Account
Logo
Zoeken
9.5 °C

Meeste nee-stemmers in Dantumadeel

Publicatie: 2 juni 2005, 9.57 uur

Reacties

doortje uit Augustinusga

goed gedaan ,gefeliciteerd,,nu eerstde politiek aanpakken,,eerst ons eigen land ,maar een op regel,zie je wel als het helpt ,als we gestemt hebben ,zorg meer politie,,de hogere inkomen lager,,de rest er een beetje by,zo dat die ook ,een beetje kunnen leven.

2-6-2005
wicked uit Morra

Uiteindelijk komt dit gewoon doordat niemand fatsoenlijk is ingelicht in normaal hollands, i.p.v. Universitair woorddenboek nederlands. Het enigste wat de politiek zat te mauwen was dat het zo belangrijk is voor Nederland en europa. Leg het dan eerst maar es goed uit wat de bedoeling is, zonder eromheen te draaien. Zo, moest ik ff kwijt

2-6-2005
blehh uit Dokkum

ik heb voor gestemd.. en de mensen die tegen stemmen?? ja die hebben voor een groot gedeelte gewoon tegen gestemd omdat ze het niet zo hebben op bepaalde politicie... ze denken dat ze geen inspraak meer hebben als "het kleine nederland in het groto europa" maar wat denken jullie wat er gebeurd als nederland het afwijst??? Dan gebeurd dat juist!!

2-6-2005
mieke uit Drachten

Ik heb tegen gestemd,was niet eens met paar bepaalde punten die ze door wilde voeren.

2-6-2005
advertentie

gp500 uit Damwoude

Erg jammer:

Mensen hebben het onbekende onbeminde verworpen.Jammer dat er zo veel mensen te weinig van snappen.

Ik begrijp wel de nee, maar het is verkeerd:
"politiek intereseerd me niks""europa ?! dan maar nee"
Ontwetendheid & "kan me niks schelen"-mentaliteit (zogenaamde tollerantie) is het grootste deel van de nee.

Mensen moeten zichzelf weer meer betrekken over europa.

2-6-2005
tendlaw uit frl

Hoe zit het met de rest van de Nederlandse gemeenten? Dantumadeel is wel uitzonderlijk tegen. Of is Dantumadeel de meest tegenstemmende gemeente van Nederland? Laten we het niet hopen want dan heb je al snel de gekken van SBS6 aan de deur, met de vraag: waarom stemde u tegen?

2-6-2005
toemba uit Drogeham

Niet alles en iedereen over 1 kam scheren gp500.Je hebt gelijk als je zegt dat de mensen zich meer moeten betrekken over europa.
Maar dan wel met de JUISTE motievatie en doelstellingen.
En niet als balk,ellende het vraagt op een dus danige manier om frankrijk een lesje teleren.
Waar is de democratie???????????

2-6-2005
doortje uit Augustinusga

nou ,ik probeer al steeds uit te leggen waarom niet,,niet vor de grap,,laat ze eerst hier in nederland de criminelen,aanpakken ,en de beurocratie,,wat hier een puin hoop is,dan nog meer regeltjes,,de boeren hebben het zwaar in nederland,,en dat samen werken is ,gewoon kut,,want dat kunnen ze nu al niet eens,,en dat nederland,altyd voor aan staat en het meeste betaald ,,ja daag,,brussel heeft nu al te veel te zeggen

2-6-2005
joepie uit Burgum

Ik heb niet gestemt, omdat ik simpelweg niet weet wat er in die grondwet staat, en ik de voordelen ervan niet kan plaatsen.
De nadelen overigens ook niet, omdat ik niets van die grondwet snap.
De meeste Nederlanders hebben een protest-stem tegen deze debiele regering geuit.
Alleen hierdoor kwam het massale NEE.
De Nederlanders zijn uitgekeken op deze regering en op J.P de meeloper.

