetten of mailen met Chello.
Gebeld met UPC. Slecht signaal in onze omgeving was op afstand zichtbaar. Men zou een monteur activeren. Probleem is er nog steeds. Soms reset ik mijn kabelmodem dmv de stekker er even uit en dan heb ik daarna wel weer verbinding. Vreemd ????

15-8-2005
oetlul uit Veenwouden

chello is hier een drama, stap binnenkort wel over op @home

15-8-2005
gogem uit Drachten

Toen ik nog kwello had moest ik minimaal 1 keer per week het modem en/of de pc resetten. Sinds ik overgestapt ben op ADSL van planet heb ik nog geen 1 keer hoeven te resetten (sinds februari dit jaar) kwello had altijd problemen als het vochtig weer was. Als je vrijdags belt dat je internet plat ligt zeggen ze doodleuk dat er woensdag een monteur komt kijken. En je weet dat die niks kan vinden.
Kan maar 1 ding op zeggen:
UPC? nooit maar dan ook nooit meer!

15-8-2005
gogem uit Drachten

Oh ja,
hun administratie is idd een puinzooi.
Mijn dochter belde hun een keer om te zeggen dat UPC ondanks dat ze een machtiging had afgegeven voor automatische incasso, nog nooit een afschrijving had gezien. Na wat heen en weer gesteggel (ze waren nog geen abonnee zei men) werd er doodleuk gezegd dat hun internet geblokkeerd werd vanwege betalingsachterstand. Dus als UPC niet heeft geincasserd: niet bellen want je wordt meteen betiteld als wanbetaler.

15-8-2005
bekend uit Harkema

Volgens mij kun je ook niet direct van af, want je heb een contrac voor een jaar.
Of je moet gewoon niet meer betalen.

15-8-2005
djamila uit hurdegarijp

Ook hier sinds begin deze maand een hoop ellende, elke keer lossen de storingen op wanneer je het modem reset. Wanneer je met de helpdesk belt krijg je altijd het verhaal over de signaalsterkte. Afspraken maken over het langskomen van een monteur is niet mogelijk. Wanneer je blijft "doorzeuren"verbreekt de HD medewerkerker gewoon de verbinding. Wanneer ik bovenstaande lees, ook meerdere in h'garijp, moet upc de oorzaak toch bij zichzelf zoeken en niet bij de klant.

15-8-2005
gezellie uit gytsjerk

Hier ook al een week lang storingen langzame computer en internet er af idd. van 5 minuten tot uur.
Heb ook gebeld met upc die meneer kon mij vertellen dat de router kapot was.
De router er tussen uit gehaald, deed het de volgende dag weer niet, toen was het waarschijnlijk het modum.
Nou lees ik dit en begrijp ik dat het aan u.p.c zelf ligt.
Gelukkig de boel nog niet nieuw gehaald.
Maar bljft dit langer aan de gang ga ik dus idd.de helft van abbon. betalen.

15-8-2005
paadwizer uit ON

Sûnt april 2004: Planet.
It foldocht poerbêst; noch gjin inkelde stoaring hân.

15-8-2005
theord uit Veenwouden

Nou heb zelden problemen met @home dus heren en dames overstappen naar @home als chello je niet bevalt
Ik had voorheen Chello Classic en nu heb ik de goedkoopste van @home ,maar nog nooit was de verbinding zo snel
groetjes Theord

15-8-2005
dagg uit Drachten

Sinds maart heel veel geen verbinding, bel je met een klacht, kunnen ze pas met een dag of 10 komen, alles bijna al vernieuwd, maar nog steeds geen betrouwbare verbinding van Chello.
Waardeloos!!!!!!!!
Vaker geen internet dan wel.
Wordt er stapelgek van en helemaal van de onbeschofte klantenservice.
Claims voor schadevergoedingen wordt niet op gereageerd.
Is dit service??
Denk er sterk over om naar een andere provider over te stappen, ergen dan bij Chello kan het nooit worden!!!

15-8-2005
bekend uit Harkema

Zoals het nu ook bij mij gaat, dan ben ik ook van plan om bij chello weg te gaan.
Van de facturen klopt ook al niets meer van. En zeg je er iets van, dan ligt het altijd aan mij. En dat de fout bij hun ligt

15-8-2005
privetaxi uit Kollumerzwaag

wij hadden chello dat prima werkte in achtkarspelen. maar na een verhuizing kwamen de heren afspraken niet na, en bleek dat chello niet leverbaar was volgens hun in k-zwaag. na elke keer niet opdagen zouden we 25 euro ontvangen. dit proces duurde veel te lang waarop we besloten om @home te nemen, en maar goed ook !

16-8-2005
advertentie

ikke76 uit burgum

ja waardeloos baal er stevig van wij hebben ook de telefoon via UPC ook niks waard staat storen of doet ie het niet

16-8-2005
pmfrl uit Drachten

Laten we ons verenigen en massaal elke dag deze rubriek kopieeren in een mail zetten en sturen naar service@upc.nl dan kunnen ze niet meer om ons heen en zullen ze wel eieren voor hun geld moeten kiezen en zo ie zo iedereen die hier zijn beklag heeft gedaan ene vrijstelling van abonnementskosten van een half jaar moeten geven, zodat zij in die tijd de zaken kunnen .

16-8-2005
pmfrl uit Drachten

de zaken op een rijtje kunnen zetten moest er nog bij

16-8-2005
lubze uit Veenwouden

chello sucks een kut bende bij chello

16-8-2005
lytse uit hurdegaryp

Niet kunnen opzeggen i.v.m. contract, hoe zit dat dan met de naleving hiervan...het naar behoren leveren van internet of telefonie.Het leuke is nog de 10€ cent p.m. na een half uur aan de lijn te hebben gehangen wordt de verbinding verbroken met de mededeling"alle lijnen zijn bezet probeer het op een later tijdstip opnieuw..=30 x €0.10. per gesprek, wat geen gesprek was. En als je het geluk hebt ook nog telefoon van UPC te hebben..jammer dan,kun je hun ook niet bereiken als je storing hebt.

16-8-2005
dreumus01 uit Drachten

ik ben blij dat ik vorig jaar opgestapt ben bij kwello...
Ook hier hadden we regelmatig geen verbinding en telefoon maar ik moest maar me pc formateren.... niet gedaan dag later weer gebeld en lag de fout bij hun nou dat elke week een paar keer gek word je er van....
Nu asdl via kpn en nooit geen last meer gehad van storingen

16-8-2005

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan