EXPLOSIE IN AANSTEKER: BRANDWEER RUKT UIT
zondag 10 februari 2019 Burgum
 

De brandweer van Burgum is zondag om 18.24 uur uitgerukt voor een keukenbrand in een woning aan Gernierstrjitte in Burgum. Zowel de politie als de brandweer kwamen vervolgens met spoed ter plaatse.

Na een controle werd al vrij snel duidelijk wat de oorzaak was. De brandweer meldde aan de meldkamer dat het vermoedelijk een explosie van een aansteker in de bestekla betrof. Uit voorzorg heeft de brandweer vervolgens nog gasmetingen verricht.

 

© WâldNet