2-6-2005
joepie uit Burgum

Jan Peter moet hoe dan ook, meelopen vooraan tussen de leiders van Europa.
Het zou voor hem wel mooi zijn als het Volk achter hem zou staan.
Hij draaid constant om de hete brij heen, zodat er bijna geen Nederlanders zijn die ook maar iets van die grondwet snappen.
Hij kan een avond vullen met zijn gebrabbel zonder inhoudelijk ook maar 1 ding te zeggen.

2-6-2005
doortje uit Augustinusga

ik weet wel wat er tekoop is ,in deze wereld,en waarom gaat ,maar ik zou zeggen ,de mensen ,die het te goed hebben niet,,zo als oud commesaris zegt ,,inter pol en de avd en al die zaken werken ,nu al niet samen,denk je echt dat dat zal gebeuren,nee hoor,moet je zien wat het hier aan ,regeltjes kost in nederland ,miljoenen wordt er even voor uit getrokken,,er is toch geen geld in nederland,,ja dan wel ,,voor de heren,,ja daag,blehh,je moet je der even in verdiepen,,

2-6-2005
joepie uit Burgum

Er zijn veel teveel regeltjes..............

2-6-2005
nelson uit Hurdegaryp

Ik vind het te kort door de bocht verondersteld dat als je NEE hebt gestemd tegen de grondwet, dat een stem was tegen de regering! Ik denk dat je daarmee de stemmer te kort doet. Ik heb NEE gestemd omdat ik het met de inhoud niet eens kan zijn. Ik ben niet tegen Europa en niet tegen een grondwet, maar wel tegen DEZE grondwet. Je ondertekent toch ook geen contract als je met bepaalde punten niet eens bent? En wat ik mis is een duidelijke visie: wat is het uiteindelijke doel?

2-6-2005
woodywoodpecker uit Kootstertille

NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE

2-6-2005
advertentie

heemhond uit Bilderdam.

Ik heb de totale uitslagen nog niet gezien. Maar ik vermoed, dat er een verschil in stemgedrag is tussen het platteland en de grote steden. Zo was er een meerderheid in de grootste Franse steden, (Parijs en Lyon) voor de Grondwet. Verder is de kiezer vooral gedreven door emoties, onbehagen en ontevredenheid. Over alles wat er mis is krijgt Europa de schuld. Nog een tijdje dan zijn er weer Tweede Kamerverkiezingen. Wedden dat iedereen dan gewoon weer op Balkenende en Van Aartsen stemt ???!.

2-6-2005
s4 uit zwaagweesteinde

zo dan nu staan we met n allen die tegen
gestemd hebben eens sterk dat moeten we met zn allen eens meer doen zoals
tegen de belachlijke hoge benzine prijzen en het aankomende rekening rijden.mensen laatje stem eens horen

2-6-2005
toemba uit Drogeham

dacht van niet heemhond de meesten hebben de ogen nu wel open

2-6-2005
doortje uit Augustinusga

ben het helemaal met je eens ,audi,,maar de ja stemmers denken,dat we achtelyk zyn ,,let maar op,dat we niet weten waar het om gaat ,we hebben niks op europa tegen,het hoeft niet anders,,ons eigen landje ,daar is het mis ,,niet alleen de politiek,,maar ook ons mede mens ,,moet meer een worden,,niet ikke ,en de rest kan ,,,,,

2-6-2005
amstelboy uit Dokkum

ff voor de ja stemmmers ,laat jij een ongenodigde gast zomaar je huis binnen en laat hem de dienst uit maken,nee dus.ze kunne het in nedreland al niet eens bijhouden met regels en wetten en daarbij komende problemen zoals criminaliteit end. dus wie geen tegen gestemd mag van mij per direct wel vertrekken naar turkuije die hoort er nu ook bij, veel s6 daaro heb je dan ook wel nodig.

2-6-2005
amstelboy uit Dokkum

o en gp500 die euro munt was ook te laag ingeschaald daar word nu ook om heen gedraaid, hoezo ontwetendheid we worden hier gewoon voorgelogen man.

2-6-2005
sneeuwklokje uit Burgum

Ben het deze keer (anders nooit)wel met heemhond eens. Het is in het verleden ook vaker gebeurt, en het gebeurt weer. Na van Aght kwam ook Lubbers. Die mensen zijn honkvast.
De gesciedenis herhaalt zich altijd.

2-6-2005
heemhond uit Bilderdam.

En wie kozen de 'nee' stemmers een paar jaar geleden als minister president ?. Juist: Balkenende. En wat is de grootste partij in Dantumadeel ?. Juist: het CDA. En al deze CDA-ers lopen heus niet over naar de SP van Jan Marijnissen of naar Geert Wilders. Nee hoor, die stemmen hondstrouw weer op het CDA. En wat gebeurt er dan ?. De Europese Unie wordt uitgebreid en er komen besprekingen met Turkije over toetreding. De Europese trein dendert door met aan boord morrende passagiers.

2-6-2005
gp500 uit Damwâld

amstel dat is precies iets wat niets met dit heeft te maken.
Omdat hij neit te laag was, maar dat de mark hoger was door val van de muur etc.

Geen gelieg, maar ingewikkeld.
De prijzen zijn gestegen door misbruik en klunsen tussen de winkels. (PAARS-2)

2-6-2005
heidepiek uit Twijzelerheide

Hééél raar dat de *Voor* stemmers net doen of de *Tegen* stemmers er geen verstand van hebben ???

2-6-2005
deluxe uit Liwwaden

Eeuwig zonde! Het grootste deel van de Nee stemmers deden dit uit protest. Niet omdat ze tegen de grondwet zijn, de meeste mensen kennen de inhoud niet eens. Het is de regering haar eigen schuld, de materie is gewoon te moeilijk om te begrijpen. Waarom moest er in hemelsnaam een referendum worden gehouden?

Ik hoopte op een betere samenwerking op het gebied van terrorisme, dat laat nu erg de wensen over en hierdoor lopen wij extra risico. Erg Jammer.

2-6-2005
deluxe uit Liwwaden

Doortje,

Ik denk niet dat je achterlijk bent, je hebt je er gewoon niet voldoende in verdiept. Je typt onzin! ‘We hebben niks op Europa tegen, het hoeft niet anders.’ Tjss…wij Nederland zijn Europa. Zelf één van de oprichters.

Europa is een wirwar van Europese verdragen geworden, in de grondwet worden alle verdragen samengevoegd tot één grondwet. Minder bureaucratie en Europa wordt slagvaardiger.

2-6-2005
doortje uit Augustinusga

dat is dus ,,wat de politiek doet,elkaar zwart maken ,maar wat er echt aan de hand is wordt niet gehoord,,je leest er over heen,,haha,,dat zeg ik gamma,,

2-6-2005
kuifkabouter uit Damwoude

Wie nee gestemd heeft liegt: je kon wel tegen stemmen maar geen nee

2-6-2005
J-One uit Bûtenpost

De CDA-achterban heeft juist procentueel gezien het meest hun partij gevolgd, 78% was voor. Dus Heemhond je vergelijking gaat niet op. Het zijn juist de andere partijen die hun achterban niet hebben weten te overtuigen, met name PVDA en GroenLinks(!!!)...

2-6-2005
deluxe uit Liwwaden

Doortje Doortje ga toch lekker bij een zangkoortje!

Ik lees er overheen? Kan zijn, ik kan jouw berichten nauwelijks lezen, je typt/schrijft als een analfabeet.

Ga toch naar school!

2-6-2005
deluxe uit Liwwaden

Doortje Doortje ga toch lekker bij een zangkoortje!

Ik lees er overheen? Kan zijn, ik kan jouw berichten nauwelijks lezen, je typt/schrijft als een analfabeet.

Ga toch naar school!

2-6-2005
gp500 uit Damwâld

heidepiek; voornamelijl wel, ze weten er te weinig over.
En gewoon angst/onzeker.

2-6-2005
chrizzle uit Dokkum

Elk weldenkend mens had voor moeten stemmen, het meeste geld moet Nederland in het buitenland verdienen, dan is samenwerking wel zo handig. Helemaal met de opkomst van de aziatische landen. De meeste binnenlandse problemen die hierboven verkondigd worden hebben niets met de Europese grondwet te maken.

2-6-2005
amstelboy uit Dokkum

CHRIZZLE en wat als de jan met de pet op(de werkende man/vrouw) nou niet wil dat we europees gaan, de euro was ook al een flop van jewelste wat denk je dat dit uiteindelijk word. groot gelijk alle tegen stemmers maar niet dat het wat opleverd balkellende bedenk wel weer een een of andere truk zoals ie de laaste jaren ons al voor de gek heeft gehouden.

2-6-2005
wastobbe uit e'MAR

chrizzelle ieder weldenkend mens je lijkt wel een politicus die denk dat we allemaal domme blondjes zijn .
het kan nog wel eens zo zijn dat men blij is dat we zo massaal tegen hebbeb gestemd
sanmen werken in europa nix op tegen maar dat kan ook zonder grondwet .
let maar op er komen vast meer landen die tegen stemmen en dat zijn vast de nieuw komers niet

2-6-2005
toemba uit Drogeham

Wastobbe en Amstelboy ben het met jullie eens.Alle respect voor je mening CHRIZZLE maar respecteer ook de mening van een ander.

2-6-2005
chrizzle uit Dokkum

Ik respecteer ieders mening, natuurlijk. En wastobbe, ik heb het niet over dom of intelligent

2-6-2005
ienemien uit Damwoude

Jeetje zijn er hier mensen die NEE stemmer dom vinden? Wij denken er niet goed overna enz? Dussuh jullie gaan er maar zomaar mee akkoord dat wij heel veel geld dokken en daarvoor terug heel weinig te zeggen krijgen?:S Sorry maar dat vind ik STOM. Als Turkije er straks bij komt dan krijgt die volgens die grondwet ook veel te zeggen (groot land) en wij dan? Ze zullen stukje bij beetje ons hun ding opdringen!Nederland veel betalen oke? dan ook veel te zeggen hebben OF behoud van VETO recht!

2-6-2005
deluxe uit Liwwaden

Wastobbe en Amstelboy jullie zijn twee onnozele schepsels!

Wanneer Chrizzle zegt dat veel mensen tegen de Europese grondwet gestemd hebben met de verkeerde reden heeft ze groot gelijk. De meeste mensen weten niets van de grondwet en ze willen er ook niets van weten. Ze hebben gestemd uit frustratie en angst voor nog meer achteruitgang.
Had verdomme blanco gestemd, dat was toch ook een duidelijk signaal geweest naar de zittende macht. We maken het ons nu alleen maar moeilijker.

2-6-2005
advertentie

amstelboy uit Dokkum

weet wel zeker dat niet stemmen zowieso nog dommer is dan welke stem dan ook,ben benieuwd als 100% stemde wat dan de uitslag was geweest?

2-6-2005
tsjuster uit Twijzelerheide

Zelfs hoogleraren snappen niet wat erin staat, dus kunnen ook politici geen goede uitleg geven.
HET ZOOTJE.......... wat grondwet heet kan meteen naar de prullenbak, laten ze eerst maar eens een goede voorwaarden op papier zetten, en geen brij aan regels.

2-6-2005
multi uit Buitenpost

Weleens bij nagedacht ja stemmers dat wij als NEDERLAND zijnde het meeste betalen. Weleens bij nagedacht dat wij als NEDERLAND altijd MOETEN mee lopen met de grootste landen. Weleens bij nagedacht dat wij moeten betalen om schoothondje te zijn. En dan nog het geld verkwisterij dat is gebeurt om maar JA stemmers te krijgen. Zo zie ja maar met geen geld Balk-ellende krijgen de NEE stemmers het ook voor elkaar. Wel over nagedacht dat toen NEDERLAND vroeg om minder te betalen, er werd gezegd.

2-6-2005
multi uit Buitenpost

Nee JULLIE MOETEN MEER BETALEN. Dus schoothondje zijn is duur. Dan maar geen schoothondje en dan maar geen grondwet. Ben blij dat de NEE (NON, NEIN,NO) STEMMERS HEBBEN GEWONNEN.

2-6-2005
deluxe uit Dokkum

Tjong, Ienemien, niet alle nee-stemmers worden dom gevonden! JIJ WEL!

We betalen al veel! Gaan met de komst van de EUgrondwet niet meer betalen.

We krijgen veel geld terug!

Turkije treedt toch wel toe tot de EU.

Veto recht wordt behouden! Als er iets moet worden besloten, gebeurd dit unaniem! DUS, is Ned. het er niet mee eens dan gaat het niet door.

DOMME GANS

2-6-2005
deluxe uit Dokkum

Multi stemde NEE uit protest.

Klasse hoor!! Nu komt zeker alles goed!

Jammer, heel erg jammer.

Had je geen tijd om je er beetje in te verdiepen? Had blanco gestemd. Loser!

2-6-2005
heemhond uit Amstelveen

De tegenstemmers wonen in de 'Biblebelt', Oost-Groningen en in arme gebieden en steden als Den Helder. De voorstemmers wonen in de grote steden, (Amsterdam) en rijke gebieden, rond Eindhoven, Laren, Bloemendaal, het Gooi. Tegenstemmers zijn in meerderheid laag geschoold met een laag inkomen.

Ik ben er trots op dat ik voor gestemd heb, anders had ik bij dat stelletje armoedzaaiers en Christenfundamentalisten gehoord.

2-6-2005
multi uit Buitenpost

Ik wil nog een keer reageren op de luxe. De naam zegt het al deluxe. Jij komt uit Dokkum, als jij even naar Zoutkamp rijdt of tewel Lauweresoog dan kun jij met eigen ogen aanschouwen, waar eens onze visservloot LAG. Is weg gemoffeld door europa waar jij zo voor bent. En dan onze export van zuivel produkten, is ook omlaag gebracht door wie ook weer OOO JA europa. Als jij zo door blijft denken dan wordt NEDERLAND een heel mooi recreatie gebied waar jij jou brood niet meer kunt verdienen en

2-6-2005
multi uit Buitenpost

Waar Balk...ellende geen geld meer heeft om jou te betalen. Dan mogen wij ook kijken naar 555 komt er nog wat. Als dat jou doel is. Ons land ligt op koers met 3%, DUITSLAND EN FRANKRIJK mogen voor de zoveelste keer er weer bovenuit komen. BLIJF JIJ MAAR SCHOOTHONDJE, lijkt mij zeer goed.

2-6-2005
ienemien uit Damwoude

Deluxe jij kan alleen maar op anderen zeiken maarjah, wat heb je eraan het is NEE geworden... Trouwens ben benieuwd wat voor opleiding jij volgt? 1e klas SUKKEL ofzo? of eerste klas ANDEREN AFKRAKKEN DIE HET NIET MET MIJ EENS ZIJN?

2-6-2005
doortje uit Augustinusga

gaan we katten ??wy zyn geen losers. we hebben gewonnen.ja ik ga weer naar school!en ik ga ook zingen,vanavond,,verlaag u niet zo .

2-6-2005
ienemien uit Damwoude

Jah je hebt gelijk;)

2-6-2005
devil uit Kollum

daar gingen ze mooi op hun bek, daar in den haag, zullen ons de wet even voor schrijven, kunnen hun eigen wetten niet eens uitleggen

2-6-2005
devil uit Kollum

en die ja campagne heeft wel even mooi 3.5 miljoen euro gekost uit een oorlogspot, waarvan ik het bestaan niet eens wist, hadden we met z'n allen een heel mooi feestje van kunnen bouwen, of beter gezegd voor andere doeleinden kunnen gebruik

2-6-2005
devil uit Kollum

de luxe uit dokkum
veto recht werd niet behouden!!!!!!!!
hoe kom je erbij, luiter je nooit naar de radio? of kijk je alleen maar plaatjes op de tv.

2-6-2005
joepie uit burgum

Ik erger me mateloos aan die JA-stemmers, die menen iedereen te moeten afkraken die NEE gestemt hebben.
Dat moet iedereen ZELF weten, stelletje EIKELS.

2-6-2005
deluxe uit Dokkum

Devil,

Klopt, het veto recht zal verdwijnen. Maar het nieuwe besluitingsproces komt op hetzelfde neer. Heb ik eerder al uitgelegd.

Multi,

Je komt helemaal niet met argumenten. Dat er niet veel meer gevist mag worden is niet de schuld van de EU, maar van onszelf. WIJ vissen de zeeën om ons heen leeg. Óf is het milieu voor jou niet belangrijk. Én dan nog iets, de nieuwe grondwet zou de internationale handel bevorderen. Jammer dan.

Ienemien: ‘…1e klas SUKKEL ofzo?’ Haha, dat doet pijn

2-6-2005
damwaldpykje uit Damwâld

Joepie,en wat doe je nu zelf dan?

En..ik heb niet gestemd, omdat ik niet precies weet wat de EUgrondwet inhoud. Maar ik hoor iig niet bij de velen die uit protest 'nee' hebben gestemd!

En een beetje dom om elkaar hier wat af te kraken niet? Het is ieders mening...of ze voor of tegen stemmen...

2-6-2005
nelson uit Hurdegaryp

Ondanks dat de sfeer hierboven hier en daar mij veel te grimmig is, ben ik toch blij te lezen dat de politiek ons allen toch maar mooi weer bezig houdt. Of je het nou met de politiek eens bent of niet...dát heeft Den Haag dan mooi wel weer bereikt! ;-)
Bekijk het eens van de positieve kant!

2-6-2005
toemba uit Drogeham

heemhond uit amstelveen

Heb een goede opleiding genoten en daar verdien ik ook naar.Ik ben tegen de grondwet zoals hij nu op de planken ligt(blijft)dat wil niet zeggen dat je dan overal tegen bent.De debatten op de tv gevolgt, het was net een stel kleuters die aan het bakkeleien zijn.Een ander kabinet en dan weer eens praten.

2-6-2005
advertentie

amstelboy uit Dokkum

toemba laat die heemhond maar lullen,hij heet ook niet voor nixs hond,toch

2-6-2005
joepie uit Burgum

Damwaldpiekje, ik hoor ook niet bij de mensen die Ja hebben gestemt.
Het zal mij een rotzorg zijn, waar een ieder op gestemt heeft, maar daarom hoef je het Nee-kamp niet af te kraken.
Of als domme mensen te bestempellen.
Er zijn maar een paar echt domme mensen in Nederland, en die zitten aan het roer van Nederland.
J.P en konzotten, menen iedereen mee te moeten sleuren in hun race om in de top van europa mee te kunnen regeren.

3-6-2005
joepie uit Burgum

Als ik J.P was zou ik eerst maar eens zorgen dat het volk achter hem staat.
Dit kan bereikt worden, door per direct naar timboektoe te verhuizen.
Ik denk dat een ruime meerderheid van de bevolking hem er wel heen wil schoppen.

3-6-2005
toemba uit Drogeham

Amstelboy je hebt gelijk geen woorden aan verspillen.

3-6-2005
wastobbe uit Eastermar

ommerkelijk dat de luxe dat jij op afstand kunt zien dat wij de europese grondwet niet kennen.
ja stemmers kunne hem waarschijnliojk uit het hoofd opzeggen ????
en als je nu ziet hoe de politiek gebruik gaat maken om straks d eeuropese lasten naar beneden proberen te krijgen dankzij de nee stemmers .
hoe onnozel zijn die nee stemmers dan wel niet .zoals ik al zj samen werkne niets op teggen maar niet te koste van onze eigen GRONDWET iik pleit er voor baas in eigen land te blijven.ONNOZEL HE?

3-6-2005
deluxe uit Dokkum


Nee Wastobbe, ik kan niet in iemand zijn hersenpan kijken, maar als iemand post dat we geen meer regeltjes hoeven en dat er bureaucratie genoeg is, dan weet ik genoeg.

Ging het je echt om onze bijdrage aan de EU. Die is inderdaad hoog, te hoog, maar wordt bepaald op basis van ons bruto nationaal product. Én die is hoog. Verder lijkt het me meer dan logisch dat de rijke landen meer betalen dan de arme landen.

3-6-2005
deluxe uit Dokkum

Én Wastobbe,

Samenwerken, daar heb je niks op tegen, maar moet niet ten koste gaan van onze grondwet. Kom op zeg! Hoe DOM kun je zijn?!?! Je algemene kennis is ver beneden pijl. Ze moeten jou het kiesrecht ontnemen;-) Onze grondwet verdwijnt niet, én je wist dus niet dat ALLE Europese verdragen boven onze grondwet staan.

Je kunt beter niet meer reageren, anders maak je jezelf nog meer belachelijk.

3-6-2005
doortje uit Augustinusga

weten jullie ,hoeveel domme mensen er in URK wonen,daar zyn ook geen scholen.maar laten we het voor al netjes houden,,en mekaar niet voor alles uit maken,dat wou ik maar ff kwyt

3-6-2005
deluxe uit Dokkum

Je,,hebt,,gelijk, Doortje,!, We,,moeten,,netjes,blijven,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.

3-6-2005
jehonnes uit Metslawier

twas gewoon geen goed plan die hele grondwet niet

3-6-2005
wastobbe uit Eastermar

alweer uitgaan van eigen hoog begaafdheid
mijn algemene kennis is ver beneden alle peil dat weet ik maar ik heb mij er 47 jaar mee gered en ons land al 200 honderd jaar met haar eigen grondwet .om samen te werken in europa hebben we echt geen europese grondwet nodig indien die grondwet er wel zou komen zul je zien dat deze overal anders geinterpeerd wordt en nederland roomser dan de paus voorop.
en ik kan je nog een ding zeggen de wereld heeft meer te lijden gehad van zogenaamd intelligente m

4-6-2005
wastobbe uit Eastermar

mensen dan die van mijn niveau zeg maar gerust domme mensen .
denk alleen maar aan de verkwanseling (Zalm) van de gulden voor de euro iedereen met verstand van zaken is er ondertussen wel overeens dat dit in Nederland de neerwaartse spiral heeft versterkt heeft nix met de grondwet te maken maar toch .....

4-6-2005
wastobbe uit Eastermar

en nog even over de hoogte van het af tedragen geld aan de eu nederland op 6E plaats qua rijkdom 1E plaats qua afdracht zit logica in zou je denken

4-6-2005
amstelboy uit Dokkum

de luxe ik kom ook uit dokkum maar moet jouw niet voor mijn voeten lope!!! euhhh dwaaas jij snapt gg nix

5-6-2005
deluxe uit Dokkum

Amstelboy,

Jouw berichten zijn ook moeilijk te begrijpen. Een normaal lopende zin kun je niet maken en je hebt geen flauw idee wanneer je jou(w) mét of zonder w schrijft.

Wat bedoel je nu eigenlijk?

Dat ik niet voor jouw voeten moet lopen? Ga je een beetje dreigen? Ben je boos, omdat je op mijn berichten geen passende tegenargumenten hebt.

Laat je niet zo kennen, nietsnut!

(oja, het is Deluxe ipv de luxe!)

5-6-2005
deluxe uit Dokkum

Watobbe,

Men zegt: 'wijsheid komt met de jaren!'

Klaarblijkelijk geldt dit niet voor iedereen.

5-6-2005
wastobbe uit Eastermar

deluxe ga er een inhoudelijk op in ipv op de man te spelen
ga een normale discussie aan probeer een ander met argumten te overreden.
en wat is wijsheid ???...ja stemmen??
ik heb nog geen enkel argument gehoord wat mij dat doet denken maar ja daar kom jij straks mee...???

6-6-2005

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan